سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفکر بسیجی

بازی مضحک دولت آمریکا/از تری جونز تا سه شهروند آزاد

قران ؛ سلاح تهاجمی ما

بازی باخت – باخت دولت امریکا / از تری جونز تا سه شهروند آزاد

حدود دو هفته ای هست که جوو خبر ها بر میگرده به گفته آدمی که به قول دخترش دیووانس (تری جونز) در مورد آتش زدن قران .. و بعد هم منتهی شد به اتش زدن قران توسط سه آمریکایی و بدون دخالت پلیس حتی .. سیر به وجود امدن این گفتار و این نظریه و منتهی شدن به این عمل هم خودش جالبه .. resize_terry-jones_barack-obama تری جونز قران سوزی
اول تری جونز اعلام میکنه میخواد 11 سبپتامبر قران بسوزونه .. همه بهش اعتراض میکنن .. همه به شخص تری اعتراض میکنن میگن این کارو نکن .. کسی نیومد محکوم کنه این حرکت رو به کل .. همه گفتن تری این کار رو نکن .. یکی گفت سربازای آمریکایی در خطرن یکی گفت به دور از شان یک کشیش مسیحی هست و این حرفا .. تری در یک جوو روشنفکری دیداری با اسلامگرایان آمریکا داشت .. به قول خودش قرار شد این اسلامگرایان از ساخت مسجد در اطراف محل حادثه 11 سپتامبر منصرف بشن تری هم قران رو نسوزانه ... این رو در حالی تری اعلام کرد که رئیس مرکز اسلامگرایان امریکا همچین توافقی رو رد کرد .. ولی صحبت تری بعد رسانه ای گرفت تکذیب اون صحبت های مسئول هیچ رسانه ای نشد ..
نهی ها از این عمل روز به روز بیشتر میشد و همه میگفتن تری جونز این کارو نکن .. همه توجهات روی تری جونز بود .. شد 11 سپتامبر دنیا منتظر این بود که تری جونز واکنشش چیه .. خبرها رسید که سه نفر از شهروندان امریکا تو خیابون های این شهر هتک حرمت کردن به قران .. یکی آتش زده یکی بنزین ریخته یکی انداخته تو منتقل یکی ته کفششو پاک کرده باهاش (شرمنده که اینها رو میگم ) ... اولین واکنش های مسئولین امریکایی این بود که اینا شهروند بودن و خودشون راه افتادن تو خیابون و این کارو کردن .. ما هم بنا به اصل آزادی عقیده نمیتونیم کاری کنیم باهاشون .. در فیلمهای با کیفیتی که از این واقعه پخش شد پلیس این کشور اسکورت میکنه این شخص رو که مبادا کسی بهش آسیب بزنه .. حتی دختری که تابلوی قران رو نسوزانید دستش گرفته هم چند بار به عقب هل داده میشه که نزدیک این شخص نیاد ...
هیچ کدوم از مسئولین امریکایی نیومدن این حرکت رو نهی کنن .. چون اگه نهی کنن اون هتاکان رو باید دستگیر کنن و به قول خودشون میشن بر ضد حقوق بشر .. همه فک کردن که این کاری که با تری جونز شد یه سند محکمه که مسئولین امریکایی مخالف این حرکت هستن .. و اگه قرانی آتش بگیره میشه بر علیهشون کار کرد .. ولی همه صحبت های این مسئولین بر مبنای این بود که تری جونز یه کشیش مسیحی اتش بزنه نه یک شهروند یا یک جیره خور اسرائیلی امریکایی .. همه محور رو سوق دادن به سوی تری جونز فضا رو محک بزنن ببینن چه مقدار نیرو لازم دارن که قبح رو بشکونن .. نتیجه شد سه عمل هم زمان بر ضد قران .. ولی باز هم مثل همیشه اشتباه کردن .. خیالشون این بود که این سه نفر که اتش بزنن جزو آزادی عقیده یا همون بی بند و باری محسوب میشه و کسی نمیتونه برخورد کنه .. ولی الان بعد از گذشت دو روز از این حادثه میبینیم کلیمی ها ارمنی ها و کم و بیش مسیحیان هم دارن این حرکت رو از بیخ و بن نفی میکنن .. و امروز هم مسئولین بیشتری از دولت های اسلامی و غیر اسلامی دارن نهی میکنن این حرکت رو .. و باز هم مثل همیشه امریکا در تحلیل حوادث موند و اشتباه کرد .. ان کید الشیطان کان ضعیفه شد ..
میشه اینجوری گفت که تری جونز یه مهره بود که بره جلو ببینه امروز واکنش ها به این عمل چیه .. اول کشیش مسیحی یکی از کشیشان خوب مسیحی بود .. وقتی این عمل رو انجام داد نتیجشو دیدن ، تری انداختن دور متهم شد به دیوانه بودن و احمق بودن و مسیحی بد و این حرفا .. و بعد هم از صحنه خبری خبرگزاری ها حذف شد و صدر اخبار به کسی دیگه واگذار شد ... و به این راحتی بازی رسانه ای شد و قران ما سلاح ما هتک حرمت شد ...
این عملشون تا ماه ها صدر اخبار هست تا ماه ها تجمع و بیانیه و گفت و گو و تحلیل میشه و کسی که اینجا محکوم میشه دولت امریکا و صهیونیزمه .. و یک شکست عملی دیگه در بازی به طراحی خودشون برای اونها رقم میخوره به لطف خدا انشالله ...

