سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفکر بسیجی

' من و تو ' می خواهند ، آنچه خواهند شویم

من و تو می خواهند ، آنچه خواهند شویم


بعد از تولید شخصیت های صورتی ؛ نوبت هدایت آنهاست


شبکه " من و تو 1 " چند هفته ایست آغاز به کار کرده است ، شبکه ای تحت حمایت دولت انگلیس و بودجه دولتی آن دولت و دولت های استکباری . شبکه ای که در اذهان اینطور القا شده که شبکه شخصی خواننده زن فراری از کشور مشهور به گوگوش است . به نوعی اکادمی موسیقی این خواننده هست برای تربیت خواننده های دیگر . چه تازه کار چه اول کار چه خوانندگان زن و مردی که دستی در موسیقی دارند ولی نه اونچنان مشهور .
شیوه کار فعلی این شبکه اینطور است که چند نفر از این خوانندگانی که در بالا وصف شد را آورده ، به هر کدام یه موسیقی و یک متن شعر میدهند و آنها باید در مدت مشخصی این را تمرین کنند و به صورت زنده روی سن برای چند کارشناس از جمله خانم گوگوش و یه سری مهمان بخوانند . این کارشناسان بعد از خواندن اون آهنگ نقاط قوت و ضعف رو به صورت دقیق و فنی به او میگویند با جزییات دقیق حتی گاهی . در آخر برنامه مجری از بینندگان میخواهد که با تماس با شماره برنامه در مورد اینکه کدام خواننده را دوست دارند نظر بدهند . جالب اینجاس که تماس با برنامه هم از هر جای جهان به صورت کاملا رایگان هست و بر خلاف خیلی از شبکه های ماهواره ای که از تماس مردم با برنامه در امد زایی میکنند . این شبکه به صورت کاملا رایگان هست .
این شبکه اول با این متد شروع به کار کرد . من بیننده که جوان جویای نام هستم و میخوام دیده بشم به هر صورتی چه چیزی بهتر از این است که کلاس مفت و مجانی موسیقی داشته باشم ؟ بتونم همگام با این شبکه پیش برم هر نوع و متد و سبک موسیقی هم که بخوام هست و خیلی راحت خودمو در معرض نظر کارشناسان بزرگی ! که در این عرصه هستند قرار میدم . جدا از تاثیرات فنی که داره ، تاثیرات القائاتی که داره به اسم خودمون تاثیرات جنگ نرمی خیلی فراتر از این چیزاس .. این شبکه در اولین اقدام برنامه خبری خودش ور به مدت نیم ساعت به برنامه اضافه کرد با عنوان گزیده ای از بهترین اخبار روز از همه جای دنیا سیاسی فرهنگی هنری افتصادی و غیره . و جالب اینجاس که در خود شبکه اکثر اخبار در مورد ایران و سیاسی و تخریبی هست . در سایت برنامه اخبار با حالت هجو گونه به تمسخر شخصیت های بلند پایه نظام به صورت نا ملموس گرایش دارد . این پله دوم ماجراست . پله سوم که هنوز اجرا نشده توسعه تخریب فرهنگی در ورحله اول و " مشارکتی " کردن شبکه برای ارتباط تنگاتنگ با مخاطب دارد و تاثیرات متقابل پیرامونی دارد .
میشه مهمترین هدف این شبکه رو تاثیر بر روی آدم هایی با شخصیت صورتی در نظر گرفت . آدم هایی که در حوادث سیاسی کشور یا دخالت نمیکنن یا دهالت درون سازمانی میکنند یعنی دخالتی بین خانواده خود و دوستان خود . توانایی یا شجاعت بیان این مطالب را در جامعه یا در محیط های عمومی ندارند . شخصیت هایی که مثلا یک فیلم از کشته شدن یک نفر در حوادث پارسال میدیدند به جای خشم و اعلام عمومی انزجار میشستند روی تخت و گریه میکردند . چه پسر چه دختر . این شخصیت ها که اکثرا در تهران هستند تنها جاذبه ای که میشناسند خو گرفتن با موسیقی هست . چه حذابیتی بالاتر از اینکه شبکه ای تلویزیونی به صورت کار بسیاز جالب و نو بیاد به صورت عمومی خوانندگی و موسیقی رو اموزش بده . شاید شخصیت هایی که امروز در این شبکه اومدن تست دادند فردا بشن امثال گوگوش و ابی و امثالهم . کسانی که در حوادث پارسال روی حضور اونها در اعتراضات خیابانی خارج کشور حساب ویزه ای باز شد .
البته این مسائل و این نوع شبکه ها هیچ ارتباطی به مسائل سال 88 ایران ندارد اینها برنامه هایی از پیش تعیین شده برای ضربات متعدد به جمهوری اسلامی و خود پیشروی جهان اسلام هست . جوانان مسلمان تمام دنیا به رهبریت نسل سومی های انقلاب اسلامی ایران در حال تغییر مناسبات جهانی در همه جای جهان هستند . این یک دسته از جوانان هستند در کل کشور های اسلامی و غیر اسلامی . بزرگترین گروه جوانان این نسل را در جهان جوانانی با شخصیت صورتی تشکیل میدهند . که البته این برنامه ریزی چند ساله داشت تولید همین جوانانی با شخصیت صورتی که حالا میبینیم امروز دارند به صورت گروهی این جوانان رو به راهی که خودشون میخواهند هدایت کنند . شخصیت های خاکستری در رتبه دوم تعدد در جهان هستند و شخصیت های جهت دار در رتبه سوم . البته در ایران این تقسیم بندی به این صورت نیست در ایران شخصیت های صورتی اگر چه در رتبه سوم هستند ولی رشد صعودی خوبی دارند . ایران شخصیت های خاکستری و حهت دار رتبه اول و دوم را به صورت موازی دارند .
همینطور که دیدید و خواهید دید . دشمن استکباری و سلطه جو با برنامه بلند مدت اول دسته ای در نسلی از یک کشور به وجود میاورد بعد از چند سال اون دسته رو هدایت میکنه . الیته البته این اولین حرکت دشمن برای هدایت شخصیت های صورتی کشور نبود . ولی ملموس ترینش بوده تا امروز .
پ.ن : این شبکه هنوز پخش آنلاین تحت وب نداره و روی آنتن و ماهواره پخش داره . و چون کار نو و جدید میکنه طرفداران خودش رو پیدا کرده . البته اینم اعتراف کنم که برای خود بنده از دید رسانه ای چند نمونه درس اموزش چگونگی جنگ خاموش داشت که آموختیم





