ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ آنتي بسيجي 
در اطلاعيه مجمع تشخيص مصلحت نظام عنوان شد: اظهارات عنوان شده در دادگاه فعالان سياسي كذب محض است

ايلنا: اداره كل روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام در پي اظهارات يكي از بازداشت شدگان اخير مبني بر هم قسم شدن آيت الله هاشمي رفسنجاني با آقايان خاتمي و موسوي در جهت پشتيباني از همديگر جوابيه‌اي صادر كرد.
به گزارش ايلنا متن جوابيه به شرح زير است:
با توجه به اظهارات يكي از بازداشت‌شدگان اخير در خصوص هم قسم‌شدن آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با آقايان خاتمي و موسوي در جهت پشتيباني از همديگر، به اطلاع مي‌رساند اين خبر از اساس كذب محض است و معلوم نيست در چه شرايط و ملاحظاتي بيان شده است.
جهت تنوير افكار عمومي به اطلاع مي‌رساند در ديداري كه بعدازظهر شنبه و بعدازظهر جلسه مجمع تشخيص مصلحت نظام و نه روز دوشنبه با حضور آقايان خاتمي،‌ موسوي و حاج حسن خميني انجام شده بود، آقاي خاتمي اعلام مواضع خود را به تشكيل جلسه مجمع روحانيون مبارز موكول كرده و آقاي موسوي نيز مواضع خود را با صدور بيانيه‌اي كه قبلاَ منتشر شده اعلام كرده و آيت‌الله هاشمي رفسنجاني نيز در آن جلسه بر رعايت موازين قانوني در اعلام مواضع و پيگيري خواسته‌ها تاكيد كرده بودند و همانگونه كه آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در نامه مورخه 1388/3/19 خود تصريح كرده‌اند، در اين انتخابات از هيچ يك از نامزدها حمايت نداشتند و در جريان حوادث بعد از انتخابات كوچك‌ترين دخالتي نكرده‌اند و نظر ايشان براي برون‌رفت از وضع نامناسب جاري همان است كه در خطبه‌هاي نماز جمعه مورخ 1388/4/24 بيان كرده‌اند. پس هر گونه مطلبي خارج از اين چارچوب كذب محض مي‌باشد.
انشاءالله همه ما در بيان مطالب و همچنين اعتراف گرفتن از بازداشت‌شدگان اخير براي خوشايند يك جريان خاص، اصل و اساس نظام را زير سوال نبريم.

پاسخ

سلام ... بله من به شما کمک ميکنم ... آقاي موسوي و خاتمي هم گفتن دادگاه ساختگي بوده .... چيزيم غير از اين انتظار نميرفت ... چون تو اين دادگاه آقاي هاشمي خورد شد .... ابطحي گفت قصد هاشمي انتقام از رهبري بود .... تلويزيون پخش نکرد .... ولي متنشو برو بخون .... وقتي ميگه هاشمي و خاتمي و موسوي با هم هم قسم شدن براي کوبوندن رهبري منم اگه جاي اين سه تا بودن حتمي نفي ميکردم ... چون اگه تاييد کنن ميره جزو سوابقشون .... حالا نوبت خاتمي و موسوي هم ميرسه که بيان اينجوري اعتراف کنن و باز شما بگين به زور بوده .... چون شما خدا هم بياد بگه راهتون اشتباس ميگين تحت فشار نظام اينو گفته .... ياعلي