آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <    <<    6   7   8   9   10    >>    >
 
+ بهنام 

حاج محسن سلام عليكم

تو حكومت مولا علي را با حكومت جمهموري اسلامي مقايسه مي كني؟؟حضرت علي يه مرد بود چرا داري با نامردا مقايسه اش مي كني هان؟؟؟كسايي كه به خاطر قدرت از هيچي نمي گذرنداز هيچ جنايتي دريغ نمي كنند بعد هم با قدرتي به نام رسانه دولتي مي خواهند اين مسائل را ماست مالي كنند.ببين اقا محسن دنيا اين جور نمي مونه الان قدرت دست شماست فرمون دست شماست هر جا بخواهيد فرمونا مي پيچونيد يه سري مسائل كلي را منار كرديدا روش مانور مي ديد مردم خر ساده لوح گول مي زنيد داريد تو يه جنگ يه طرفه جولون ميدهيد فكر مي كنيد هنر مي كنيد.به قول خودت يا حق

+ فدائيان رهبر 

به آنتي بسيجي=

اميدوارم با خوندن كامنت هاي دوستاتون بتونين درك كنين كه

حرفاي من توهين بود يا نه!

اگه واقعا به اون ميگين توهين من معذرت ميخوام.

+ فدائيان رهبر 

به مرگ بربسيجي=

کسي که به مومني به پاره اي ازکلمه طعن زند(بدگويي)کندخداوندبوي بهشت رابراوحرام ميکند.درحاليکه بوي بهشت از500سال راه يافت ميشود.پيامبراكرم(ص)

توفرهنگ مانيست كه جواب فحش روبافحش بديم .اميدوارم نورايمان به قلبت بتابد تا حقيقت زندگي را دريابي.

اميدوارم دوباره خدا رو پيداكني.

موفق باشيد!

+ علي 
اين بار هاله نور بقدري زياد بود كه هيچ كس در ساختمان سازمان ملل ديده نشد به جز عده اي سياه پوست كه از طرف كشور ها و رسانه هاي بيگانه تحريك شده بودن تا فضا رو به اختشاش بكشن ولي به قوت هاله نور و نور زيادي كه داشت در اين امر ناكام موندن..
ولي نميدونم چرا اخرش وقتي داشت دكمه هاي كتش رو ميبست دستاش ميلرزيد بيچاره... خاري و خفت تا كجا؟ ترس از همه وجودش ميريخت..

+ محسن 
با سلام خدمت بهنام خان . اين رو بدون که حکومت حضرت علي مردمي مثل مردم مسلمان و شيعه کشور ما نداشت که از او اطاعت و پيروي کنن و نگاه اونها به خلافت حضرت علي نگاهي مثل خلافاي ديگر بود و مثل ما شيعيان نگاه ولايي و خدايي نداشتند.
خدا رو شکر مردم دوران ما پيرو ولايت و رهبر عزيزشون هستند همنطور که تو روز قدس در سراسر ايران اومدند و نشون دادن که از رهبرشون پيروي مي کنن
در اخر هم بايد بگم حضرت علي اگه نيروهاي وفاداري مثل بسيجا داشت که جونشون رو در راه رهبر و مقتداشون فدا مي کنن کار به اينجا نميرسيد که شما ميگين حکومت حضرت علي سقوط کرد
يا حق
+ محسن 
با سلام به دوست خوبمون طس جوابشون رو در پايين مي زارم:
- لبنان کشوري است که مدتهاست دچار کشمکش هاي داخلي است و 7 ماه مجلس اين کشور از رسيدن به تفاهم بر سر انتخاب رييس جمهور ناتوان بود. در حال حاضر هم با گذشت 2 ماه از برگزاري انتخابات سراسري موفق به تشکيل کابينه نشده اند! ضمناً در انتخابات اين کشور گروه 14 مارس که مورد حمايت آمريکا و عربستان سعودي هستند پيروز شدند!
2- توضيح درباره صندلي هاي خالي را هم با فرستادن 3 عکس از خبرگزاري هاي معروف غربي در حين صحبت نيکولا سارکوزي رييس جمهور فرانسه پاسخ مي دهم که همه بهتر متوجه شوند که انتظار سالن مملو از جمعيت, خارج از عرف است!
http://www.daylife.com/photo/0ecz23F1PRc43?q=sarkozy
در صورت درخواست نمونه هاي مشابه در زمان صحبت ديگر رهبران دنيا هم به وفور موجود است که قابل ارائه است!
+ بهنام 

