درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2   3   4   5    >>    >
 
+ من 

هيچي نميگم چون بقيه حسابي از خجالتت دراومدند...

آغا جونت چطوره؟؟ قاتل بالفطره

+ گاردجاويدان 
رضا_الف تو فوروم خيلي زبونت دراز شده همش چرت پرت مي نويسي يه كاري كردي كه كامنت هاي من هم انجا تاييد نمي شه فقط تعدادي تو وبلاگ پوكيده ات هم مرا حذف مي كني

سلام مهديار خان...

راستي..دوباره پست پروندم....

در ضمن يك پيام برات به آي دي ايران آمريكات فرستادم....بخونش

+ گاردجاويدان 
كجايي مهديار نكنه رفتي تقسيم غنايم ويا ديد زدن خواهران خوشگل بسيجي
پاسخ

سلام ... نه هستيم در خدمتون .... ياعلي
+ غف 

مگه اينا يه نفرو كشتن؟

بقبه چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

+ گاردجاويدان 

همه بدانند اقامهديار19 ساله کي بوردش هم داده به رفيقش ناراحتي نداره شما که ازادهستين بپر تو خونه يه پولدار يه کيبورد بردار وبياور وبعدش تو فوروم خيلي جوگير شدي خيال مي کني من توبه کردم ؟ من باعث بستن وفيلترشدن چند سايت شدم مي خواهم حال شما ورضا_الف جاسوس را بگيرم

+ گاردجاويدان 

اقا مهديار از تو فوروم بيا بيرون وقت بهاره انجا هم رفتي چرت وپرت بنويسي

+ سعيد 
فيلتر حال و هوا
اين روزها تبادل اطلاعات و اخبار به دليل فيلتر شدن اغلب سايت‌ها امکان پذير نيست؛ بنابراين تاکسي‌ها محلي براي طرح اخبار و تحليل سياسي شده است. گفته مي‌شود که در همين راستا فيلتري ماشيني خريداري شده که دو منظوره است؛ منظور اول اين فيلتر تنظيم هواي موتور ماشين است و منظور دوم آن تنظيم حال و هواي داخل ماشين (فيلتر شدن سابق!) است!
+ سعيد 

پيش‌بيني تغييرات چهار سال آينده قسمت دوم

ديروز تغييرات احتمالي اداره امور کشور را در چهار سال آينده بررسي کرديم. امروز باقيش رو مي‌گيم.

- براي هميشه سالن‌هاي سينما به اکران هميشگي اخراجي‌ها و همه کانال‌هاي تلويزيون به پخش سريال موفق يوزارسيف اختصاص داده مي‌شوند.
- در راستاي اشتغال‌سازي، شغل «ديده‌بان حقوق دولت» سر چهارراه‌ها به صورت رسمي در مي‌آيد و شاغلين از بيمه شخص ثالث بهره‌مند مي‌شوند.
- از طرف ايران جايزه نوبل «ديده‌بان حقوق دولت‌ها» طراحي و به سران کشورهاي کوبا، سوريه، ونزوئلا و ديگر دوستان اهدا مي‌شود.
- با توجه به تمرينات خياباني، ايران در مسابقات بيسبال (از اينا که با چوب سفت توپ گرد رو توي هوا مي‌زنن) و در مسابقات راگبي (از اينا که با کلاه و زره و ساقبند و اينا به طرف جلو مي‌دوند) شرکت مي‌کند و برنده مدال طلا مي‌شود. منتها ديگر جايزه اخلاق را بهش نمي‌دهند.
- در المپيک، مردم ايران در دو سرعتي و دو‌استقامت مدال‌آور مي‌شوند.
- جايزه نوبل اقتصاد به خاطر ارائه تعريف جديد از آمار و ارقام به دولت ايران مي‌رسد.
- ارسال و دريافت اس‌ام‌اس زير نظر پيک بادپا و با موتور انجام مي‌شود.
- اگر پارازيت جواب نداد، روي هر پشت بام يک نفر مقام مسوول به صورت شبانه‌روزي جلوي ال‌ان‌بي‌ها مي‌ايستد و اختلال ايجاد مي‌کند.
- تماشاي روزانه حداقل نيم‌ساعت کامران نجف‌زاده اجباري مي‌شود. شهرونداني که از قانون فوق عدول کنند بايد به عنوان جريمه يک‌ساعت گفت‌وگوي ويژه خبري را نگاه کنند.
- آقا محمد صالح‌علا، چهار سال ديگر به صورت قشنگ از گل و بلبل و اينا (که همگي جان هستند) در هر شرايطي با مردم رفت‌وآمد رسانه‌اي کرده و تاختي مي‌رود و تاختي مي‌آيد.
- ايران در مناسبات اقتصادي، از دلار و يورو استفاده نمي‌کند و به جايش از ريال عربستان و بوليوار ونزوئلا استفاده مي‌کند. احتمال زيادي دارد ريال و تومان ايران همچنان داخل کشور مصرف شود.
- تعداد وزراي کابينه به تعداد استان‌هاي کشور زياد مي‌شود. در نتيجه هر وزارتخانه به يک استان منتقل مي‌شود. هيات دولت ماهي دو دفعه در يکي از استان‌ها دور هم جمع شده و جلسه مي‌گذارند. مصوبه‌هاي هيات دولت در شهرستان‌ها لازم‌الاجرا بوده و در دوره بعد احتمال زيادي دارد که دولت‌هاي بعدي آن را اجرا کنند.
- نويسندگان، سينماگران و ديگر هنرمندان مستقل به کمک وزارت کار، شغلي درخور پيدا کرده و بنگاه زودبازده مي‌زنند. هر سال طي مراسم باشکوهي به هر هنرمندي که زودتر بازده داشته باشد جايزه داده مي‌شود.

