درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <    <<    6   7   8   9   10    >>    >
 
+ فدائيان رهبر 

به مرگ بربسيجي=

مرگ برخودت بي شخصيت

اينجا خونه خالت نيست كه هرچي ازدهنت درميادميگي ها

بي تربيت عقده اي!

واقعا آدم تا چه اندازه ميتونه بي ادب باشه.اگه ازحضور آقايون خجالت نميكشي حداقل از حضورخانوما يا اگه اونم مهم نيست اگه سرت ميشه ازخداشرم كنيد.

جواب خون هم وطنانمون روهم چندوقت ديگه موسوي تودادگاه ميده.

مواظب حرف زدنت هم باش

+ مرگ بر بسيجي 
به محسن:

بدبخت بيچاره شماها لياقتتون فحشه انتظار دارين به کسي که هموطنامون رو ميکشه چي بگيم؟ همين هم زياديتون بود... تحملتون ميکنيم و بدون منت مادرتون رو ميگائيم طلب کار هم هستين؟ بعدشم مگه بسيجيا آدم حساب ميشن؟
+ آنتي بسيجي 

اما يكي ديگه از گافهاي مسرت بخش دولت دهم در ادامه گافهاي شادي بخش دولت نهم :

يادتونه دولت در روزهاي آخر يك مسير خط آهن جديد افتتاح كرد كه همه گفتن بابا اين حاضر نيست ولي استاد عوام فريبي محمود كپكي نژاد گفت چرا من ميدونم حاضره . اينم نتيجه ي به خاطر پيروزي در انتخابات دست به هر كاري زدن . تقلب كه چيزي نيست مردمو قبل از انتخابات سوار قطار كردن وسط راه پياده كردن با اتوبوس بر گردوندند .

عاقبت افتتاح نمايشي خط آهن اصفهان؛شيراز
ناامن بودن خط راه‌آهن به حدي بود که مسوولان، مسافراني را که روز 13 خرداد در مراسم افتتاح، سوار قطار شده بودند تا عازم اصفهان شوند در 15 کيلومتري شيراز در ايستگاهي موقت از قطار پياده کرده و با اتوبوس به شيراز بازگرداندند.
يك ماه و يك هفته از قول وزير راه و ترابري براي بازديد و افتتاح دوباره ازقطارشيراز–اصفهان كه آن را وزير راه و ترابري آروزي ديرينه مردم شيراز خوانده بود، گذشت و هنوز هم هيچ خبري از افتتاح رسمي اين خط راه آهن نيست.

قطار اصفهان- شيراز آرزوي مردم شيراز است كه در روز 13 خرداد به طور نمايشي توسط وزير راه و ترابري و معاون اول رييس جمهور تنها براي سه روز يعني تا زماني كه قطار نمايشي خانواده‌هاي شهدا به اصفهان برسد فعال بود و پس از آن اين خط راه آهن متوقف شد تا بعد ازانتخابات و كسب راي اعتماد وزرا در سر فرصت تكميل و آماده بهره‌برداري شود. حتي خود مسوولان اجرايي اين پروژه در همان زمان اعلام كردند كه اين پروژه تنها براي تبليغات افتتاح خواهد شد و هنوز كار اجرايي اين پروژه تمام نشده است.

البته بعد از افتتاح و انعكاس اخبار و عكس‌هاي ريل‌هاي اين قطار در سايتها و خبرگزاري‌ها وزارت راه و ترابري با موضع‌گيري در برابر اين امر ريل‌هاي اين خط را بدون نقص خواند اما بنا بر اظهارات مسوولان و البته سامانه 139 راه آهن براي اين خط تا پايان سال هيچ بليطي فروخته نخواهد شد.

ناامن بودن خط راه‌آهن به حدي بود که مسوولان، مسافراني را که روز 13 خرداد در مراسم افتتاح خط، سوار قطار شده بودند تا عازم اصفهان شوند در 15 کيلومتري شيراز در ايستگاه موقت شهر جديد صدرا از قطار پياده کرده و با اتوبوس به شيراز برگرداندند. همچنين در روز افتتاح اعلام شد که روز جمعه 22 خرداد گروهي از مردم شيراز با اين قطار و از طريق اصفهان عازم مشهد خواهند شد که اين وعده نيز منوط به اجازه وزارت راه و در نهايت كنسل شد. در نهايت رسما اعلام شد كه شيرازي‌ها تا اطلاع ثانوي نمي‌توانند از قطار براي سفر به اصفهان استفاده کنند.
+ آنتي بسيجي 

فدائي رهبر جون چقدر زود قاطي كردي .قابل توجه صاحب ارجمند وبلاگ كه ميگند سبزها توهين مي كنند .

فدائيان رهبر : خوب آره ديگه بديه تلويزيون دولتي اينه كه دهنه شما

رو مي بنده

+ محسن 

دهن كجي مردم به سروش و سرگرداني روح پوپر

با اوجگيري ناآرامي هاي پس از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري بود كه همفكران دكتر سروش، با اشتياق اعلام كردند: "روح پوپر، بر فراز تهران است." (پوپر ، نظريه پرداز غربي است كه دكتر سروش دلبستگي خاصي به آراي او دارد.) و بدين سان تجمعات گروهي از مردم كه در اعتراض به حق قانوني گروه بزرگتر شكل گرفته بود را تحت عنوان "دموكراسي" تشويق نمودند.

