• وبلاگ : مهديار دات بسيجي
  • يادداشت : 13 آبان و محکمترين تو دهني ملت به سبزکها ...
  • نظرات : 5 خصوصي ، 124 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <    <<    6   7   8   9      >
     
    + فدائيان رهبر 

    اقا محسن

    اينا كه معني اين شعر رو نميدونن

    بني ادم اعضاي يكديگرند كه در افرينش زيك گوهرند

    چو عضوي به درد اورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار

    اينا فقط خوداشونو قبول دارن و فقط وقتي يكي از خودشون بميره جلزوولز ميكنن و دنيارو به هم ميريزن.هر كسي بجز خودشون مستحق مرگه و حقش بوده كه بميره.

    اينا( بعضي هاشون) اگه وجدان داشتند روز قدس اون شعارها رو نميدادند.

    من موندم اينا با اين قساوت قلب چطوري ميخوان پدر مادر بشن.

    اگه همين بلا سر عزيز دردونه ها و همسران خودشون بياد راضي هستن؟

    + محسن 
    راستي با اين خبر هاي سوخته بحث اصلي رو منحرف نکنيد . بازم بگيد که ازادي بيان نيست . رهبري خودش هم اجازه داد که تا جلو رسانه ها صحبت خودشون رو بکنند اون کسي که رفت و گفت که انتقاد از رهبري نيست خودش يعني نفهميد که چه جوري اگه انتقاد نيست پس تونست جلوي رسانه حرفش رو بزنه. راستي واقعن اون دانشجو بود چون اگه تو دانشگاه بود انتقادي رو که بعضي از استاد ها از زمين و زمون مي گيرن رو مي ديدند و احتمالن از نوچه هاي اون اساتيد هستن
    خوب خبر اصلي و مهم اين هست
    زير سوال بردن انتخابات بزرگترين جرم است
    + محسن 
    رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار با جمعي از نخبگان دانشگاهي زير سوال بردن انتخابات را بزرگترين جرم دانستند.
    حضرت آيت الله خامنه اي، پس از سخنان شماري از نخبگان جوان، ديدار با جوانان فرزانه را مثل هميشه بسيار شيرين و اميدبخش خواندند و تأكيد كردند: جوانان نخبه و تحصيلكرده اي كه فرزانگي را با تعهد و احساس مسئوليت همراه كرده اند حقيقتاً اميد اصلي كشور و عامل اساسي تحقق آينده درخشان ايران محسوب مي شوند.
    رهبر انقلاب اسلامي، با اشاره به اينكه ديدگاهها و پيشنهادهاي نخبگان جوان هر سال در مقايسه با سال قبل برتر و عميق تر مي شود افزودند: اين واقعيت نشان دهنده توجه جوانان به مسائل اساسي كشور و نشانه و معناي پيشرفت است و مسئولان بايد با توجه به اين حقايق، براي آينده برنامه ريزي و اقدام كنند.
    ايشان، تأكيد نخبگان جوان بر مسائلي نظير ضرورت حركت براساس نيازهاي ملي و بومي، توجه به عنصر معنويت ديني، تقويت فرهنگ صحيح نخبگي و اخلاقي شدن جامعه را نكاتي بسيار مهم برشمردند و خاطرنشان كردند: شنيدن اين نكات بسيار تعيين كننده از زبان نخبگان جوان، هر انسان متفكر، آگاه و متعهد را به يقين مي رساند كه شجره طيبه نظام اسلامي و اين جامعه اصيل، در پرتو همين پيشرفت محسوس «مادي - معنوي - علمي و اخلاقي»، حتماً به اهداف خود خواهد رسيد.