 
تگ ها :     Bookmark and Share

محتوای بی نظیر قلب یخی ؛ تبلیغات سنگین قهوه تلخ

محتوای بی نظیر قلب یخی ؛ تبلیغات سنگین قهوه تلخ

دو تجربه متفاوت در سریال های پخش خانگی

در این روزها مردم کشورمون در سرتاسر جهان درگیر دو نوع سریال پخش شده در شبکه خانگی هستند که برای اولین بار شاید هست که این اتفاق صورت میگیره و خیلی خوش یمن و تاثیر گذار میکنه عرصه سریال های کشور رو که از حالت دولتی و کلیشه ای بیان بیرون . سریال اول "قهوه تلخ" و سریال دوم "قلب یخی"  ... هر دو این سریال ها یک سری حسن ها دارند یک سری عیب ها به صورت اجمالی میشه این دو سریال رو یک مقایسه کوچک کرد ؛قلب یخی قهوه تلخ
- قهوه تلخ : سریال طنز تاریخی اجتماعی سیاسی و ... حسن این سریال این هست که تونست میون مردم جا بندازه که کپی فیلمی رو نخرین بذارین تهیه کننده سودش رو بکنه و انگیزه داشته باشه که کار دیگه هم تولید کنه .. میشه گفت مهمترین حسن این سریال همین بود و البته حسن های دیگر هم داشت که باشه برای بعد انشالله .. اما معایب ، اول اینکه ژانر سریال ، ژانر مشخصی نیست تناقضات فنی سریال داد میزنه که سناریوی سریال برای صدا و سیما نوشته شده و به صورت عجله ای برای پخش در تلویزیون نوشته شده از تنافضات تاریخی در اصل سناریو بگیرید تا تناقضات اجتماعی و گاها احساسی درون داستان های سریال .. تو عالم رسانه و فیلم سازی به این نوع طنز ها میگن " طنز هجو " .. طنزی که فاقد محتواست و به هر نحوی میخواد مخاطب رو بخندونه ، طنزی که سالهاست در عرصه فیلم های خارجی جایی نداره و تهیه کننده ها و مافیاها پول خرج میکنن میلیارد ها میلیارد دلار که حرفشون رو تو قالب طنز ، ترس ، درام  و ... به روح و جان مخاطبشون القا کنن .. اونوقت در این شرایط این جور پول خرج کردن برای این سریال های هجو جالبه ... میتونم ادعا کنم بالای 70 درصد فروش این سریال که روز به روز هم داره کم میشه اون با شیب بسیار زیاد اول به خاطر تبلیغات هنگفتی هست که تهیه کننده و کارگردان این فیلم کردند در همه جای شهر . دوم به خاطر اسم آقای مدیری هست که مردم از ایشون طنز های خوبی به یاد دارند ولی هر ادم منصفی این رو تایید میکنه که حتی طنز شب های برره از این قهوه تلخ به مراتب طنز تر و با محتوا تر بود . سوم هم جوایزی که در نظر گرفته شده برای این خرید ها که همون جا انداختن فرهنگ نخریدن کپی رایت هست .
- قلب یخی : سریال اجتماعی ... حسن این سریال زیاده .. میشه گفت اولین سریال درست درمون ایرانی هست . از لحاظ فنی و چارت داستانی قابل رقابت با سریال های خارجی نظیر 24 – فلش فوروارد – فرار از زندان و غیره است . دقیقا چارت روز سریال و اینکه همزمان بتونی ند داستان رو پیش ببری به نحوی که اولا بیننده خسته نشه دوما اینقدر خوب جلو بری که بیننده میخ کوب بشه و دائما مشغول فکر کردن باشه که چی شد و چی میشه در این موضوع قابل