سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفکر بسیجی

دیدار صمیمی و عاطفی از روشن دلان

رییس جمهور در دیدار صمیمی وعاطفی با نابینایان:
پاکی ، ایمان و همت بلند روشندلان الگوی مناسبی برای جوانان است

 

 

رییس جمهور ویژگی های برجسته جوانان روشندل از جمله همت بلند ، پاکی ، صمیمت و ایمان سرشار را الگوی بسیار خوبی برای جوانان کشورمان دانست .
دکتر محمود احمدی نژاد عصر امروز در دیداری صمیمانه و محبت آمیز با اعضا، دانش آموزان و مددجویان موسسه عصای سفید با ابراز خوشحالی از حضور در جمع روشندلان اظهار داشت : خدا هیچ انسانی را ناتوان خلق نکرده و استعدادهای انسان به قدری گسترده و وسیع است که می تواند بر هر چه که اراده کند، مسلط شود .
رییس جمهور با تاکید بر اینکه نقص عضو، کوچکترین ذره ای از استعدادهای انسان نمی کاهد، تصریح کرد: خدا استعدادهای نامحدود در وجود انسان به ودیعه گذاشته است اما بعضی کوته نظرها ، استعداد انسان را تنها در شکل ، چشم و بینی و گوش و دست و پا می بینند.

 -
دکتر احمدی نژاد گفت : جوانان نابینا سرشار از پاکی ، صمیمیت ، ایمان و همتی بلند هستند که می توانند الگوی بسیار مناسبی برای دیگر جوانان کشورمان باشند.
رییس جمهور در ادامه اهتمام دولت در رفع مشکلات نابینایان را موردتاکید قرار داد و با اشاره به اینکه از مجموعه نابینایان کشور حدود دو هزار نفر بیکار هستند، خاطر نشان کرد: وزیر رفاه ملزم به رفع بخشی از این مشکل شده است و قول داده اند که در هر شرکت زیر نظر وزارت رفاه 2 نفر از روشندلان مشغول به کار شوند و امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل شود .
دکتر احمدی نژاد با اشاره به گزارش رییس هیات امنای موسسه عصای سفید در خصوص مشکل ساختمان این موسسه گفت : سازمان بهزیستی می تواند ساختمانی را با تسهیلات مناسبت و ویژه در اختیار این نابینایان قرار دهد و ان شاءالله در هیات دولت هم تصویب می کنیم که به زودی این اتفاق بیفتد.
رییس قوه مجریه همچنین از گروه سرود موسسه عصای سفید تشکر کرد و گفت : سرود جمهوری اسلامی ایران را بسیار هنرمندانه اجرا کردید ، بنده تاکنون صدها بار این سرود را از نزدیک شنیده ام ولی ظرافتهایی که شما در خواندن آن سرود مورد توجه قرار داده بودید ، بسیار زیبا و لطیف بود.
دکتر احمدی نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه خداوند متعال تمام هستی را به خاطر انسان خلق کرده است، گفت : خداوند در این خلقت برای انسان فرصتی قرار داد تا از پایین ترین مراتب به بالاترین کمالات انسانی برسد و کمال انسانی سیر معنوی و روحانی است .
وی اضافه کرد: خدای متعال در کنار استعدادهای گوناگونی که در اختیار انسان قرار داده است، پیامبران را فرستاد تا دست انسان را بگیرند و او را به سمت قله های بلند سعادت و انسانیت هدایت کنند .
رییس جمهور با بیان اینکه خدا برای همه انسانها قله سعادت قرار داده و هیچ وقت انسان را به حال خود رها نکرده است که در جهل زندگی کند، خاطر نشان کرد: درعصر حاضر نیز خدای متعال، بهترین و کامل ترین بشر را قرارداده تا انسان را به قله سعادت برساند .
وی با اشاره به اینکه بزرگترین و مهمترین کاری که انسان می تواند انجام دهد ، کمک به آمدن چنین انسانی است، اظهار داشت : دلهای شما پاک و مالامال از عشق به امام عصر(عج) است و باید دست بدست هم بدهیم تا آن آرزوی بزرگ زودتر محقق شود .

 

 -
رییس قوه مجریه در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت های صورت گرفته در عرصه برنامه هسته ای کشورمان اشاره کرد و گفت : قدرت های زورگو ، نمی خواهند ما در مسیر پیشرفت و کمال حرکت کنیم و در قضیه هسته ای می خواستند به ملت ما زور بگویند که به لطف خدا و ایستادگی ملت و اتحاد ملی، توانستیم آنها را عقب رانده و پرونده هسته ای کشورمان را در مسیر قانونی خود قرار دهیم .
دکتر احمدی نژاد با تاکید بر اینکه ملت ایران در قله پیروزی ، افتخار و عزت قرار گرفته است،گفت : دشمنان حریف ملت بزرگ ایران نمی شوند و قادر نیستند هیچ اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند . از این روی آرام آرام پیغام داده اند که می خواهند در کنار ملت ایران باشند ؛ در این میان، شمار کمی نیز هنوز رجز خوانی می کنند و غر می زنند که البته دیگر کسی در دنیا حرف آنها را به حساب نمی آورد .
وی تاکید کرد : امروز در دنیا، پیروزی ، افتخار و عزت متعلق به ملت ایران است و بدنامی و زشتی برای کسانی است که می خواستند ملت ایران را از حقوق خود محروم کنند .
دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه ملت ایران اهل گفت و گو و مذاکره است، تصریح کرد : ملت ایران آمادگی دارد هر پیشنهادی از طرف هر کشوری را مورد بررسی قرار دهد و اگر پیشنهاد خوبی باشد، آن را پذیرفته واگر مناسب نباشد ، شجاعانه آن را رد می کند.

 -

 

 -

 

 

 -

 

 -

 

 -

 

 -

 

 

 




 
تگ ها :     Bookmark and Share

مهدیار دات بسیجی

مهدیار دات بسیجی