سروش در اين باره گفته بود: "اين اتفاقي که در ايران افتاد و خيلي هم جالب بود يک معناي ويژه اي را نيز از دمکراسي نشان داد. همانطور که مي دانيد بر اساس راي پوپر در دمکراسي مهم اين نيست که شما بتوانيد کسي را نصب کنيد بلکه مهم آن است که بتوانيد او را عزل کنيد. مردم عزمشان را جزم کرده بودند که آقاي احمدي نژاد را عزل کنند و اين يکي از نماد هاي بارز دمکراسي و جمهوريت در کشور ما بود که موانعي آمد و آن را سد کرد."
جاي سوال دارد كه اين چه دموكراسي اي است كه پارا فراتر از قانون گذاشته و نقض قانون انتخابات را به منزله تحقق "جمهوريت" تلفي مي كند و بايد پرسيد:"آيا در كشورهاي به ظاهر دموكراتيك مانند امريكا و انگليس هم مردم قادر به نقض قانون انتخابات، كه به اعتقاد دكتر سروش متضمن جمهوريت است، هستند؟! يا تنها در ايران است كه روح پوپر اجازه بلندپروازي دارد!
هرچند در داخل، برخي از نخبگان سياسي با حركت هاي نسنجيده خود، به مثابه سربازي كه در اطاعت از فرمانده خود هر كاري مي كند، عمل كردند و شايد چشم اميد سروش به همين سربازها بود كه بتوانند مقدمات جمهوريت مورد نظر او را فراهم كنند.
اما اين اميد ديري نپاييد كه مردم ايران با حضور پرشكوه خود در راهپيمايي روز قدس و استقبال "ويژه" از سربازان مذكور و مريدان ان ها دست رد بر سينه ي اين متوهمان زدند و ثابت نمودند كه در دفاع از حقوق خود، در برابر هيچ تعرض غير قانوني ساكت نخواهند بود و نيازي به احضار روح پوپر هم ندارند.
البته آن گروه اقليتي كه دكتر سروش از ان ها به «كل مردم» ياد مي كند، نيز در اين راهپيمايي به گونه اي خاص به چشم ميخوردند. و خاص بودن اين حضور، به دليل شعارهاي متمايز از شعار اصلي اين راهپيمايي و ساير مردم بود كه تنها به واسطه كينه و عداوت با دولت روي كار آمده، عليه دو كشور چين و روسيه سر داده شد.
متاسفانه اين اقليت با وجه المصالحه قرار دادن برخي نخبگان سياسي و استفاده از توهم رشد كرده در آنان، به خوبي توانستند در اين مدت، به هر شكلي عرض اندام كنند و در اين ميان با استقبال جريان روشنفكري كه تنها به فكر ياركشي بود روبرو شدند.
جاي تعجب است اين نخبگان، كه تمام بيانيه ها و مدعيات خود را با دغدغه ي حفظ و احياي ارمان هاي امام و انقلاب مطرح مي كنند، چگونه پذيرفتند كه روز قدس به ميدان خودنمايي گروهي تبديل شود كه برخلاف نظريه امام در حمايت از قدس شريف، شعارداده و حركت كردند.
به هر حال، ساختار شكني اين گروه قليل و حركت هاي خلاف عرف آن ها و متمايز از ساير مردم، بيشتر، دلقكي را مجسم مي ساخت كه قصد جلب توجه ديگران را دارد و البته حركات غير حرفه اي اين دلقك تنها باب دندان كساني افتاد كه خود از چندي پيش سيرك نمايشي و تبليغاتي را براي جولان آن ها به راه انداخته بودند.

به نظر مي رسد پس از اين اتفاقات و شيوع ويروس توهم در برخي نخبگان سياسي، بايد در استعمال تعبير «نخبه» در مورد عده اي تجديد نظر اساسي صورت گيرد.

+ فدائيان رهبر 

درجواب Ayatollah Hasani =

اولا بروسوالو درست بخون بعدحرف بزن درثاني يادم نميادكه گفته باشم دوستان درمورداين سوال اظهارنظر كنن!

پس توكاري كه به شماهيچ ربطي نداره دخالت نكن

درجواب آنتي بسيجي=

خوب آره ديگه بديه تلويزيون دولتي اينه كه دهنه شما

رو مي بنده

+ بگم؟ بگم؟ 
مجري: (همان مجري به شدت اکتيو و پرهيجان مناظره هاي خرداد??) باسلام. لطفاً مناظره را شروع کنيد!

اوباما: In the name of god، به نام خدا. از آن جايي که آقاي دکتر احمدي‌نژاد PHD دارند ولي به زبان انگليسي مسلط نيستند، مجبورم ادامه مناظره را به زبان فارسي ادامه دهم.

