• وبلاگ : مهديار دات بسيجي
  • يادداشت : 13 آبان و محکمترين تو دهني ملت به سبزکها ...
  • نظرات : 5 خصوصي ، 124 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محسن 
    رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار با جمعي از نخبگان دانشگاهي زير سوال بردن انتخابات را بزرگترين جرم دانستند.
    حضرت آيت الله خامنه اي، پس از سخنان شماري از نخبگان جوان، ديدار با جوانان فرزانه را مثل هميشه بسيار شيرين و اميدبخش خواندند و تأكيد كردند: جوانان نخبه و تحصيلكرده اي كه فرزانگي را با تعهد و احساس مسئوليت همراه كرده اند حقيقتاً اميد اصلي كشور و عامل اساسي تحقق آينده درخشان ايران محسوب مي شوند.
    رهبر انقلاب اسلامي، با اشاره به اينكه ديدگاهها و پيشنهادهاي نخبگان جوان هر سال در مقايسه با سال قبل برتر و عميق تر مي شود افزودند: اين واقعيت نشان دهنده توجه جوانان به مسائل اساسي كشور و نشانه و معناي پيشرفت است و مسئولان بايد با توجه به اين حقايق، براي آينده برنامه ريزي و اقدام كنند.
    ايشان، تأكيد نخبگان جوان بر مسائلي نظير ضرورت حركت براساس نيازهاي ملي و بومي، توجه به عنصر معنويت ديني، تقويت فرهنگ صحيح نخبگي و اخلاقي شدن جامعه را نكاتي بسيار مهم برشمردند و خاطرنشان كردند: شنيدن اين نكات بسيار تعيين كننده از زبان نخبگان جوان، هر انسان متفكر، آگاه و متعهد را به يقين مي رساند كه شجره طيبه نظام اسلامي و اين جامعه اصيل، در پرتو همين پيشرفت محسوس «مادي - معنوي - علمي و اخلاقي»، حتماً به اهداف خود خواهد رسيد.
    رهبر انقلاب اسلامي، با اشاره به روشن شدن تدريجي برخي حقايق خاطرنشان كردند: واقعيت اين است كه نظام اسلامي درگذر از حوادث پرفراز و نشيب سي سال اخير از جمله حوادث سياسي اخير، و به علت مقاومت در مقابل هجوم بي سابقه، همه جانبه و مستمر قدرتهاي امنيتي، سياسي، رسانه اي و تبليغاتي جهان، از نوعي مصونيت برخوردار و به مجموعه اي مستحكم و ضدضربه تبديل شده است.
    حضرت آيت الله خامنه اي، توطئه هاي دشمنان ملت ايران را واقعيتي انكارناپذير خواندند و يادآور شدند البته ممكن است كسي كه در داخل، محور و هم جهت با اين توطئه ها قرار گرفته، خودش متوجه اين ماجرا نباشد اما اين مسئله، واقعيات را عوض نمي كند.
    ايشان، جنجال سازي و لفاظي را باعث پيچيده تر شدن مشكلات دانستند و با اشاره به برخي مسائل قبل و بعد از انتخابات افزودند: آزادانديشي واقعي با اقداماتي مانند ايجاد كرسي هاي آزاد «فكري - سياسي» و معرفتي در دانشگاهها و بحث منطقي دانشجويان براي درك حق و حقيقت محقق مي شود.
    حضرت آيت الله خامنه اي بحث منطقي، جوگير نشدن و بي توجهي به تشويق ها يا تعريضهاي دشمنان، شنيدن سخنان مختلف، آزادانه فكر كردن و برگزيدن بهترين سخنان را مبناي پيشرفت حقيقي و عناصر آزادي واقعي دانستند و تأكيد كردند: اگر غير از اين شد بايد منتظر حوادث و آشفتگي ها بود همانگونه كه جنجال قبل از انتخابات به جنجال بعد از انتخابات منجر شد بخصوص وقتي كه دست بيگانه هم در مسائل دخالت كرد.
    حضرت آيت الله خامنه اي، انصاف در انتقاد را ضروري دانستند و افزودند: البته اگر صدا و سيما مي توانست واقعيات و پيشرفتهاي كشور را بطور كامل، بدرستي و با هنرمندي منعكس كند، اميد نسل جوان به آينده و خشنودي و سرافرازي مردم، به مراتب بيش از وضع فعلي بود اما بهرحال در انتقاد از هر مسئله و دستگاهي بايد انصاف را هم در نظر گرفت.