رقابت هست با سریال های بیگانه ... از لحاظ محتوایی هم قابل " مقابله " با اون سریالهاست .. اون سریالها که یکی از اهدافشون "القای نشانه " هست برای فراماسونر ها و صهیونیزم  این سریال با حرکتی جدید و بی سابقه در این حوزه در کشور میاد دست میذاره رو همین نقطه و تاثیرات اجتماعی داخلی این تبلیغات و القائات رو به تصویر میکشونه البته سیزن یا همون فصل اول این سریال در این مورد هست . و این خودش بسیار نکته خوب و قابل بحثی هست که کارگردان انقلابی و بسیجی محمد حسین لطیفی به خوبی بهش پرداخته . اما معایب و انتقاد های این سریال اول اینکه بزرگترین اشتباه بود که تبلیغات نکردند برای این سریال . تبلیغات این سریال به این زیبایی در حد صفر هست . از نظر فنی و محتوایی موضوع " کش " دادن سریال یک کم آزار دهنده هست نشون دادن صحنه های تکراری زیاد قدرت تفکر زیادی رو از مخاطب میگیره و تا سوالی تو ذهن مخاطب شکل میگیره با نشون دادن سکانسهای قبلی جوابش پیش روی مخاطب قرار میگیره که این تو این جور سریال ها زیاد جایی نداره . سریال باید طوری باشه که مخاطب رو درگیر خودش کنه نه درگیری مخاطب رو باز کنه .. باید طوری باشه که مخاطب دو سه بار عقب جلو کنه سریال رو تا بفهمه چی شده . البته گاهی که خیلی پیچیده میشه نشون دادن سکانس برای کمتر کردن پیچیدگی خوبه .. ولی نه اینکه هر سوالی رو سریع جوابش رو داد .. ولی به عنوان اولین سریال این تیپی چه در محتوا بی نظیر چه در مباحث فنی بی نظیر ، میشه از این اشکالات چشم پوشی کرد

جامعه و مسئولین دارن دو موضوع رو تجربه میکنن .. اینکه تبلیغات نمیتونه به یه موضوع هویت ببخشه و اونو خو و تاثیر گذار جلوه بده و برعکس .. قهوه تلخ فقط به خاطر تبلیغاتی که کرد و البته یک کم ماهیت طنزش فروش اولش اونجوری بود که اگه شما از مغازه داران و اطرافیانتون سوال کنید همه قسمت اول و دوم و سوم رو به سرعت خریدن ولی خیلیا الان قسمت پنج و شش هم حتی ندیدند ... مغازه دار ها هم کمتر میارن و کلا فروش کم شده چون محتوا نداره و طنز هجو هست .. این سریالی بود که با کلی تبلیغات قبلش و بعدش اومد در خانه مردم میبینیم که با وجود قدرت تبلیغاتی داره رشد سریع و نزولی میکنه فروشش .. سریال دوم قلب یخی بدون هیچ تبلیغات موثری من توی تهران فقط رو پل عابر پیاده میدون امام حسین ع دیدم و جای دیگه ندیدم تبلیغاتش رو .. و یادمه قسمت اولش که اومد خیلی از مغازه دار ها نداشتند و نمیدونستند چیه الان هم بعضیا ندارن ... ولی فروش سی دی اولش چقدر بود .. و الان فروش سی دی 10 چقدر هست .. با اینکه قیمتش هم یک کم زیاده .. بدون هیچ تبلیغاتی و فقط به خاطر محتوای خیلی خوب و چارت فنی عالی که داره مخاطب جذب کرده ... ولی باید تبلیغات کنه که مخاطباش بیشتر بشن ... نه تبلیغات خالی تاثیر داره نه محتوای خالی .. محتوا + تبلیغات خوب = بازخورد عالی تو کشور و حتی جهان