احمدي‌نژاد: (مي‌پرد وسط حرف اوباما) اللهم عجل الوليک الفرج و العافيه و النصر و خير انصار و اعوانه و مستشهدين بين يديه! درود سلام بر ملت ونزوئلا، لبنان، فلسطين، زيمباوه، زنگبار، گينه بيسائو و ترينيداد و توباگو و غيره!(ملت ايران جزو همان و غيره مي‌باشد!) ببينيد من دو تا نامه به اين آقاي اوباما نوشتم ايشان جواب ندادند. در آن نامه من به عنوان يک دانشگاهي و به عنوان يک نخبه اين مملکت سوالاتي را مطرح کردم ولي ايشان جواب ندادند. اين يعني جوانان ما مي‌فهمند!

اوباما: من اجازه مي‌خواهم در مورد ماجراي آن هاله‌ي نور صحبت کنم!

احمدي‌نژاد: (دوباره وسط حرف اوباما مي‌پرد) من واقعاً براي جناب اوباما متأسفم که اين قدر اطلاعاتشان در مورد ايران ضعيف است. آن ماجراي هاله نور که رسماً تکذيب شد و همه در ايران به دروغ بودن آن پي بردند.
اوباما: من...
احمدي‌نژاد: اجازه بدهيد من يک سوال از آقاي اوباما بپرسم: بگم؟ بگم؟
اوباما: بگو!
احمدي‌نژاد: نمي‌گم تا اون جات بسوزه! اون زنه رو بگم؟ بگم؟
اوباما: بگو ديگه!

احمدي‌نژاد: همون خانمي که زن شماست. ايشون مدرک سيکلشون را با تقلب از دبيرستاني در شيکاگو گرفته‌اند. من خودم با يکي از مراقبان جلسه امتحاني سوم راهنمايي همسر آقاي اوباما صحبت کردم و ايشون اين قضيه تقلب را تأييد کردند. در ضمن ايشون سياه پوست نبودند. رفتند حمام آفتاب گرفتند اين جوري شدند! در ضمن همه مردم ما مي‌دانند که صحنه گردان انتخابات رياست جمهوري آمريکا آقاي هاشمي بود. چون من دو تا نامه نوشتم به آقاي اوباما و همچنين اگر يادتان باشد من گفتم که هرگز نمي گذارند اوباما رئيس جمهور آمريکا شود.

اوباما: من مي‌خواهم اين جا يک خورده در مورد آقاي مشايي...

احمدي‌نژاد: البته آقاي مشايي از مظلوم ترين ساکنان کره زمين هستند. ايشان واقعاً مظلوم واقع شده‌اند. من يک سوال داشتم از آقاي اوباما. پسران آقاي هاشمي و ناطق نوري چگونه ثروتمند شدند؟ همچنين در مسأله فلسطين من به عنوان يک دانشگاهي يک سوال علمي مطرح کردم و هولوکاست انجام نشده و اسرائيل بايد محو شود و ما در کشور تورم و گراني و بيکاري نداريم!

اوباما: Oh shit!

احمدي‌نژاد: بي‌ادب! (احمدي‌نژاد در اين لحظه پنج تا زوم کن از زير ميز در مي‌آورد) ملت شريف و هميشه در صحنه آمريکا! اين‌ها همه پرونده‌هاي اين آدم(اشاره به اوباما) است که ما با کمک برادر ح.شين درآورده‌ايم. من در اين جا فقط به گوشه‌اي از سوابق پليد او اشاره مي‌کنم. مثلاً ايشان در ?? سال دولت خاتمي و هاشمي که جفاهاي زيادي به انقلاب شد سکوت کردند و موضع خودشان را اعلام نکردند. همچنين برادر ايشان در کنيا در حلبي‌آباد زندگي مي‌کند و قاچاقچي هم هست. تازه معلوم نيست چرا چند سال در اندونزي زندگي مي‌کرده و آن جا مرتکب چه کارهايي که نشده. در ضمن آقاي کردان به من گفته‌اند که دکتراي اوباما هم جعلي است. من مي‌خواهم از ايشان سوال کنم که در اين سي سال کجا بوده‌اند که حالا آمده‌اند رئيس جمهور آمريکا شده‌اند! اين يعني جوانان ما مي‌فهمند!

مجري: چون در اين مناظره آقاي اوباما دائم وسط حرف دکتر احمدي‌نژاد مي‌پريد، بنابراين از هفته آينده و به مدت يک ماه هر روز از ساعت ? صبح تا ? شب آنتن شبکه خبر در اختيار دکتر احمدي‌نژاد قرار دارد تا ايشان به اتهامات وارده پاسخ دهند.
+ چي؟ 
پاسخ آيت الله العظمى منتظرى به نامه آقاى مهندس ميرحسين موسوى ‏


