تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2   3   4   5    >>    >
 
+ فرهاد 

عکس ديکتاتور را که صددرصد بايد اتيش زد ولي عکس امام و خامنه اي که هيچ ضرري نرساندند بشدت مخالفم
+ ناصر 
مرگ بر جنبش ليبرالي سبز
+ ش 
من آبي قرمز سبز نيستم به هيچکس هم اين دوره راي ندادم ولي حق رو نگاه ميکنم بارها پاره کردن عکس رهبر معضم و امام خميني انجام شده بارها پاره کردن تصوير رهبر در خيابان توسط دوربينهاي مبايل که سند محکمي بر انجام دادن اين عمل زشت توسط هرکسي که دراين فيلمها ديده ميشود وجود دارد فيلم هم توسط مردم به شکل طبيعي گرفته شده و ثبات ميکنه که توسط اشخاصي که قابل شناسايي هستن انجام شده ولي عکس امام شخصي که اين عمل ننگين رو انجام داده معلوم نيست مکاني که انجام شده هيچ ربطي به اختشاشات نداره تصوير برداري توسط دوربينهاي حرفه اي صدا و سيما انجام شده نشان دادن آن گناهي نابخشودني بود که نتيجه آن را توسط کروه انحرافي ميبينيد هيچوقط يک سويه نگاه نکنيد هميشه مکمه پسند قظاوت کنيد و بخاطر بعضي مسائل شيطان رو خوشحال نکنيد خداوند تکليف دشمنانش رو معلوم کرده اما بيشتر با شما کار داره تا دشمنانش الان هم اين اختلاص ها اومده قربان خدا بروم ميدونه بنده هاي خطا کار و پر مدعا شو چهطور امتحان کنه يادتون باشه دنيا محل امتحانه و هرچه ادعاي دين مداري بيشتر ميشه امتحان سخت تر در اين زمان شخصيت هاي کمي مانند امام خميني از اين امتحانات پيروز و سربلند بيرون ميان باز هم ميگويم واقع بين باشيد خداوند بيشتر مواضب شماهاست من منکنه شخص خوبي باشم يا خطاکار ولي هيچ وقط ادعا و چاپلوسي نميکنم و فقط چاپلوسي خدا رو ميکنم استفاده ابزاري از شخصيتهاي بزرک گناهي نابخشوده است
+ محمد سجاد 
رهبرم

من دينم را از تو مي گيرم ، من راهي را مي روم كه تو مي روي و قدم بر جاي پاي تو مي گذارم . من به ولايت تو افتخار مي كنم چرا كه ولايت تو را ولايت امام زمان (عج ) مي دانم . اگر امام بزرگوار ما وارث امامان معصوم (ع) و وارث رسول خدا (ص) بود و اگر او وارث تمامي انبياء بود ، تو وارث همان امامي و حقا كه يك قدم از راه او جدا نرفته اي پس تو ولي مايي و رهبر ما .

در اين وانفسا كه هر كسي برداشتي از دين دارد و هر ناكسي تراوشات ذهني خود و افكار و انديشه هاي وام گرفته از غربيها و مادي پرستان را به ساحت دين مي چسباند و به نام دين به خورد توده ها مي دهد ، من ديني را بر مي گزينم كه تو منادي آن باشي . من ولايتت را مي پذيرم تا حدود آزادي را بر اساس قانون خدا برايم معين كني .

برخلاف نظر كوته نظران و كج انديشان و معاندان ، من برده و بندة تو نيستم ،چرا كه تو ارباب نيستي ؛ من بندة آزاد خداوندم كه پيرو توأم و تو رهبر مني ، من گوش به فرمان توأم و تو فرمانده مني ، من مريد توأم و تو مراد مني .

من تو را شبيه ترين مردمان به امامان معصوم (ع) مي بينم ، در ديانت و هدايت مردم به سوي خدا ، در تدبير و رهبري حکومت اسلامي ، در سياست مبارزه و مقابله با دشمنان اسلام و قرآن ، در فهم سياسي و اجتماعي از دين ، در شجاعت و شهامت ودر صبر و بردباري ، در ساده زيستي و زهد معنوي ، ..... تورا بر سيره و روش پيامبر (ص) و امامان معصوم (ع) مي بينم .