پ.ن : با دوستان تصمیم گرفتیم برای این سریال "قلب یخی "  زیر نویس انگلیسی بذاریم و پخش کنیم تو سطح نت که چشم دشمن در بیاد .. هر کسی ندیده بره بخره یا از دوستش بگیره ببینه که از دست نده .. کسی جایی نقدی تعریفی چیزی نوشته از این سریال هم لینک بده بخونم ..

یاعلی

آقا بیا




 
تگ ها : ایران، سریال، قهوه تلخ، قلب یخی، صدا و سیما، پخش خانگی    Bookmark and Share

جنگ نرم را سیاسی نکنید !

جنگ نرم را سیاسی نکنید !
جنگ نرم فرهنگیست حتی در سیاست

سفر امام خامنه ای به قم دارای چند بعد عظیم بود که میشه گفت بزرگترینش در مورد هوشیاری مردم در مقابل جنگ نرم ، و جنگیدن مردم و جوانان در این جبهه با دشمن بود . همین سفارشات و بیانات سبب شد چند شبکه وابسته به کشور های مستعمر انگلیس و امریکا به بیان تحلیل و برنامه های متنوع برای این حرکت مردم بگذارند ، که شاید بتوانند درصد تاثیر گذاری این صحبت ها را در عامه مردم ایران و جهان کم کنند .
نمونه ای از این برنامه ها در شبکه دولتی انگلیس بی بی سی (
BBC ) فارسی بود که چند برنامه مختلف از جمله " در 60 دقیقه " و " نوبت شما " بود که هدف های جالبی در این برنامه ها بود . این دو برنامه را برای دانلود در اخر مطلب میگذارم . بی بی سی فارسی برنامه نوبت شما bbc nowbata جنگ نرم
هدف اول این برنامه القای توهم توطئه در مسئولین جمهوری اسلامی بود که میشه گفت هدف کلیشه ای هست که از سابق هم بوده امروز هم همون است که مورد بحث ما نیست .
هدف بعد که خیلی مهم هست و اغلب بچه های حزب اللهی نت هم شاید نمیدونن شاید بی بصرتن شاید بازی داده شدند ؛ این است که با همون جنگ نرم دشمن که بر علیه ماست بهشون " القا " شده که جنگ نرم برای حوادث پارسال بوده ، برا فتنه 88 بوده ، و بالاتر از این جنگ نرم سیاسی بوده و هست و خواهد بود . و متاسفانه بچه های مذهبی ما هم که تو این برنامه ها شرکت کردند به القای بیشتر این توهم کمک کردند . شاید ناخواسته وارد بازی مستکبرین خبیث و مکار انگلیسی شدند و بازی خوردند .
حوادث پارسال میشه گفت اول با جنگ نرم شروع شد وقتی امام امت لب به سخن گشود دشمن جنگ نرم رو در اون موضوع انتخابات مقابل این ملت هوشمند و امام با با تدبیر خودش ، بی نتیجه دید و برد روش رو به سمت جنگ نیمه سخت و درگیری میان مردم .. بعد که در این باب هم شکست خوردند و حماسه های 9 دی و 22 بهمن رقم خورد ، دشمن نا امیدانه برگشت سر کار همیشگی خودش یعنی هجمه فرهنگی به کشور . البته با نیروی محرکه سیاسی ، دوباره آغاز شد . چیزی عوض نشده
قبلا همه در خواب بودیم و میگفتین تهاجم فرهنگی ، امروز همه میگویند جنگ نرم  ولی باز هم خیلی ها خوابند و میگویند جنگ نرم ، ولی خوشبختانه درصد هوشیاری مردم بیشتر شده و کسانی که بیدار فریاد جنگ نرم میزنن و در این جبهه شب و روز و جان و مال رو صرف کردند ، روز به روز در حال زیاد شدن هستند. به حمد الله ..
دشمن اگر بتونه القا کنه که " جنک نرم " برای حوادث پارسال بوده و هست و خواهد بود به موفقیت بسیار بزرگی دست پیدا کرده . تونسته اولا شکاف میان مردم رو عمیق کنه ، دوما حاکمیت رو از مردم جدا نشون بده ، سوما که از همه مهم تر هست این جریان مرده " سبز " رو با همین اسم ها زندا نشون بده و برای انتخابات دور بعدی ریاست جمهوری بتونه یه ریزش عظیمی از درصد شرکت کنندگان در انتخابات بگیره تا بتونه اون ضربه 85 درصدی مردم به کل بیگانگان عالم رو جبران کنه .

