سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفکر بسیجی

به همت پشت کردند ؛ به باکری خیانت

به همت پشت کردند ؛ به باکری خیانت

فرزندان ناخلف شهدای بزرگ ما اسیر فتنه شدند

فتنه سال گذشته که میشه گفت تو طول 30 سال انقلاب این هجمه عظیم دشمن بی سابقه بوده ، در بدنه نخبگان شکل گرفته . از اون طریق هدف این بوده که به بدنه مردم کشیده بشه .. با جزئیات کاری نداریم .. برنامه این بود که اول نخبگان رو خراب کنن چه سیاسی چه دینی ... وبعد مردم خودشون راه خطا میرن .. خیال کردن ایران هم کوفه است که مردم شخص پرست باشن .. نفهمیدن و نتونستن تحلیل کنن که مردم ایران خدا پرست هستند و هر کسی در این راه تعالی بود مورد حمایت مردم هست اگر نبود سقوط میکنه در چشم مردم .. هر کی میخواد باشه .. اومدن شروع کردن نخبگان سطح بالا رو کشیدن تو کار .. از هر قشری هم یکی دو نفر رو آوردن .. چه از روحانی و اخوند و مرجع چه از دکتر و پروفسور چه از خانواده شهید و اینا چه از خود بدنه دولت .. از هر جایی چیزی اوردند در نقشه هم بود که بتونند از سپاه و بسیج کسی رده بالایی رو تور کنند ولی وقتی دیدن که نتونستن با پخش دروغ میخواستن سو استفادشون رو بکنن که خب نگرفت .. به همت پشت کردند ؛ به باکری خیانت
میخواستن فتنه کنند .. پس لازم بود حق و باطل قاطی بشه .. در زمینه شهدا .. شهید معروف رو پیدا کردند .. کی بین جوونای مذهبی مملکت از همه شهدا محبوبتر و البته مشهورتر هست .. شهید همت باکری جهان آرا کاظمی کشوری و ... رفتن رو خانواده سببی و نسبی اینها کار کردند .. از چند سال پیش .. کم کم همنشین بد ها کردنشون .. کم کم تو مال و ثروت غرقشون کردن بعضیشون رو .. کم کم به بعضیشون جوو روشنفکری دادن .. همه چیز کم کم پیش رفت .. تا رسید به اواخر سال 87 .. نوبت نتیجه بود .. کم کم قانعشون کردن که احمدی نژاد بر ضد شما کار کرده باید به کس دیگه رای بدین .. احمدی نژاد فتنه پشتش داره رئیس جمهور بشه رهبر رو میزنه زمین .. به کسی رای بدین که نخست وزیر همین رهبر بوده .. جنگ نرم ؛ جنگ تسلط بر ذهن ها و قلب هاست .. بعضی از خانواده شهدا فریب اینها رو نخوردند .. مثل کشوری مثل کاظمی ... بعضی از خانواده ها لحظات اخر فهمیدند دارن مهره بازی دشمن میشند .. مثل جهان ارا .. خودشون رو کشیدند کنار ... بعضیها هم نه .. همون ها که با اسم پدرشون هر کاری خواستن کردند هر پولی خواستند گرفتن هر دانشگاهی خواستند رفتند به اسم اینکه پسر فلان شهیده .. به اسم اینکه دختر فلان شهیده .. وقتی این دشمنان دیدن که حرکتشون داره در بین مردم بوی خباثت و بیگانگی میگیره به فکر افتادند و مهره هایی که از خواص خود مردم داشتن و به کار گرفتند .. از رده بالاهای نظام تا پسران و دختران و همسران شهید .. آوردن پای کار تا مهره بازی از قبل باخته دشمن بشند .. و اونها هم شاید دیدند که بلندگو براشون پیدا شده و فرصتیست که باز هم اسم شهید رو مورد سو استفاده مالی یا معنوی قرار بدند ، نه نگفتند .. آمدند وسط میدان .. گاهی صحبت هایی اوایل میکردند که زیاد جالب نبود .. دشمن اونها رو بایکت میکرد .. گاهی حرفایی میزندند که دشمن کف و سوت میزد و اونها را بمب خبری میکرد ..  لغزش ها یکدفعه پیش نمیاد .. آرام آرام .. سال قبل گناه بزرگشون این بود که بر ضد دولت گاهی تخریباتی میکردند .. الان بر ضد نظام و بر ضد اسلام گاها دارند حرف میزنند .. البته این را هم بگم خیلی از اخبار با غلو گفته میشه و همین اخبار هم با سکوت اون خانواده همراه است برای همین در عواقب این اخبار هم سهیم هستند ..
دختر شهید باکری در دانشگاه تهران به لطف سهیمه پدرش .. پسر شهید همت پول های کلان با اسم پدرش .. من نمیگم اینها مشکلی دارند .. نه خوب هم هست که حکومت باید این پولها رو به اینها که بی پدر بزرگ شدند بدهد .. ولی نمک خوردن نمکدان را شکستند رو محکوم میکنم .. کسی بیاد همه دار و ندار زندگیش از اسم پدرش باشه .. بدون پدر هیچ خواهد بود .. بعد بر خلاف وصییت پدرش عمل کنه بر خلاف منش او راه بره .. اینها شکستن حرمت است ..
همسر شهید همت یا باکری که در دوران جنگ با هم آشنا شدند و ازدواج کردند پاسخگو باشند ..میزان حضورشون با شهید چند روز بوده ؟؟ .. کلا چند روز یا ماه با شهید بودند ؟؟ دو رقمی میشه آیا ؟؟ .. فرزندان شهید که هیچی .. آیا شما همت و باکری را بیشتر میشناسید یا همرزمان اونها .. یا پدر و مادر اونها ؟؟ .. خواهر شهید باکری اونقدر زیر پاش نشستند که در یک مصاحبه ای درود میفرسته بر روح شاه .. چرا ؟؟؟ .. چون اسیر جلوه ناشی از اسم های اون شهدا شدند .. چون شهیدشون رو نفهمیدن برای چی شهید شد ..
پدر و مادر شهید همت در نامه ای (+ ) اعلام میکنن راه ما با شهید یک راه و اون هم راه ولایت است .. این یعنی شهید همت .. پدر و مادر شهید همت و کشوری کاظمی همسر شهید کاظمی که چند ده ساله باهاش هست همه خانواده های شهدای ما آرزوشونه امام خامنه ای رو یک بار ببینند .. بعد این پسر و دختر شهید همت بزرگ اینجوری با نام شهید بازی میکنند .. اگر شهید کوچکترین حرمتی برای اونها داشت ... اگر پدر شهیدشون کوچکترین حرمتی برای اونها داشت ..
نمیگذاشتند که اسم اونها در زبان های حرامزادگان و حرم لقمگان رقصانیده بشه .. نمیگذاشتند دشمنی که تا قبل از این ماجرا اسم همت و باکری میومد لرزه بر اندامش میوفتاد .. الان اسم همت و باکری رو خودش بر زبون بیاره و با خوشحالی از بازماندگانش یاد کنه که چقدر فرزندان فهمیده و خوبی داره ..
الحمد لله به شکر خدا مردم به این جماعت خودفروخته نشون دادن که اسم همت و باکری رو نمیتونه هر کسی به زبون بیاره نمیتونه از قبال اسمش بخوره .. همت و باکری فرماندهان پیروز ما هستند .. سالهاست که با ما تو خواب و بیداری نجوا میکنند حالا پسر و همسرش که چند روز یا ماه باهاش بیشتر نبودند نمیتونن ادعای وراثت معنوی شهید رو بکنند .. همون برن پول و امکانات رو از قبال شهید استفاده کنن نوش جانشون ولی افکار وعقاید شهید رو دستکاری نکنند .. وصیت نامه شهید معلومه ضد اون عمل نکنند یا عمل میکنن به اسم خودشون عمل کنن نه به اسم شهید ..
شهید همت و شهید باکری ها امروز اگر بودند این فرزندان و این مادران فرزندانشون رو به زندان مینداختن سیلی به صورتشون میکوبیدند که اینجوری دشمن رو خوشحال کردند و اسم همت و باکری رو از ابهت انداختن .. خدا ازشون نگذره که ما هم ازشون نمیگذریم ... انشالله ..