متن نامه آقاي مهندس ميرحسين موسوي :
‏بسم الله الرحمن الرحيم ‏

‏مرجع عاليقدر حضرت آيت الله العظمى منتظرى (دام ظله)
‏ ‏با سلام ; پيرو حوادث چند ماهه اخير بيانيه ضميمه از سوى اينجانب صادر‏ ‏شده است . احساس نيازى كه همواره براى همفكرى و همكارى با مرجعيت‏ ‏گرانقدر و روحانيت متعهد وجود دارد مرا تشويق كرد تا نسخه اى از آن را‏ ‏جهت اخذ راهنمايى تقديم كنم .
‏ ‏اولين هدف در اين بيانيه آن است كه اگر خشم و نارضايتى در مردم به‏ ‏وجود آمده است آنان تصور نكنند كه اين احساسات منفى انباشته شده در‏ ‏ضميرشان متوجه دين است . اين رسالتى است كه به نظر مى‎رسد بر عهده ‏ ‏تمامى كسانى كه اسلام بر آنان حق حيات دارد و در رأس آنان روحانيت‏ ‏اسلام قرار گرفته باشد تا اجازه ندهند اقشار مختلف ، على الخصوص جوانان‏ ‏كه اينك اكثريت جامعه ما را نيز شكل مى‎دهند ميان برداشت هاى‏ ‏نادرست ، گزينشى و سطحى از دين و حقيقت آن اشتباه كنند و بر اثر‏ ‏هيجان هاى عاطفى از اسلام فاصله بگيرند.
‏ ‏رسانه هاى دولتى اصرار دارند كه ما را مسبب و محرك حوادث اين چند‏ ‏ماهه معرفى كنند، حال آن كه رفتارهاى مسئولان كشور نه فقط در‏ ‏انتخابات ، بلكه از سال ها پيش هيمه هايى را انباشته بود كه با خطاهاى اين‏ ‏ايام شعله ور شد و با باد نخوتى كه بر آن دميدند ابعاد اين آتش روز به روز‏ ‏توسعه پيدا كرد. اينجانب قطعا حق را به مردمى مى‎دهم كه با برخوردهاى‏ ‏غيراسلامى ، غيرقانونى و غيرمنصفانه حقوقشان پايمال شده است ; و با‏ ‏استناد به مدارك غيرقابل انكار بدون ترديد اعتقاد دارم كه در انتخابات‏ ‏تقلب هاى سازمان يافته و وسيع رخ داده است . در عين حال اگر در موجى‏ ‏كه از خشم مردم برخاسته است احساس خطر براى اصل كشور و اصل‏ ‏نظام نمى كردم ، برايم سخت نبود كه بيست سال ديگر سكوت كنم .
‏ ‏اما اين گونه نبود و نيست كه مردم با سكوت يا سازش يك نفر دست از‏ ‏حركت خود بردارند، بلكه پس از مدت كوتاهى بلاتكليفى به زودى اين‏ ‏حركت از نو و با شكلى كور و در حالى كه به هيچ يك از دلبستگان به نظام‏ ‏اعتماد نداشت آغاز مى‎شد، و چه بسا ديگرانى كه براى اين كشور و ملت‏ ‏خواب هاى ناگوار ديده اند در هدايت آن به سوى منافع و مطامع خود طمع‏ ‏مى‎كردند.
‏ ‏هدف ديگر از اين بيانيه و نيز بيانيه ها و حركات قبلى اين است كه‏ ‏تكاپوهاى مردم در چهارچوب نظام باقى بماند و در دام ساختارشكنى هاى‏ ‏خطرناك نيفتد. اين خطرى است كه اگر محقق شود به راحتى مى‎تواند از‏ ‏ايران افغانستان و عراقى ديگر بسازد. ما نمى توانيم براى خوش آمد كسانى‏ ‏كه نمى توانند اين خطر را ببينند وظيفه خود را در پيشگيرى از آن فراموش‏ ‏كنيم ، كما اين كه نمى توانيم بدون اثبات تعهد خود نسبت به خواسته هاى به‏ ‏حق مردم و بازگو كردن آن در گفته هاى خود از آنان دعوتى براى آرامش‏ ‏داشته باشيم .
‏ ‏مرحوم ملا محسن فيض كاشانى در رساله الفت نامه غايت اكثر تكاليف‏ ‏شرعيه را حصول محبت و الفت اجتماعى ذكر مى‎كند. نتيجه اى كه از اين‏ ‏محبت و الفت ناشى خواهد شد همان چيزى است كه در علوم جديد از آن با‏ ‏عنوان شبكه هاى اجتماعى نام مى‎برند، به عنوان راهى براى مهار حكومت‏ ‏و بازداشتن آن از تكرار خطاهايش ، و به مثابه روشى كه به سرزندگى‏ ‏اجتماعى بينجامد و بسترى كه توان ها و عواطف به هيجان آمده را در بستر‏ ‏خود جاى دهد و از سرريزهاى تخريب كننده آن جلوگيرى كند، تقويت‏ ‏شبكه هاى اجتماعى در اين بيانيه توصيه شده است . اين پيشنهاد‏ ‏مى‎توانست بنا بر آن چيزى كه فيض مى‎فرمايد رونويسى از نسخه اسلام‏ ‏تلقى شود، اگر چه كسانى كه در بى انصافى مبالغه مى‎كنند آن را رونويسى از‏ ‏نسخه سيا خوانده اند.
‏ ‏و سرانجام در اين بيانيه راهكارهايى براى برون رفت از بحران فعلى ارائه‏ ‏شده است كه اميدوارم مورد اعتنا قرار گيرند.
‏ ‏‏1388/6/21‏‏
‏ ‏با احترام - مير حسين موسوى ‏

