سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفکر بسیجی

جرو بحث یک بسیجی با یک بهایی.......

جرو وبحث یک نفر با یک نفر!!!
بسیجی مسلمان با هموطن بهایی!!!
عاشق ولایت با عاشق بها!!!
منطق با سفسطه!!!
فتوای مقام معظم رهبری در مورد بهاییان( استفتا بود ولی سه کلمه ای بود):اینها کافر، نجس هستند و مباشرت با اونها حرام است.

سلام .... حال شما؟؟؟ خوبین که . ما هم خوبین الاف بیکار وب گردیم. اینو برا تولد حضرت مهدی (عج)‌می زنم البته یه تبریک برا نیمه شعبان می نویسن از اون هی هیا . ولی اینو گفتم بنویسم  که بعضیا بدونن که ما ها منتظر حضرت هستیم نه اینکه ایشون قبل ما اومدن و رفتن و هیچ تاثیری رو جهان نداشتن . البته نمی دونم چرا موعود شما ( برو بچ بهایی) ییهو پیامبر شد. شاید می خواسته تقیه کنه بنده خدا.

خب چند وقتیه با چند تا از این برو بچه های بهایی درگیر شدیم هم ایمیلی هم کامنتی و هم گفتاری.چتی تا بحال در گیر نشدیم . چون چتی راحت ضایع می شن برا همین نمیان. اول صحبتامون با همشون مهربون بودین و صفا می دادیم بهشون. ولی بعد که استفتا آقا رو از تو بلوگ جهاد مجازی خوندم فهمیدم که اینا کافر و نجسن  دیگه نتونستم جلو خودمو بگیرم و آروم حرف بزنم برا همین رفتیم تو کار جینگولک بازی و زدن تو برجکشون برا همین این ایمیلی که زیر  میبینید برا یکی از همیناس که بعد از آخرین ایمیل من نمی دونم چی شد جواب نداد منم  یه ایمیل دیگه بهش زدم  که چی شد کم آوردی؟؟ اولش شرط کرده بودیم که یا من کم بیارم و بهایی شم یا اون کم بیاره و مسلمون شد . فک کنم اون زد زیر قولش چون تا الان جوابی نداده. آخر این ایمیلم یه سری سفسطه بازی با آیه های قرآن کرده بود که نشون بده پیامبر و فرقشون دین الهیه و حقه. ولی نمی دونه به من میگن بسیجی. از بنا به سفسطه باشه من بهتر از اون بلدم ولی سفسطه تو چیزای دینی جواب نمیده فقط برا سیاست خوبه نه؟؟ بخونید بعدشم جواب منو.

با سلام اره اگر منطق شما این است وفقط قصد دارید همین را ثابت کنید که بهائیان ناحق هستند و کم می اورند بله من کم اوردم و شما پیروز شدید افرین بر شما با این همه علم واستدلال خوب راضی شدید ؟؟؟؟!!این پیروزی را بروید جشن بگیرید !!! اما فردا در پیشگاه الهی چه خواهید کرد؟ من بارها مطلب ارسال کردم کدام مطلب من را علمی ثابت و رد کردید ؟لطفا همین مطالب ارسالی  من را ببرید در حضور یکی از علمائی که قبول دارید وبگویئد بخوانند ومطالب ان را علمی ومنطقی بررسی کنند  نه اینکه شما فقط بنویسید برداشت از قران متفاوت است!! من ایه را اورده ام با معنی شما ایا معنی را رد می کنید ؟؟؟خواهش می کنم وقت من را بیشتر نگیرید وفقط اگر مطلبی منطقی هست برای مطالب من بنویسید وارسال کنید چندین بار گفتم کتب ردیه ارزش علمی ندارند شما تنها مطلبی را از مخالفان جامعه بهائی شنیده ایدویا خوانده اید فکر میکنید که این مطالب صادقانه وصحیح است ؟ ایا اگر شخصی غیر مسلمان  فقط کتب علیه دیانت مقدس اسلام(برای مثال کتاب ایات شیطانی ) را مطالعه بکند حقیقت اسلام را درک کرده و می تواند به دیانت مقدس اسلام توهین کند ؟ یا شحصی غیر ایرانی با دیدن فیلم مبتذل (سیصد)میتواند ادعا کند که همه ایرانیان وحشی وبی فر هنگ هستند ؟ ایا شما از قلم دشمنان دیانت بهائی انتظاری بهتر از این دروغ پردازی ها دارید ؟همانگونه که دشمنان دیانت اسلام ویا دشمنان دیانت مسیحی وحتی ماتریالیستها جز این عمل میکنند ؟ادرس ایمیل خانم رئوفی چی شد؟؟کمی هم با وجدان باشید وبه خدا و عالم بعد فکر کنید واقعا تصور میکنید منو دیگر بهائیان  این دروغهای کتب ردیه را نخوانده ا یم ؟؟؟؟؟؟