    رهبر انقلاب اسلامي، با اشاره به روشن شدن تدريجي برخي حقايق خاطرنشان كردند: واقعيت اين است كه نظام اسلامي درگذر از حوادث پرفراز و نشيب سي سال اخير از جمله حوادث سياسي اخير، و به علت مقاومت در مقابل هجوم بي سابقه، همه جانبه و مستمر قدرتهاي امنيتي، سياسي، رسانه اي و تبليغاتي جهان، از نوعي مصونيت برخوردار و به مجموعه اي مستحكم و ضدضربه تبديل شده است.
    حضرت آيت الله خامنه اي، توطئه هاي دشمنان ملت ايران را واقعيتي انكارناپذير خواندند و يادآور شدند البته ممكن است كسي كه در داخل، محور و هم جهت با اين توطئه ها قرار گرفته، خودش متوجه اين ماجرا نباشد اما اين مسئله، واقعيات را عوض نمي كند.
    ايشان، جنجال سازي و لفاظي را باعث پيچيده تر شدن مشكلات دانستند و با اشاره به برخي مسائل قبل و بعد از انتخابات افزودند: آزادانديشي واقعي با اقداماتي مانند ايجاد كرسي هاي آزاد «فكري - سياسي» و معرفتي در دانشگاهها و بحث منطقي دانشجويان براي درك حق و حقيقت محقق مي شود.
    حضرت آيت الله خامنه اي بحث منطقي، جوگير نشدن و بي توجهي به تشويق ها يا تعريضهاي دشمنان، شنيدن سخنان مختلف، آزادانه فكر كردن و برگزيدن بهترين سخنان را مبناي پيشرفت حقيقي و عناصر آزادي واقعي دانستند و تأكيد كردند: اگر غير از اين شد بايد منتظر حوادث و آشفتگي ها بود همانگونه كه جنجال قبل از انتخابات به جنجال بعد از انتخابات منجر شد بخصوص وقتي كه دست بيگانه هم در مسائل دخالت كرد.
    حضرت آيت الله خامنه اي، انصاف در انتقاد را ضروري دانستند و افزودند: البته اگر صدا و سيما مي توانست واقعيات و پيشرفتهاي كشور را بطور كامل، بدرستي و با هنرمندي منعكس كند، اميد نسل جوان به آينده و خشنودي و سرافرازي مردم، به مراتب بيش از وضع فعلي بود اما بهرحال در انتقاد از هر مسئله و دستگاهي بايد انصاف را هم در نظر گرفت.
    حضرت آيت الله خامنه اي، اصلي - فرعي نكردن مسائل را از جمله عوامل غيرمنصفانه عمل كردن برخي مطبوعات خواندند و افزودند: البته مسائل فرعي نيز كم اهميت نيست اما در حوادث پس از انتخابات، اصل انتخابات و حضور پرعظمت و نصاب شكن مردم، مسئله اصلي و بقيه مسائل فرع بود اما عده اي با بي انصافي بگونه اي ديگر عمل كردند.
    رهبر انقلاب اسلامي، زير سئوال بردن اصل انتخابات را بزرگترين جرم خواندند و با انتقاد از بي توجهي برخي به اين جرم افزودند: همان فرداي انتخابات عده اي بدون دليل و استدلال، آن انتخابات عظيم را دروغ خواندند آيا اين جرم كمي است؟
    ايشان افزودند: دشمن هم از اين بي انصافي حداكثر استفاده را كرد و در داخل هم عده اي كه از اول با نظام اسلامي موافق نبوده اند با توجه به صحنه گرداني و ميدانداري برخي از عناصر خود نظام، فرصت را مغتنم شمردند و آن حوادث پيش آمد.
