• وبلاگ : مهديار دات بسيجي
  • يادداشت : موج هشته توهم-شهدا زنده تر از زندند
  • نظرات : 1 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    عالي بود متن
    زاستي وبلاگررو عوض کردم بيا نظر بده

    اي کاش روزي برسد که تمام اينترنت پر از عطر گل محمدي شود و گلبانگ اذان و صوت قرآن از همه جاي آن به گوش برسد . به اميد آن روز !

    بلي . چه روزها و شب هاي معنوي و نوراني بودند . دشمن با تمام امکانات و تجهيزات خويش آمده بود تا کشور را به آشوب بکشد . مزدوران و فريب خوردگان با انواع و اقسام اسلحه هاي سرد و گرم . لباس هاي ضد گلوله و ضد ضربه . انواع گازهاي شيميائي خفه کننده و اشک آور و ماشين هاي مخصوص و امکانات بيشمار آمده بودند تا به خيال خودشان کشور را دودستي تحويل کفار و آمريکائيها بدهند .

    در اين ميان فقط بسيجي ها و مامورين جان برکف نيروي انتظامي با دست خالي و بدون کوچکترين وسيله اي در برابر اين سبزهاي اموي تا دندان مسلح ايستادند و تعداد زيادي از آنها هم شربت شهادت نوشيدند . مخصوصا جا دارد يادي هم از خواهر بسيجي و مظلوم ندا اقا سلطان بکنيم که به خاطر ايستادگي در برابر اين مزدوران کثيف به فيض شهادت نائل شد وبه ارزوي خود که همان شهادت در راه خدا و اسلام بود رسيد .همه دنيا فيلم شهادت مظلومانه اين دختر محجبه را ديدند و با بسيجي هاي غيور ايران همدردي کردند و همگي نفرت و انزجار خود را از سبزهاي اموي کودتاگر بيان کردند . و بدين ترتيب شعار مرگ بر اسرائيل در اغلب کشورهاي جهان طنين انداز شد . آخرين کلمات ايشان قبل از مرگ اين بود که مبادا حجاب را سرسري بگيريد و شرمنده روي شهدا باشيم .