    حضرت آيت الله خامنه اي، اصلي - فرعي نكردن مسائل را از جمله عوامل غيرمنصفانه عمل كردن برخي مطبوعات خواندند و افزودند: البته مسائل فرعي نيز كم اهميت نيست اما در حوادث پس از انتخابات، اصل انتخابات و حضور پرعظمت و نصاب شكن مردم، مسئله اصلي و بقيه مسائل فرع بود اما عده اي با بي انصافي بگونه اي ديگر عمل كردند.
    رهبر انقلاب اسلامي، زير سئوال بردن اصل انتخابات را بزرگترين جرم خواندند و با انتقاد از بي توجهي برخي به اين جرم افزودند: همان فرداي انتخابات عده اي بدون دليل و استدلال، آن انتخابات عظيم را دروغ خواندند آيا اين جرم كمي است؟
    ايشان افزودند: دشمن هم از اين بي انصافي حداكثر استفاده را كرد و در داخل هم عده اي كه از اول با نظام اسلامي موافق نبوده اند با توجه به صحنه گرداني و ميدانداري برخي از عناصر خود نظام، فرصت را مغتنم شمردند و آن حوادث پيش آمد.
    رهبر انقلاب اسلامي با اعلام برخي مسائل پشت صحنه، به دادن پيغام به عناصرصحنه گردان در اولين ساعات پس از انتخابات اشاره كردند و افزودند: در همان ساعات اول به آنها پيغام خصوصي دادم كه شما در حال شروع برخي مسائل هستيد اما ديگران از آن ها سوءاستفاده مي كنند و شما نمي توانيد ماجرا را كنترل كنيد و همانطور هم شد. در حاليكه كساني كه وارد عرصه سياست مي شوند بايد مثل شطرنج باز ماهر، حركات و تغييرات بعدي عرصه را نيز محاسبه و پيش بيني كنند.
    حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به سخنانشان در نماز جمعه پس از انتخابات افزودند: ابتدا پيغام خصوصي و نصيحت لازم داده شد اما وقتي انسان ناچار مي شود برخي مسائل را علناً نيز ابراز مي كند.
    ايشان با اشاره به مخالفت و خط زدن شعار مرگ بر اسرائيل و مرگ بر امريكا در برخي حوادث اخير سئوال كردند: معناي واقعي اين مسائل چيست؟
    حضرت آيت الله خامنه اي همچنين مواجه كردن مجموعه اي از مردم با نظام و كشور را آن هم در حاليكه اين مجموعه، صادقانه و بدون سوءنيت وارد ميدان انتخابات شده بودند، خلافي بزرگ دانستند.
    ايشان درباره انتقاد از رهبري نيز خاطرنشان كردند: البته انتقادها هم اكنون نيز بيان مي شود و بنده هم آنها را دريافت مي كنم.
    رهبر انقلاب اسلامي، در بخش ديگري از سخنان خود پيشرفتهاي كنوني كشور را برآيند برنامه ريزيهاي گذشته و تلاشهاي جاري برشمردند و افزودند: بينش سياسي و رسوخ مفاهيم و مباني ديني در عمق انديشه هاي جوانان نشان مي دهد كه نسل جوان امروز را نمي توان متوقف كرد و اين حقيقت ناب ضامن استمرار پيشرفت كشور است.
    ايشان، علم و تحقيق را رمز پيشرفت و اقتدار هر كشور ناميدند و خاطرنشان كردند: بيگانگان با درك اين مسئله، محيط هاي دانشگاهي و دانشجويي را آماج توطئه قرار داده اند تا به هر شكل ممكن در روند فعاليتهاي علمي اختلال ايجاد كنند و جوانان عزيز و باهوش، نگذارند اين تير دشمن، به هدف بخورد.
    رهبر انقلاب اسلامي، استقلال حركات و فعاليتهاي علمي - هنري و سياسي كشور از خارج را لازمه استقلال واقعي ملت دانستند و با توصيه مؤكد به جوانان نخبه براي شكرگذاري نعمت هوش و استعداد خدا دادي افزودند: شناخت نعمت، درك الهي بودن آن و استفاده از آن در جهت صحيح، سه عنصر اصلي شكر نعمات الهي هستند.
    ايشان، مسئولان را هم به شكرگذاري نعمت وجود نخبگان فراخواندند و تأكيد كردند: بايد از مجموعه عزيز و محترم نخبگان در جهت صحيح و پيشرفت واقعي كشور بهره برد.