    رهبر انقلاب اسلامي با اعلام برخي مسائل پشت صحنه، به دادن پيغام به عناصرصحنه گردان در اولين ساعات پس از انتخابات اشاره كردند و افزودند: در همان ساعات اول به آنها پيغام خصوصي دادم كه شما در حال شروع برخي مسائل هستيد اما ديگران از آن ها سوءاستفاده مي كنند و شما نمي توانيد ماجرا را كنترل كنيد و همانطور هم شد. در حاليكه كساني كه وارد عرصه سياست مي شوند بايد مثل شطرنج باز ماهر، حركات و تغييرات بعدي عرصه را نيز محاسبه و پيش بيني كنند.
    حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به سخنانشان در نماز جمعه پس از انتخابات افزودند: ابتدا پيغام خصوصي و نصيحت لازم داده شد اما وقتي انسان ناچار مي شود برخي مسائل را علناً نيز ابراز مي كند.
    ايشان با اشاره به مخالفت و خط زدن شعار مرگ بر اسرائيل و مرگ بر امريكا در برخي حوادث اخير سئوال كردند: معناي واقعي اين مسائل چيست؟
    حضرت آيت الله خامنه اي همچنين مواجه كردن مجموعه اي از مردم با نظام و كشور را آن هم در حاليكه اين مجموعه، صادقانه و بدون سوءنيت وارد ميدان انتخابات شده بودند، خلافي بزرگ دانستند.
    ايشان درباره انتقاد از رهبري نيز خاطرنشان كردند: البته انتقادها هم اكنون نيز بيان مي شود و بنده هم آنها را دريافت مي كنم.
    رهبر انقلاب اسلامي، در بخش ديگري از سخنان خود پيشرفتهاي كنوني كشور را برآيند برنامه ريزيهاي گذشته و تلاشهاي جاري برشمردند و افزودند: بينش سياسي و رسوخ مفاهيم و مباني ديني در عمق انديشه هاي جوانان نشان مي دهد كه نسل جوان امروز را نمي توان متوقف كرد و اين حقيقت ناب ضامن استمرار پيشرفت كشور است.
    ايشان، علم و تحقيق را رمز پيشرفت و اقتدار هر كشور ناميدند و خاطرنشان كردند: بيگانگان با درك اين مسئله، محيط هاي دانشگاهي و دانشجويي را آماج توطئه قرار داده اند تا به هر شكل ممكن در روند فعاليتهاي علمي اختلال ايجاد كنند و جوانان عزيز و باهوش، نگذارند اين تير دشمن، به هدف بخورد.
    رهبر انقلاب اسلامي، استقلال حركات و فعاليتهاي علمي - هنري و سياسي كشور از خارج را لازمه استقلال واقعي ملت دانستند و با توصيه مؤكد به جوانان نخبه براي شكرگذاري نعمت هوش و استعداد خدا دادي افزودند: شناخت نعمت، درك الهي بودن آن و استفاده از آن در جهت صحيح، سه عنصر اصلي شكر نعمات الهي هستند.
    ايشان، مسئولان را هم به شكرگذاري نعمت وجود نخبگان فراخواندند و تأكيد كردند: بايد از مجموعه عزيز و محترم نخبگان در جهت صحيح و پيشرفت واقعي كشور بهره برد.
    + محسن 
    تقديم به سس و پپ و پس پس و ديگر جلبگ ها به بينم جوابشون در باره مطلب پائين چيه:

