ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2   3   4   5      >
 
+ sss 
Since there are assorted poor sellers abnormally over the Internet who advertise bargain affected or replica affluence toywatch plasteramic collection - white adage that they are originals, you"d bigger aggregate abundant advice and apprentice something to analyze the affected from the authentic. Afterwards all, acclimated items don"t beggarly that there are damaged or crafted by others added than the aboriginal manufacturers.
+ kir 

http://cache.scbih.com/content/hg2/galleries/Tc0037/5989/content/12.jpg

http://cache.scbih.com/content/hg2/galleries/Tc0037/5989/content/12.jpg

+ kos-e-zahra 

http://cache.scbih.com/content/hg2/galleries/Tc0037/5989/content/08.jpg

http://cache.scbih.com/content/hg2/galleries/Tc0037/5989/content/08.jpg

فرزندان و برادران بسيجي من هشيار باشيد. در کشورهاي ديگر به اغتشاشگران تجاوز نکردند آنها را تا سرحد مرگ شکنجه نکردند و به تجمعات آنها گاز اشک آور نزدند براي همين انقلاب رنگي در آنجاها پيروز شد. شما اشتباه آنها را تکرار نکنيد و با شکنجه و تجاوز بيضه اسلام را حفظ کنيد.
+ خشايار 
با سلام،
اين روزها حرف هاي سپاهي ها انقدر بي سر و ته و بي سند و مدرکه که بيشتر به جوک شبيه شده مثل نامه سرلشگر فيروزآبادي (البته قبل از مو رنگ کردنشون!) که خطاب به حضرت بقيه الله گفت:
"در ?? خرداد آشوبگران و منافقان با چهره اي جديد که چندان بي ارتباط با منافقان سابق نيستند، بر ملت يورش آوردند. زخم ترکش هاي جنگ تحميلي و جاي گلوله هاي منافقان و از خدا بي خبران ديروز را اين بار در کوچه و بازار و تن بسيجيان و نيروهاي نظامي ـ اين حافظان امنيت مردم ـ با قمه و ضربات سنگ و شعله هاي آتش گشودند. به پاي مصنوعي و سينه خسته جانبازان و حتي بانوان و کودکان رهگذر هم رحم نکردند و منافقانه سلاح اهدايي آمريکا و اسرائيل و انگليس را به سوي مردم شليک کردند تا به خيال خام خود با کمک رسانه هيا بيگانه، ناجا و بسيج را متهم کنند. غافل از اين که مسئولان با حکمت و تدبير به کاربردن سلاح را به خاطر پيشگيري از هرگونه آسيب به مردم منع کرده بودند و نيروهاي حافظ امنيت هيچگاه سلاحي در دست نداشتند و به کار نبردند. ماموران حفظ امنيت و مدافعان حريم قانوني کتک خوردند، زخمي شدند، شهيد شدند، بي رحمانه آنها را زير چرخ هاي ماشين گرفتند، اما صبورانه با جانشان از مردم دفاع کردند؛ در مقابل آنها براي کشته هاي دروغي خود عزاداري کردند. از آنجا که آشوبگران در بين مردم پنهان شده بودند، دست حافظان امنيت براي برخورد با آنها بسته بود و لذا خسارتي بر مردم تحميل گرديد و ما نيز به عنوان حاميان مردم و مسئولان برقراري امنيت شرمنده شديم. ليکن مي دانيم که ملت فهيم، خود به اين موضوع واقفند و عذر خدمتگذاران خود را مي پذيرند."
اينهم لينکش:
http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2009/07/090712_m_firozabadi_after_ir88_letter.shtml
پايدار باشيد.
+ آنتي بسيجي 

