سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفکر بسیجی

جنگ روانی-رسانهای منفعل در موضوع دادگاه دروغین ترور حریری


التهابات لبنان در مورد دادگاه بین المللی رفیق حریری چند روزی است که گریبان‌گیر کشورهای همسایه هم شده است و در صدر اخبار و تحلیل‌های جهان قرار گرفته. التهابی که سید حسن نصر الله از آن با عنوان "فتنه صهیونیستی" یاد کرده است که معنی و مفهوم بسیار دقیقی دارد. شاید اون روز که دولت صهیونیستی با فتنه، ارتش سوریه را از مرز لبنان عقب کشید، کسی تصور نمی‌کرد که فکر حمله در سر دارد، ولی بعد حمله‌ای سنگین کرد و شکستی سنگین‌تر متحمل شد.
بعد از آن دیدار ولی الامر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای با امیر قطر(+) و اشاره به تشریفاتی بودن دادگاه و مردود بودن حکم آن این التهابات را به اوج خود رساند. سخنرانی سید حسن نصرالله در باز کردن کامل قضیه برای مردم لبنان آب پاکی را روی دستان عوامل صهیونیستی که چند سال روی این پروژه کار کرده بودند تا بتوانند حداقل فتنه‌ای در لبنان ایجاد کنند، ریخت. این قسمت از فرمایش امام خامنه ای؛
"
این دادگاه، دادگاهی فرمایشی است که هر حکمی بدهد، مردود است و امیدواریم طرفهای تأثیرگذار و دخیل در لبنان، براساس عقل و حکمت عمل کنند تا این موضوع به یک مشکل تبدیل نشود. توطئه در لبنان به نتیجه نخواهد رسید و ما به بهبود اوضاع منطقه بسیار امیدواریم"
حجت را بر همه تمام کرد و در اصل کل فعالیت‌های چند ماهه حتی چند ساله دشمن را نقش بر آب کرد. سید حسن نصرالله شاید نزدیک سه هفته تا یک ماه بعد از این فرمایش حضرت آقا بر این موضع تاکید کردند؛
"برخی به ما میگویند منتظر بمانید تا رای صادر شود و پس از آن مواضعتان را مطرح کنید؛ اما اعتقاد ما با این پیشنهادها سازگار نیست و معتقدیم نباید نظاره‌گر رای دادگاه باشیم و چون معتقدیم رای این دادگاه بر اساس ظلم و قرائن غیرواقعی صادر می‌شود، نباید آن را قبول کنیم
. ما اجازه نمی‌دهیم کرامت و عزت ما زیر سوال برود."
دشمن صهیونیستی که بعد از این دو ضربه کار خود را تمام شده می‌پندارد دست به حرکت حماقت امیز می‌زند . بعد از سخنرانی سید حسن دادگاه کیفر خواست را صادر میکند و با برچسب محرمانه (+)روانه رسانه‌ها میکند. این برچسب محرمانه یعنی شروع یک جنک روانی، وقتی گفته میشود تا بین 4-5 ماه دیگر در شاید در سپتامبر سال 2011 این مورد محرمانه باز میشود(+) و متهمین مشخص میشود،یعنی به همین میزان وقت برای تهاجم روانی و فضاسازی غیر رسمی.
سایت مکس‌نیوز در نوشته‌ای در تاریخ 10 آذر‌ماه (+) مدعی شده‌است؛
"
یک منبع موثق در رابطه با تحقیقات فرانسویان به نیوز ماکس اذعان کرد است:مردی که تلفن همراه مورد نظر را خریداری کرده در هر دو قتل از همین تلفن استفاده کرده ،یکی از اعضای حزب الله لبنان است،هرچند وی  به طور مستقیم با نیروی قدس ایران، در رابطه است"‌
متن ترجمه شده این سایت در اخر مطلب گذاشته میشه.

حکم دادگاه رفیق حریری مردود است

این خبر دقیقا برای یک ماه و نیم پیش است. سایت‌های معاند نظام و وابسته به سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل برای جوو سازی و متهم کردن ایران و استفاده از همان فضای ساخته شده توسط دادگاه برای رشد اخبار غیر رسمی و هجمه بی‌سابقه به ایران و رهبران مذهبی و نیروهای حزب اللهی، شروع به بازنشر این خبر بعد از نزدیک دو ماه کردند که از جمله این موج سایت های زیر هستند (+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)
البته شایان ذکر است بعد از افشای نوار صوتی گفتگوی آقای حریری با یکی از اصلی‌ترین شاهدان دادگاه کل ماجرا در نزد افکار عمومی زیر سوال رفت.
وقتی تمام نقشه‌های چند ساله خود را نقش بر آب دیدند راهی جز حرکات مجنون وار ندارند تا شاید بتوانند کمترین ضربه ای به اسلام بزنند، مردم ایران که وضع مشخصی دارند ار هر چیزی که اسرائیل و آمریکا حمایت کنند تبری میجویند و بر ضد اون بلند میشوند مردم کشورهای عربی هم گوش به دهان رهبر ایران دارند. مردم کشورهای خودشون هم با گسترش وسایل ارتباطاتی مثل اینترنت دیگر مثل قبل نیستند امروز در آمریکا در انگلیس این تظاهرات بر ضد سیاست های جنگ طلبانه و تفرقه انگیز دولت هاشون به پا خواستند و دیگه گوش به دهن اونها ندارند . این هجمه های رسانه ای جز هزینه‌های گزاف چیزی برای آن دولت ها ندارد .. موضع ما مشخص است این دادگاه فرمایشی و فاقد اعتبار است و هر حکمی که بیرون بیاید نهایت واکنش ما تبسمی به حماقت شماست .. ایجاد بمب گوگلی بر علیه رهبر ایران و نیرو های حزب اللهی ایران و لبنان تنها وجهه سیاه شما را سیاه‌تر میکند و روی سفید این نیروهای حزب الله را نورانی‌تر و موجه‌تر .
بهتره بگیم امروز با یک جنگ رسانه‌ای دیگر طف هستیم. هر کدوم بتواند مدیریت اذهان بهتری بکنه برنده است. الان بمب گوگلی که زده شد در غفلت ما بود انشالله با حرکات شبکه‌ای تهاجم گسترده را شروع کنیم .

> متن ترجمه شده اولین اقدامات دشمن بر علیه ایران (+)

یاعلی

آقابیا




 
تگ ها :     Bookmark and Share

مهدیار دات بسیجی

مهدیار دات بسیجی