پ.ن:فیلم اتش زدن اینها از روی یوتیوب پاک شده و خوب است که پاک شده .. نباید این فیلم ها پخش میشد ...  خدا رو شکر کردیم که پاک شده .. قبحش نباید شکسته میشد .. اینا میخواستن با همون ترفند با سه فیلم کیفیت خوب قبح رو بشکونن در هدف بعدیشون .. که الحمد لله هجمه رسانه ای رزمندگان حزب الله رو دیدن ترسیدن و عقب نشستن .. از دوستان خواهش میکنیم این فیلمو آپلود نکنن جایی یا اگه میخوان روشنگری داشته باشن فیلم رو مات کنن یا شطرنجی ..

 فیلم
»»  برنامه دیروز امروز فردا : مهدی هاشمی – اعترافات (+)
»» امام خامنه ای -اسلامی شدن دانشگاه ها (+)
»» کلیپی فوق العاده زیبا از وحشی گری غرب و دست داشتن دولتهای غربی در جنایات اخیر (+)
»»روز قدس-لندن 2010 (+)
»» اسناد حمایت های بی بی سی از رژیم صهیونیستی (+)

صوت
»» امام خمینی: آخوندهایی که مردم را آزار می دهند، نماینده من نیستند(+)
»»شهید مطهری - نماز (+
»» آقا-خبرگزاری ها (+)
»» امام خامنه ای - رو خطر کن (+)
»» حاج سعید قاسمی – خواص (+)

عکس
»» نه غزه نه لبنان (+)
»» امام عشق (+)
»» مردان قبیله غیرت (+)
»» جنگ نرم 2 (+)
 

یاعلی

آقا بیا

 