+ امير حسين 

رهبرم تو تنها نيستي ، تو رهبر قبيلة عشقي ؛ آنان كه خون مسلماني در رگ هايشان جوششي دارد ، عشق به ولايت هم در دلهايشان موج ميزند . تو رهبر بسيجي هايي ، تو رهبر همة مسلماناني ، تو رهبر همة عاشقان عدالتي . تو رهبر محرومان و مستضعفيني . تو رهبر همة كساني هستي كه چشم انتظار ظهور مهدي اند . شيفتگان عدالت و زهد علي (ع ) چون در دوران آن حضرت نبوده اند با پيروي از تو و دفاع از ولايت تو وفاداري خود را به او اثبات مي كنند و قلب خود را با سخنان علي گونة تو تسكين مي دهند و عاشقان امام زمان (عج ) گوش به فرمان تو براي اجراي فرامين آن امام موعود تمرين اطاعت مي كنند و اگر چه سعادت حضور در دولت كريمة آن حضرت را نيافته اند ولي دلخوشند كه در تحت ولايت اميري صالح از ياوران او روزگار را سپري مي كنند .

عكس تو بر ديوار هاي بلند قلوب مسلمانان نقش بسته است و اين عزتي خداوندي است كه به آن رهبر فرزانه عطا شده و ليكن اهل نفاق آن را نمي فهمند :

وَ لِلّهِ الْعِزّهُ وَ لِرَسُولِهِ وَ لِلْمُؤْمِنينَ وَ لكِنَّ الْمُنافِقينَ لا يَعْلَمُون (قرآن كريم )

رهبرم ! سربازان و جان بر كفان تو يكي دو تا نيستند ، ما دهها و صدها نفر نيستيم ، ما دهها هزار و صدها هزار نفر نيستيم ، ما ميليونها نفريم . ما دهها و صدها ميليون نفريم كه در ايران و در سرتاسر جهان گوش به فرمان تو هستيم ، ما همة آزادگان جهانيم !

پست الكترونيكي
+ غلامعلي 

پس چرا به ولايتت افتخار نكنم و از جان و دل به فرمان تو گردن ننهم؟ پس من راهي را ميروم كه تو نشانم دهي، چرا كه به اين اعتقاد قلبي رسيده ام كه راه تو ، راه امام و هدف تو هدف امام است.

من تو را تنها نمي گذارم تا در روز قيامت روي زشت كوفيان را نبينم . من تو را تنها نمي گذارم تا وقتي پرسيدند امامت كيست ؟ نام زيباي تو را با افتخار بر زبان آورم. من در دنيا با تو مي مانم تا روز قيامت كه هر كس به دنبال امامي سرگردان ميشود ، مرا با تو محشور كنند و تو دست مرا بگيري. من تو را تنها نميگذارم تا در روز قيامت همراه علي (ع) باشم.

و چه زيباست سخن آن شهيد كه وصيت كرد: من با خداي خويش پيمان بسته ام كه در همه كربلا ها و در همه عاشورا ها همراه حسين باشم.

ما را سري است با تو كه گر خلق روزگار

دشمن شوند و سربكشند ،ما بر آن سريم

رهبرم، مظلوميت تو ما را به ياد مظلوميت مولا علي(ع) مي اندازد اگر منافقان امت قلب تو را جريحه دار كرده ودل تو را خون كرده اند ، خوارج هم قلب اميرالمؤ منين (ع) را خون كرده بودند. مگر نه اين است كه آنها هم قبلا از اصحاب نزديك پيامبر (ص) بودند و ولايت علي(ع) غربالشان كرد؟إ و مگر نه اين است كه منافق صفتان انقلاب ، بازماندگان اهالي كوفه و وارثان همان خوارجند كه با ولايت تو غربال مي شوند. اما مظلوميت علي(ع) از مظلوميت تو بيشتر بود چرا كه يارانش انگشت شمار بودند ولي تو بسيجي ها را داري. بسيجي هايي كه امام را تنها نگذاشتند تو را هم تنها نمي گذارند. دوستانت را دوست مي داريم و دشمنانت را دشمن.