راستي در مورد اين مطلبت كه البته به قول خودت يه كپي پيست بيشتر نيست به سخن امام اشاره مي كنم كه نظامي ها نبايد در سياست دخالت كنند . به خاطر همين موارد امام گفته بود چون نظامي جماعت وقتي مياد حرف ميزنه هرچي به ذهنش ميرسه ميگه و البته تو مملكت ما نظامي هايي امثال فيروزآبادي هستند و در كنار اون هم افرادي مانند سردار صفوي هستند كه ساليان ساله مورد اعتماد همون ولايت فقيه ولي حرفاش هم از روي شكم نيست . افراد نظامي وقتي ميخوان حرف بزنن براي اينكه به جبهه خاصي وصل نشن در مورد ولايت و اطاعت از رهبري و از اين چيزها حرف ميزنن تا بگن ما مطيع آقا هستيم . در حالي كه يكي نيست بگه به تو چه ربطي داره كه مياي به اسم دفاع از ولايت به تخريب سران اصلاحات مي پردازي . تو برو همون بشمار 1 بشمار 2 بشمار 3 تو بگو . البته دولتي كه توش وزير علوم مياد ميگه در جريان اغتشاشات بمب شيميايي زدن معلومه سردار سپاهش هم مياد تو مسائلي كه نه تخصصي توش داره و نه توانايي اظهار نظر دخالت ميكنه .

بيخود هم خودتو اذيت نكن اگه موسوي و اصلاحات دنبال براندازي ولايت فقيه و نظام اسلامي بودند تو همن 16 سالي كه دولت دست اصلاحاتي ها بود ميكردن . سعي كن از اون مغز كوچيكت يه استفاد اي بكني خمس نگيره .

پاسخ

سلام ... تو اولين انتخابات تو ايران ... امام گفتن روحانيون رئيس جمهور نشن ..... ولي 4 سال بعد گفتن اشکال نداره بشن .... ما اون يه تيکه اي که گفتن نشن رو برداريم .... بگيم ئه پس چرا هاشمي و خاتمي رئيس جمهور شدن ؟؟؟ ..... در ضمن وظيفه اصلي سپاه حفظ نظامه .... چه جنگ نظامي .... چه جنگ سايبري ... الن جنگ جنگ نرمه ... و سپاهم وظيفشه در مقابل هجمه ها به نظام مقاومت کنه ..... و نذاره کسي خدشه بزنه به نظام .... اين وظيفه رو امام براش تعيين کردن ... درسته ؟؟؟؟ .... الان جنگ نظامي نيست ولي جنگ سخت تري هست .... دشمنا مشخص نيستن بايد مشخصشون کرد و منهدم ... و سپاه داره اين کارو ميکنه .... خوبه باز يک کم فکر کردي و نظر گذاشتي .... خدا رو شکر تونستيم بهت بفهمونيم فک کن و بعد نظر بذار .. ياعلي
+ خشايار 
با سلام،
يکي از بازديد کننده هاي شما به نام مي نوش گويا براي من پيامي دادند:
"فقط همينو از طرف من به خشيار بگو:تو نه ميدوني تاريخ چيه!نه ميفهمي عشق يعني چي!نه مي فهمي خار در چشم و استخوان در گلو ....نه متوجه اي من المومنين رجــالُ صدقوا ما عاهدو الله عليه فمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظر و ما بدلوا تبديلا وحي منزله و كيا رو ميگه!مهدويت هم براي شما خواب و خرافه و براي ما يك آرمانه آقاي محترم! "
اگر اشتباه کردم و ايشون من رو خطاب قرار ندادند که هيچ...اما اگر منظورشون با من بوده 1- من خشايارم نه خشيار. 2- متاسفانه در هر دو طرف،چه موافقان عقايد صاحب اين وبلاگ و چه مخالفانش اين ادبيات محترمانه (!!!) بسيار رواج داره.توي خيابانها که زبان کوکتل و سنگ و آتش و چماق و قمه و گلوله شده...در اين محيط مجازي هم گويا انگشتان بعضي از افراد به چماق تبديل شده و بعضي ديگر چاه فاضلاب!البته اين ادبيات "چماق محور" تا حدي در نوشته هاي مدير وبلاگ هم وجود دارد.اميدوارم با منطق بيشتر ناخواسته تحت تاثير جو لجن پراکني رسانه هاي دولتي و غيردولتي قرار نگيريم. 3- سؤالات من در نظرات قبلي ام چه ارتباطي به مساله مهدويت داشت؟! 4-به نظر ميرسد ايشان هم به تبعيت از افرادي که بي محابا همه را از دايره تنگ خودشان ميرانند بي هيچ ترسي از آخرت بي هيچ فکر و سندي (که اتفاقا مدير وبلاگ علاقه خاصي به آن دارند) من را نفهم خطاب ميکنند.البته در محيطي که همه چيز را هر که دستش ميرسد سند ميزند عجيب نيست که سند عشق و تاريخ و حضرت ولي عصر(عج) هم به نام ايشان زده باشند و گويا ما هم بي نصيب مانده ايم!!! 5- من سوالاتي مطرح کردم و مدير وبلاگ هم جواب دادند.برخي را قبول کردم و برخي را نه.در مورد توهين به آقاي هاشمي حق با ايشون بود و اتهام متوجه پسران ايشان از طرف آقاي احمدي نژاد مطرح شده بود.اما اينکه من صرفا از ايشان قبول کنم که مدارکي هست و نميشه رو کرد پس بايد قبول کنم که آقايان موسوي و کروبي هم مدارکي داشتند در مورد تجاوز که ضبط شده! 6- در ضمن از ندير وبلاگ ممنونم که قسمت نظرات را باز گداشته اند.
پايدار باشيد.
پاسخ

