چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2   3   4      >
 
+ لعنت خدا بر بسيجي يزيدي كافر 

رابطه خامنه اي و همسر و بچه هايش:

خجسته نام همسر خامنه اي است.خجسته خانم خيلي تحت سلطه خامنه اي است . ولي از برادرهايش هم خط مي گيرد.يک بار بيمارستان شرکت نفت قورق شد تا خجسته خانم براي زيبايي شکم مورد عمل ساکشن( براي برداشتن چربي هاي شکمش قرار گيرد).خجسته خانم به دليل التهاب روده بزرگ دوبار هم در لندن مورد عمل جراحي قرار گرفته است.مجتبي خامنه اي دومين فرزند خامنه اي روي پدرش بسيار نفوذ دارد اما هر کجا کم مي آورد از طريق مادرش خجسته خانم وارد مي شود.
اکنون خجسته خانم (در سال 2009) حدود 67 سال دارد.يکي از برادرانش با مجاهدين خلق رابطه داشته و به سوئد فرار کرده است.اوغير از برادر فراري، سه برادر ديگر هم دارد که در گير بيزينس هاي بزرگند.حسن، برادرخجسته خانم همه کاره تلويزيون جمهوري اسلامي است . کميسيون هاي خريد دوربين وتلويزيون سوني در انحصار اوست.مبلغ خريد هاي تلويزيون ايران از محصولات سوني اعم از دوربين و سيستم هاي مونتاژ و غيره رقم بالايي نيست .تقريبا 50 تا 60 ميليون دلار در سال . اما مردم از تلويزيون سوني سالي 500 تا 600 ميليون دلار خريد مي کنند که 7 درصد آن به حسن آقا برادر خجسته خانم مي رسد.ابتدا حق انحصار سوني مربوط به يک ايراني در دبي بود که او را تهديد کردند واو خودش از ترس امتيازش را لغو کرد.خجسته خانم عليرغم زندگي مرفه داخل، مدام نگران است آنچه از بيرون درباره زندگي آن ها ديده مي شود ساده ننمايد. او سه نديمه دارد و هيچگاه به آرايشگاه بيرون از خانه مراجعه نمي کند و برايش آرايشگر از بيرون مي آورند.او به ماساژ علاقه دارد و يک خانم کره اي مسئول ماساژ اوست.
بتول خانم زن خميني از او خيلي بدش مي آمد و معتقد بود او هم مثل شوهرش مغرور است.و از وقتي خامنه اي رهبر شده او هم احساس مي کند ولي فقيه زنهاست .
خجسته خانم ابتدا خودش آشپزي مي کرد اما الان هفت هشت سال است که نمي تواند آشپزي کند.و يک پيرمرد که سيد نام دارد مسئول آشپزي است.
انتخاب عروس ها و داماد ها در خانه خامنه اي به عهده خجسته خانم ست. ابتدا او چند نفر از خانواده هاي نزديک به بيت رهبري يا علماي درجه اول را انتخاب مي کند، و از طريق رفت و آمد آن ها را بيشتر مي شناسد.بعد وزارت اطلاعات ،شعبه مخصوص، تحقيقاتش را کامل مي کند و بعد دختران و پسران خامنه اي از بين کانديداهاي مادر که مورد تاييد رهبري قرار گرفته اند، يکي را مي پسندند اين ازدواج ها گاهي دچار مشکلات عمده نيز شده است.در مورد همسر مجتبي (دختر حداد عادل) چون بچه دار نمي شد، نزديک بود کار به جدايي بکشد.در مورد مسعود (دختر آيت اله خرازي) به دليل اختلافات سياسي کار تا جدايي پيش رفته است.و سوسن خرازي براي طلاق به خانه پدر برگشته است.
در روابط خانوادگي پيش روي ديگران ادب حضور کاملا رعايت مي شود.مثلا بچه ها به پدر خود بابا نمي گويند،بلکه از واژه «آقا» «رهبر» «حضرت آيت اله» استفاده مي کنند.و خامنه اي نيز بچه هايش را بدون احترام صدا نمي کند.معمولا از زبان او شنيده شده« آقا مصطفي» «آقا مجتبي» « آقا مسعود»« آقا ميثم» اما نام دختران کمتر در ملاقات ها بر زبان او جاري مي شود، مگر در ملاقات هاي خانوادگي که باز هم با نام« بشري خانم» يا« بشري سادات»« هدي خانم» يا « هدي سادات» خوانده مي شوند.
بچه ها به ويژه مجتبي اگر پاي بحث پيش بيايد در مورد چگونگي انتخاب آقاي خامنه اي توسط خبرگان مي گويند:" خبرگان آقاي خامنه اي را انتخاب نکرد، بلکه ايشان را کشف کرد.ايشان نائب امام زمان هستند و خدا اين استعداد را به علما و خبرگان اعطا کرد تا ايشان را کشف کنند."
اين نحوه احترام در مديران و کارمندان بيت رهبري نيز به اين شکل رعايت مي شود که هرگاه کسي از ديدار آقاي خامنه اي برمي گردد به او مي گويند« زيارت قبول» و کسي در دفتر آقاي خامنه اي حق ندارد بگويد به ملاقات آقاي خامنه اي مي روم يا قرار ملاقات دارم،بلکه از واژه« شرفياب مي شوم» و يا « به زيارت مي روم» استفاده مي شود. در اجراي اين ادب حضور بيش از همه حجازي (رئيس دفتر خامنه اي) اصرار دارد.