+ چي؟ 
پاسخ آيت الله العظمي منتظري :
‏بسم الله الرحمن الرحيم ‏
‏جناب آقاى مهندس ميرحسين موسوى دامت توفيقاته
‏ ‏پس از سلام و تحيت ; نامه مورخ ‏1388/6/21‏ جنابعالى همراه با ضميمه ‏ ‏آن واصل و ملاحظه گرديد. شخصيت جنابعالى و تعهدتان نسبت به‏ ‏ارزشهاى دينى و اخلاقى و اهداف انقلاب و خدمات ارزنده دولت شما در‏ ‏دوران جنگ تحميلى و حمايت هاى مكرر مرحوم امام خمينى (ره ) از شما براى‏ ‏همگان روشن است . در جريان انتخابات رياست جمهورى اخير و وقايع و‏ ‏فجايع بعد از آن كه شما مورد توجه اقشار وسيعى از مردم و نخبگان قرار‏ ‏گرفتيد، در حقيقت از آزمايش و ابتلاء بزرگى در پيشگاه خداوند متعال و‏ ‏در مقابل مردم آگاه ، سربلند بيرون آمديد; و تاكنون در حد امكان و توان‏ ‏خويش از حقوق تضييع شده مردمى كه با شركت در انتخابات رياست‏ ‏جمهورى افتخار بزرگى را براى كشور آفريدند دفاع نموديد، كه جاى بسى‏ ‏تقدير و تشكر دارد.

‏ ‏امور پيشنهادى ضميمه نامه جنابعالى كه در حقيقت تقويت و فعال نمودن‏ ‏شبكه هاى اجتماعى و نهادهاى مردمى است ، امورى معقول و سنجيده و‏ ‏مطابق مقتضاى حال و شرايط كشور، و نيز مطابق دستور قرآن است كه‏ ‏مى‎فرمايد: (يا ايها الذين آمنوا اصبروا و صابروا و رابطوا...)، (سوره ‏ ‏آل عمران ، آيه 200); اگر با انصاف و به دور از تنگ نظرى مورد بررسى قرار‏ ‏گيرد و آنها را عملى سازند و جو پليسى و بگير و ببند كنونى خاتمه يابد،‏ ‏مى‎تواند راه مفيد و موثرى براى برون رفت از بحران كنونى - كه در اثر‏ ‏قدرت طلبى و خودخواهى و غرور و ندانم كارى ها دامنگير جمهورى‏ ‏اسلامى شده است - باشد و سنگ بناى تحولى مثبت در جهت اصلاح نظام‏ ‏و حفظ آن از خطر فروپاشى و انشقاق و پراكندگى صفوف ملت‏ ‏گردد.

‏ ‏البته توجه داريد راه اصلاحى مذكور كه شما در جهت دفاع از حقوق مردم و‏ ‏نجات جمهورى اسلامى از اين بحران بزرگ انتخاب كرده ايد بس دشوار‏ ‏بوده و در معرض فشارها و تهديدهاى بسيارى از ناحيه كسانى است كه‏ ‏اين بحران را ايجاد كرده اند. مطمئن باشيد كه با اتحاد و صبر و استقامت ،‏ ‏خداوند بنا بر وعده خود، راههاى هدايت براى پيروزى را به مردم عزيز‏ ‏عنايت مى‎فرمايد. (والذين جاهدوا فينا لنهدينهم سبلنا و ان الله لمع‏ ‏المحسنين )، (سوره عنكبوت ، آيه 69); و از طرفى استقامت در اين راه الهى ،‏ ‏انسان را محل نزول فرشتگان همراه با بشارت آنان به ايمنى و نداشتن ترس و‏ ‏اندوه مى‎سازد. (ان الذين قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل عليهم‏ ‏الملائكة ان لاتخافوا و لاتحزنوا...)، (سوره فصلت ، آيه 30).

‏ ‏متأسفانه بعد از انتخابات ، عده اى از نخبگان و فعالان سياسى و مطبوعاتى‏ ‏بازداشت شدند و برخلاف شرع و قانون براى اعتراف گيرى هاى‏ ‏غير حقيقى و دروغين مورد فشار قرار گرفته و اعترافات بعضى آنان از‏ ‏رسانه هاى عمومى پخش گرديد، و اين مسلم و بديهى است كه اقرار‏ ‏شخص بر عليه شخص ديگرى در چنين شرايطى معتبر و مسموع نيست ;‏ ‏بلكه آنچه بيشتر مورد تأكيد روايات مستفيضه مى‎باشد اين است كه حتى‏ ‏اقرار شخص بر عليه خودش در زير هر گونه فشار و شكنجه اعم از تهديد،‏ ‏تجريد، حبس ، ترس و مانند آن اعتبارى نداشته و مسموع نمى باشد. (وسايل الشيعة ، جلد 18، صفحه 497 و 498; و دراسات فى ولاية الفقيه ، جلد دوم ، صفحه ‏ ‏378).