 
تگ ها : رسانه، امریکا، قران، مسیحیت، آتش زدن    Bookmark and Share

جهاد انقلابی خانواده شهدای فتنه مخصوصا کهریزک

جهاد انقلابی خانواده شهدای کهریزک

سهم بالای جهاد خانواده شهدای فتنه در ناکامی دشمن

جریان فتنه سال گذشته که همچنان هم ادامه دارد منتهی در بعد دیگر،یکی از اصول اساسی که داشت بحث مظلوم نمایی و عوام فریبی بود .. اغلب این کشته های بعد از انتخابات با سلاح غیر سازمانی از فاصله نزدیک و از پشت کشته شدن .. اغلب تیر ها هم یک کالیبر داشته .. به زودی اسامی کسایی که با یک نوع کلت و با همین مشخصات کشته شدن رو منتشر میکنن .. این یعنی فتنه .. یعنی یه ماجرای حتی سختی رو درست کنن تا بتونن از قبالش به روش نرم عده ای رو فریب بدن یا خوراک رسانه ای برای فریب خورده ها درست کنن .. این عوامل خارجی در این فتنه این مدلی سهیم بودن و حتی داخلی .. lکهریزک خانواده شهید جهاد فتنه
فتنه نوع بعدی در بدنه نیروهای قضایی و امنیتی کشور بود .. ماجرای محمد کامرانی کسی که تو کهریزک کشته شد رو بخونید .. کاری نداریم بی گناه بوده یا با گناه که دستگیر شده .. هر چند که من به نقل از پدرش میگم بی گناه دستگیر شده .. ولی باید دید مسئولین قضایی و انتظامی کشور چرا این دسته گل رو به اب دادن .. میخواستن با یه کشته سازی داخل بدنه نظام ، فتنه رو عمق بدن تا حتی بدنه بالارده نظام .. در سطح قاضی پرونده .. اینو تو اظهارات پدر محمد کامرانی (+) میتونید بخونید ..
دشمن با این دو تا روش مهم اومد جلو .. اینها رو هم از قبل مهره چینی کرده بود اومد جلو که ضربه نهایی رو بزنه .. و ضربه رو زد .. و طی جهادی که توسط خانواده این جوونا انجام شد .. دشمن بازخوردی نگرفت .. ولی هنوز داره تلاششو میکنه که بازخورد بگیره .. البته اینا به جز اون شهدای بسیجی که حین ماموریت کشته شدن یا اون سبزایی که به دلیل خطای نیروهای امنیتی یا به خاطر آشوب طلبی بیش از حد کشته شدن .. این گروه از این دو تا جدان .. مثلا ممکنه یه عده منافقینی در این بین کشته شده باشن ولی به دلیل اینکه افشای هویت اینها که پرونده دارن تو سازمان منافقین ضربه بدی به سبزک هاست .. نمیذارن پخش بشه ..
در باب این کسایی که تو کهریزک کشته شدن و لقب شهید گرفتن .. دو نکته اهمیت داره .. اول اینکه شاید سلیقه سیاسیشون فرق کنه .. ولی این دلیل بر بد بودن یا منحرف بودنشون نیست .. کمیسیونی که این پرونده اینها رو بررسی کرده به این نتیجه رسیده که اینها نه مخالف بودن نه معاند .. شاید معترض بودن .. اما خیلی تو این وادی ها نبودن .. یا اصلن اگه معترض بودن تو خیابون جریمشون کشته شدن نیست .. این فتنه است .. اینکه عده ای رو اینجوری سردرگم کنن توسط رده بالاهای انتظامی و قضایی بعد به خاطر این معطلی جنازه تحویل کسی داده بشه این یعنی فتنه ... هدف هم شوروندن خانواده ها بستگان دوستان و فامیل بر علیه نظامه .. و یک کار رسانه ای خوب که همه امکاناتش فراهمه و میشه بمب خبری اول جهان که خودش باعث ریزش خیل عظیمی از انقلابیون میشد .. ولی ماجرا چی شد ؟؟؟ .. روح الامینی استاد دانشگاه تهران .. سه ماه بعد از کشته شدن پسرش میاد جلو رهبر اوج ارادت خودش رو به رهبر نشون میده .. تو اون شرایطی که روح الامینی همگام با ندا و سهراب سر تیم اسم شهدای ! سبز بود با اون سخنرانی پدرش ؛ جوو رسانه ای توهین و بد گویی به پدر میشه و کم کم اسم روح الامین از اولین های تیم شهدای ! سبز حذف میشه و میره اخرا ... این یعنی جهاد پدر و خانواده برای اینکه دشمن رو در فتنه ناکام بذارن .. یعنی همون کاری که افسر جنگ نرم باید بکنه .. یعنی همون کاری که یک انقلابی باید بکنه .. یعنی همون کاری که ما بچه حزب اللهی ها باید بکنیم .. هر کس این کارو کرد در این صف هست .. این جهاد یه اجر و مزد داره .. اینکه بشن خانواده شهید .. خود پسرشون که در قید حیات نیست تنها یادگاران پسرش هم خانواده هستن .. شهید بودن یا نبودن پسر تو این دنیا ورق بازیه اصلش تو اون دنیا حسابه که دست من و شما نیست .. ولی اینها لیاقت دارن بشن خانواده شهید .. چون جهاد بزرگی کردن ..
پدر محمد کامرانی و خانوادش هم همینطور .. پشت رهبر ایستادند و همین قضیه سرکوب فتنه در این قضیه رو انجام دادن و وظیفه خودشون رو در قبال انقلاب و اسلام انجام دادن .. نذاشتن دشمن اون هزینه ای که کرد بذری که پاشید بتونه الان محصول درو کنه .. سریع محصول دشمن رو به نفع خودش درو کرد .. در مورد جوادی فر هم همینطور ..
در مورد شهدایی مثل شهید فیض مثل دیسناد مثل عبادی مثل مقبولی و ... اینها هم همینطور .. اینهایی که با کلت غیر سازمانی از نزدیک از پشت سر تیر خوردن حالا کسی که تیر زده منافق بوده .. یا اینکه توسط نیرو های امنیتی به اشتباه کشته شده .. اشتباه نا بخشودنی البته .. اینها خانوادشون یه جهاد بزرگی کردن که مقاومت کردن مقابل دشمن .. همین شهید دیسناد .. می تونست سوژه خبری اول رسانه های دنیا بشه .. چرا نشد ؟؟ .. چون ولایتی بودن چون انقلابی بودن چون کشور و دینشون رو دوست داشتن .. به پول و زر و مال اجنبی نفروختن .. این ارزشش از خیلی از کارایی که مسئولین داخل نظام ما میکنن بیشتره ..
اینها لیاقت خانواده شهید بودن رو دارن .. چون جهاد بزرگی کردن ..
در موضوع شهدا هم اینو بگم که امروز شهید شده ورق بازی .. فرض کنید من بچه بسیجی در ماموریتم هیچ کسم خبر نداره جز فرماندم میرم تو راه ماشین میزنه فوت میکنم .. تو احکام اسلامی چون فی سبیل الله بودم شهیدم .. ولی تو بروکراسیش میگن چون حکم ماموریت نداشتی مثلا ؛ نه شهید نیستی .. یا برعکسش در مورد این شهدای کهریزک .. ولی ما مجبوریم قانون رو قبول کنیم .. قانون مدنی رو .. قانون میگه اینا شهید نیستن .. اگه اشتباه میکنه از راه قانونی میشه درستش کرد ... ولی به فحش و بد و بیراه و اینا نه نمیشه .. قانون میگه اینا شهیدن .. ما هم صرف قانونی بودنشون اینو تایید میکنیم .. ولی شهید برای ما یه مفهوم معنوی داره .. سیم توسلیست به خدا .. سر قبر این شهدای پارسال دیدین کسی از جوونا بره مثلا سر قبر شهید دیسناد گریه کنه توسل پیدا کنه به خدا .. شهدای بسیجی پارسال و 18 تیر و اینا به کنار .. مفهوم ایدئولوژیک و معنوی رو نمیشه با قانون اورد .. ولی اسم رو میشه اورد ..  شهید روح الامینی .. اسم قانونیشه .. ولی تو دل ما ایشون شهیده .. هر کس خودش میدونه .. شاید هم به مصلحت شهید گفته شدن .. ولی ما وظیفمون گوش کردن و اطاعت از قانونه .. هر چند خانوادشون رو تو زمینه جهادی که کردن خیلی بالا میدونم .. خدا اجرشون رو بیشتر کنه ..