+ سعيد 
مسوولان كشور ما نمي‌خواهند باور كنند كه با محدود كردن ابزارهاي خبري در كشور مردم را به سمت رسانه‌هاي خارجي و بيگانه سوق مي‌دهند و رسانه‌هاي داخلي را با آسيب جدي مواجه مي‌كنند.
محدود كردن ابزارهاي انتقال خبر و رسانه‌ها در داخل كشور سبب بي‌اعتمادي مردم به رسانه‌هاي داخلي و در نهايت بي‌اعتمادي مردم به حاكميت خواهد شد و با اين اقدام حاكميت را با چالش جدي مواجه مي‌كنند. مسوولان ما بايد ديدشان را بازتر كنند و با آگاهي بيشتري تصميم بگيرند و در روندي كه در پيش گرفته‌اند تجديدنظر كنند چرا كه از پيامدهاي منفي اين محدوديت‌ها بزرگ شدن مطبوعات بيگانه در كشور و تحكيم پايه‌هاي آنهاست. با ادامه اين روند قابل پيش‌بيني است كه رسانه‌هاي خارجي عليه آزادي بيان در ايران تبليغ مي‌كنند و سبب مي‌شوند افكار عمومي بيش از پيش نسبت به مقوله آزادي بيان در كشور بدبين شود.
مسوولاني كه تصميم‌هاي ضربتي چون فيلترينگ سايت و توقيف مطبوعات را اتخاذ مي‌كنند هرچه سريع‌تر بايد در رويه كاري‌شان تجديدنظر كنند. مگر مي‌شود به خاطر انتشار سخنان شخصي چون سيدمحمد خاتمي، رئيس‌جمهوري سابق كشورمان سايتي را فيلتر كرد و گفت چون سخنان خاتمي درباره بازداشت‌هاي اخير تند بوده است، پارلمان نيوز و امثال آن حق انتشار اين اظهارات را نداشته‌اند. مسوولان امنيتي كشور توجه كنند و بدانند اعتماد مردم به حاكميت است كه به حكومت مشروعيت مي‌بخشد بنابراين كاري نكنند كه مشروعيت حاكميت زير سوال برود.


داريوش قنبري
+ سعيد 
سايت پارلمان نيوز سايت خبري فراكسيون خط امام(ره) متشكل از جمعي از نمايندگان اصلاح‌طلب مجلس است كه در قالب اين فراكسيون كار مي‌كنند، بنابراين فيلتر كردن سايتي كه قرار است صداي مردم و وكلاي‌شان باشد خيلي كم لطفي است و خبر از عدم مداراي برخي مسوولان نظام با طيف مخالفشان مي‌دهد.
سايت پارلمان نيوز در حالي از سوي مسوولان امنيتي كشور فيلتر شده است كه رهبر معظم انقلاب در ديدار اخيرشان با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بر مدارا و افزايش سعه‌صدر تاكيد مي‌كردند. به همين منظور اين سوال به ذهن هر انسان آزاده‌اي خطور خواهد كرد مسوولاني كه به خط فكري نمايندگان مردم رحم نمي‌كنند به چه چيزي رحم خواهند كرد
+ سعيد 