گاف هاي 20:30 در تئاتر سعيده پورآقايي!!

سلام: دختر جوان اذعان کرد که از تراس منزل به پايين پريده و پايش دچار شکستگي شده بود!!!! اما اگر با دقت تمام صحنه ها را رصد مي کرديد متوجه ميشديد که ماموران امنيتي(همان دروغ پردازان 20:30) وقتي زنگ آپارتمان آنها را زدند واحد 12 را فشردند....با فرض اينکه اين آپارتمان در هر طبقه 4 واحد داشته باشد با احتساب طبقه همکف(همان لابي) مي شود 4 طبقه!!!!! از 4 طبقه چگونه خودش را پرت کرده پايين و زنده مانده!؟ آيا قصد خودکشي داشته يا آرتيست و بدلکار بوده؟!!؟؟؟
امشب بار ديگر 20:30 کذاب به تکذيب يکي ديگر از کشته شدگان پرداخت:سعيده پور‌آقايي. اما چند نکته در اعترافات او و مادرش (که هر دو از ذوب شدگان هستند) جلب توجه مي‌کرد. به اين نکته نيز بايد اشاره کرد که مهدي کروبي در آخرين نامه‌اش آورد که اطلاعات در مورد اين خانم اشتباه بوده و در جلسه با هيات حقيقت(!)ياب به آن اشاره کرده بود اين سوال را مطرح کرده بود که چرا در مورد ترانه موسوي اين غوغاها که به پا شد سريعا پس از افشاي او فروکش کرد؟؟ اما گاف‌هاي اين تئاتر:
1. دختر جوان اذعان کرد که از تراس منزل به پايين پريده و پايش دچار شکستگي شده بود!!!! اما اگر با دقت تمام صحنه ها را رصد مي کرديد متوجه ميشديد که ماموران امنيتي(همان دروغ پردازان 20:30) وقتي زنگ آپارتمان آنها را زدند واحد 12 را فشردند....با فرض اينکه اين آپارتمان در هر طبقه 4 واحد داشته باشد با احتساب طبقه همکف(همان لابي) مي شود 4 طبقه!!!!! از 4 طبقه چگونه خودش را پرت کرده پايين و زنده مانده!؟ آيا قصد خودکشي داشته يا آرتيست و بدلکار بوده؟!!؟؟؟
2. مادر اين خانم ادعا مي‌کرد که به هيچ کس نگفته بود که وي از خانه بيرون زده است اما کاش ميگفت که چگونه عکس دخترش از خانه بيرون رفته است! (قبل از مراسم ختم)
3. اين خانم جوان عملي انجام داد که آدم در شگفتي مي‌ماند!! به نظر شما چقدر پول گرفته تا در تلويزيون ضرغامي و دوستانش به فراري بودن خود اعتراف کند! حتي دختران و زنان بد کاره نيز حاضر به صحبت جلوي دوربين نيستند و اصرار بر محو کردن يا شطرنجي کردن چهره دارند...شگفتا کسي که ادعاي آبرو!!! مي کند اينگونه بي حياوار براي مطامع سياسي کج عده اي کوتوله سياسي جلوي دوربين و چشم هزاران نفر بر فراري بودن خود اصرار مي‌ورزد!!
4.اين خانم فراري از ريخته شدن آبروي خود توسط جريان هاي سياسي گلايه مند بود! اما بهتر است به وي متذکر شوند که کدام روزنامه بر فراري بودن وي اصرار ورزيد و در متن خود آورد که او سابقه 3 بار فرار از خانه دارد و اينبار نيز از خانه فرار کرده. آيا روزنامه ي ذوب شده و امنيتي به جز کيهان شريعتمداري اين ادعاها را منتشر کرد؟؟؟ پس بهتر است تنها به کاغذ هاي ارئه شده توسط بازجويان 20:30 اکتفا نمي کرد و کمي هم عقل نداشته خود را به کار مي انداخت. البته کسي که در تلويزيون به فراري بودن خود اعتراف مي‌کند انتظاري بيش از اين نيست.

