درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ محمد سجاد 
رهبرم

من دينم را از تو مي گيرم ، من راهي را مي روم كه تو مي روي و قدم بر جاي پاي تو مي گذارم . من به ولايت تو افتخار مي كنم چرا كه ولايت تو را ولايت امام زمان (عج ) مي دانم . اگر امام بزرگوار ما وارث امامان معصوم (ع) و وارث رسول خدا (ص) بود و اگر او وارث تمامي انبياء بود ، تو وارث همان امامي و حقا كه يك قدم از راه او جدا نرفته اي پس تو ولي مايي و رهبر ما .

در اين وانفسا كه هر كسي برداشتي از دين دارد و هر ناكسي تراوشات ذهني خود و افكار و انديشه هاي وام گرفته از غربيها و مادي پرستان را به ساحت دين مي چسباند و به نام دين به خورد توده ها مي دهد ، من ديني را بر مي گزينم كه تو منادي آن باشي . من ولايتت را مي پذيرم تا حدود آزادي را بر اساس قانون خدا برايم معين كني .

برخلاف نظر كوته نظران و كج انديشان و معاندان ، من برده و بندة تو نيستم ،چرا كه تو ارباب نيستي ؛ من بندة آزاد خداوندم كه پيرو توأم و تو رهبر مني ، من گوش به فرمان توأم و تو فرمانده مني ، من مريد توأم و تو مراد مني .

من تو را شبيه ترين مردمان به امامان معصوم (ع) مي بينم ، در ديانت و هدايت مردم به سوي خدا ، در تدبير و رهبري حکومت اسلامي ، در سياست مبارزه و مقابله با دشمنان اسلام و قرآن ، در فهم سياسي و اجتماعي از دين ، در شجاعت و شهامت ودر صبر و بردباري ، در ساده زيستي و زهد معنوي ، ..... تورا بر سيره و روش پيامبر (ص) و امامان معصوم (ع) مي بينم .