+ احمد 
بدين وسيله از اقدام شنيع کوردلان و خودفروختگان و توهين به ساحت مقدس بنيانگذار انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي امام خميني (ره) اعلام بيزاري کرده و به همراهي با خيلي عظيم مردم ايران اسلامي شعار مرگ بر منافق و مرگ بر آمريکا و مرگ بر انگليس و مرگ بر اسرائيل سر مي دهيم.

چقدر آسان منافقان و بدخواهان ماهيت خودشان را فاش مي کنند. و مصداق " الحمد لله الذي جعل اعدائنا من الحمقا" مي شوند.

حاميان روشنفکري و آزادي بيان و آزاد انديشي اينهايند؟ اينها مدعيان اصلاح طلبي هستند؟ همين ها طرفدار آقاي موسوي هستند! که به دستشان روبان سبز مي بندند و شعار يا حسين مير حسين سر مي دهند.

آري زمان شما هم مي گذرد .....

+ بهروز 

اميدوارم سبزهاي اموي كمي ادب بياموزند

توهين به مقدسات دين مورد پذيرش ملت مسلمان ايران نيست

اين كارها بضرر خودشان هست

اين كارها باعث تنفر مردم به منافقان سبز اموي است

+ ليلا 

چرا خاتمي با دختركان لاس زد

چرا با جرج سورس ديدار داشت

چرا خاتمي اين همه دروغ ميگويد

فكر ميكند مردم نمي فهمند كه او دروغ ميگويو

+ عارف 

سبزها منطقشان به جر فحاشي واغتشاش چيز ديگر نيست براي سبزها متاسفم كمي از مردم ادب بياموزيد

اگر منطق داريد حرف منطقي بزنيد

نه توهين كردن به مقدسات

+ سارا 
موسوي دروغگوي بزرگي است اما ديكتوتر كوچكي است كه ملت را شناخت
+ سجادي 

چرا موسوي مخالف دموكراسي است

چرا موسوي وخاتمي وكروبي به قانون احترام نميگذارند؟

چرا راي مردم نمي پذيرند؟

اين جر زني موسوي به ضررش است اين كه موسوي نه به قانون ونمه به مردم وراي انها احترام نميگذاريد عين ديكتونري است

+ رضا حسيني 

من فكر نمي كردن اين سبزها اين قدر پست ونامرد باشند كه عكس امام را اتش بزند

سبزهاي اموي كثيف خدا لعنتتون كند كه منفور ملت هستيد

من تا امروز توهيني به اينها نكردم ولي اين فيلم كه ديدم اگر دوباره راي گير شود به اين موسوي كثافت راي نخواهم داد

كروبي زنباره وخاتمي دروغگو منفور مردم هستند

+ كبري 

اينها كه با عكس امام تنها مخالف نبودند با امام حسين هم مخالف بودند در عاشور تو تهران رقصيدند

اين سبز اموي ها اين موسوي خائن وكروبي ديوانه وخاتمي جاسوس وهاشمي منافق با فرزندان نان حرام خورش

نه جمهوريت را قبول دارند ونه به راي مردم احترام ميذارند نه به دين احترام ميذارند

اينها هم با اسلاميت نظام وهم با جمهوريت نظام مخالف هستند

تنها چيز را كه قبول دارند منافع خودشان است بس

+ حسن 

مرگ ب موسوي دروغگو

خاتمي جاسوس كه با جرج سورس ديدارهاي متعددي داشت

كروبي كه عقل سالمي ندارد ورقيب ارا باطله بود

هاشمي كه از همه اينها خر سواري كرد

ان فائز كه معلوم نيست با كي ميره باي كي ميايد

   1   2   3   4   5    >>    >