+ ب 
سلام بچه ها
اين خبر رو همين الان ديدم
نامه سرگشاده پينوکيو به احمدي نژاد
بسم الله الرحمن الرحيم
با ياري خداوند متعال و با سلام و صلوات به انبياء بزرگوار الهي و ائمه معصومين صلوات عليهم اجعمين حال که از شرکت صهيونيستي والت ديسني مرخص گشته ام،اين فرصت غنيمت مي شمارم تا به تحرير اين نامه خطاب به جناب عالي بپردازم.

من در اينجا به عنوان برادر بزرگتر شما، جنابعآلي را نهي از منکر مي کنم که دروغ گو را به هيچ دين و آئيني عاقبت نيست و در هيچ جاي دنيا هتل ندهند؛دروغ گفتن چه براي حفظ اسلام و چه براي خايه مالي از سيد الاغ خامنه اي هم وزن مادر جندگيست و همانا خداوند براي مادر جندگان عذابي سخت وعده داده است.

محمودجان اگرچه دماق شما چون دماق من دراز نمي شود ولي بر هراس باش که همانا چوبي که ملت به کونت خواهند کرد روز به روز دراز تر و کلفت تر مي شود و مبادا آن روز از خواب غفلت بر خيزي که سيد علي در حال عشق بازي با سيد حسن باشد و تو در حال حساب پس دادن به اين ملت!

لازم مي دانم که در اين نامه به شما از سرنوشت خويش ياد آور شوم که همي آدم شدن براي امثال من و شما دشوار خواهد بود. چه شب ها که در شکم نهنگ به تنهايي گريستم و به کرده خود غبطه خوردم. برادرم؛ بر هزر باش که اين راهي که تو مي روي نه به آدميت و نه به شکم نهنگ ختم مي شود ،راهي که تو مي روي فقط يک مقصد دارد و به خدا قسم آن مقصد فقط کون خر است. اى محمود، خود را براى جنگ با ملت بسيج مكن كه تو را در برابر خشم آنان توانى‏نيست و آن همه سپاهي و اطلاعاتي تو در برابر خشم ملت چون تار موئيست در ميان پشمان کس ننه آقا خامنه اي.

نامه ام را با حديثي از حضرت آيت اللاه مهدي پلنگ صورتي به پايان مي رسانم:

أولئك الذين يغشون الحكومة أو الحق ، أنت تعلم أن الله شاهد على الخداع التي أنشأتها کون ، لا الطريق أمام وألا يبقى الطريق

“اي کساني که بر جماعتي بر حق يا تقلب حکومت مي کنيد، بدانيد که فريب خلق خدا اره در کون کردن است، نه راه پيش باقي مي گزارد و نه راه پس.”