    گوشه اي کوچک از جنايات وهابيون (تخمي که انگليس کاشت)

    اين پليس شيعه در انتظار مرگ نشسته است

    براي ذبح گوسفند هم اول به او آب مي دهند تا تشنه از دنيا نرود اين ها چه جانياني هستند که شيعه را بدون جرعه اي آب سر مي برند
    وهابي ها پليس شيعه را خوابانده و او را زنده زنده سر مي برند

    و بالاخره سرش را از تنش جدا کرده و روي سينه اش مي گذارند

    قتل شيعيان عراق توسط وهابي ها و تکفيري ها

    آماده ي تيراندازي

    در حال تيراندازي

    در حال پر کردن خشاب براي شروع دور دوم تير اندازي

    اين تنها بخشي از آن چيزي بود که من ديدم
    ريختن بنزين روي سر شيعيان و انداختن آن ها در گودالي که آتش را از سر آن ها شعله ور مي سازد
    خواباندن جمعي از کارگران شيعه به روي شکم و به رگبار بستن چند باره ي آن ها از فاصله ي نزديک به سادگي آب پاشي با شلنگ و ... از ديگر قسمت هاي اين مستند بود
    عمق اين فجايع انساني با ديدن فيلم ها قطعا ملموس تر است
    در همين رابطه همين امروز اخباري شنيدم که مخم سوت کشيد
    چيزي را که نمي خواستم باور کنم درست از آب در آمد:
    *سايت ريگي از مسئول ستاد انتخاباتي موسوي در سيستان و بلوچستان با عنوان "سياستمدار بزرگ" ياد کرده است.
    *جهانبگلو -همان روشنفکري که دوره مي افتاد تو دانشگاه ها و مراکز مثلا فرهنگي و اجتماعي و در مورد جدايي دين از سياست و راهکارهاي گذار به دموکراسي مي گفت و با دفتر پژوهش هاي فرهنگي و خانه هنرمندان ايران و مرکز بين المللي گفتگوي تمدن هاي دولت خاتمي همکاري مي کرد و در ماجراي هاله اسفندياري دستگير شد.
    صداي عبدالمالک ريگي از راديو صداي ايران پخش شد که مي گفت: در برابر آزادي جهانبگلو حاضر است گروگان هاي ايراني اش را با جمهوري اسلامي مبادله کند.
    *سايت نوروز هم که وابسته به جنبش سبز است شهداي اخير زاهدان را "کشته" ناميده و تيتري که براي مطلبش انتخاب کرده اين است: " چند فرمانده سپاه در اثر بمبگذاري کشته شدند".
    براي من بسيار تعجب انگيز بود وقتي فهميدم عبدالمالک ريگي جنايتکار بدون کمترين احساس خطري با بي بي سي فارسي مصاحبه کرده است. من مانده ام حيران. پس اين مدعيان حقوق بشر کجا هستند؟! و چرا عليه او نمي شورند؟! درعجبم از اين همه تناقض آشکار.
    بايد در کسوت شاکي از اين روشنفکران مدعي حقوق بشر پرسيد که راز سکوت آن ها در برابر جنايات ريگي و متقابلا حمايت ريگي از آن ها چيست و براي تناقض بزرگي که بدجوري در اينجا توي ذوق مي زند چه دليلي دارند؟!



    روايت يک دانشجوي نخبه و شاهد عيني از مراسم ديدار رهبري با نخبگان: «آقا» نماز نخوانده مراسم را ترک کرد!‌

    من توي جلسه همايش ملي نخبگان ديروز و ديدار با خامنه اي شرکت داشتم و اينجا قصد دارم ماوقع را توضيح دهم.



    تعدادي براي صحبت کردن از قبل انتخاب شده بودند و حتي صحبتها و متن سخنراني اونها هماهنگ شده بود . اين افراد يکي يکي رفتند و همان صحبتهاي کليشه اي وخسته کننده هميشگي را (همگي از روي کاغذ واو ننداز) خواندند. در پايان خامنه اي پرسيد کس ديگري صحبتي نداره؟ تعدادي دست بلند کردند و يک نفر بلند شد ايستاد که خامنه اي گفت برود صحبت کند. اين دانشجو سخنان شديدا انتقادي را شجاعانه و درکمال خونسردي بر زبان راند. وي خود را دانشجوي رشته رياضي دانشگاه شريف معرفي کرد و در ابتداي صحبت گفت که اين کساني که از طرف نخبگان آمدند و از روي کاغذ حرفهايي زدند نماينده تمام نخبگان نبودند و ما آنها را انتخاب نکرده بوديم. اين حرف با تشويق شديد و استقبال حضاري که قبل از آن با صحبتهاي خواب آور کسل شده بودند همراه شد. سپس وي حرفهاي خود را به اين شکل ادامه داد( که من سعي مي کنم تا جاي ممکن عين جملات وي و در غير اين صورت نقل به مضمون بياورم) :



    "حرفهاي من در زمينه متفاوتي نسبت به آنچه که دوستان مطرح کردند مي باشد و صحبتهاي خود را در 3 بخش ارايه مي کنم.

