سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفکر بسیجی

بهاییت فرقه ای شیطانی .......

موج ضد بهاییت
آنتی ویروسی برای نابودی بهاییت
با شعار تا شهادت زنده ایم و سر سخت در برابر دشمنان اسلام

سلام .... حال شما؟؟؟ .... به دعوت دوستان وارد این موج ضد بهاییت شدیم (‌دوستان ؟؟؟)‌.... توضیحی در اینجا در مورد این موج نمیدم هر کی می خواد باشه بره به وبلاگ آنتی ویروس بهاییت    کامنت بذاره و بیاد تو این موج ........ قوانین فیفا در مورد این موج رو هم اونجا بخونید خلاصه همه چی اونجا اینجا فقط پست موج ضد بهاییته فهمیدی؟؟؟ پس بشنو از مهدیار چون حکایت می کند از تفرقه ها هی شکایت می کند.

بهاییان یکی از قوی ترین دلایلشون برای اثبات حقانیتشون اینه که می گن ما اسلام رو پذیرفتیم  حالا من می خوام بگم اینا اصول پنج گانه دین ما رو هم نپذیرفتن چه برسه به خودشو  پس شروع می کنیم :

اول توحید : توحید یعنی اعتقاد به خدای یگانه و دوری از شرک و بت پرستی نه؟؟ تو کتاب مبین که یکی از کتب معتبر تو جامعه بهاییته نوشته ی بها الله (‌ موعود و پیامبر و خدای بهاییان )‌ اینطوری بها الله گفته ( معنیش)‌:« بشنو آنچه وحی می شود از مصدر بلا بر زمین غم و اندوه از سدره قضا بر ما به اینکه نیست خدایی جز من زندانی یکتا » منبعشم اینه کتاب مبین نوشته بها الله چاپ 1308 قمری ص 286 . پس این یکی رو که قبول ندارید .

دوم نبوت :‌ نبوت یعنی اعتقاد به اینکه خدا پیامبرانی برای هدایت فرستاد جالب اینه که حضرت محمد ص آخریشون یعنی خاتم بودن و این بارها هم تو قرآن هم تو روایات اومده ولی من نمی دونم چرا ییهو دو تا پیامبر جدید پشت سر هم بعد از چند صد سال بعد پیامبر خاتم پیدا شدن . بله اول باب اومد و ادعای موعود بودن کرد بعد صبح بیدار شد و گفت من پیامبرم  جانشینش بها اول گفت من نائب امام زمانم بعد ییهو گفت اون موعودی که باب می گفت ظهور می کنه منم و بعد شد پیامبر و بعد همونجور که دیدین شد خدا . اینم از بحث نبوت در فرقه بهاییت که خودش یک داستان طنزی داره.

سوم امامت : امامت یعنی اعتقاد به جانشینان پیامبر که فقط راهنمای دینن و دین جدیدی نمی آرن . حالا یکی از آموزه ها و احکام بهاییان رو بخونیم در این مورد « واجب است انهدام و نابودی تمام ابنیه و بقاع روی زمین از کعبه و قبور انبیا و ائمه و تمام مساجد و .... و هر بنایی که به نام دیانت ساخته می شود » چی بگم به خودشونم رحم نمی کنن . من تو بحث با اینا متوجه شدم که اصلا امامان رو قبول ندارن و فقط یکیشون بود یک حدیث از نهج البلاغه آورده بود و هی می خاست بگه ما مسلمون نیستیم . نمی دونم حرفاشون با هم جور در نمی آد یکیشون میگفت که دین فقط دست پیامبره و امام هیچ کارس اونیکی روایت از امام میاره . خودشونم ضد خودشونن . اینم از امامت

چهارم  عدل : عدل یعنی عادل بودن خدا برای همه نه فقط برای تو  و من . همین خدای عادل گفته که زن و مرد یکی نیست حقوقشون و به خاطر تفاوت جنسی حقوقشون هم فرق داره . « در شریعت ...نساء و رجال در تمامی حقوق متساویند مگر در بیت العدل عمومی زیرا رئیس و اعضای بیت العدل به نص کتاب رجالند »‌البته بماند این حکم بیشتر از حکم نبوده و در کتاب بها الله اقدس تمام فرزندان دختر را از ارث محروم کرده .... موضوع بعدی حجابه که طبق حکم فرقشون حجاب زن ملغیه و بی حجابی آزاده ... نمی دونم چرا ییهو نظر خدا در مورد حجاب تغییر کرد نکنه جنبه مردم رفت بالا و همه دیگه کاری به زنان بد حجاب ندارند یا خدا نعوذ بالله فهمید که حکم بدی داده و عوضش کرد ؟؟‌ حجابی که الان تازه داره تو جهان جا می افته و همه می دونن چه خوبی هایی داره فرقتون برای حال کردن مردا حجاب رو برداشت ؟؟ اینم از عدل که اصلا اعتقادی بهش ندارن

پنجم معاد روز قیامت : برای ما معاد یعنی جزای خوب یا بد در قیامت ولی اونا به معاد جسمانی اعتقاد ندارن و می گن معاد جسمانی وجود نداره تازه اینم که میگن معاد روحانی بعضیاشون میگن بعضیا میگن اصلا معادی نیست . اگه نیست دیگه برا چی دارین زندگی می کنید تو این دنیا که روحتون بره جهنم  . خدا تو قران گفته که روز رستاخیز همه جسما از تو قبر میاد بیرون روحا که رفتن . حتما جسم عذاب داره . خب اینم از معاد و آخریش .

حالا بازم میگین ما اسلام رو پذیرفتیم؟؟؟‌

اونای که دعوت شدن به این موج:

ماهتیسا -  سوسوی فانوس -   عطر سیب    سجاده ای پر از یاس - کوثر ملکولهای آب  - میس طلبه  - آسمانیان -  جاکفشی -  عاشقانه آفرینش -  آرزوی وصال - رمز دشمن شناسی    پروانه وارو ....... 

هر کس می خواد بیاد بره تو اون بلوگی که بالا گفتم لینک بلوگشو بده و بنویسه .

پ.ن 1:‌ سعی کردم برای اولین بار خلاصه بنویسم  نوشم ولی خب بازم زیاد شد

پ.ن 2:  اگه خواستید زیاد تر بگم در مورد هر کدوم بگید میگم

پ.ن3: اگه سوالی داشتید بگید بازم میگن

خدا نگهدار

یاعلی

آقا بیا




 
تگ ها :     Bookmark and Share

مهدیار دات بسیجی

مهدیار دات بسیجی