سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفکر بسیجی

' من و تو ' می خواهند ، آنچه خواهند شویم

من و تو می خواهند ، آنچه خواهند شویم


بعد از تولید شخصیت های صورتی ؛ نوبت هدایت آنهاست


شبکه " من و تو 1 " چند هفته ایست آغاز به کار کرده است ، شبکه ای تحت حمایت دولت انگلیس و بودجه دولتی آن دولت و دولت های استکباری . شبکه ای که در اذهان اینطور القا شده که شبکه شخصی خواننده زن فراری از کشور مشهور به گوگوش است . به نوعی اکادمی موسیقی این خواننده هست برای تربیت خواننده های دیگر . چه تازه کار چه اول کار چه خوانندگان زن و مردی که دستی در موسیقی دارند ولی نه اونچنان مشهور .
شیوه کار فعلی این شبکه اینطور است که چند نفر از این خوانندگانی که در بالا وصف شد را آورده ، به هر کدام یه موسیقی و یک متن شعر میدهند و آنها باید در مدت مشخصی این را تمرین کنند و به صورت زنده روی سن برای چند کارشناس از جمله خانم گوگوش و یه سری مهمان بخوانند . این کارشناسان بعد از خواندن اون آهنگ نقاط قوت و ضعف رو به صورت دقیق و فنی به او میگویند با جزییات دقیق حتی گاهی . در آخر برنامه مجری از بینندگان میخواهد که با تماس با شماره برنامه در مورد اینکه کدام خواننده را دوست دارند نظر بدهند . جالب اینجاس که تماس با برنامه هم از هر جای جهان به صورت کاملا رایگان هست و بر خلاف خیلی از شبکه های ماهواره ای که از تماس مردم با برنامه در امد زایی میکنند . این شبکه به صورت کاملا رایگان هست .
این شبکه اول با این متد شروع به کار کرد . من بیننده که جوان جویای نام هستم و میخوام دیده بشم به هر صورتی چه چیزی بهتر از این است که کلاس مفت و مجانی موسیقی داشته باشم ؟ بتونم همگام با این شبکه پیش برم هر نوع و متد و سبک موسیقی هم که بخوام هست و خیلی راحت خودمو در معرض نظر کارشناسان بزرگی ! که در این عرصه هستند قرار میدم . جدا از تاثیرات فنی که داره ، تاثیرات القائاتی که داره به اسم خودمون تاثیرات جنگ نرمی خیلی فراتر از این چیزاس .. این شبکه در اولین اقدام برنامه خبری خودش ور به مدت نیم ساعت به برنامه اضافه کرد با عنوان گزیده ای از بهترین اخبار روز از همه جای دنیا سیاسی فرهنگی هنری افتصادی و غیره . و جالب اینجاس که در خود شبکه اکثر اخبار در مورد ایران و سیاسی و تخریبی هست . در سایت برنامه اخبار با حالت هجو گونه به تمسخر شخصیت های بلند پایه نظام به صورت نا ملموس گرایش دارد . این پله دوم ماجراست . پله سوم که هنوز اجرا نشده توسعه تخریب فرهنگی در ورحله اول و " مشارکتی " کردن شبکه برای ارتباط تنگاتنگ با مخاطب دارد و تاثیرات متقابل پیرامونی دارد .
میشه مهمترین هدف این شبکه رو تاثیر بر روی آدم هایی با شخصیت صورتی در نظر گرفت . آدم هایی که در حوادث سیاسی کشور یا دخالت نمیکنن یا دهالت درون سازمانی میکنند یعنی دخالتی بین خانواده خود و دوستان خود . توانایی یا شجاعت بیان این مطالب را در جامعه یا در محیط های عمومی ندارند . شخصیت هایی که مثلا یک فیلم از کشته شدن یک نفر در حوادث پارسال میدیدند به جای خشم و اعلام عمومی انزجار میشستند روی تخت و گریه میکردند . چه پسر چه دختر . این شخصیت ها که اکثرا در تهران هستند تنها جاذبه ای که میشناسند خو گرفتن با موسیقی هست . چه حذابیتی بالاتر از اینکه شبکه ای تلویزیونی به صورت کار بسیاز جالب و نو بیاد به صورت عمومی خوانندگی و موسیقی رو اموزش بده . شاید شخصیت هایی که امروز در این شبکه اومدن تست دادند فردا بشن امثال گوگوش و ابی و امثالهم . کسانی که در حوادث پارسال روی حضور اونها در اعتراضات خیابانی خارج کشور حساب ویزه ای باز شد .
البته این مسائل و این نوع شبکه ها هیچ ارتباطی به مسائل سال 88 ایران ندارد اینها برنامه هایی از پیش تعیین شده برای ضربات متعدد به جمهوری اسلامی و خود پیشروی جهان اسلام هست . جوانان مسلمان تمام دنیا به رهبریت نسل سومی های انقلاب اسلامی ایران در حال تغییر مناسبات جهانی در همه جای جهان هستند . این یک دسته از جوانان هستند در کل کشور های اسلامی و غیر اسلامی . بزرگترین گروه جوانان این نسل را در جهان جوانانی با شخصیت صورتی تشکیل میدهند . که البته این برنامه ریزی چند ساله داشت تولید همین جوانانی با شخصیت صورتی که حالا میبینیم امروز دارند به صورت گروهی این جوانان رو به راهی که خودشون میخواهند هدایت کنند . شخصیت های خاکستری در رتبه دوم تعدد در جهان هستند و شخصیت های جهت دار در رتبه سوم . البته در ایران این تقسیم بندی به این صورت نیست در ایران شخصیت های صورتی اگر چه در رتبه سوم هستند ولی رشد صعودی خوبی دارند . ایران شخصیت های خاکستری و حهت دار رتبه اول و دوم را به صورت موازی دارند .
همینطور که دیدید و خواهید دید . دشمن استکباری و سلطه جو با برنامه بلند مدت اول دسته ای در نسلی از یک کشور به وجود میاورد بعد از چند سال اون دسته رو هدایت میکنه . الیته البته این اولین حرکت دشمن برای هدایت شخصیت های صورتی کشور نبود . ولی ملموس ترینش بوده تا امروز .
پ.ن : این شبکه هنوز پخش آنلاین تحت وب نداره و روی آنتن و ماهواره پخش داره . و چون کار نو و جدید میکنه طرفداران خودش رو پیدا کرده . البته اینم اعتراف کنم که برای خود بنده از دید رسانه ای چند نمونه درس اموزش چگونگی جنگ خاموش داشت که آموختیم





 
تگ ها :     Bookmark and Share

مهدیار دات بسیجی

مهدیار دات بسیجی