سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفکر بسیجی

سیاست برخاسته از دین

دولت جمهوری اسلامی و ثمره
سیاست برخاسته از دین
(حتما بخوانید و افتخار کنید)

اخیرا دکتر باقری لنکرانی ، وزیر بهداشت درمان و آموزش
پزشکی ، بخشهایی از مشاهدات خود در سفر اخیر به امارات متحده عربی را منتشر نموده
است که به لحاظ مقایسه ی دو رویداد مشابه در یک مقطع زمانی نزدیک حائز اهمیت است.
ایشان در یادداشت خود نوشته است:
 در حالی که برای یک  سفر کاری عازم جاکارتا بودم چند ساعتی در امارات
توقف داشتم. اتفاقا این توقف همزمان با حضور بوش در امارات بود . بوش تحت تدابیر
بسیار امنیتی و با پنج فروند هواپیما و هشت ماشین ضد گلوله به امارات آمده بود
.با حضور بوش در دبی ، این شهر به دلیل تامین
امنیت وی تعطیل شد
، خیابان ها بسته شده بود و هیچ مراسم مردمی برای وی پیش بینی نشده بود . از
طرفی در اقدامی نمایشی و ارتباط ظاهری با نخبگان ، بوش با تدابیر ویژه امنیتی در
جمع حدود 300 نفر از افراد غرب باور در ابوظبی حضور یافت و سخنانی گفت که نه فقط
مضحکه اندیشمندان بلکه باعث تمسخر مردم کوچه و بازار نیز شد.
با مشاهدات خود در جریان این سفر ،
ناخدا
گاه به یاد سفر چند ماه پیش آقای دکتر احمدی نژاد به امارات افتادم . حضور صمیمانه
وی در جمع مردم امارات و ایرانی های مقیم امارات ، خاطره ی شور انگیزی برای بسیاری
از مردم امارات و ایرانیان مقیم، برجای گذاشت. تصویر وی روی تلفن همراه بسیاری از
مردم نقش بست و سخنرانی عمومی پور شور وی در دبی نیز به یاد ماندنی شد
او در آن سخنرانی گفت مردم منطقه حضور بیگانگان و در راس
آن آمریکا را در منطقه تحمل نخواهند کرد سخنی که با فریاد مرگ بر آمریکا از سوی
اماراتی ها و ایرانی های مقیم حمایت شد . احمدی نژاد در خیابان های دبی قدم زد و
اماراتی ها تواضع و نگاه مومنانه او را دیدند . دیدند که رئیس جمهوری اسلامی ایران
عظت حکومت داری را نه در پشت دیوار های بلند کاخ خا بلکه در متن جامعه و در میان  حضور مردم به نمایش می گذارد . من بی اعتنایی
مردم امارات به بوش و لشکر او را و از طرف دیگر مشت گره کرده آنها را به حمایت از
مقاومت ایران اسلامی دیدم .
دیدم که حتی شرکای تجاری شیطان بزرگ ، موضوع عزت مدارانه دولت جمهوری اسلامی را می
ستاید و می گویند ما به این اقتدار جهانی شما قبطه می خوریم ما به این ظلم ستیزی
شما افتخار می کنیم و شما را نماد سیاست برخاسته از دین باوری می شناسیم .
روزنامه های اماراتی در هنگام ورود بوش به امارات
نوشتند بوش شکست خورده آمد و آن روزی که احمدی نژاد وارد امارات شده بود نوشتند
این مرد ، قهرمان جهان اسلام است .
دکتر لنکرانی اضافه می کند اینها حجت خداست که گوشها باز
شوند و دلها منور تر و مهربان تر. شیرینی های نصرت الهی را با کینه توزی و خود
خواهی ها پرکین نکنیم ، چه را که مهرورزی بین بندگان خدا زیبا تر از هر چیز است.  
 

