سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفکر بسیجی

مستند قطب نما » قسمت پانزدهم » علم اموزی + پادکست

مستند قطب نما » قسمت پانزدهم » 12 آبان

علم اموزی و حرکت علمی میتنی بر دین

تو دهنی ملت به مزدوران داخلی

دیدار با دانش اموزان در آستانه 13 آبانه که میتونید فیلم (+) صوت (+) عکس(+) و متن (+) کامل این دیدارو ببینید ...
شرایط الان تقریبا آرومه تجمعات ییهویی دیگه دو سه ماهه تموم شده برنامه ریزی و تبلیغات روی تجمعات تو روز خاصی هست . از لحاظ تبلیغات بخوایم بگیم حجم تبلیغات برای 13 آبان در رده چهارم قرار داره .. اول 22 بهمن بعد روز قدس بعد 16 اذر و بعد 13 ابان میشه ... شرایط جامعه نسبتا آرومه جو سیاسی جامعه داره ازش کاسته میشه کم کم و به روند عادی برمیگرده ....

رهبر خیلی صریح تر از همیشه قضیه فرش قرمز پهن کردن رو مطرح میکنند و دوباره گوشزد میکنن هیچ کس نمیتونه دوباره استکبار رو برگردونه به این کشور . ضمنا رهبر دوباره گروه های مخالف رو تقسیم بندی میکنند که یه عده به عمد و مزدور استکبارند و حکم محارب رو دارند و یه عده که کم هم نیستند غافل بی بصیرتند و احساسات مانع فهمیدن قضایا برای اونا میشه . هنوز فک میکنن دعوا بر سر احمدی و موسوی هست و اصلا باز نمیکنند چشم رو که ببینند چند تا حمله به سمت دروازه خودی کردند چقدر دشمن رو شاد کردند برای این گر.ه دوم همون راه حل رهبر که جذب حداکثری باشه باید اجرا شه باید روشن بشن .
»» جمهورى اسلامى قوى‌تر از این حرفهاست، عمیق‌تر از این حرفهاست، ریشه‌دارتر از این حرفهاست. جمهورى اسلامى با حوادث بسیار سخت‌ترى هم مواجه شده، که بر همه‌ى اینها فائق آمده؛ حالا چهار نفر آدمهائى که یا ساده‌لوح - حالا هرچه و با هر انگیزه‌اى؛ قضاوت نکنیم - هستند، یا با نیت بد و خباثت‌آلود، یا با نیت نه آنچنان بد، اما همراه با ساده‌لوحى و بد فهمیدن قضایا، با جمهورى اسلامى مواجه شده‌اند، اینها نمیتوانند براى آمریکا در کشور ما فرش قرمز پهن کنند؛ این را بدانند: ملت ایران ایستاده است.

آقا به اینکه این حوادث برای این پیش میاد که دشمن احساس بزرگی میکنه به خاطر علمی که داره و تنها راه اینکه تهدید برای همیشه از ما برداشته بشه اینه که علممون رو بالا ببریم . دشمن تو اوایل انقلاب دید ما علم تولید سلاح نداریم جنگ سخت کرد . الان دید ما تنبلی میکنیم علوم انسانی رو جدی نمیگیریم تولید علم داخلی نداریم حمله کرد به عقاید ما به صورت جدی . حالا بعد از اتمام جنگ به اصطلاح نرم تازه شروع شد فکر کردن رو تولید علم داخلی . جوو همین نت قبل این مسائل بهصورت 10 به 90 بود به نفع دشمن . الان میشه گفت اقتدار ما تو نت بیشتره یک کم حالا نه به صورت اقتدار امیز ولی خب فعلا جوو نت تقریبا دست ما اومده و روز به روزم نفوذ بچه حزب اللهی ها بیشتر میشه تو نت .. البته اگه مسئولین اجازه بدن و این حجم فیلترینگ رو کم کنن .
»» جوانها باید به علم بپردازند. بارها من گفته‌ام، باز هم تکرار میکنم: اقتدار حقیقى یک ملت در گرو علم است. علم است که بقیه‌ى منابع و مایه‌هاى اقتدار را به کشور ارزانى میدارد. از علم غفلت نکنید؛ چه دانش‌آموزتان، چه دانشجوتان؛ در هر رتبه‌اى که هستید. مسئله‌ى علم، مسئله‌ى تحقیق، مسئله‌ى مهمى است در کنار انگیزه‌ى دینى. دین خیلى باارزش است. دین فقط براى آباد کردن آخرت نیست، دین دنیاى شما را هم آباد میکند. دین به شما شور و نشاط و طراوت و تازگى میبخشد. دین به شما این روحیه را میدهد که در مقابل چشمتان همه‌ى این قدرتهاى مادى کوچک بشوند، حقیر بشوند، تهدید آنها اثر نکند، کار آنها اثر نکند. بدانید پیروزى با شماست، نصرت الهى با شماست.
»» بى‌شک، بدون تردید خداى متعال آن کسانى را که دین او را و اهداف او را یارى کنند، یارى خواهد کرد، این سخن راستى است، این وعده‌ى صادقى است. به این اعتماد کنید. با اقتدار، با عزم کافى، با تهذیب نفس، با خودسازى - هم خودسازى علمى و هم خودسازى اخلاقى - پیش بروید. ان‌شاءاللَّه روزى را خواهد دید که کشورتان به برکت مجاهدتهاى شما در اوج افتخار و در قله‌ى اقتدار باشد.

پادکست ( فایل صوتی) »»» حجم : »»» دانلود : (+)(+)(+)(+)(+)

فیلم
»»
تصاویر رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ  (+)

»»
اسلام را دریابید،کارهای خلاف ما اسلام را بد جلوه می دهد....(+)
»» معنی " لبیک یا حسین " از زبان سید حسن نصرالله به صورت زیرنویس (+)
»»
جوانان ما نور چشمان ما هستند..... (+)
»» شیطان پرستی (+)
»» قرآن-امام خامنه ای  (+)

صوت
»»
سلحشور-فتنه
(+)
»» سخنرانی مرحوم شیخ احمد کافی در مورد امام خمینی ره  (+)
»» امام خامنه ایی : ریزشها و رویشها  (+)
»» آیت الله مجتهدی (علیه الرحمه) - عذاب الهی یا قهر طبیعت!؟ (+)
»» استاد پناهیان - ایام فاطمیه 89 (+)
»» سخنرانی حاج آقا کافی (( رعایت حجاب حضرت زهرا از شخصی کور )) (+)

عکس
»»
میر یزید مست بود
(+)
»» سوژه های 22 بهمن 88 (سری دوم)(+)
»» اگر با من نبودش هیچ میلی ...  (+)

متن
»»
خاطره ای از رهبرمون...
(+)
»» به چیز میفرستمت (+)




 
تگ ها :     Bookmark and Share

مهدیار دات بسیجی

مهدیار دات بسیجی