سلام .. به من ربطي نداره ... خطاب به ايشونه ... ياعلي

دوست عزيز سلام.

خوبيد؟خواستم پيشاپيش تولدتون روتبريك بگم.

تولدتون مبارك!

اميدوارم به آبي ترين آرزوهاتون برسيد.

پاسخ

سلام ... يادم نبود اصلا .... مهمم نيست .. شهادت آخه .... ممنون که ياد اوري کردين ... ياعلي
+ مي نوش 

حاجي بگم بميرم اون دلـت ...مي ترسم بگي فلان و چه مي دونم

زشته و اينها....پس نميگم ولي هزار تا مثل من ولايتي كم صبر و

عجول و بيمصرف ف د ا ي.........

فقط همينو از طرف من به خشيار بگو:

تو نه ميدوني تاريخ چيه !

نه ميفهمي عشق يعني چي ! نه مي فهمي خار در چشم و استخوان در گلو ....

نه متوجه اي من المومنين رجــالُ صدقوا ما عاهدو الله عليه فمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظر و ما بدلوا تبديلا وحي منزله و كيا رو ميگه!

مهدويت هم براي شما خواب و خرافه و براي ما يك آرمانه آقاي محترم!

+ مي نوش 

واي حاجي تو چه دلي داري !!

من ديگه نمي تونم تحمـْل كنم!

كي آقا مياد تاوان آه دل شكسته رهبر و يارانش رو از اين فريب خورده ها بگيره ؟؟

ديگه طاقت خوندن بقيشو ندارم !

يذره حيا توي حرف زدن ندارن.

پاسخ

سلام ... نميدونم ... ياعلي
+ خشايار 
اگر ممکنه راجع به اين اسناد تصويري هم اظهار نظر بفرماييد:
http://www.goftaniha.org/2009/08/blog-post_08.html
http://www.youtube.com/watch?v=E-TnpIAo3FI
http://www.youtube.com/watch?v=vvBdZquwspY
http://www.youtube.com/watch?v=wY53phOWz3k
در ضمن اگه ممکنه عکسي هم از اون گوني هاي سنگ و لاستيک که از طرف کاخ سفيد براي براندازان پشت مجلس گذاشته بودند بگذاريد روي وبلاگتون که گمراهان و مکاران ببينند که امريکاي جنايتکار با تمام قوا (!) با ابزار آلات جنگي قصد انهدام نظام مقدس جمهوري اسلامي رو داشتند بلکه ارشاد بشن.