منبع خبر : عبرتهای
عاشورا




 
تگ ها :     Bookmark and Share

اخباری که در حاشیه بود

خبرهایی جاب از گوشه کنار جهان

کسانی که می توانند اقتصاد را مختل کند....................
شنیده شده : یک مقتم تمنیتی در تحلیلی گفته در حال حاضر ، فرق منحرف به یک توان اقتصادی دست پیدا کرده اند که می توانند در برخی امور اقتصادی ایجاد اخلال کنند وی به فردی به نام (الف) در یکی از شهرستان های مرکزی اشاره کرد که 5 هزار هکتار از منابع طبیعی را گرفته و به تولید شیر مشغول است که می تواند با عدم عرضه شیر بازار را تحت تاثیر قرار دهد ، وی در اصل بهایی است که ظاهر خودش را در فرقه گنابادی ها جا زده است این مقام امنیتی گفت برخی از بهایی ها در کارخانجات سیمان تهران نیز نفوذ کردند.
خودمونی:حالا بگین بازم چه را دولت خوب کار نمی کنه مثل اینکه همه دست به دست هم دادن تا دولت رو تسلیم خاسته هاشون کنن تا جلوی خورد و خوراکشون رو نگیره.

دختر ایرانی یا بازیگر هالیوود ..................................
یک خانم تازه مسلمان فیلیپینی که کارمند دانشگاه سدیا در مالزی است اعلام کرد : در محل کار من ، دانشجویان دختر ایرانی زیادی هستند ، اما وضع طاهری آنها اسف بار است . آنها از لحاظ پوشش با وضع بسیار بدی روسری دارند و بقیه مانند بازیگران هالیوود هستند . تقریبا تمام قسمتهای بدن آنها به نمایش گذاشته شده  و مایه تاسف است که اینها جمهوری اسلامی را به این نحو نا مناسب به جهان معرفی می کنند.
خودمونی: دیگه چی بگم که همینا باعث زدگی از اسلام در بین مردم خارج از کشور میشن تازه چند وقت پیش یک گروهی یا جای دیگه نمیدونم می گفتش که وضعیت زنان باحجاب که روسری سر میکنند در مقابل زنانی که در ترکیه روسری سر می کنن واقعا جای تامل دارد و باعث شگفت زدگی اونا شده بود حالا دیگه خودت بفهم چه خبره دیگه.

رایس : هی بوش خفه شو و نیگاه نکن زن مردمو مگه خودت ...........................
در حالی که جرج بوش در مراسم ضیافت شامی که در منزل المرت نخست وزیر رژیم صهیونیصستی در حال مدح نام برده بود ، یاد داشت کوچکی از رایس وزیر امور خارجه اش که در کناش نشسته بود دریافت کرد و پس از خاندن آن با لبخند گفت : رایس به من گفت خفه شو.
 خودمونی: بنده خدا رایس سر چه کسایی هم حسودیش می شه ها مثل اینکه چشم دیدن هوی خودش رو نداره

سارکوزی می خوای بیای ، بیا ولی برونی ( دوست دخترتو) نیار ..................
در پی اعلام سفر سارکوزی رئیس جمهور فرانسه به عربستان یکی از سفیران غربی در عربستان که خواست نامش فاش نشود ، گفت دولت عربستان از سارکزی خواسته تا دست دخترش ، را با خود به عریستان نیاورد. عربستان دلیل این امر را غیر شرعی بودن ارتباط میان سارکزی و برونی بیان کرد.
خودمونی: والا دیگه همین مونده بود رئیس جمهوری که کلی مخالف داشت دوست دختر هم بگیره اونم از بازیگر تا همون تعداد موافق هم که داشت از دست بهده دیگه این چه جورشو خدا هزاران رحمت به رئیس جمهور خودمون.

زنان پلیس صهیونیستی لطف کنید با هر شکلی وارد مسجد مقدس ما نشوید!!! ممنون
جمعیت جوانان مسلمان فلسطین فاش کرد: زنان پلیس رژیم صهیونیستی که مقر آنها در صحن قبه الصخره قرار دارد ، هر شب برای ارتکاب فحشا وارد مسجد الاقصی می شوند.
خودمونی: چیزی ندارم که بشه راحت گفت   ................................

ابرکوه تا فهمید قطش کرد ...............................
برای اولین بار در عاشورای امسال، مردم ابرکوه به خاطر مخالفت مقام معظم رهبری و مراجعه ، به طور کلی از تیغ زدن خودداری کردند و با حضور در پایگاه انتقال خون سیار 500 واحد خون خود را اهدا کردند گفتنی است قبلا در ابرکوه نزدیک به 1500 نفر در عاشورا در ابرکوه تیغ می زدند.
خودمونی: اینم یکی از خواص اینه که آقا به هر جا سفر می کنه مردم اونجا رو متحول می کنه و کلا موجب خیر و برکت برای اونا میشه.