سخنان خاتمي علت فيلترينگ پارلمان‌نيوز

اعتمادملي: مقامات قضايي علت فيلترينگ سايت پارلمان‌نيوز را انتشار سخنان محمد خاتمي با خانواده‌هاي بازداشتي‌هاي اخير عنوان كردند.
در رايزني‌هاي اعضاي فراكسيون با مقامات امنيتي اعلام شده است كه انتشار سخنان صريح محمد خاتمي رئيس‌جمهوري سابق كشورمان در ديدار با خانواده فعالان سياسي كه در ناآرامي‌هاي اخير بازداشت شده‌اند علت فيلتر شدن سايت پارلمان نيوز بوده است.
مقامات امنيتي اعلام كرده‌اند كه سخنان خاتمي تحريك‌كننده ناآرامي‌هاي اخير بوده و سايت نبايد سخنان وي را منعكس مي‌كرده است.
محمد خاتمي سه‌شنبه گذشته در ديدار با خانواده‌هاي بازدشت‌شدگان اخير گفت: علاقه‌مند بودم امروز مي‌توانستم همه خانواده‌هايي که در سراسر کشور عزيزانشان در بند هستند و هيچ فريادرسي ندارند را از نزديک در يک جمع ببينم و ضمن تشکر از نجابت و صبوري آنها و تلاش‌هاي عزيزانشان که به‌طور قطع در جهت آرمان‌هاي انقلاب و ارزش‌هاي تحريف نشده نظام بوده به يکايک آنها عرض ادب و احترام کنم و مراتب همدلي خود را با آنها ابزار کنم.
رئيس دولت اصلاحات با تاکيد بر اينکه نظام جمهوري‌اسلامي بايد حتي نسبت به ريختن يک قطره خون هم حساس باشد، گفت: نظام بايد با دورانديشي و احساس مسووليت به مساله رسيدگي کند، نه‌‌اينکه با ايجاد فضاي تبليغاتي مسموم حرکت آرام و هوشمندانه مردم را اغتشاشي که توسط چند نفر از بيرون نظام هدايت مي‌شود بخواند.
فيلتر شدن سايت اصلاح‌طلبان مجلس سبب ايجاد نارضايتي اعضاي اين تشكل سياسي شده است و آنها در مصاحبه‌هايشان بر رفع فيلترينگ سريع از اين سايت تاكيد كرده و خواستار رسيدگي مسوولان به اين امر شده‌اند.

+ سعيد 

سيد عليرضا حسيني بهشتي

شنيدن خبر طرح شکايت بخشي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي‌از آقاي مهندس موسوي به‌عنوان عامل اصلي آنچه آشوب‌هاي خياباني ناميده شده، در عين حال که در کساني که از طرز فکر و فرآيند انتخاب پرسش برانگيز رهبران اين گروه اطلاع دارند شگفتي بر نمي‌انگيزد، اما با توجه به جايگاهي که نهاد قانون‌گذاري در تاريخ ايران و به‌ويژه تجربه 30 ساله انقلاب اسلامي‌داشته، اسف‌انگيز است. علت اين تاسف هم اين است که مردم از نمايندگانشان انتظار دارند به توکيل نظرات شهروندان بپردازند تا اينکه استقلال و آزادگي مقام نمايندگي را فداي جاه‌طلبي‌هاي غيرقانوني گروهي کنند که مردم را خس و خاشاکي بيش نمي‌انگارند. به بيان ديگر، مجلس خانه ملت است و مردم از وکلاي خود توقع نمايندگي موکلانشان را دارند و نه دفاع از مراجع قدرت با هر ابزار ممکن. اگر نمايندگان مجلس دست اندرکار اجرايي حوادث اخير بودند، اما از آنجا که ناديده انگاشتن اصل عقلايي طلايي تفکيک قوا خوشبختانه هنوز دامن مجلس را نگرفته است، مدعاي مطرح شده از بخشي از نمايندگان را بايد بيشتر به تحت تاثير (يا احيانا تحت فشار؟) قرار گرفتن آنان از سوي مجريان انتخابات نسبت داد. کيست که نداند مسببان برخوردهاي خشونت‌گرايانه با معترضان به نتايج انتخابات و ضرب و شتم مردم چه کساني هستند؟ و کيست که نداند اعتراض مسالمت‌آميزي که در تمامي‌سخنان و بيانيه‌هاي آقاي موسوي و ديگر شخصيت‌هاي معترض بر آن تاکيد شده، حق مسلم شهروندان است که در قانون اساسي نيز بدان تصريح شده؟ مگر آنکه پاسخ طراحان شکايت اين باشد که چون دستشان به مسببان اصلي نمي‌رسد، چاره‌اي جز مسبب تراشي نمي‌بينند. اي کاش اين نمايندگان به‌جاي وارونه ساختن صورت مساله، با تاسي به شهيد آيت‌الله مدرس در پاسداشت حق و پايمردي در برابر ناحق، به خواست اکثريت موکلانشان احترام مي‌گذاشتند.

+ گاردجاويدان 
90 سال شما خيال مي كني اين دايناسورها چندسال عمر ميكنندرهبر865سال فعلا عمر كرده احمدي نژاد با اين قد رشيدش وقيافه زيبايش 647 سال فعلا خدا بده بركت
+ سعيد 
اصولا از نظر شما شبه بسيجي ها مردم 2دسته هستند
يا كاملا تابع ولايت فقيه
يا كاملا ضد ولايت فقيه
ولي به فرموده خدا راههاي رسيدن به خدا به تعداد انفاسي هست كه خلق كرده-دسته بندي شما هم ديگه تو گوش كسي فرو نميره يه فكر ديگه بايد براي توجيه كاراتون بكنيد
 <      1   2   3   4   5    >>    >