 

یا علی

آقا بیا

فیلم
»»  امام خامنه ای - قوه قضائیه (+)
»»صحنه عاطفی دیدار رهبری با یک جانباز (+)
»» بسیجی در جنگ (+)
»» امروز هم دشمن هست!!(+)
»»کروبی اعتراف می کند...در مجلس ننگین ششم (+)
»» آیت الله مجتهدی-فکر به گذشته (+)
»» مستند 5 تروریست (+

صوت
»»نقویان-سروری (+)
»»  سخنرانی شهید باهنر درباره معنای آزادی عقیده در اسلام (+)       
»» مجموعه کامل صوتی رد بهائیت (+)
»»امام خامنه ای –جوان (+)
»» نزدیکی ظهور! _ سید حسن نصرالله (+)
»» بصیرت (+)

عکس
»» رهبرم سید علی خامنه ای (+) (+)
»» فلسطین پاره تن اسلام (+)
»» فلسطین قلب تپنده جهان اسلام (+)




 
تگ ها : فتنه، شهید، کهریزک، جهاد    Bookmark and Share

استاد افتخاری؛خروج هوشمندانه از جناح بازی های سیاسی

سفر افتخاری به فرانسه

خروج دیر هنگام هنرمند از جناح بازی سیاسی

علیرضا افتخاری هنرمند نامی ایران زمین که صدای او را نسلهای قبل و بعد به خاطر سپرده و میسپرند چند وقتیست تیتر اول بعضی خبرگزاری ها شده .. خبرگزاری هایی که دنبال این هستند که کسی ضد جمهوری اسلامی باشه چه معروف چه غیر معروف و بولدش کنن یا کسی از ادم های معروف موافق دولت باشه و اونم بولد کنن برا هجمه رسانه ای ..
از طرفی در این هجمه رسانه ای خود آقای افتخاری هم به کار افتاد و چندین مصاحبه تکمیلی کرد که مواضعش شفاف تر شد و در عین حال منطقی تر .. که به نظرم کار درستی نبود مصاحبه های بعد از اون روبوسی و ابراز علاقه به رئیس جمهور .. ولی انجام شد و یه جریانی چه خواسته چه ناخواسته داشتن ایشون رو به سمت و سوی سیاسی شدن سوق میدادن .. سیاسی شدن بد نیست .. ولی جناح بازی چرا بده .. برای هنرمند این جناح و اون جناح بودن بده .. چه اینوری باشه چه اونوری در هر صورت میخوره زمین از لحاظ هنری .. ولی این به این معنی نیست که بگیم حمایت از نظام جمهوری اسلامی یا دولت جمهوری اسلامی یا ولایت فقیه این سیاسی کاریه .. نه اینا هویت ِ اینا اگه کسی بگه برام فرقی نداره بی هویته .. افتخاری سیاست هنرمند فرانسه جناح بازی
به این سخنان امام خامنه ای دقت کنید : (1/5/80 دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر )
« چند جمله‌اى هم در خصوص هنر و سیاست عرض کنم. این دوست عزیز - که مثل فرزند ماست - مى‌گوید من نه مى‌خواهم در این جناح باشم، نه در آن جناح؛ اما از سر من دست برنمى‌دارند! همیشه توصیه‌ى من به هنرمندان و کسانى که با کار هنرى سر و کار دارند، این است که اینها را به بازیهاى خطى و سیاسى نکشانید. بحث حالا هم نیست؛ از زمانى که بنده رئیس جمهور بودم، هر گاه با وزراى ارشاد وقت و مسؤولان گوناگون مواجه مى‌شدم، این نکته را مى‌گفتم. توصیه‌هاى خاصى هم نسبت به اشخاص گوناگون داشتم که همه در این جهت بوده که نگذارید خطوط سیاسى و جناحهاى سیاسى و شبه‌حزبها بیایند و وارد این مقوله شوند و آن را قبضه کنند؛ زیرا در این صورت همه چیز تباه خواهد شد. اما اشتباه نکنید؛ آن‌جایى که پاى حفظ ارزشها و تداوم بخشیدن به آنهاست، یا صحبت از استحاله‌ى ارزشهاست، یک خطکشى وجود دارد؛ شما نمى‌توانید بگویید من نه این طرف هستم، نه آن طرف. مگر مى‌شود؟ این مى‌شود بى‌هویتى. مگر مى‌شود آدم به یک ارزش، هم معتقد باشد، هم نباشد؛ یک ارزشى را، هم پاس بدارد، هم ندارد؟ این‌جا آدم باید موضع انتخاب کند و پاى آن بایستد. ... نمى‌شود نسبت به ارزشها بى‌تفاوت بود. این را نباید به حساب خط و جناح سیاسى «الف» و «ب» گذاشت. من در زمان ریاست جمهورى در یک سخنرانى که هر دو جناح حضور داشتند، گفتم شما مثل دو قبیله‌اید - قبیله‌ى «الف»، قبیله‌ى «ب» - دعواهاى شما قبیله‌اى است. امروز همان قبیله‌گرایى - البته با شکلهاى بدش - ادامه پیدا کرده که جاى صحبتش این‌جا نیست؛ من با خود آنها در میان مى‌گذارم و مى‌گویم»
آقای افتخاری که با یه اشتباه کوچیک داشت وارد این جریانات سیاسی و جناح بازی میشد .. سریع خودش رو کشوند کنار .. این اشتباه هم همونطور که بالا گفتم مصاحبه های بعد از ابراز علاقه به رئیس جمهور کشور بود .. خود ابراز علاقه یه کار روتین و روال بود برای رئیس جمهور یه کشور که خیلی ها میکنن .. ولی مصاحبه های بعدش که افتخاری سعی کرد نشون بده درگیر این جناح ها نیست با یک حرکت رسانه ای حساب شده میخواستن بندازنش تو جناح بازی سیاسی تا خرابش کنند .. ولی این حرکت هوشمندانه افتخاری همین خروج از کشور برای مدتی ایشون رو تو دامان هنر کشور نگه میداره (+) ..
موضوع بعدی هویت ایشونه که بارها گفتن که من متعلق به این نظام و به این انقلاب هستم .. ارادتشون هم به امام و رهبری تو مصاحبه های چند ساله نشون دادن افرادی که رابطه نزدیک باهاش دارن از این ارادت سخن میگن .. این هویت ایشونه که هیچ تغییر هم نکرده تقویت هم شده بعد از حوادث پارسال ..
خروج از کشور ایشون و رفتن به فرانسه برای مدتی یک کار هوشمندانه بود که خواسته ما دوستداراش هم هست .. دوست نداریم هنرمندمون وارد این جناح بازی های سیاسی کثیف بشه و بعد مثل باقی هنرمندایی که وارد این مقوله شدن مثل شجریان و...  به لجن کشیده بشه .. هر چند خودشون نخوان و دوست داشته باشن اینطوری فک کنن که به شخصیت هنریشون آسیب نرسیده .. ولی اگه دور و اطرافشون رو ببینن هر چی بی دین و لائیک و موافقین سیاست های سرمایه داری و استکباری هست دورشون رو گرفتن تو هر جایی .. دیگه اسم شجریان میاد همه میگن همون که حرف سکولاری زد نمیگن همون که هنرمند بود .. این یعنی دست و پا زدن هنرمند تو لجن های سیاسی ...
الان شما در همین حوادث پارسال بببینید کسایی که خودشون رو وارد جناح بندی های سیاسی به صورت حاشیه دار کردن .. امسال چی شدن ؟؟ .. یکیشون رفت جشنواره های متنوع بدون پوشش حجاب گشت تا یه بدبخت خارجی نیگاش کنه سرمایه گذاری کنه روش از بدنش سو استفاده کنه یا از قیافش یا از هر چیش .. ولی کسی تف هم کف دستش ننداخت .. یا کسایی که هنوز به این مرحله نرسیدن نمیتونن بیان بیرون از خونه .. چون اسمشون میاد همه یاد اون جهت گیری سیاسیش میوفتن یا اون حرف سیاسیش .. آسایش و آرامش ندارن .. هنرمند نباید درگیر این جهت گیری های سیاسی بشه .. اصل و هویت خودشو مشخص کنه همین .. رنگ و لعابش مهم نیست ..
از آقای افتخاری هم تشکر میکنیم که با این حرکت همچنان خودش رو برای همه هنرمند نگه داشت و ایشالله همیشه سربلند و سرافراز بمونن ..