نامه به هاشمی ساف میره تو جوف آب  .........................................
رجا نیوز خبر داد: تعدادی از نامه هایی که توسط مردم و دانشجویان خرم آباد در سفر اخیر آقای هاشمی و جاسبی به این شهر به آنها داده شده بود در مسیر خیابان منتهی به فرودگاه پیدا شده است.
خودمونی: تازه بعضی های دیگه هم می گفتن تو جوب پیدا کردیم حالا باز هم هر چی مخواین نامه بدین به هاشمی آخه هم تو پول کاغذ اصراف کردین هم جوب خیابونا پر می شه و آب می زنه بیرون هم کار شهداری رو زیاد می کنید و لی من یه نامه تو ماه رمضون دادم به آقای احمدی نژاد هفته پیش بود زنگ زد و آدرس خونه رو گرفت به این می گن خدمت فقط برای مردم نه برای ..................

خاتمی و سیاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا مگه میشه نه بابا................
علی رغم اینکه مسئولان بنیاد باران آقای خاتمی در ابتدای شکل گیری ایین مرکز تاکید کرده بودند که این بنیاد وارد رقابت های سیاسی و انتخاباتی نخواهد شد یک منبع خبری اعلام داشت بنیاد باران از چند هفته پیش با تشکیل تیم های مختلف در باره عملکرد دولت و همچنین مواضع جبهه دوم خرداد در انتخابات آینده بسته های انتخاباتی تهیه و به ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در سراسر کشور ارسال کرده است.

خودمونی : آخه کدوم آدم عاقلی وقتی خاتمی میگه وارد سیاست نمی شیم باور می کنه اون از چند ماه پیش شروع به سفر های استانی کرده برای تبلیغات انتخابات حالا بگه منو سیاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انگلیسی ها: اصلاح طلبان = روابط با آمریکا ...............................
کارشناس موسسه بین المللی مطالعات راهبردی انگلیس هم از اصلاح طلبان حمایت کرد و گفت : دستیابی اصلاح طلبان ایران به اکثریت کرسی های مجلس هشتم منجر به افزایش تعاملات با کنگره آمریکا میشود.
خودمونی : دیگه اگه من جای اصلاح طلبا یا اصلا دوم خردادی ها بودم کلا از انتخابات انصراف می دادم چون اگه این خبر پخش شه همه به فکر حرف آقا می افتن که در زیر با هم می خونیم  

حمایت آمریکا از هر فرد یاگروهی ننگ است.................
مقام معظم رهبری با اشاره به حمایت آمریکا از برخی گروه ها در ایران فرمودند: حمایت آمریگا از هرکسی در ایران یک ننگ است . ایشان افزودند گروهها و افراد سیاسی علاوه بر متمایز کردن مرز خود با دشمن باید مرز خود را با مزدوران ، نوکران و افرادی را که در خدمت دشمن هستند نیز مشخص کنند.
خودمونی: حالا باز اگه دوست دارین حرف آقا رو زیر پاتون بزارین به اصلاح طلبا و در کل به دوم خردادی ها ( اعتماد ملی
اصلاحات آزادی ) رای بدین ......آفرین .

ترکمنستان : پول گازو دو برابر کنید !!!!!!!!!!!
ترکمنستان که در اوج سرمای زمستان به بهانه تعمیرات گاز صادراتی خود به ایران را قطع نمود خواستار افزایش دو برابری قیمت گاز صادراتی به ایران شد . این در حالی است که بر اساس قرارداد ایران و ترکمنستان این کشور موظف است تا سال 2024 میلادی به ایران گاز با قیمت 75 دلار در هر 1000 متر مکعب صادر کند .
خودمونی : تو بعدی مفصل تر می شه و لو میرن بخوننین .......