پ.ن : برنامه " در 60 دقیقه " را از اینجا دانلود کنید (+ )
         برنامه  " نوبت شما "  را از اینجا دانلود کنید (+ )

پ.ن : دوستانی که در این بازی ، بازی خوردند بعضی پشیمون شدن بعضی هم همچنان با غلدوری دفاع میکنن که ایشالله خدا هممون رو هدایت کنه که تو زمین بازی دشمن بازیمون ندن سو استفاده کنن از همه ما .

یاعلی

آقا بیا




 
تگ ها : جنگ نرم، استکبار، سیاست، bbc، فرهنگ، دین    Bookmark and Share

این عشق ، هوس است / این جهاد ، ارضای نفس است

این عشق نیست ؛ هوس است

این جهاد برای خدا نیست ، ارضای نفس است

تیتر تندی است ولی نه تند تر از حرکات بی دلیل و بی حساب و بدون هدف برخی از دوستان فعال رسانه ای ما یا حتی دوستان مذهبی ما .. امام این روزها مهمان "مردم قم" است .. این سفر از چند جهت اهمیت خیلی ویژه ای دارد .. اول از لحاظ جغرافیایی که شهر قم مرکز حکومت اسلامی است و به قول امام خواستگاه انقلاب اسلامی است .. بزرگان دین دیروز و امروز و فردا همه در این شهر جمع شده اند ... از لحاظ زمانی .. اولین سفر کامل استانی رهبر بعد از بزرگترین فتنه انقلاب اسلامی .. فتنه ای که حتی به برخی مراجع هم رحم نکرد و اونها رو از پا در اورد .. موقعیت بعدی ، جایگاه رسانه ای ایران در مناسبات جهانیست .. ایران پارسال جایگاه رسانه ای نداشت در دنیا .. امروز ایران یکی از قدرت های رسانه ای جهان به حساب میاد .. نه صدا و سیما و اینها .. قدرت رسانه ای تاثیر گذار بر عامه مردم .. روزنامه شبکه تلویزیونی و مهمتر از همه اینترنت ...  امام خامنه ای در جمع مردم قم
در این وا نفسا چند دسته از بچه حزب اللهی ها مردود شدند برخی پیروز ؛ عده ای بدون هیچ دلیلی بدون هیچ و فقط و فقط جهت شرکت در مراسم ها رفتند اونجا و برگشتند به خاطر نفسشون و نه به خاطر خدا رفتند ، پول بیخودی صرف کردند ؛ جای یک نفر از مردم قم که حقشون بود بروند و جا نشدند داخل سالن رو خوردند و این چیزیه که رهبرمون رو ناراحت میکنه . از همه مهمتر اینکه در این شرایط که همه باید دست به دست هم بدیم سکوت رسانه ای سفر های استانی رهبر رو تو این 20 و خورده ای سال شده بشکونیم ، عده ای قلیل پیدا میشن که اینطوری کار میکنن ...
دسته دوم اونایی که اندکی کار داشتند اونجا .. ولی بیشتر از کارشون وایسادن رهبر رو هم دیدند و هنوز هم برنگشتند .. ارضای نفس کردند .. به جای عمل به وظیفه به جای جهاد در راه خدا مشغول ارضای خود بودند . مشغول جمع کردند شهرت و چهره برای خودشون بودند .. مشغول جمع آوری مستندات برای " گنده " نشون دادن خودشون بودن .. اینها هم بدتر از بقیه رهبر رو غمگین کردند و همچنین امام زمان و خداوند متعال .
دسته بعدی اونایی بودن که علی رغم کاری که داشتند و بر خلاف بقیه میتونستن کار مفیدی بکنند اونجا .. و اون کار مفید رو هم کردند .. کاری که شاید از عهده هر کسی بر میومد و اینها به خاطر اون شهرت اون ارضایی که شدن یا یشدن وایسادن پای اون کار .. به خاطر اینکه شاید یک بار رهبر رو ببینید و بیان برای بقیه تعریف کنند .. به خاطر این وایسادند نه به خاطر جهاد در راه خدا .. این دسته اگر در تهران یا شهر خودشون بودند بدون چشم داشتی جنگ سایریشون رو ادامه میدادند شاید امروز خبر اول همه رسانه ها سفر رهبری بود
اما دسته پیروز دسته ای که گمنام های عرصه جنگ رسانه ای و جنگ فرهنگی ما هستند و شخصیت های خدوم و پر کار و بدون نام و نشانه در جای جای کشور هستند .. شخصیت هایی که یا ناشناخته موندند و تنها کسی که اونها را میشناسه دشمن ماست .. از بس ضربه های ممتد به دشمن زدن و در گمنامی داخلی موندن .. یا اینکه در داخل هم معروفیتی دارند و ازشون در مواقع نیاز استفاده میشه و کارشون هم خوب بلد هستند و بصیرت دارند که امروز خواب بر ما حرام است باید این فلان خبر رو بکنیم خبر اول جهان و میکنند .. یا اینکه اینقدر توانایی دارند که پارتیزنی کار میکنند .. یعنی یه جا میشه تو فلان شهر فقط گره به دست ایشون باز میشه .. سریع میره گره رو باز میکنه میاد میشینه سر ادامه جهادش .. از این جوونا تو این مورد سفر آقا هم کم نداشتیم که خدا ایشالله به همشون اجر بده