پ.ن: الحمدلله صدا و سیما و همچنین رسانه های خودمون رو حواشی بعدی این قضیه نسبت به رسانه های بیگانه مانور کمی دادن و این کمک به همین امر کرد که دور بشه فضا از جهت گیری های جناحی ..
پ.ن:اینکه بعضی میگن پس کو این 24 میلیون و این حرفا که افتخاری ترسید و رفته .. دو تا مطلب .. اول اینکه آخرین تجمع سبزا برا 22 خرداد 89 بود که جمعیت دو رقمی هم نشد .. چه برسه سه رقمی .. سبزا داخل ایران عددی نیستن که بخوان کسی رو منصرف کنن .. اتفاقا جهت گیری هاشون به تقویت مواضع کمک میکنه .. مثلا اگه مخالفت کنن با یه چیزی ما میدونیم اون چیز درسته و همه اینو فهمیدن .. این حرکت افتخاری برای مسئله بالا بود نه اینکه از کسی ترسیده باشه .. چون درصد سبزا تو ایران حساب نمیشه چون به درصد نمیرسه همون در حد چند نفر مونده ..

فیلم

»» کلیپ قانون من (+)
»» امام خمینی(ره)-تلخی حقارت پهلوی (+)
»» امام خامنه ای – افسران جوان (+)
»» آیت الله مجتهدی-آدم بی عار (+)
»» نصایح اخلاقی امام خامنه ای به بسیجیان (+)

صوت
»» در مورد واقعه 18 تیر و تشبیه حضرت علامه حسن زاده آملی از آن به جنگ خندق (+)
»» حجت الاسلام پناهیان (امام زمان) (+)
»» دکتر عباسی-اولین کرسی آزاد اندیشی (+)
»» امام خامنه ای –فتنه (+)
»» سخنان سردار مشفق از پشت صحنه فتنه 88 (+)
»» سرودی که یک گروه بحرینی درباره امام خامنه ای خواندند (+)

عکس
»» بدون شرح... (+)

»» اسلام ناب آمریکایی (+)
»» پوستر امام خامنه ای (+)

یاعلی

آقا بیا




 
تگ ها : امام خامنه ای، رسانه، سیاست، جناح بازی    Bookmark and Share

اصلی فرعی کردن مسائل در هر موضوعی

اصلی فرعی کردن مسائل

معیار رسیدگی به مسائل در هر بحث و موضوعی

رهبر انقلاب در روز 11 رمضان در دیداری با دانشجویان سراسر کشور مطالبی ایراد کردند که ماه ها و سالها جای بحث داره .. مهمترین بحث رهبری که بارها هم تکرار کردن برمیگرده به همین اصلی فرعی کردن مسائل که تو موضوع فتنه سال قبل بارها گفتن و امسال هم سر قضیه ای دیگر همین رو تکرار کردن که این نشون میده ما چقدر تو اصلی فرعی کردن مسائل بی خرد هستیم و چقدر  باید رهری مثل پدری اندرز گو هی به ما نصیحت کنن ... در موضوع مثل مشایی و رحیمی و دیگر حواشی از جمله دانشگاه آزاد و غیره توجه به همین اصل که همتمون توانمون همه تجهیزاتمون و بذاریم رو مسائل اصلی که حل بشه . به تبع اون مسائل فرعی خود به خود حل خواهند شد ..  این به این معنی نیست که مسائل فرعی بی اهمیتن بلکه به این معنیه که مسائل اصلی باید بولد باشن باید سر تیتر کارای ما باشن باید تلاشمون باید همتون رو این باشه که اصل ها حل بشند اصل ها اصلاح بشند که به تبعش فرع ها اصلاح بشند