قطع گاز برای جریان سیاسی ضد دولت ...................
دکتر احمدی نژاد در سفر اخیر خود به شیراز اعلام کرد بعضی ها در داخل کشور از ترکمنستان خواسته اند که گاز صادراتی خود به ایران را در فصل زمستان قطع کند تا یک جریان سیاسی خاص در داخل از آن بهره برداری کند و ترکمنستان هم به قیمت بالای گاز هم دست یابد.
خودمونی: آخه بد بختها اگه ایران تحریمتون کنه اونوقت همه می فهمن که یک ریگی به کفشتونه و دیگه از طرف چند تای دیگه هم تحریم می شین و به غلط کردن می افتین آخه برای چی جلوی ملت ایران و منتخب ملت ایران ( رئیس جمهور) می ایستید نمی دونید رئیس جمهور ما جلوی نا عدالتی رو به هر نحوی می گیره .

گاز کمه فعلا قطع کنید .................
یک منبع آگاه گفت : چندی پیش وزیر نفت دستور داده تا زمانی که مشکل گاز در کشور بر طرف نشده سیستم گرمایی این وزارت خانه باید خاموش باشد.
کاشکی به رئیس جمهور می گفت که به همه وزارت خونه ها و ادارات دولتی ابلاغ کنه.

صدا و سیما اینقدر زحمات نیروی انتظامی رو به باد نده....
حجت الاسلام یحیی زادی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت صدا و سیما با مسخره کردن طرح امنیت اجتماعی زحمات نیروی انتظامی را به هدر داد وی افزود رادیو و تلویزیون به جای برنامه ریزی های کمی و بی محتوی باید به سمت برنامه ریزی هدفمند با نگاه ارزش گرایانه و کیفی حرکت کنند .
خودمونی : ابن باید ها مثل اینکه از دست ضرغامی بر نمی یاد بنده خدا رو ولش کنید بزارین کارشو بکنه
 

ببا صدا و سیما گل کاشتی ماشا الله .......................
حجت الاسلام پناهیان با انتقاد شدید از محتوای برنامه های فرهنگی و مذهبی صدا و سیما گفت: سن علاقه دختران و پسران ما به مظاهر علن فساد به شدت پایین آمده و این صرفا مرهوم زحمات دوستان در صدا و سیما است .
خودمونی: دیگه بیشتر از این از دستشون بر نمی یاد دیگه الان کلی کار کرده و پول مملکتو داده یه سری سریالهای چرت و پرت ساخته بابا دیگه داره با تمام وجود کار می کنه(پول خرج می کنه) همه با هم بهش بگیم ای وَ لا  ای وَ لا ای وَ لاااااااا

آقای صدا و سیما والا تام کروز بده زشته عیبه................
در حالی که در کشورهای اسلامی بسیاری از مجلات و نشریات سینمایی زرد یا مدعی تخصصی بودن اقدام به چاپ عکسها و مصاحبه هایی از تام کروز هنر پیشه فاسد آمریکایی میکند و صدا و سیما هم به بهانه سرگرم کردن مردم چندین بار به این فرد پرداخته است دولت انگلیس چاپ و انتشار زندگینامه تام کروز را به خاطر فساد شدید اخلاقی ممنوع اعلام کرد.
خودمونی : این کجاش هنر رو پیش گرفته که بهش می گیم هنر پیشه بعد تازه تو انگلیس که خودش منبع فساد جاپ زندگی نامش ممنوعه و لی در صدا و سیمای ما مثل اینکه تازه داره می یاد رو بورس. بازم از آقای ضرغامی تشکر لازمه را به عمل می یاوریم و باز هم همه باهم سه مرتبه ای وَ لا  ای وَ لا ای وَ لاااااااا

تقدیر از شکرانه در مجلس
در مراسمی در مجلس شورای اسلامی و با حضور مدیران شبکه تهران و عوامل سازنده سریال شکرانه از تولید و پخش این سریال تقدیر شد گفتنی است این سریال که در ماه رمضان از شبکه پنجم سیما پخش گردید ، علاوه بر ساختار ضعیف ، مورد انتقاد شدید محافل مذهبی قرار گرفت.

