سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفکر بسیجی

جنگ نرم را سیاسی نکنید !

جنگ نرم را سیاسی نکنید !
جنگ نرم فرهنگیست حتی در سیاست

سفر امام خامنه ای به قم دارای چند بعد عظیم بود که میشه گفت بزرگترینش در مورد هوشیاری مردم در مقابل جنگ نرم ، و جنگیدن مردم و جوانان در این جبهه با دشمن بود . همین سفارشات و بیانات سبب شد چند شبکه وابسته به کشور های مستعمر انگلیس و امریکا به بیان تحلیل و برنامه های متنوع برای این حرکت مردم بگذارند ، که شاید بتوانند درصد تاثیر گذاری این صحبت ها را در عامه مردم ایران و جهان کم کنند .
نمونه ای از این برنامه ها در شبکه دولتی انگلیس بی بی سی (
BBC ) فارسی بود که چند برنامه مختلف از جمله " در 60 دقیقه " و " نوبت شما " بود که هدف های جالبی در این برنامه ها بود . این دو برنامه را برای دانلود در اخر مطلب میگذارم . بی بی سی فارسی برنامه نوبت شما bbc nowbata جنگ نرم
هدف اول این برنامه القای توهم توطئه در مسئولین جمهوری اسلامی بود که میشه گفت هدف کلیشه ای هست که از سابق هم بوده امروز هم همون است که مورد بحث ما نیست .
هدف بعد که خیلی مهم هست و اغلب بچه های حزب اللهی نت هم شاید نمیدونن شاید بی بصرتن شاید بازی داده شدند ؛ این است که با همون جنگ نرم دشمن که بر علیه ماست بهشون " القا " شده که جنگ نرم برای حوادث پارسال بوده ، برا فتنه 88 بوده ، و بالاتر از این جنگ نرم سیاسی بوده و هست و خواهد بود . و متاسفانه بچه های مذهبی ما هم که تو این برنامه ها شرکت کردند به القای بیشتر این توهم کمک کردند . شاید ناخواسته وارد بازی مستکبرین خبیث و مکار انگلیسی شدند و بازی خوردند .
حوادث پارسال میشه گفت اول با جنگ نرم شروع شد وقتی امام امت لب به سخن گشود دشمن جنگ نرم رو در اون موضوع انتخابات مقابل این ملت هوشمند و امام با با تدبیر خودش ، بی نتیجه دید و برد روش رو به سمت جنگ نیمه سخت و درگیری میان مردم .. بعد که در این باب هم شکست خوردند و حماسه های 9 دی و 22 بهمن رقم خورد ، دشمن نا امیدانه برگشت سر کار همیشگی خودش یعنی هجمه فرهنگی به کشور . البته با نیروی محرکه سیاسی ، دوباره آغاز شد . چیزی عوض نشده
قبلا همه در خواب بودیم و میگفتین تهاجم فرهنگی ، امروز همه میگویند جنگ نرم  ولی باز هم خیلی ها خوابند و میگویند جنگ نرم ، ولی خوشبختانه درصد هوشیاری مردم بیشتر شده و کسانی که بیدار فریاد جنگ نرم میزنن و در این جبهه شب و روز و جان و مال رو صرف کردند ، روز به روز در حال زیاد شدن هستند. به حمد الله ..
دشمن اگر بتونه القا کنه که " جنک نرم " برای حوادث پارسال بوده و هست و خواهد بود به موفقیت بسیار بزرگی دست پیدا کرده . تونسته اولا شکاف میان مردم رو عمیق کنه ، دوما حاکمیت رو از مردم جدا نشون بده ، سوما که از همه مهم تر هست این جریان مرده " سبز " رو با همین اسم ها زندا نشون بده و برای انتخابات دور بعدی ریاست جمهوری بتونه یه ریزش عظیمی از درصد شرکت کنندگان در انتخابات بگیره تا بتونه اون ضربه 85 درصدی مردم به کل بیگانگان عالم رو جبران کنه .

پ.ن : برنامه " در 60 دقیقه " را از اینجا دانلود کنید (+ )
         برنامه  " نوبت شما "  را از اینجا دانلود کنید (+ )

پ.ن : دوستانی که در این بازی ، بازی خوردند بعضی پشیمون شدن بعضی هم همچنان با غلدوری دفاع میکنن که ایشالله خدا هممون رو هدایت کنه که تو زمین بازی دشمن بازیمون ندن سو استفاده کنن از همه ما .

یاعلی

آقا بیا




 
تگ ها : جنگ نرم، استکبار، سیاست، bbc، فرهنگ، دین    Bookmark and Share

مهدیار دات بسیجی

مهدیار دات بسیجی