    1- متاسفانه صداوسيماي ما بازتاب دهنده ي آنچه که درکشور ما ميگذرد نيست. آيا به نظر شما صدا وسيما وقايع اخير را به همان شکلي که در جامعه ما وجود داشت نشان داد ؟ يا خلاف واقع بود؟ درسته که حرفهاي من به صورت سوالي هست اما منظور بنده از لحنم کاملا مشخصه . متاسفانه زماني که رسانه مادرو مهمترين عنصر اطلاع رساني مردم بدين شکل رفتار ميکند انتظاري از ديگر رسانه هاي خرد نمي رود. صدا وسيما يي که زير نظر شما کار ميکند و رييس آن را شما تعيين مي کنيد ، دو حالت دارد : يا به دستور شما اين گونه عمل ميکند و يا نظارتي بر آن نداريد. اين سوال مطرح است که در اين 30 سال آيا واقعا جامعه ما به سمت اسلامي شدن و اخلاقي بودن پيش رفته؟ اگر ذره اي هم جواب به اين سوال منفي باشد بايد به عملکرد خود در اين 30 سال شک کنيم.

    2 - مساله دوم را من با مثالي در يک مقياس کوچکتر مطرح مي کنم. در يک خانواده زماني که دو برادر با يکديگر مشکل دارند اگر پدر خانواده با برادر کوچکتر برخورد خشني کند ، برادر بزرگتر هم به خود اين اجازه را مي دهد که با برادر کوچکتر رفتار خشونت آميز داشته باشد. شما که مقام پدري داريد وقتي با مخالفان خود آن گونه برخورد مي کنيد عوامل پايين تر نيز به طبع آن رفتاري دارند که همه ميدانند درزندانها چه گذشت. در مورد وقايع زندانها من به ياد دارم که در يکي از سخنراني ها فرموديد که با مسببان اين گونه وقايع و متخلفان زندانها به شدت برخورد مي شود اما.. من خودم در يک تظاهرات سکوت در تاريخ (...) حضور داشتم. اونجا لباس شخصي ها و افراد لباس دار ريختن و همه ما رو زدند.

    3- من نميدانم چرا در اين کشور اجازه ابراز هيچ گونه انتقادي در مورد شما داده نمي شود؟ من دراين 5 سالي که روزنامه ها را مطالعه مي کنم نديدم که کسي نقدي به شما وارد کند حتي يک جمله مجلس خبرگان که وظيفه آن نقد و نظارت بر عملکرد رهبري است عملا مشاهده مي شود که اين کار را انجام نمي دهد. "



    دربين صحبتها بسيجي هايي که بين حاضران پخش بودند پارازيت مي انداختند و داد ميزدن که تمومش کن . وسط صحبتها يک برگ کاغذ به اون دانشجو دادند. اونم رو کرد به خامنه اي و گفت که به من گفتن که وقتت تمومه اما اگر اجازه ميدين هنوز صحبت دارم. همين موقع بسيجي ها هم صلوات فرستادن که تمومش کنن .خامنه اي گفت از اول هم وقت تموم بود ولي حالا شما صحبتها تو ادامه بده در پايان صحبتهاي وي با تشويق شديد وبسيارطولاني نخبگان همراه شد. بعد خامنه اي شروع کرد به جواب دادن و اظهار ناراحتي کرد که اينجا ما نميخواستيم از اين دست صحبتها مطرح بشه و دوست داشتم که در زمينه مسايل نخبگان و علمي بحث بشه و در جواب به اون دانشجو همون حرفهايي رو زد که توي خبرها ديديم. يعني در واقع به خاطر صحبتهاي اون دانشجو بود که خامنه اي مجبور شد درباره انتخابات حرف بزنه و ...

    وي پاسخ داد کي گفته از ما انتقاد نمي کنن ؟! من خودم گفتم بريد کرسي هاي آزاد انديشي تو دانشگاهها بزنيد. چرا راه ننداختين خودتون؟ بريد انتقاد کنيد و...

    يک بسيجي ذوب در ولايت هم گفت آقا ميخوام بيام دست بوسي . خامنه اي هم چفيه اش رو در آورد گذاشت براي اون و فورا از پرده پشت سرش غيبش زد. به نخبگان گفته بودند انتهاي مراسم قراره نماز جماعت به امامت آقا برپا بشه ما سرگردون مانده بوديم که حالا چي به چيه و قراره چي بشه... اونا هم گفتن ديگه تمومه ، نمازي در کار نيست خودتون بريد بخونيد.
    This is how our students should be.. this is what our people want to tell KhA.R. not the way you asskissing basijies talk about that murderer
    پاسخ