سریال ساعت شنی و واکنش رئیس جمهور ..........
رئیس جمهور در جلسه هئیت دولت به شدت از رئیس سازمان بهزیستی به دلیل اظهاراتش در یکی از میز گرد های سیما در دفاع مطلق از سریال ساعت شنی انتقاد کرد. رئیس این سازمان در بخشی از این میز گرد ، منتقدان این سریال را به نگاه های شخصی و سیاسی متهم کرده است.
خودمونی: حالا چند وقت پیش هم رهبر در دیدار با یکی از مسئولین رسانه ملی یک گوش زدی به صدا و سیما زد که تو راهی که قرار بود راه برین ، راه برین این حرف آقا خیلی معنی داره و گویای اینه که آقای ضرغامی گل کاشته حالا آقای ضرغامی بازم بیا از همه سریالهات تعریف کن و بگو هیچ عیبی نداره همینجور خوبه ادامه بده تا دستور عزلت صادر بشه.

علامه مصباح یزدی:احترام به آقا ، احترام به امام زمان (عج) و احترام به امام زمان(عج) عین توحیده 
علامه مصباح یزدی اخیرا در مصاحبه ای با هفته نامه پرتو گفت : چندی پیش ، اهل فضلی از مباحث فلسفی این جانب تعریف کرده بود ولی سوال داشت که خضوع شما در برابر مقام معظم رهبری چگونه با توحید جمه می شود؟در پاسخ ایشان گفتم  احترام به مقام معظم رهبری ، احترام به امام زمان (عج) و احترام به امام زمان(عج) عین توحید است و هرکس از اححترام به امام ابا داشته باشد توحیدش نلقص است.

صهیونیستا آخر خطشونه................................
دکتر احمدی نژاد در گفتگو با خالد مشعل گفت : صهیونیستها و اربابان آنها باید بدانند که در آینده محاکمه خواهند شد ، صهیونیستها به آخر خط رسیده اند.

رهبر به دولت روحیه می دهد
در پی حمایت های مجدد و مکرر مقام معظم رهبری از دولت ، هیات دولت با انتشار اطلاعیه ای حمایت های رهبر انقلاب اسلامی از دولت را موجب تجدید روحیه خدمت گذاران در دولت نهم دانست.

-        رادیو ضد انقلابی زمانه که از هلند پخش می شود به تمجید از عملکرد رادیو جوان پرداخت.
خودمونی : رادیو جوان خیلی وقته انتقاد همه رو به خود گرفته اینم دسته گل دیگر صدا و سیما همه با هم اون شعر محبوب رو بخونیم سه مرتبه ای وَ لا  ای وَ لا ای وَ لاااااااا

-        شنیده شده است دبیر کل اعتماد ملی در دیداری که چندی پیش با ابراهیم پزدی ، رئیس گروهک غیر قانونی نهضت آزادی داشته است و ضعیت فلاکت بار جبهه دوم خرداد را نتیجه کار های رئیس جمهور سابق دانسته است.
خودمونی: میگن وقتی به بن بست می خورن همدگر رو مقصر می دونن حالا همینه این دوتا که هر جفتشون به نوعی برای دوم خردادی ها تبلیغ می کنن حالا با هم در افتادن

 




 
تگ ها :     Bookmark and Share

رئیس جمهور : بعضی از رسانه ها بی انصافی کردند...........

 

 