 در موضوع مشایی و رحیمی و دیگر اختلاف هایی که امروز ما شاهد اون هستیم حتی بین وبلاگ نویسان خودمون که گهگاهی پیش میاد و باعث به کار بردن حرف های رکیک بین هم میشن .. که در سطح وبلاگ نویسان بزرگ ما هم پیش میاد نشون از همین میده که ما هنوز نمیتونیم بفهمیم مسائل اصلی و فرعی چی هستن .. هنوز تو درک اینکه بدونیم الان موضوع اصلی اینه الان داره دشمن به این موضع ما حمله میکنه .. این موضوع رو ول کردیم چسبیدییم به مسائل فرعی  از قبلی همین گفتمان های درون خانوادگی که شده دعوا های درون خانوادگی که طبق معمول دشمن داره سود میبره و استفادشو میکنه و ما هم مات و مبهوت موندیم .. امروز که حرف اول جهان روی مسئله هسته ای ما که ما وارد باشگاه هسته ای جهان شدیم میتونیم الان ادعا کنیم کشور هسته ای هستیم که برق هسته ای تولید میکنیم  ؛ امروز که ما روزانه داره تجهیزات نظامیمون رو نمایی میشه تجهیزاتی که هر کدوم خاری تو چشم دشمن هست ؛ امروز که بحث جنگ سخت مطرحه و خوبی جنگ نرم اینه که میتونه جنگ نیمه سخت یا سخت رو کنترل کنه ماها که بزرگترین ابزار جنگ نرم رو در احتیار داریم چرا باید سکوت کنیم ؟؟ ..  چرا باید تو این وانفسا که همه جهان دارن به زور از ما حرف میزنن .. اونم در حد کم.. میخوان سانسور کنن که روحیه نظامی هاشون تو جهان خراب نشه .. ما هم بدتر از این رسانه ها دنبال این دعوا های بچه گانه هستیم که تو کل کل های درون خانوادگی مبادا کم بیاریم .. اون یه چیزی میگه این یه چیز جواب میده ..  اتفاقا در سخنان رهبر با دانشجویان به این هم بارها اشاره شد .. اینکه دانشجو باید انتقاد پذیر باشه .. دانشجو باید در مورد هر مسئله ای حرف بزنه .. چرا ما افسران جوان جنگ نرم باید بذاریم رهبری برامون مشق شب معین کنه که امشب در مورد این بنویس فردا در مورد این ... رهبر باید خط و مشی رو نشون بده نحوه راه رفتن نخوه انجام تکالیف با خود افسره   .. این یعنی دانشجوی ما بی بصیرت هست .. نمیبینه صحنه رو واکنش درست نداره .. چرا باید رهبر به تشکل ها و نهاد ها بفرمان که در مورد مسائل مهم بیانیه بدین مثل بیانیه تهران مثل انرژی هسته ای .. مگه ما نباید تو صحنه باشیم .. مگه نباید صحنه رو ببینیم و بنا به شرایط روز نظر بدیم ایده بدیم طرح بدیم برای مقابله .. چرا این کارو نمیکنیم ؟؟؟ ... چراا به جای این کارها چسبیدیم به هم دیگه و داریم دیوار کشی در جبهه خودی میکنیم ..  در مورد این دیوار کشی ها رهبری چقدر تذکر دادن .. این اصلی فرعی کردن افعال و عملکرد ها بهترین روشیه که ما بفهمیم باید رو این قضیه کار کنیم یا نه .. وقتی تو خط مقدم جبهه هستی یه نفر داره از اینور سمتت شلیک میکنه و اونور یه گردان داره حمله میکنه اگه بری سمت اون یک نفر همه بهت به چشم یک روانی یه کسی که قدرت درک نداره نگاه میکنن .. یا از اینور ببینیم .. اگه یکی مثل خودت از پشت بهت یه متلک انداخت گفت تو بچه ای چرا اومدی جنگ تو در حد این خط مقدم نیستی .. وقتی یه گردان دشمن جلوت هست داره حمله میکنه داره تیر اندازی میکنه اگه وایسی به مجادله با اون همه بهت میگن مشکل داری قدرت تحلیل نداری نمیفهمی چه خبره اینجا همون بهتره بری پشت جبهه نهایتا تو تدارکات .. اینه که رهبر بارها تکرار کردن اصلی فرعی کنید مسائل رو بعد واکنش نشون بدین .. گاهی سکوت کردن مقابل دشمن یا حتی دوست منتقد که قصد تخریب هم نداره .. بهترین جوابه ان شالله همیشه سخنان رهبری رو آویزه گوش کنیم که همیشه محور وحدت هستند

پ.ن : روی صحبتم با کس خاصی نیست اول از همه با خودم هستم .. یه نوع بلند بلند فکر کردن بود ..

یاعلی

  آقا بیا  

 

 




 
تگ ها : امام خامنه ای، دانشجو، مشایی، اصلی فرعی    Bookmark and Share

مهدیار دات بسیجی

مهدیار دات بسیجی