پ.ن : صوت وبلاگ مرتبط است با مطلب ؛ گوش ندین از دستتون رفته . این لینک مستقیمش که تو وبتون بذارید یا دانلود کنید (+ )

 

فیلم
»» پسر شهید همت:مگر من ندیده ام که دخترها را با لگد سوار.. (+)
»» شهید همت ولایت (+)
»» (سردار رشید اسلام حاج همت) (+)
»» صحبت های شهید همت درباره عملیات بیت المقدس و محرم و هتک حرمت نوامیس ایرانیان توسط عراقی ها (+)

متن
»» زندگینامه شهید همت (+)
»» کیهان: همسران شهید همت و باکری با حمایت از فتنه، پیوند سببی خود با این دو شهید را شکسته‌‌‌‌اند (+)
»»
پاسخ برادر شهید همت به شعار فرقه سبز(+)
»» اعلام برائت خانواده «شهید همت» از جریان فتنه (+)
»» همسران سرداران دفاع مقدس :همواره از ولایت فقیه و رهبری دفاع خواهیم کرد (+)
»» همسر شهید بابائی : انحراف از مسیر ولایت باعث خدشه به چهره ولایت نخواهد شد(+)
 

 عکس
»» تصاویر شهید حاج محمد ابراهیم همت فرمانده لشکر محمد رسول الله (ص) (+)

یاعلی

 

 

آقا بیا

 




 
تگ ها : فتنه، خواص، دشمن، شهدا، پسر نوح    Bookmark and Share

مهدیار دات بسیجی

مهدیار دات بسیجی