باز هم
جو سازی های بیخودی چند رسانه مشکل آسا ش
د

رئیس جمهور: برخی از مطالب نه ارتباطی به نامه من به رئیس مجلس داشت و نه
ارتباطی به مرقومه مقام معظم رهبری و این عده سعی داشتند که از قانون اساسی اشکال
بگیرند
ورئیس
جمهور در ادامه خطاب به شایعه سازان افزود:
مثل
اینکه مغز آنها صفر و یکی کار میکند
رئیس جمهور درحاشیه جلسه هیت دولت در پاسخ به سوالی از خبرنگار
فارس مبنی بر مطالبی که در چند روز اخیر در مجلس و مطبوعات پیرامون نامه شما به
رئیس مجلس پخش شده است تاکید کرد:
قانون اساسی بر کشور ما حاکم است و نظر مقام معظم رهبری نیز بر
همین نکته می‌باشد ایشان همچنین درمورد لازم الاجرا بودن قوانین در نامه مقام معظم
رهبری که مراحل قانونی تصویب را طی کرده باشد افزود:
: خطاب ایشان به یک قوه نبوده بلکه همه قوای کشور را مدنظر داشته‌اند.
دکتر محمود احمدی نژاد با ابراز تاسف از اینکه طی چند روز اخیر بعضی‌ها در برخی
رسانه‌ها مطالبی را منتشر کرده‌اند که نادرست بوده ، بیان داشت
: برخی از مطالب نه ارتباطی
به نامه من به رئیس مجلس داشت و نه ارتباطی به مرقومه مقام معظم رهبری و این عده
سعی داشتند که از قانون اساسی اشکال بگیرند
(همون صفرو یکی ها رو میگه).
طبیعی است که برداشت‌های
متفاوتی از این قوانین وجود دارد وی قانون اساسی کشور را یکی از بهترین قوانین
اساسی دنیا خواند و افزود: قانون اساسی وجود دارد اما در کشور ما قانون اساسی و
مقام معظم رهبری فصل الخطاب می‌باشد


رئیس جمهور با بیان
اینکه بعضی‌ها می‌گفتند عجب دعوایی، خوراک 10، 15 روزه آینده‌مان تامین شد، اظهار
داشت: متاسفانه برخی‌ها اظهارنظر غیرمنصفانه کردند(بازم همون صفر و یکی ها)
.
وی با بیان اینکه در
ایران به فضل الهی و به برکت نظام الهی آزادی در بالاترین حد و مشارکت مردم قرار
دارد، تاکید کرد: رئیس جمهور می‌تواند در موضوعات مختلف
، دلسوزانه نظرات خود را
بیان کند
چرا که نظر ما نیز
اجرای قانون اساسی و نظر مقام معظم رهبری می‌باشد



 
تگ ها :     Bookmark and Share

غزه ما آماده هستیم ...............

آخه درسته وقتی زورتون به نظامی ها نمی رسه بریزید سر
غیرنظامی ها

اصلا وقتی نمی تونید کشوری رو اشغال کنید بعد 60 سال دیگه ضایعس وایسید تو اون
کشور و به مردم اونجا حمله کنید ترسو های غاصب

حا لا دیگه نوبت ماست که پا در صحنه بذاریم و با عبرت گرفتن
از امام حسین و قیامش برادران و خواهران خود را نجات بدیم .

یکی از رفقا خواب دیده بود که مقام معظم رهبری حکم جهاد داده
است. اگر این خواب تحقق می یافت اسرائیل که هیچی با 5 موشک می پوکید  می رفتیم سمت آمریکا و بعد انگلیس و بعد شاید
هم فرانسه ( اگه آدم نشه ها) دیگه جهان پر می شد از صلح (شعار های رئیس جمهور )
بعد تازه می تونیم طعم شیرین عدالت و صلح جهانی را بچشیم.

بحث غزه بود آره تازه دیروز اخبار می گفت اسرائیل دید که کمی
تنها شد کمی عقب کشید و گذاشت اولین محموله سوخت نیروگاه های برق وارد غزه بشه و
لی بیماریها ، کثیفی های سطح شهر و از همه مهمتر خورد و خوراک اونا و بی گازی تو
این سرمای بی سابقه دیگه اگه بخوام بقیشو بگم دیگه مثل بارون بهار اشکام می یاد.
 همون مجروح ها و وضع بیمارستان هاشون رو
که آدم می بینه شکه می شه ولی مهمترین کار در حال حاضر همبستگی اونا است که باید
دست در دست هم دهند تا آمریکا و ...... 
از پشت اسرائیل برن  تا دیگه
اسرائیل هیچی نباشه حتی با همون سنگ ها و فریاد الله اکبر هم می تونن شکست شون
بدن و نابودشون کنن

خبرگزاری فارس: رژیم صهیونیستی در حالی محاصره فلسطینی‌های
ساکن در نوار غزه را تشدید کرده و بیرحمانه به مردم بی‌دفاع حمله می‌کند که در
گذشته در کنار همپیمانان آمریکایی خود نتوانسته اهداف آمریکایی- صهیونیستی خود را
علیه فلسطینیان محقق سازند

این همون آثار کنفرانس به اصطلاح صلح آناپلیسه ها که یه عده
که همیشه با هم در تماسند و تصمیماتی برای جهانیان می گیرند  الکی اومدن مثلا درست کنن(البته در ظاهر) زدن
از ریشه قطع کردن و دارن یک فاجعه انسانی بزرگ رو درست کنن خب خدا زمین را از
لوس وجود اینان مسون بدارد انشا الله





 
تگ ها :     Bookmark and Share

پرچم هلند در آستانه سوختن...........