راستی به ان وب های غیر مسلمان  رفتید تا استدلال خود را نشانشان بدهید ؟؟من در ارسال مطالب به شما هم وقت گذاشتم هم هزینه مادی برای ارسال انجام دادم کدام جمله ارسالی من را بادقت وبدون پیش داوری مطالعه کرده اید جملات من را برای من بنویسید و گرنه من پاسخی را  دیگر برای شما ارسال نمی کنم.

خوندین حالا جواب منو بخونید: ( خط به خط جواب می دم)
منطق ما آیه قرآنه اونم با تفسیر کسی که عالم به دین باشه نه هر کسی که از بتونه عربی فقط بخونه یا از خونه مامانش قهر کرده باشه . ما می دونیم نا حقن و کافرین ولی شما عشق الکی به بها عقلتونو بسته و نمی خواید یک کم عقلانی بحث کنید. نمی دونم منظور از استدلال خوب استدلال من بود یا شما اگه شما بود که باید به سفسطه کردنتون تبریک بگم خیلی قشنگ سفسطه می کنید اگر هم منظور من بودم من حرف معصومینمون رو زدم همچنین علمای بزرگمون رو به اونا تبریک بگین.

فردا در پیشگاه الهی بابت هر چیزی که مواخذه شم اینو بدونید که بابت درگیری با یک بهاییی مواخذه نمی شم چون کافرید و .................... شاید جواب به سفسطه کردن های شما از آیات قران هم ثواب داشته باشه.
در ضمن خدای ما با خدای شما فرق داره خدای ما خاتم الانبیاش حضرت محمد(ص)‌هست ولی شما خداتون کسی که اول یکیو از نایب بودن امام زما ن به امام زمان و سپس به پیامبری مبعوث می کنه . خدایی که جانشینای پیامبرش توسط مردم اونم برای فقط قدرت ، خدای ما نیست.

جدا کدوم مطلب منو عقلی رد کردید . مطالب من از روی علم علما بود نه از عقل ناقص خودم . گفتم شما عشق الکی چشم و گوشتون رو بسته و به مغز اجازه تصمصم گیری نمیده. چرا این مطلبتون رو ببرم جلوی علما بذارم . وقت اونا گرانقدر تر از این حرفاست.خودم با این عقلم می تونم راحت ردش کنم . منم می تونم با سفسطه تو آیات قرآن نعوذ بالله بگم خدا نیست یا وجود جسمی داره. کاری داره؟؟؟
آیه رو نوشتید با معنی تفسیرش با معنیش صد درجه فرق داره . آخه چرا تفسیر به رای در مورد  حرف خدا می کنید؟؟ ببخشید از اینکه وقت شما رو گرفتم مزاحمم فعالیت های بیهوده تشکیلاتی تون شدم . ببخشید وقتتون رو گرفتم و نذاشتم برید تو یک مجلس که دخترو پسر از سرو کول هم بالا میرن . ببخشید که نرفتید به بچه های 4 سالتون عشق به بها رو یاد بدین . شرمنده ام.
کی می گه کتاب ردیه ارزش علمی نداره . حتی اگه ضد اسلام هم باشه وقتی با دلیل و مدرک یکیش نه همش درست باشه باید تو اون مسئله شک کرد. اینهمه کتاب بر ضد بهاییت همش غلطه؟؟؟ عقلانیه؟؟ با سند و دلیل و نامه و این چیزا بزم رد می کنی؟؟ بابا تو دیگه کی هستی؟؟
کتاب آیات شیطانی کجاش دلیل آورده ؟؟ یا سیصد همه می دونن مزخرف حتی خود کارگردان و مردم بی دین. در ضمن دیانت به این بزرگی که صدای همه رو در آورده و همه دشمناش دست به دست هم دادن تا حالا دو سه تا چیز ضدش ساختن ولی فرقه شما که هنوز خیلیلا نمی شناسنش  اینهمه کتاب ردی یعنی چی؟؟ یعنی هر آدم با یک کم  اطلاعات دینی و تاریخی می تونه ردش کنه.