ایشالله همیشه کاری کنیم که اولا جهاد باشه برا هوس و نفسمون کار نکنیم .. جهاد در راه خدا باشه نه در راه نفس .. دوما بازخورد داشته باشه برای دیگران اینکه من آقا رو ببینم خودم حال کنم و بیام دو روز از مهمترین ساعات عمرم اینجوری بگذره خب نه خدا خوشحال نه امام زمان نه خدا .. تو این دو روز میتونستی هزار تا کار بکنی برای انقلاب جهانی مهدی عج ...

پ.ن : هی زنگ میزدیم به دوستان که کاری رو برای این سفر بندازیم گردنشون .. سه حالت بود .. یا داره میره قم .. یا تو قم هست .. یا برمیگرده به زودی از قم .. سر همین جریانات رسانه ای شدن سفر آقا بارها و بارها ما نیاز به یه تیکه کار داشتیم که از دست یه نفر بر میومد و اون یه نفر هم رفته بود قم دیدار با آقا .. حالا بعضیا رفته بودن پی کار اونجا .. ولی " اهم فی الامر " نداشتند .. نفهمیدن حضورشو الان تو کدوم جبهه لازمه .. الان وقت خوش گذروندنه یا جنگیدن .. زمان جنگ رزمنده ها خیلی دلشون میخواست برن تو حرم امام زضا با اون خلوصشون برن زیارت .. ولی چون جنگ مهمتر بود بیخیال شدند .. حالا دیدار با رهبر با این خصوصیت که با خلوص میری و به عنوان نائب امام زمان میدونیش .. تو این شرایط جنگ چه ضرورتی داره .. یا نه فلان کاری که میری اونجا بکنی بازخوردش بیشتر هست یا اینکه اینجا میتونی بکنی ؟؟؟ صرف مشهور شدن و حرف دهان مردم که فلانی قم بوده شما رو ارضا میکنه ؟؟
پ.ن : خیلی تند نوشتن محتوا رو شرمنده اگه به کسی برخورد ؛ میخواستم رو نوشت بدم به چند نفر از دوستان وبلاگ نویس ولی گفتم مصداقی نشه

یاعلی

آقا بیا




 
تگ ها : جنگ نرم، امام خامنه ای، رسانه، آسیب شناسی، سفر قم    Bookmark and Share

مهدیار دات بسیجی

مهدیار دات بسیجی