پرچم
هلند نزدیک آتیش شد

وزیر امور خارجه هلند در ملاقاتی خصوصی با «وایلدرز» تلاش زیادی
کرد تا او را متوجه خطراطی که برای خودش و از همه مهم تر تحریمات علیه کشورش و
نزول اقتصادی بازارش نماید.

 

http://shia-news.com/Img/space.gif

صمیم «گیرت وایلدرز»
نماینده حزب سبزها در پارلمان هلند درخصوص ساخت فیلمی ضد قرآنی که قرار است در
ماه جاری میلادی پخش شود، تنش و نگرانی های فراوانی را در بین مقامات این کشور
به راه انداخته است.
به گزارش شیعه نیوز به نقل از عصر ایران،‌ «ژان پیتر بالکنند» نخست وزیر هلند
گفت: تصمیم «وایلدرز» و توجه مجامع بین الملل به این موضوع باعث ایجاد سردرد و
افزایش تنش در دولت هلند شده است.
وی که با تلویزیون عمومی هلند گفتگو می کرد، افزود: تاکنون شاهد بحران های دیگری
بوده ایم،
اما این مورد واقعی است.
«وایلدرز» پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد
فیلمی 10 دقیقه ای را علیه قرآن، کتاب مقدس مسلمانان بسازد.
برخی
ناظرین نگرانند که این فیلم اعتراضات سریع و وسیعی را از سوی کشورهای مسلمان و
حتی در کشورهای دیگر به صورت تضاهرات به همراه داشته باشد. لاهه بیم دارد که این
فیلم، ناآرامی ها و جنجال و تحریم ها مشابه به انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز
علیه پیامبر اسلام در روزنامه های هلندی را در بر داشته باشد.
( اون کاریکاتور بو در
مورد پیامبر اما این فیلمه در مورد قرآن قطعا برخوردش شدید تره)

نخست وزیر هلند به روزنامه نگاران گفت:
آماده ایم که به سرعت
واکنش نشان دهیم. وظیفه ماست که خود را برای روز بلاها مهیا سازیم.
( پس اگه مردی  نشون بده ببینیم که کی به غلط کردن می افته)
دولت
هلند تلاش می کند این پیام را به گوش جهانیان برساند که اگرچه لاهه در مقابل
آزادی بیان «وایلدرز» بردباری نشان می دهد،‌ اما حامی عقاید او نیست. ( از همین
الانش ترسیدن)

هنوز مشخص نیست که فیلم قرار است از
تلویزیون پخش شود یا در اینترنت به نمایش درآید.
در ماه نوامبر «ماکزیم ورهاگن» وزیر امور خارجه هلند در ملاقاتی خصوصی با
«وایلدرز» تلاش کرد تا وی را متوجه خطراتی کند که ساخت این فیلم برای او،
اطرافیانش، هلندی ها و منافع آنها در خارج خواهد داشت.
دولت این کشور همچنین سعی می کند تا پیامدهای احتمالی پخش فیلم را در خود هلند
به حداقل رساند. ( اگه تونست )
«وایلدرز» تاکنون پیام های تهدیدآمیز بسیاری را دریافت کرده و از زمان قتل «تئو
ون گوگ» فیلم ساز و مقاله نویس هلندی در نوامبر سال 2004 توسط یک
مسلمان رادیکال، تحت حفاظت شبانه روزی قرار دارد( خوب وقتی می ترسی
غلط می کنی فیلم می سازی)
. «تئو» پس از کارگردانی فیلمی جنجال برانگیز
درمورد استیلای زنان در جامعه اسلامی، در آمستردام به قتل رسید.




 
تگ ها :     Bookmark and Share
<      1   2      

مهدیار دات بسیجی

مهدیار دات بسیجی