+ لعنت خدا بر بسيجي يزيدي كافر 

با استعانت از سالار شهيدان حسين بن علي (ع) در آخرين روزهاي نبرد ملت عاشورايي ايران با حكومت يزيدي خامنه اي مطالب زير برگرفته از آخرين اطلاعات رسيده را ببينيد. يا حسين شهيد. يا حسين مظلوم. اللهم العن عمر بن سعد و شمرا و خامنه اي و اعوانه و انصاره.

دوستان عاشورايي مراسم زيارت عاشوراي نهايي براي راهپيماي نهايي در روزهاي آينده پس از سرنگوني خامنه اي برگزار خواهد شد.

علائق شخصي خامنه اي:
غذا:

به توصيه پزشکان خاويار و ماهي قزل آلاي خال قرمز رودخانه لار به وي توصيه شد، اما رفته رفته اين دو غذا جزو علائق شخصي ايشان شد. خاويار از رشت توسط امام جمعه رشت ارسال مي شود .هم چنين گوشت قرقاول که از شيراز توسط آقاي حائري ارسال مي شود.و مصرف گوشت بلدرچين و شتر مرغ (براي پرهيز از کلسترول)
براي کنترل غذاي خامنه اي و اطمينان از سمي نبودن آن دستگاهي به مبلغ 500 هزار دلار از آمريکا خريده شده که با افزودن يک ماده ،غذاآزمايش مي شود و آشپز خود بايستي در حضور محافظين قبل از ديگران غذا را بچشد.

ورزش:

کوهنوردي و اسب سواري. يک بار خامنه اي به خاطراسب سواري در سال 78 به زمين افتاد و دستش شکست.چون او با يک دست اسب سواري مي کند.در سفرهاي طولاني داخلي، مثل سفر به مشهد ، اسب مخصوص خامنه اي و اسب مجتبي را با هواپيماي 330 به محل مي برند.هم چنين سه کاميون مخصوص حمل اسب براي جا به جايي هاي نزديک تر موجود است.

اسب ها:

تعداد اسب ها حدود 100 عدد است که ارزش کل آن 40 ميليون دلار برآورد شده و گرانترين آن ها 7 ميليون دلار قيمت دارد و نام آن ذوالجنان است.اسب مجتبي سهند نام دارد.براي اسب ها دو اصطبل موجود است،يکي در باغ ملک آباد مشهد به مساحت 10 هزار متر که داراي 70 اسب است و يکي در لواسانات به مساحت 3 هزار متر که داراي 30 اسب است.