‏ ‏و اجتهاد در مقابل نص اين روايات ، صحيح نيست ; و نظردادن در مقابل‏ ‏آنها بدعتى واضح است ، و اصل "اقرار العقلاء على انفسهم جايز" فقط در‏ ‏شرايط عادى و بدون اعمال زور و فشار نافذ است .

‏ ‏علاوه بر اين ، در اصل سى و هشتم قانون اساسى آمده است : "هر گونه‏ ‏شكنجه براى گرفتن اقرار و يا كسب اطلاع ممنوع است . اجبار شخص به‏ ‏شهادت ، اقرار و يا سوگند مجاز نيست ; و چنين شهادت و اقرار و سوگندى‏ ‏فاقد ارزش و اعتبار است . متخلف از اين اصل طبق قانون مجازات‏ ‏مى‎شود." طبق عموم و اطلاق اين اصل ، هر گونه شكنجه اى براى‏ ‏اعتراف گيرى و كسب اطلاعات مجازات دارد، و اقرارها و اعترافات گرفته‏ ‏شده از اين طريق نيز ارزش و اعتبارى ندارد.

‏ ‏روشن است كه حبس در سلول انفرادى بويژه در دراز مدت كه متهم را‏ ‏زير فشار وادار به اعتراف مى‎كند از مصاديق بارز شكنجه است ; و با‏ ‏اعمال فشار و شكنجه ، مخصوصا به شكل وحشتناكى كه در دوره اخير انجام‏ ‏شده و شرايط غيرعادى كه در پى آن وجود دارد، اعترافات متهم حتى بر‏ ‏عليه خودش نيز معتبر و مسموع نيست ; حتى اگر متهم بارها در آن شرايط و‏ ‏از طريق مصاحبه و ميزگرد اعتراف و اعلام كند كه خطا كرده و مرتكب‏ ‏اشتباه و جرم شده است ، اعترافات مكرر با وجود آن شرايط در بى اعتبار‏ ‏بودن ، حكم همان اعتراف اوليه را دارد.

‏ ‏همچنين در اصل سى و نهم قانون اساسى آمده است : "هتك حرمت و حيثيت‏ ‏كسى كه به حكم قانون دستگير، بازداشت ، زندانى يا تبعيد شده به هر‏ ‏صورت كه باشد ممنوع و موجب مجازات است ."

‏ ‏حال چگونه شده است كه افراد سرشناسى كه سالها براى اين نظام خدمت‏ ‏كرده اند با اعترافات فاقد ارزش و اعتبار، در معرض ديد ميليونها نفر‏ ‏مورد هتك حرمت و حيثيت قرار گرفته اند ولى هيچ كس در قبال اين مسأله‏ ‏نه تنها مجازات نمى شود بلكه مورد تأييد و تشويق قرار گرفته و اعترافات‏ ‏نيز معتبر شمرده مى‎شود؟!

‏ ‏آنچه در اين خصوص مشكل را بيشتر كرده و اعترافات را بى اعتبارتر‏ ‏مى‎كند اين است كه در سيستم قضايى كنونى كشور، مدعى و طرف دعوا‏ ‏در مقابل متهمان سياسى كه جريان فكرى مقابل حاكميت هستند، خود‏ ‏اعتراف گيران و محاكم قضايى وابسته به حاكميت است ; و نزد هيچ عقل‏ ‏سليمى در هيچ كجاى جهان ، اين گونه اعترافات و نيز حكم و داورى ‏ ‏متعاقب آن ، كمترين ارزش حقوقى و قضايى را ندارد; چون در چنين‏ ‏محكمه اى مدعى و قاضى يكى است و فلسفه وجود هيأت منصفه كه در اصل‏ ‏168 قانون اساسى آمده است همين است ، كه متأسفانه به اين اصل هم مانند‏ ‏بسيارى از اصول قانون اساسى بى توجهى شده و به آن عمل نمى شود.

‏ ‏اقدامات اخير حاكميت و دادگاههاى نمايشى آن علاوه بر اين كه خلاف شرع‏ ‏و خلاف مصالح كشور و اسلاميت و جمهوريت نظام و از بدعت هاى بارز‏ ‏مى‎باشد، برخلاف مصلحت دنيوى خود حاكمان كه مى‎خواهند حكومت و‏ ‏رياست كنند نيز مى‎باشد. حاكميت اگر به جاى سركوب مردم و ايجاد‏ ‏فجايع اخير، عقل و شعور سياسى را حكم قرار داده و به تذكرات بعضى از‏ ‏بزرگان و علماء و مراجع گوش فرا داده بود و يك هيأت بيطرف و‏ ‏مرضى الطرفين را براى رسيدگى به شبهات انتخاباتى تعيين نموده بود، هرگز‏ ‏گرفتار بحران عدم مشروعيت كنونى نمى شد. حكومتى كه در آن اقشار‏ ‏وسيعى از مردم و نخبگان ، ناراضى و در فشار باشند قابل دوام نيست . اگر‏ ‏حكومت كردن با اين شيوه و روش و با ايجاد رعب و خفقان و استبداد و‏ ‏سركوب و پر كردن زندانها از نخبگان و آزادى خواهان و گروههاى سياسى‏ ‏مختلف ممكن بود، رژيم شاه توانسته بود حكومت خود را حفظ كند و هنوز‏ ‏پابرجا بود.