اسلام عليکم و رحمت الله و پر کاهو

دوشنبه 30 شهريور 1388

سيد علي رضا پينوکيو


منبع: لجن نيوز

http://lajannews.rr.nu/

+ بهنام 
حكومت حضرت علي با ان عدل داد عظمتش سقوط كرد حكومت جمهوري اسلامي كه جاي خود داره شب دراز است قلندر بيدار.البته ما دلمون نمي خواهد جمهوري اسلامي سقوط كنه ولي مطمئن باش خوني كه توسط عاملان رژيم ريخته شد بدون جواب نمي مونه حتي يه قطره خون مي دوني كه خون دامن گيره.يا علي
dar pasokh be fadaee rahbar: darbareh ozviat dar basij va een site - salam man raftam dobareh soal ro ba deghat khoondam va motevajeh shodam keh javab kamel behetoon nadadam.. az chand ta baradare basijie koon deh porsidam va goftan bejoz mamanet bayad khaharat ham bebari pishe rahbar bara ozviat dar basij.. rahabar kheili khoshesh miad koone shoma basijiaee topol mopol mesle sardar firooz abadi (tank) bezare.. ama az mamanotoon kheili bishtar khoshesh miad.. az khaheratoon keh nagoo.. haz mikooneh baad az teryak koone khaharaye basiji bezareh.
+ طس 
قابل توجه بسيجي هاي پيرو ...
لبنان جون هم سازمان ملل رو هنگام سخنراني ترک کرد...
http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_kqg8xzNFg81qzgbl2o1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=0RYTHV9YYQ4W5Q3HQMG2&Expires=1253838647&Signature=eWsvXxalZvM%2B24hFYbd7z9xp9MY%3D
+ چي ؟ بگم؟ 

http://i34.tinypic.com/ftga6h.jpg
يا امام خامنه اي
+ خدا 
متاسفم براتون
يك نمونه در تاريخ اسلام بيار كه در اون در دادگاه به كسي تهمت بزنن، بعد رهبر بياد بكه اين تهمت ها مشروعيت نداره.. خوب اگر خامنه اي شعور داشت، از همون اول جلوش رو ميگرفت، نه اينكه بعد از اين همه تهمت زدن، بياد بگه مشروعيت نداره..
بعد چطوريه، مثلا حجاريان رو از اول انتخابات گرفتن، بعد كه اعتراف كرد و به ديگران تهمت زد (راست و دروغش بماند) اون رو آزاد كردن؟ اين همه مدت براي چي گرفته بودن؟ بياد به كسي ديگه تهمت بزنه، و بعد اعتراف كنه و آزاد بشه؟ اگر خلافي نكرده بود براي چي اين همه مدت بازداشت بود؟
ميشه بگي حجاريان جرمش چي بود؟

يه سوال مهم: تا حالا شده حتي يك لحظه فكر كني كه مثلا خامنه اي داره اشتباه ميكنه؟ يا مثلا خودت؟ در تفكراتت؟
من نيازي به جواب تو ندارم.. به خودت بگو..
اگر جوابت "نه" است.. برو قران رو دوباره بخون! اگر "آره" باز هم برو دوباره بخون...
+ بضعت 

سلام بر برادر بسيجي خودم

همه اين آشغالا يي كه اينجا چرت و پرت ميگن با اطلاعتون برسونم كه

تا بسيجي هست زندگي بايد كرد همه تون بريد گم شيد تا بسيجيايي مثل مهديار داريم چه غم داريم مثل اينكه از اينكه يه انسان پيدا شده خيلي داريد حرص ميخوريد پس بحرص تا بحرصانيمتان حالا كه داريد حرص ميخوريد پس اينم يه حرص ديگه عشق فقط عشق علي رهبر فقط سيد علي

برادر عزيزم ادامه بده ما هم هستيم هركي با مهدياره دستشو ببره بالا

دست من بالاست

نبود؟؟؟

+ محسن 
خوب انتي بسيج جون اگه اون حرف دوستمون توهين باشه پس اين ابراز علاقه همفکران شما به ما رو بايد چي گفت؟

فدائيان رهبر : خوب آره ديگه بديه تلويزيون دولتي اينه كه دهنه شما

رو مي بنده

به محسن:

بدبخت بيچاره شماها لياقتتون فحشه انتظار دارين به کسي که هموطنامون رو ميکشه چي بگيم؟ همين هم زياديتون بود... تحملتون ميکنيم و بدون منت مادرتون رو ميگائيم طلب کار هم هستين؟ بعدشم مگه بسيجيا آدم حساب ميشن؟



 <    <<    6   7   8   9   10    >>    >