گده:

گاهي با راشد يزدي (آخوندي که جوک هاي رکيک مي گويد) گده مي کند. اين کار براي خامنه اي اسباب خنده مي شود،(کاري که کريم شيره اي براي ناصرالدينشاه انجام مي داد.) و هم از طريق شنيدن جوک هاي رکيک که نوعي تخليه رواني جامعه است، نبض جامعه را مي گيرد.در اين گده ها محمدي گلپايگاني و وحيد حقانيان هم حضور مي يابند.گاهي جنتي را هم دعوت مي کنند که معمولا جنتي توسط راشد دست انداخته مي شود.مجتبي از گده هاي خامنه اي متنفر است ،چرا که خودش در آن جا نفوذ ندارد و در غياب او راشد يزدي مي تواند توصيه هاي اقتصادي و سياسي را مطرح کند واز خامنه اي براي اين و آن امتياز بگيرد.

+ فدائيان رهبر 

اهاي كافر هاي سبز

لعنت خدا و امام حسين برشما

شما بيايد اينجا با اسم هاي مختلف پيام بذارين تا دلتون حال بياد و عقده هاتون خالي شه و با خود فکر کنين که زيادين موش کورها اما تو ميدون در بريد ترسوها

اين دفه با دفعات قبل فرق ميکنه/پاي امام حسين وسطه

مردم نميذارن سالم بمونين / به خدا قسم اگه رهبر اجازه ميداد مردم تيكه تيكه تون ميگردن عوضي هاي اشغال

امروز مردم هميشه در صحنه ايران به اشغالاي سبز فهموندن تا پاي جون سر اعتقادات خودشون هستن و اين اشغالاي سبز عددي نيستن در برابر مردم

جيره خوار هاي امريكا خداوند توهين به سرور سالار شهيدان و بهترين جوان اهل بهشت را بي پاسخ نخواهد گذاشت.

منتظر خشم الهي باشيد.

+ سرنگوني ولي الشيطان خامنه اي 

-و هذا يوم فرحت به آل زياد و آل مروان-

باري! بسيجي پيرو يزيد زمان و اوباش خلافت ضد اسلامي اش در اين روز مي خندند. دروغ مي گويند و ميخندند.

بسيجي ضد اسلام چنين نوشته:

((ما برا خنده رفتيم البته ... حدود 100 نفر پراکنده بودن .. يه بار اينجا جمع ميشدن ناجا بهمشون ميريخت يه بار جاي ديگه ... ديروز اينقدر خنديدم ... خدا ببخشه ما رو ... بعد تو خبراي سايتاي سبز ديدم .. نوشتن جمعيت چند هزار نفري ... خدا شاهده با دست داشتم ميشمردمشون .. بالاي ميدون امام جمع شده بودن .. تا 40 رسيدما .. بعد ناجا زدشون کنار به هم ريخت شمارشم .. ))

+ سرنگوني ولي الشيطان خامنه اي 

پيرو ان حقيقي حسين بن علي (ع) شما مزدوران جيره خوار آخونديستهاي ضد اسلام و ضد شيعه را از كشور شيعه ايران بيرون خواهد راند. شهيدان زنده اند الله اكبر . مرگ بر يزيد زمانه خامنه اي. مرگ بر شمربن ذي الجوشن قاضي مرتضوي و عمربن سعد زمانه احمد خاتمي. مرگ بر ابو موسي اشعري زمانه -نوري همداني- مرگ بر درباريان فاسدالاخلاق و ضد اسلامي و همجنس باز حكومت كثيف ضد اسلامي آخوندها - پيام فضلي نژاد مفعول همجنس باز كيهان و رجانيوز و فارس (پدر و مادر اين مفعول بالفطره در پاريس زندگي مي كنند) . مرگ بر متجاوزين به نواميس و مزدوران عياش و زنباره و شرابخوار رژيم آخوندها . فلاحيان و حسينيان و نقدي و ...