‏ ‏نظامى كه تحت لواى اسلام بوده و افتخار شيعه بودن را دارد با انجام چنين‏ ‏اعمالى نه تنها در سطح جهان ، بلكه در كشور و در ميان توده ها و جوانان ‏ ‏خودمان نيز موجب بدبينى نسبت به اسلام و دين گشته ، و عجز اسلام از‏ ‏تحقق عدالت در جامعه را اعلام مى‎كند; و متأسفانه تصميم گيرندگان امور‏ ‏بر اين حقيقت روشن چشم بسته اند و به مدح مداحان و چاپلوسى‏ ‏تملق گويان - كه طبق حديث پيامبر خدا(ص ) بايد خاك بر دهان آنان ريخته‏ ‏شود - دل خوش كرده اند.

‏ ‏سلامتى و توفيق جنابعالى را در پيمودن اين راه خطير از خداوند بزرگ‏ ‏مسألت دارم .
‏ ‏والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته .
‏31 شهريور ماه 1388 - 2 شوال 1430‏
‏قم المقدسة - حسينعلى منتظرى
+ پيرو ولايت 

منهدم شد

سيّد روح‌الله مصطفوي موسوي خميني (?? شهريور ????- ?? خرداد ????) با نام مستعار امام. نام برده قرار بود آب و برق را مجاني کند ولي در عوض مملکتي را به گائيدن داد.از نظر ما خميني خدمت بزرگي به ملت ايران کرد.

----------------------------------------------------

منهدم شد

محمد صادق صادقي گيوي معروف به خلخالي (????-????). به عنوان کفتار پير جمهوري اسلامي شناخته شده است.وي که يکي از کثيف ترين شخصيت هاي اسلامي در 1400 سال اخير بشمار مي رود مسئول قتل هزاران ايراني از جلمه کودکان مي باشد.

نام برده در سال 1383 به گه نشست.

-------------------------------------------------------------------

سيد احمد خاتمي (زاده? ?? ارديبهشت‌ ???? در سمنان) معروف به احمد گنده گوز در حوادث اخير بسيار گه زياد خورده است.
-------------------------------------------------------------------
علي حسيني خامنه (?? تير ???? در مشهد) معروف به سيد علي خامنه‌اي، يا سيد علي گدا.مرد اول ايران،

وي رهبر کنوني نظام جمهوري اسلامي ايران است که به اميد خدا به زودي نخواهد بود. نام برده به مدت 30 سال است که از روي تخم هاي خود ميلي متري تکان نخورده و در اين مدت فقط کس و شعر به هم بافته و روي بانو خجسته تلمبه زده است. حاصل 30 سال تلمبه 6 فرزند از جمله آقا مجتبي هستند. اين آقا مجتبي خيلي مرموز هستند چون هيچ عکسي روي اينترنت از ايشون يافت نمي شود.

-------------------------------------------------------------------

احمد رضا رادان ملقب به گوژ پشت تهران

نام برده عامل دستگيري بسياري از دارو بخش هاي تهران و آزار و اذيت شهروندان بوده است

-------------------------------------------------------------------

سرلشگر سيد حسن فيروزآبادي (رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح) ملقب به فيروز چاقال
--------------------------------------------------------------------
يادمان باشد که محمود يک مجرم نيست، محمود يک بيمار است و براي درمان به حمايت ما و شما نياز دارد.!


+ پيرو ولايت 

عضويت در سپاه

قابل توجه علافه مندان عضويت در سپاه، فقط افرادي واجد شرايط عضويت در سپاهند که حد اقل 2 سال براي بسيج حمالي کرده باشند!
سپاه پاسداران جمهوري اسلامي ايران مجموعه اي از حرامزاده ترين و زنا زاده ترين ها را نياز دارد

رد کرده ايد؟

نياز فوري به تجاوز داريد؟

خودتان را بترکانيد، فرصتي استثنائي براي تخليه فشار هاي رواني !

منتظر اطلاعات بيشتر باشيد….


پاسخ

سلام .... بابا اينقدر استعداد هاتو هدر نده ..... تو مخي به جان خودت ... يه دعوت نامه و عضويت و اينا بنويس براي شهداي سبز ... هر کس ميخواد شهيد بشه .... تو که خوب بلدي .... فردا يادت نره زنگ بزني .... از اين توپ پينگ پونگ سبزا هم ميذارم رو داغت ... پرچم سبز و اينا هم جوره ... منتظرما ... ياعلي
+ پيرو ولايت 

عضويت در بسيج


قابل توجه جوانان بيکار:

اگر از تنهايي رنج مي بريد
اگر مشکل جنسي داريد
اگر مشکل رواني داريد
اگر عشق لات بازي داريد ولي زورتان به کسي نمي رسد
اگر از نظافت بيزاريد

« سنگ بناي بسيج بر حكم فقهي و تجاوزي استوار است؛ جهادي كه مبتني بر روحيه تهاجمي باشد و نه سازنده » امام خميني
عضويت در بسيج جمهوري اسلامي يعني خود کفايي

