ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ ب 
سلام بچه ها
اين خبر رو همين الان ديدم
نامه سرگشاده پينوکيو به احمدي نژاد
بسم الله الرحمن الرحيم
با ياري خداوند متعال و با سلام و صلوات به انبياء بزرگوار الهي و ائمه معصومين صلوات عليهم اجعمين حال که از شرکت صهيونيستي والت ديسني مرخص گشته ام،اين فرصت غنيمت مي شمارم تا به تحرير اين نامه خطاب به جناب عالي بپردازم.

من در اينجا به عنوان برادر بزرگتر شما، جنابعآلي را نهي از منکر مي کنم که دروغ گو را به هيچ دين و آئيني عاقبت نيست و در هيچ جاي دنيا هتل ندهند؛دروغ گفتن چه براي حفظ اسلام و چه براي خايه مالي از سيد الاغ خامنه اي هم وزن مادر جندگيست و همانا خداوند براي مادر جندگان عذابي سخت وعده داده است.

محمودجان اگرچه دماق شما چون دماق من دراز نمي شود ولي بر هراس باش که همانا چوبي که ملت به کونت خواهند کرد روز به روز دراز تر و کلفت تر مي شود و مبادا آن روز از خواب غفلت بر خيزي که سيد علي در حال عشق بازي با سيد حسن باشد و تو در حال حساب پس دادن به اين ملت!

لازم مي دانم که در اين نامه به شما از سرنوشت خويش ياد آور شوم که همي آدم شدن براي امثال من و شما دشوار خواهد بود. چه شب ها که در شکم نهنگ به تنهايي گريستم و به کرده خود غبطه خوردم. برادرم؛ بر هزر باش که اين راهي که تو مي روي نه به آدميت و نه به شکم نهنگ ختم مي شود ،راهي که تو مي روي فقط يک مقصد دارد و به خدا قسم آن مقصد فقط کون خر است. اى محمود، خود را براى جنگ با ملت بسيج مكن كه تو را در برابر خشم آنان توانى‏نيست و آن همه سپاهي و اطلاعاتي تو در برابر خشم ملت چون تار موئيست در ميان پشمان کس ننه آقا خامنه اي.

نامه ام را با حديثي از حضرت آيت اللاه مهدي پلنگ صورتي به پايان مي رسانم:

أولئك الذين يغشون الحكومة أو الحق ، أنت تعلم أن الله شاهد على الخداع التي أنشأتها کون ، لا الطريق أمام وألا يبقى الطريق

“اي کساني که بر جماعتي بر حق يا تقلب حکومت مي کنيد، بدانيد که فريب خلق خدا اره در کون کردن است، نه راه پيش باقي مي گزارد و نه راه پس.”

اسلام عليکم و رحمت الله و پر کاهو

دوشنبه 30 شهريور 1388

سيد علي رضا پينوکيو


منبع: لجن نيوز

http://lajannews.rr.nu/