نمی شه چند نویسنده یک چیز رو  یا چند چیز رو یک شکل بنویسن . همه در مورد فرقه شما اکثرا یک چیز نوشتن . آیا دروغه؟؟؟ آدرس ایمیلشون رو گیر نیوردم ولی کد پستیشون رو چرا ( همدان 7148 – 65136 ).

وجدان؟؟ مگه می دونید چیه؟؟؟ چرا پس وقتی امام (ره) فوت کردن هموتون خوشحال بودین؟؟؟ این وجدانه؟؟ عالم بعد؟؟ اعتقاد نداشتید بهش چی شد یکدفعه معتقد شدید؟؟
 فک نمی کنم نخواندید . مطمئنم چون تشکیلاتتون بفهمه جریمتون می کنه حتی ترد اداری تون میکنه مگه نه؟؟؟

در مورد اون سه وب غیر مسلمان یکیش که فیلتر بود اونیکیش رفتم آی دیشو ادد کردم چون از نوشته هاش هیچی نفهمیدم . اونیکی که تفسیر کرده بود سوره نسا رو هم جوابشو دادم تو چند تا کامنت می تونید بخونید.
من جملات شما رو چند بار می خونم که بفهمم چی می گید . چون بار اول که بخونم به جز چند ردیه ساده چیزی گیرم نمی یاد ولی وقتی شروع می کنم خط به خط پاسخ دادن همه چیز یادم میاد.

شما کدوم جمله منو بدون تعصب و پیش داوری مطالعه کردین؟؟؟ من همون اول گفتم خط به خط جواب میدم  شما ایمیل ارسالی خودت رو بذار بقل ایمیل من یک خط از رو اون بخون جواب رو از برا من بخون

من پاسخشو دادم ولی هنوز جواب نگرفتم اگه اومدی اینجا که میایی قطعا جوا سوالای بالا رو بده .

پ.ن 1: نمیدونم چرا اب اینهمه اشکال بازم رو دینشون موندن چند تا احکامشونو بگم بخندین

پ.ن2:سال 19 ماه ؛ ماه 19 روز – ازدواج با محارم غیر از زن پدر حلال است ( برای ازدیاد نسل) – حجاب زن ملغی می باشد( و بی حجابی آزاد وحلال) – دخالت در سیاست ممنوع – فرزندان دختر به کلی از ارث محرومند – ترک تعصب وطنی و مذهبی وجنسی و سیاسی ( بقیش تو بعدی)

پ.ن3: بر هر کس از پیروان باب واجب است  که برای طلب اولاد ازدواج کند ، اما اگر زن کسی باردار نشد حلال است برای حامله شدن او  از یکی از برادران بابی خود یاری بگیرد (‌دست گدایی دراز کنه) ولی نه از غیر بابی .( فقط بابیا..........) – خدا حکم کرده است بر هر زانی و زانیه (‌زنا کار)‌دیه مسلمه را به بیت العدل بدهد و آن نه مثقال طلاست(‌ برا بار دوم میشه 18 مثقال طلا  البته به قول نور الدین چهار دهی تا بحال کسی این دیه را نداده است یعنی دیه تجاوز به عنف یا غیر عنف هیچیه ).

پ.ن4: بسه دیگه . ییهو خوشتون نیاد برین بهایی شین . خواستین بهایی شین بیایین پیش خودم یک سری چیزای سری بهتون بگم  که کلا از هر چی آدمه بدتون بیاد. خیلی نوشتم خیر سرم درس دارم. یک هفتس درس نخوندم ولی بازم امتحان تستایی که دارم میزنم در حال پیشرفته . آقا هوامو داره . ولی قول دادم از بعد نیمه شعبان بخونم تا 10 شهریور . همین.

راسی بلوگ این طرفم فک کنم این بود سری بزنید و آرشیواشو بخوندی حتی می تونید به عنوان پیامک برا رفقاتون سند کنید فقط چون نیمه شعبان بود گفتم بخونیدا تولد آقاست شاد باشید.

دعا دعا دعا

یا علی

صلوات به مقدار نیاز ( دسته کم سه پیمانه)

آقا بیا




 
تگ ها :     Bookmark and Share

مهدیار دات بسیجی

مهدیار دات بسیجی