هم اکنون عضو بسيج جمهوري اسلامي ايران شويد. به مديريت سيد علي خامنه اي و محمد علي جعفري


آموزش ورزش هاي رزمي

موتور سواري يک ترک، دو ترک، دو ترک با زنجير

مراسم گريه زاري سبک گي پارتي شب هاي جمعه

آموزش دروس فقهي

مروري بر جايگاه تجاوز در اسلام و ائمه اطهارعليهم السلام


پاسخ

سلام ... ببين يه سيرک ميشناسم ... نياز به دلقک دارن ... بيا ببرمت اونجا .. پول خوبي ميدنا ... حتي بيشتر از بسيج ... استعداد ذاتي رو داري ... دو تا پرچم سبز ميدن دستت يک کم حرکاتي که ميگن بکن ... پول بگير برو فردا بيا دوباره ... خوبه ها .. از دست ندي ... فردا زنگ بزن بهت ادرس بدم ... ياعلي
+ آنتي بسيجي 

به جوجه بسيجي :

من خودم تو نماز عيد فطر بودم گفت اعترافاتي كه اين افراد در مورد ديگران مي كنند از نظر فقهي و شرعي و عقلي هيچ مشروعيتي نداره . حالا تو يا شرع نمي دوني چيه . يا خودتو ميزني به كوچه علي چپ . يا زبونم لال آقاتونو قبول نداري . اگه روت نميشه بگي قبولش ندارم در لفافه نگي بهتره . راستي من هم چنان منتظرم جواب ندادنات هستم . خنده بازار جان

به فدائيان رهبر :

صحبت هاي شما قابل جواب دادن نيست . چون فقط هر چي از اخبار شنيدي تكرار ميكني . كه خب تلويزيون دولتي هم اين بديا رو داره . سعي كن كمتر بشيني پاي تلويزيون .

پاسخ

سلام ... فک کنم واضح گفتم .... اعترافات تو دادگاه براي قاضي حجته ... تو هم برو تو دادگاه بگو احمدي نژاد به من دو ميليون پول داد دادگاه نامه ميده به احمدي نژاد .... البته اول ميبينه دو ميليونت کو .... ولي اينکه رسانه اي و عمومي بشه بله رهبر گفتن اشکال داره ... ولي هيچي از حرمت دادگاه کم نميشه ... دادگاه محل اعترافه به عوامل ديگه و کارهاي خود ... نه ؟؟؟ .. تفسير به راي نکن ... ياعلي
+ فدائيان رهبر 

درجواب آنتي بسيجي=

اتفاقا برعکس من خيليا روديدم تاقبل ازانتخابات طرفدار موسوي بودن ولي بعدش بخاطرقانون شکني ايشون ازکارخودپشيمون شدن والانم ازاون13مليون فقط چندهزارنفرطرفدارمونده براش !!

درموردموسوي=وقتي بامنافقا دستش تويه کاسه اس منافق نيست؟؟؟قانون شکن هم که هست,نيست؟؟؟

درموردخاتمي=علماي دنيا پرست راهزنان راه خدايند. پيامبراکرم(ص). بعدشم اين روحاني فقط بلده با خانوما بگرده .هدفش ازگفت وگوي تمدنها يه چيز ديگه بود!!

تااونجا که مايادمونه مملکت ما24سال دست آقايون اصلاح طلب بوده وهرمشکلي هم که داريم مديون جاه طلبي اوناييم.حالايکي هم که اومده درستش کنه نميذارين.

درمورد دادگاه هم منظورآقا اين بود که ايشاالله خودشونو که محاکمه کرديم بازبون خودشون اعتراف ميکنن واين حرف روهم بخاطرشايعات گفت که البته ازنظرشماشايعه اس!!

+ ب 
فيش پول يک بسيجي
http://3.bp.blogspot.com/_gfpzSJg5QHE/SrifsveSrAI/AAAAAAAAAA4/OgCQzODVVrw/s1600-h/basiji.jpg
پاسخ

سلام ... کسي که اينو درست کرده بهش بگو چند بار اومدي بسيج ؟؟؟ .... جلوي روز قدس نوشته حضور نداشتيد تعلق نميگيرد ... آخه بنده خدا تو نامه رسمي حکم رو مينويسن اگه نياز باشه زير نامه توضيح ميدن چرا .... يعني اول مينويسن تعلق نميگيرد ... بعد زير جدول مينويسن چون حضور نداشتيد .... بعد اصلا کل نامه هاي مربوط به بسيج از ... به .... داره ... از يه جايي به يه جاي ديگه .... بعد زير نامه ها صندوق پستي و اينا نميزنن .... بعد تو جول اگه باشه اگه سطري يا ستون از جدول خالي باشه از اين ستاره ها ** ميزنن .... ميومدي پيش خودم نامه قشنگ برات درست ميکردم ... پرينت ميگرفتم ... تاش ميکردم دوباره اسکن ميگرفتم ... واقعي واقعي .... ان کيد الشيطان کان ضعيفا .... ياعلي
 <    <<    6   7   8   9   10    >>    >