پاسخ

سلام .. وي پي انم قطع شده .... نميدونم چرا .. شايد شارژش تموم شده .... نتونستم ببينم .... در ضمن خيلي عکس داريم ... ولي تا وقتي اجازه ندن نميتونيم خارج کنيم از اون پي سي اطلاعات ... همش رمز گذاري شده کسي نميتونه دست بزنه .... جالبه عواملشم دستگير شدن ولي هنوز اجازه ندادن .... عکساي درگيري ميدون ونک تو اون شب وحشتناک که به نظر بدترين شب درگيري بود رو نذاشتن برداريم ... اون عکسا و فيلما اگه پخش بشه از صدا و سيما .... يا اصلا همين نت .... چيزايي هست توش ... يا مثلا همون مهد کودک که با کوکتل آتش زدن ... اون زجه زدن اون خانم رو ببينيد ... نميذارن ... اگه ميذاشتن که الان يه فضاي 2 ترا بايتي ميگرفتم همه رو اپلود ميکردم .... ياعلي
+ خشايار 
سلام...چند تا سؤال دارم از شما که به گفته خودتون تو کاريد.
1-به نظر شما اينکه در يک کشور يه جناح يا گروهي بخوان قدرت رو از طرف ديگه بگيرن و خودشون به قدرت برسن ايرادي داره؟(فقط شما رو بخدا نگيد که بستگي داره به روشش و در چهارچوب نظام بودن و ... !) اين سؤال همه ابعاد رو در بر ميگيره ... مثلا مجلس و دولتي سر کار بيايند راي به تغيير قانون اساسي و حذف دلايت فقيه بدند.اونوقت واکنش شما چيه؟
2-اين نظام به اين قدرتمندي و با اين شبکه عظيم اطلاعاتي که وزير اطلاعات اسبقش(آقاي اژه اي) خبر از دستگيري 3 نفر که قصد برنامه ريزي ترور آقاي موسوي رو داشتند در يک ناکجا آبادي رو داره و توطئه را در مرحله "فکر" کشف و خنثي ميکنند،چطور توطئه به اين بزرگي و عميقي از طرف صدها مسئول و صدها هزار نفر از ايراني ها را نفهميد؟
3-شما به سند و مدرک علاقه وافراي داريد و همين هم درست است.هيچ حرف بي سند ومدرکي را نبايد پذيرفت.چه ادعاي تقلب و چه ادعاي فساد مالي.ياد حرف آقاي احمدي نژاد در مناظره افتادم که از فساد مالي آقاي هاشمي و فرزندانش گفت.با خودم فکر کردم دو حالت دارد، يا دروغ است که خوب در صورت استقلال قوه قضائيه بايد به آقاي هاشمي فرصت دفاع ميدادند و آقاي احمدينژاد به جرم نشر اکاذيب و تشويش اذهان عمومي و اهانت به روحانيت و تلاش براي ضربه زدن به ارکان نظام و 1000 جرم ديگر محاکمه مي شد.البته ايشان هم به قول شما ميشد "طوطي بيگانگان"!چون آنها هم سالهاست که همين حرفها را راجه به ايشان بي مدرک ميزنند.در ضمن رهبري به علت تنفيذ حکم دروغگوي خائن بايد مورد بازخواست قرار ميگرفت... يا راست بود و ايشان 20سال در حال دزدي بوده...اينجا مشکل بغرنج تر شد.با توجه به اينکه 1-اعضاي تشخيص مصلحت مستقيما از طرف رهبري منصوب ميشوند 2-حکم رياست جمهوري توسط رهبر تنفيذ گشته و مشروعيت ميابد 3-صلاحيت کانديدهاي رياست جمهوري و خبرگان رهبري و مجلس توسط شوراي نگهباني تاييد ميشود که نيمي از اعضا(فقها) مستقيما توسط رهبر و نيمي ديگر (حقوقدانان) غير مستقيم توسط رهبر (به معرفي قوه قضائيه) تعيين ميشوند...با اين سه پيش فرض آقاي هاشمي هم کانديد هر سه انتخابات، هم رئيس جمهور،هم رئيس مجمع تشخيص،هم رئيس خبرگان شده و مورد تاييد رهبري و شوراي نگهبان بوده.پس خداي نکرده يا رهبر ندانسته به يک دزد 20 ساله اين همه پست هاي کليدي را داده که پس فقيه آگاه به شرايط نيست،يا ميدانسته و ميترسيده و مماشات ميکرده با غارتگر بيت المال که پس شجاع نيست و به غايت ترسو و بي کفايت ، يا با او همدست بوده که عادل نيست و او هم دزد است! يعني از هر طرف که رفتم ديدم رهبر بايد عزل شود چه آقاي هاشمي گناه کار باشد چه آقاي احمدي نژاد دروغگو و خائن! اگر ممکنه نظرتون رو بديد.