فلاحيان متجاوز به نواميس مردم (او حتي به زني شوهردار بنام فاطمه قائم مقامي تجاوز و او را به قتل رساند)

نقدي فاسد الاخلاق قاچاقچي پولهاي كثيف در دبي و همكار ثروتمند كثيف ايراني احمد ابريشمچي (در مستضعف بودن ابريشمچي همين بس كه بيش از 50 قصر مجلل در ايرن دارد و ماشين لامبورگيني او در حدود يك ميليارد تومان مي ارزد. او مزدور و آفتابه بردار خامنه اي است)

به چي چي شما بسيجياي اقليت احمق دل خوش كنيم؟

به طائب فاسد؟ به ذوالنور؟ به سعيد امامي آدمكش ؟

به رژيم جنايتكاري كه در حرم حضرت رضا (ع) نيز بمب گذاري كرد و مردم عزادار را به شهادت رساند؟ به احمد خاتمي كافر كه خانه اش در نياوران بيش از 2 ميليارد قيمت دارد؟

به علم الهدي امام جمعه رانتخوار مشهد؟ به مصباح يزدي يهوديزاده خائن؟ ( كه با برپايي موسسات اسلامي ميلياردها تومان پول پس انداز كرده است؟)

+ سرنگوني ولي الشيطان خامنه اي 
دژخيم رجب زاده در روز عاشورا اعلام کرده بود که کسي در درگيري هاي اين روز کشته نشده است. همزمان خبرگزاري فارس نيز گزارش رسانه ها در مورد کشته شدن چندين نفر در تهران را دروغ اعلام کرده بود!!!!
اسامي افرادي که در روز عاشورا به شهادت رسيدند به شرح زير است:

1 - مهدي فرهادي راد ،34 ساله علت مرگ اصابت 25 ساچمه به صورت
2 - محمد علي راسخي‌نيا ، 40 ساله، علت مرگ اصابت ساچمه شكاري
3 - امير ارشدي ، 30 ساله، علت مرگ نامشخص
4- شهرام فرجي، 30 ساله، علت مرگ نامشخص
5 -سيد علي موسوي حبيبي ، 42 ساله، علت مرگ اصابت گلوله
6 -جهانبخت پازوكي ، 50 ساله ، علت مرگ نامشخص
7 - مرد ناشناس ، 31ساله، علت مرگ اصابت چاقو
8 - زن ناشناس 43 ساله ، علت مرگ احتمالا سقوط يا تصادف

يزيد زمانه خامنه اي و حكومت خلافت ضد اسلامي اش در آستانه سقوط قرار دارد.

مرگ بر سبورجيان (اسم اصلي يهودي احمدي نژاد خائن)

+ بقية الشهداء... 

امروز ملت آگاه حاميان ولايت در مشهد مقدس باتجمع جلوي دفتر صانعي خواستار لغو مرجعيت وي شدند.

آخه شما كه عددي نيستيد كافيه رهبر اشاره كنن ذره اي ازتون باقي نمي مونه.

خودتونو خسته نكنيد ملت ايران آگاه تر از اونن كه شما بخوايد با اين سرو صدا ها گمراهشون كنيد.

فدايي سيد علي .

+ بقية الشهداء... 

(و هذا فرحت به آل زياد و آل مروان...)

در اين روز طرف داان جنبش سبز اموي در تهران چون اجداد خود جشن گرفتند!!

آجرك الله يا صاحب الزمان...

+ ايراني 
جناب ميلاد
اينايي که شما ميگين "چهار تا سرباز"، نيروي ويژه بودن که با کلي تجهيزات و سوار بر موتور به جنگ مردمي اومدن که با دست خالي براي آزادي و احقاق حقشون مبارزه ميکنن. عکس و فيلم هم زياده، شما خودتون رو هم بکشين نميتونين انبوه مردم معترض رو "40 نفر" نشون بدين. براي شما متاسفم و براي مردم کشورم خوشحال که دارن با اتحاد خودشون ريشه ظلم رو خشک ميکنن.
سلام...آپم سر بزن..http://www.shabane.ir
+ حكومت غارتگر دزد 

در ضمن در خصوص فساد احمدي نژاد خائن پرونده فروش بافت فرسوده بازار تهران رو مي توني از افشاگري هاي دكتر خزعلي ببينيد.