    سلام ... کاري به چيزايي که نوشتي ندارم همون تيترت ... والا رفيقاي ما هم زياد اونجا بودن ... معمولا آقا ديدار صبح رو اگه به ظهر بخوره نماز نداره ... اون برا ماه رمضون و ديدار هاي بعد از ظهره که نماز مغرب ميخونه پسر خوب .... الکي جوو رو متشنج نکن .... اينم بگم نميدونم نوشتي يا نه ... وقتي اون دانشجو که اعتراض کرد ( محمود وحيدي نيا ) ... اومد صحبت کرد پشت تيريبون با اجازه رهبر و وقت بيشتر از وقت معمول .... بعد اتمام حرفاش تو جلسه حدود چند ده نفر پاشدن بيان جواب اينو بدن .... همه هم دستشون بالا بود و داشتن بلند حرف ميزدن که آقا بهشون مثل اون بگه بيان صحبت کنن .... ولي آقا نگفت ... چرا ؟؟؟ .... يک کم انصاف و عقل داشته باشيم بد نيست .... وقتي همه دانشجو هاي نخبه ميان اينو ميگن اونو ميگن از رهبرم تشکر ميکنن ... همه ميگن فيلم سازيه ... وقتي يکي مياد اينطوري ميکنه ... و خيلي راحت ميشه اون فيلمو حذف کرد و يا اون جوونو همون جا نشون که دور و برياش نشوندنش اول .... و آقا هم هيچ حرکتي نشون نده بهش .... مثل باقي داشنجو ها هيچ کس نميفهميد چي ميخواست بگه ... جهت اطلاع شما همزمان با اين پسره چندين نفر ديگه هم بلند شده بودن اجازه صحبت ميخواستن چرا آقا صاف از بين اون 7 يا 8 نفر گفت ايشون بياد ؟؟؟ ... يک کم انصاف داشته باش جواب هاي رهبري رو بهش بفم چي گفت فقط سوال رو نگير جواب ها رو هم بگير .... فعلا همين ... ياعلي
    + مريم 
    محسن ببند دهنتو وگرنه ميرم اون كامنتهايي كه درباره ي ترشح جنسيت نوشته بودي رو ميكشم بيرون ها. عقده اي
    پاسخ

    سلام ... مريم خانم جسارتا خسته نشدين اينقدر به اين و اون توپيدين ؟؟؟ .... والا اولين دختري هستين که يکي دو هفته پشت سر هم داره ميتوپه .... البته از قبل اروم تر شدين .... ولي ميشه حالا يک کم ديگه آروم تر ؟؟؟ .... بعد من گفته بودم فقط توهين به من مجازه .... ديگه خواهشا به بقيه توهين نکنيد چون پاک ميشه ..... به من بگين چيزايي که تو دلتونه تا خالي شه کامل ... البته اگه هنوز خالي نشده ... ياعلي
    بابا اگه منظورت از مردم همون فراديه كه جواب شعارو با گلوله و گاز و از اين چيزها ميدن كه تكليف همه روشنه تودهني كه پيشكش دهن امثال سبزكهارو با گلوله يا كهريزكها پر ز خون مي كنن؟؟؟!!!

    گفتي که بلا بلا بلا ، گفتم چشم ،
    از روز الست با رضا گفتم چشم
    من آمده ام تا به ولايت برسم،
    گفتي انا من شروطها گفتم چشم...

    عيدتون مبارك...

    + فدائيان رهبر 

    مريم خانم

    راستي يه منظور ديگه اي كه داشتم از اين حرفم

    (تا دلت بخواد بهم پيشنهادشده)

    اين بود كه فكر نكني كسي بهم پيشنهاد نداده عقده اي شدم و اومدم اينجا كه خودمو بچسبونم به يكي و بندش بشم

    و واسش عشوه بيام. خدا رو شكر هنوز شور و حال و مستي نوجووني از را به درم نكرده.هنوز رد پاي خدا رو تو زندگيم ميبينم

    وهنوز چشم دلم كور نشده كه بخوام كاري كنم كه شرمنده ي خدا و وجدانم بشم.