پايدار باشيد.
پاسخ

سلام ... هيچ کس نميتونه کلياته قانون اساسي رو عوض کنه به عير از راي گيري مردمي ... نماينده هاي مجلس يا اصلاحيه برا جزئيات ميدن ... يا جزياتو تبصره ميزنن .... دقت کن تو کار مجلس اگه يکي از قوانيني که تصويب ميکنه خلاف کليات قانون باشه ... اون قانون تصويب شده توسط شوراي نگهبان يا مجمع تشخيص باطل ميشه .... هيچ کس نميتونه از طريق قانون کل قانون رو عوض کنه و حتي ولايت فقيه که يکي از ارکان حکومته مثل رياست جمهور و اينا رو حذف کنه .... جمهوري اسلامي فرقش تو اسلامي بودنشه ... فرقش اينه که رهبر ديني داره ... اگه رهبر ديني برداشته بشه ... پس نوع حکومت عملا عوض شده .... و اين کار جز با براندازي نظام قبلي صورت نميگيره ... سوال دومت والا ما همچين خبري رو نشنيديم ... شنيديم دو نفر که ميخواستن احمدي رو تو يکي از شهرا ترور کنن دستگير شدن .. و اعتراف کردن از کدوم ور بودن ... ولي اينو نشنيدم ... لينک داري بده ... در خصوص آقاي هاشمي ... کجاي مناظره ايشون متهم به دزدي شدن ؟؟؟ .... بچه هاي ايشون متهم شدن ... نه خود ايشون ... ببينيد فيلم متاظره رو يک بار ديگه .... مهدي هاشمي ... محمد هاشمي ... اينو دو تا بودن تو مناظره ... يا پسر ناطق ... اينا متهم شدن ... و جرمشون هم بر هيچ کس پوشيده نيست ... الان مهدي هاشمي رفته لندن ... با کيا ملاقات کرد ؟؟؟ ... با پول کي رفت ؟؟؟ ... احمدي نزاد دست گذاشت رو اينا .... و اگه اينا حق بودن .. اينقدر مجنون وار کار نميکردن ... هر جا قبل انتخابات و بعدش جمع شدن هواداران احمدي نزاد بود دو سه تا ايستگاه متروي اونجا رو تعطيل کنن .... اينا چيزاييه که غير مستقيم حق رو نشون ميده .... بريد گوش کنيد صحبت هاي زن هاشمي فائزه هاشمي و مهدي هاشمي رو ... ببينيد چي ميگن .... احمدي نژاد اگه يک کلمه دروغ ميگفت ... هاشمي همون فردا ازش شکايت ميکرد ... و اگر دادگاه رسيدگي نميکرد .... هزار بار تيتر يک ميذاشتن که هنوز بررسي نشده شکايت هاشمي ... همين کاري که با کروبي يکي دو هفتس دارن ميکنن ... و آخرشم کروبي دست خالي شد .... همين ... فقط دنبال اين نباش که همه چيزو مشهود ببيني .... خيلي چيزا اون زيرو اينان که بايد تيز باشي ... ياعلي
+ علي 

دست علي به همرات

التماس دعا

قبول شدم...اقتصاد علامه

رسما رفتم تو طيف علامه ي تحكيم

تو چي كار كردي؟

   1   2   3   4   5      >