سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفکر بسیجی

موج هشته توهم-شهدا زنده تر از زندند

شهدا زنده تر از زندند

شهدا در بین ما زندگی میکنن حتی

  شهدای! جنبش سبز هم داستانی داره برا خودش بسی گنده .. شهدایی مثل ترانه موسوی که اصلا معلوم نیست کیه کجاس جسدش کجاس .. چرا تو سنای امریکاه از ترانه موسوی با عکسش و اینا نام بردن و امثالهم ..  شهدایی مثل ندا آقا سلطان که چرا تو اوایل اینججوری کشته شد و بی بی سی و صدای امریکا شبانه روز اینو پوشش میدادن چرا دست هر کس و ناکس مطعلق به امریکا و مزدور امریکا این عکس بود .. و چرا عکس مثلا سهراب یا روح الامین نبود ... شهدا سازی شرکت تو مجلس ختم شهدای خیالی هشته هشتاد و هشت محسن ایمانی شهدای سبز زنده یکی که فوت کرده رو میگیم شهیده .. مثل اون پسر 12 ساله علیرضا که تصادف کرده بود با ماشین .. شایعه کردن با باتوم زدن تو سرش ترکیده .. یا سعیده پو آقایی که ادعا کردن تجاوز شده بهش و بعد صحیح و سالم اومد خونه .. یا اون فاطمه خانم دانشجوی امام صادق که گفتن دزدیده شده و کشته شده تو اسم 5 نفری که تو کوی دانشگاه مرده بودند هم بود .. یا محسن ایمانی که باز تو این لیست اسمش بود و اینا مصاحبه تلویزیونی کردن .. یا مثلا کارگر که وبلاگ نویس بوده و اسمش جزو سبزای شهید رفته در صورتی که خود سبزا زدنش و تو بیمارستان بستری بوده تو وبش عکس از بستری بودنش و شناسنامش گذاشته بود .. یا مثلا شهدایی که اسم دادن مثل مصطفی غنییان محمد حسین فیض و ... که اینا شهدای بسیجی هستن .. ولی اینها به محض کشته شدن به چه صورتی اسمشون رسیده به دست عوامل خارج کشور که در زیر عکسی از ایمیلی که آقای باطبی با همکاری کیوان رفیعی منافق کد دار نوشته به حنا مخملباف دختر مخملباف که این لیستو برسونه به دست آقای بهشتی که پسر شهید بهشتی و مشاور  میر حسینه که پخش کنن به اسم شهدای جنبش سبز گذاشته میشه ..  سوالی که باید این مقامات کشورمون جواب بدن اینکه چگونه آمار این کشته شده ها که 35 یا 36 نفر هست به سرعت به دست این عوامل منافقین میرسه و اینا میتونن با اصافه کردن 36یا 37 اسم دیگه به این لیست 72 کشته سازی کنن برای خودشون ؟؟ ....
از این بحثا که بگذریم ولی جالب بود هر روزی یکی از این شهدای جنبش سبز زنده میشد .. واقعا نشون میداد این شهدا عند ربهم یرزقونند .. اینقدر احیا هستند که گاهی میان سر میزنن به این دنیا و حالو احوال میکنن ..  حتی بعضیشون دیگه از غالب مرده هم در میان و به شکل اسنان ظاهر میشن در بین مردم .. واقعا قدر این شهدا رو باید دونست که این اجر و قرب الهی رو دارن ..
به قول معروف شهدا زنده اند ما را که کشتند ... واقعا اسلام و نظام اسلامی با اینها چه کرده که حاضر شدند اینطوری انتقام بگیرن حاضر شدن همچین ریسکی بکنن ... دیشب اعترافات ریگی رو نشون میداد که میگفت من به اون اجانب آمریکایی گفتم اینجا بمب بذاریم 40 تا ازز مردم کشته میشن و 2 نفر از اونایی که میخواید هم کشته میشن .. گفت لازم باشه دو هزار نفر هم بکش اشکالی نداره مهم اون ضربه ایه که به نظام ایران میخوره ..  این بحث کشته سازی و شهید سازی هم همینه ...  همه اهداف ضربه به نظامه که این حرکت نظام رو لا اقل چند روز نگه دارند .. و اینکه رهبر همیشه تاکید داشتند که دولت مردان خودشون رو درگیر این مسائل کوچجک نکنن و به امور کشور بپردازند برای همین بود .. بصیرت ادم داشته باشه تا ته نقشه دشمن رو هم میخونه ..
شهدا زنده اند ما را که کشتند ::دی

این مطلب برای موج هشته هشتاد و هشت نوشته شده (+ )

آخرین روز این موج بود دیگه نمیخواد بهش بپیوندید

یاعلی

آقا بیا

 




 
تگ ها :     Bookmark and Share

مهدیار دات بسیجی

مهدیار دات بسیجی