    حالا دوباره يه تيكه از حرفاي منو جداكن و مسخره كن تا بيشتر گناهامو بشوري.

    پاسخ

    سلام ... آفرين ... خط اخرو حال کردم ... ياعلي
    + فدائيان رهبر 

    ((السلام عليك يا علي ابن موسي الرضا))

    عيد همگي مبارك.

    التماس دعا

    + فدائيان رهبر 

    مريم خانم=

    نه عزيز عقده اي نيستم.قصدم از اون حرفايي كه اخرش گفتم اين بود كه بدوني اگه مشكل داشتم با همونايي كه بهم پيشنهاد دادن دوست ميشدم.

    اون شكلكي هم كه اخرش گذاشتم اگه بري تو قسمت شكلكا ميبيني اسم اون شكلك اينه(خوب بود)

    د اخه اگه كرم داشتم كه اوني كه اسمش چشمكه رو انتخاب ميكردم.

    برو بابا شما ديگه کي هستين.با اصرار ميخواي وصله هاي خودتونو بچسبوني به من.چيه خيلي دلت ميخواد يه جوري با شخصيت من بازي كني.ولي برد با منه.چون تو دلم هيچي نيست و چون هيچي نيست خدا هوامو داره.حرفات چيزي جز تهمت نيست. فقط به ظاهر هر چيزي توجه ميكني.ممنون كه گناهامو شستي.

    پاسخ

    سلام ... بذاريد بگن ... کسي که بايد ناظر باشه خداست ککه به نيت ها آگاهه ... بقيه مهم نيستن در اين مورد ... ياعلي

    گفتي که بلا بلا بلا ، گفتم چشم ،
    از روز الست با رضا گفتم چشم
    من آمده ام تا به ولايت برسم،
    گفتي انا من شروطها گفتم چشم...

    عيدتون مبارك...

    + محسن 
    مريم خانوم با اين حرف هاي شما من به اين نتيجه رسيدم که نبايد در دانشگاه و يا جا هاي ديگه با دختر هايي مثل شما حال و احوال پرسي معمولي کرد چون فکر کنم با اين تفکرات شما دورروز ديگه پشت سرمون حرف در ميارن چون شماها جنبه سلام عليک هم ندارين و اين نشون دهنده افکار مريضتون داره که همه رو مثل خودتون مي دونين . افکار مريضي که پشت هر سلام و عليکي يک قصد و مرضي دارين وبه قول خودتون کافر همه را به کيش خود خواند. و راستي شان دختر با ارزش اينه که جواب پسرهايي که قصد دوستي هاي نادرست را دارن نده و اين براي يک دختر يکي از بزرگترين ارزش هاست که گول يه عده ادم بي ارزش رو نخورن که هيچ چيزي از انسانيت و عشق نمي دونن و موقعي که هدف پليدشون رسيدن ديگه هيچ توجهي هم ديگه به اون کسي که تا دو روز پيش هر کاري براش مي کرد نداره . راستي اين چيز هايي که گفتم واقعيت هست ولي من مي دونم که شما چون جوابي نداريد من رو متهم به چيزي مي کنيد که خودتون هستيد
    واقعن هم فدائيان خانوم بايد افتخار کنه که جواب ادم هاي بي ارزشي نداده که حتي از برقرار کردن يک رابطه سالم هم عاجز هستند و عقد ه اي دختر هايي مثل شما ها هستن که تا يک پسر يک کلمه حرف مي زنن خودشون رو به راحتي در اختيارشون مي زارن و شما هم که يک سلام عليک معمولي رو هم عشوه مي دوني!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    + فرزاد 

    استقلال آزادي جمهوري ايراني
    13 آبان - كابوس كودتا چيان
    + آدم عاقل 
    ببين آقاي بسيجي شما خر هستيد
    با شما نمي شه حرف زد
    کلا" با آدم خر هر چي هم حرف بزني آخر حرف خودشو مي زنه
    لابد خودتم از همونايي بودي که راه افتادن تو خيابونو مردمو کشتند و کتک زدند
     <    <<    6   7   8   9      >