ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ امير حسين 

رهبرم تو تنها نيستي ، تو رهبر قبيلة عشقي ؛ آنان كه خون مسلماني در رگ هايشان جوششي دارد ، عشق به ولايت هم در دلهايشان موج ميزند . تو رهبر بسيجي هايي ، تو رهبر همة مسلماناني ، تو رهبر همة عاشقان عدالتي . تو رهبر محرومان و مستضعفيني . تو رهبر همة كساني هستي كه چشم انتظار ظهور مهدي اند . شيفتگان عدالت و زهد علي (ع ) چون در دوران آن حضرت نبوده اند با پيروي از تو و دفاع از ولايت تو وفاداري خود را به او اثبات مي كنند و قلب خود را با سخنان علي گونة تو تسكين مي دهند و عاشقان امام زمان (عج ) گوش به فرمان تو براي اجراي فرامين آن امام موعود تمرين اطاعت مي كنند و اگر چه سعادت حضور در دولت كريمة آن حضرت را نيافته اند ولي دلخوشند كه در تحت ولايت اميري صالح از ياوران او روزگار را سپري مي كنند .

عكس تو بر ديوار هاي بلند قلوب مسلمانان نقش بسته است و اين عزتي خداوندي است كه به آن رهبر فرزانه عطا شده و ليكن اهل نفاق آن را نمي فهمند :

وَ لِلّهِ الْعِزّهُ وَ لِرَسُولِهِ وَ لِلْمُؤْمِنينَ وَ لكِنَّ الْمُنافِقينَ لا يَعْلَمُون (قرآن كريم )

رهبرم ! سربازان و جان بر كفان تو يكي دو تا نيستند ، ما دهها و صدها نفر نيستيم ، ما دهها هزار و صدها هزار نفر نيستيم ، ما ميليونها نفريم . ما دهها و صدها ميليون نفريم كه در ايران و در سرتاسر جهان گوش به فرمان تو هستيم ، ما همة آزادگان جهانيم !

پست الكترونيكي