• وبلاگ : مهديار دات بسيجي
  • يادداشت : موج هشته توهم-مرد سال طنز فتنه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + fds 
    Every replica handbags can serve as a good story teller and folklore expert besides its basic fashion mission. Now this Louis Vuitton Monogram Mini Lin Saumur bag is meant to put you into the endless entertainment of Saumur wine and holiday fantasy. Isn’t it quite thrilling to go on your trip with Louis Vuitton fashion?

    ســـــلام

    ميگن سلام روستايي بي طمع نيست !

    در خواست تبادل لينك دارم[خونسرد][گل][گل]

    شديدا التماس دعا داريم

    + بسيجي 

    دوباره كوري چشم فتنه را به شما تبريك گفته و آرزومند كور شدن مجدد چشم آن هستيم.

    در اين چند روزه من و برادران سخت تلاش و كوشش كرديم تا مبادا سالگرد انتخابات و دهه شورش بعد از آن دوباره فرصتي براي خودنمايي فتنه گران شود. همانطور كه در پست قبل هم گفتم با توجه به بيانيه آقاي به اصطلاح موسوي و به اصطلاح كروبي اندكي سردرگم شده بوديم اما لازم بود كه آمادگي خود را حفظ كنيم.

    در اين 4 روز من و برادر اكبر بسيار خوش درخشيديم و از حاج كريم به خاطر فعاليت هاي بسيار درخشانمان جوايز و افتخارات بسياري در يافت كرديم كه چند نمونه از فعاليت هايمان و جوايزمان در آن حوزه را براي شما شرح خواهم داد.


    - جمع آوري سطول(سطل ها) آشغال خيابان آزادي و انقلاب

    يكي از عمليت هاي ما در اين چند روز جمع آوري سطول(سطل ها) آشغال خيابان آزادي و انقلاب بود كه به علت زندگي موش ها در نزديكي سطول و حساسيت داشتن برادران به ديدن موش , عملياتي پر خطر محسوب مي شد كه خوشبختانه از اين امتحان الهي سر بلند بيرون آمديم .

    گروه من و برادر اكبر با جمع آوري 16 سطل در 2 ساعت به عنوان سريع ترين واحد عملياتي بسيجي جمع آوري سطول زباله تهران انتخاب شديم و نشان افتخار سرعت را در اين حوزه كسب كريدم.


    - ديده باني

    يكي از وظايف خطير ما در اين روز ها ديده باني بوده است كه مي بايست خيلي سريع از درخت يا ديوار بالا برويم و گزارش كنيم كه چه مي بينيم كه برادر اكبر و من در اين حوزه نيز با كوشش شبانه روزي حائز رتبه اول ديده باني از بالاي درخت شديم . البته بعضي از برادران به علت استرس اين روز ها دقت لازم را نداشتند و بعضا از درخت هايي بالا رفتند كه ضعيف بودند و درخت شكسته شد . اين برادران هم اكنون در بيمارستان هستند. برايشان دعا كنيد.


    -باتوم رني

    از بالا دستور رسيد كه متاسفانه تفكيك مردم از فتنه گران بسيار مشكل و پر هزينه است و از طرفي فرصتي ايجاد شده كه نمي توان از آن چشم پوشي كرد. با توجه به حضور زياد مردم در خيابان ها و وجود بهانه سركوب فتنه, برادران اين فرصت را غنيمت شمرده و عابرين را دشمن فرضي فرض كرده و مهارت باتوم زني خود را تقويت كنند كه باز هم من و برادر اكبر درخشان عمل كرديم و تنديس باتوم طلايي در پايان هر روز به ما اعطا شد.


    - ايجاد رعب و وحشت

    ما برادران مي بايست در دل فتنه رعب و وحشت ايجاد مي كرديم كه متاسفانه به دليل قابل تفكيك نبودن مردم و فتنه گران ناچار بوديم در ميان همه رعب و وحشت ايجاد كنيم كه در اين عمليات نيز برادر اكبر با درآوردن صدايي شبيه ووزلا كه اخيرا در آفريقاي جنوبي مورد استفاده قرار گرفته به نشان پر وحشت ترين بسيجي دست يافت.

    تمام اين چهار روز براي ما برادان بسيار درخشان بود به جز يك مورد كه برادر اكبر به اشتباه يكي از مامورين لباس شخصي را فتنه گر شناسايي كه باعث سو تفاهم و در گيري گروه ما و برادران لباس شخصي شد كه به حمد الله به خير گذشت. به جز اين مورد همه فعاليت هايمان درخشان بود و حاج كريم قول داده است كه جايزه ويژه بسيجي برتر ( استفاده نامحدود سانديس و كيك به مدت يك سال ) به ما اهدا شود. انشالله

    به اميد سر بلندي تمامي بسيجيان