مرگ بر احمدي نژاد خائن

مرگ بر خامنه اي يزيد بن معاويه بن ابي سفيان

+ حكومت غارتگر دزد 

مرگ بر حكومت فاسد و دزد خامنه اي و نوكر جيره خوار او سبورجيان (نام اصلي يهودي احمدي نژاد)

مفقود شدن 300 ميليارد تومان از بودجه شهرداري در دوره خدمت احمدي‌نژاد

هيچ سندي مبني بر چگونگي هزينه كرد اين مبلغ هنگفت وجود نداره شوراي شهر ومجلس همخط با شهرداري تهران اجازه ندادن كه تحقيق و تفحص براي پيدا كردن اين مبلغ انجام بشه. اين در حالي است كه تحقيق و تفحص مذكور در كميسيون‌هاي مجلس هفتم به تصويب رسيده بود اما حداد عادل (انگليس) كه دوست احمدي‌نژاد هستند مانع از انجام آن شدن.

قضيه پسر احمدي‌نژاد در شستا و معاملات اقتصاديش در كيش چي شد؟

در زماني كه فرماندار و استاندار اردبيل بود با حضور در سوآپ نفتي چنين ثروت هنگفتي را به جيب زد. محصولي آن زمان كه هشت هزار متر در جماران را كه در اختيار سپاه بود، به قيمتي متري 15 هزار تومان خريداري كرده و با قيمت متري 200 هزار تومان فروخت، ثروتمند شد. مرگ بر تو.

احمدي‌نژاد به زور پرونده سوآپ نفتي محصولي در وزارت اطلاعات را بيرون كشيده است تا كسي نتونه به اون استناد كنه.

+ فداي لب تشنه ات يا حسين مظلوم 

بسم رب اشهداء و الصديقين

لعنت بر تو بسيجي پيرو عمرسعد. لعنت بر تو سرباز يزيد زمانه يعني خامنه اي.

نوشتي:

((ما برا خنده رفتيم البته ... حدود 100 نفر پراکنده بودن .. يه بار اينجا جمع ميشدن ناجا بهمشون ميريخت يه بار جاي ديگه ... ديروز اينقدر خنديدم ... خدا ببخشه ما رو ... بعد تو خبراي سايتاي سبز ديدم .. نوشتن جمعيت چند هزار نفري ... خدا شاهده با دست داشتم ميشمردمشون .. بالاي ميدون امام جمع شده بودن .. تا 40 رسيدما .. بعد ناجا زدشون کنار به هم ريخت شمارشم .. ))

آري شما لشگريان يزيد خون اشام سيد علي خامنه اي دجال هستيد كه حرمت محرم الحرام حسيني را نگاه نداشته و در روز عزاداري مي خنديد. براي خنده مي رويد. لعنت امام حسين بر تو اين بدبخت منحرف. اسلام راستين و شيعه علوي معلم شهيد انقلاب ايران شهيد دكتر علي شريعتي پيرو حقيقي حسين بن علي (ع) شما مزذوران جيره خوار آخونديستهاي ضد اسلام و ضد شيعه را از كشور شيعه ايران بيرون خواهد راند. شهيدان زنده اند الله اكبر . مرگ بر يزيد زمانه خامنه اي. مرگ بر شمربن ذي الجوشن قاضي مرتضوي و احمد خاتمي. مرگ بر ابو موسي اشعري زمانه -نوري همداني- مرگ بر درباريان فاسدالاخلاق و ضد اسلامي و همجنس باز حكومت كثيف ضد اسلامي آخوندها - پيام فضلي نژاد مفعول همجنس باز كيهان و رجانيوز و فارس (پدر و مادر اين مفعول بالفطره در پاريس زندگي مي كنند) . مرگ بر متجاوزين به نواميس و مزدوران عياش و زنباره و شرابخوار رژيم آخوندها . فلاحيان و حسينيان و نقدي و ...

يا حسين مظلوم . ديروز در ايران عاشورايي بر پا بود و كربلايي ديگر.

به داد ملت ايران برس و آخوندهاي هرزه و شكمباره را لعن و نفرين بفرما.

السلام علي من اتبع الهدي

+ ايراني 9 
ميلاد جون بسيجي ها هم كتك مفصلي نوشه جون كردن اخي اخي منتظر كتك هاي بدي هم باشيد

سلام

اين سبز امويا مي خوان عاشوراي ديگه اي درست كنند كه ما نخواهيم گذاشت.

....................

خطاب به اين به ظاهر ايراني كه اين عكس ها رو گذاشته: آخه زدن چهار تا سرباز هنره كه عكسش رو مي زاري.

شما كه خيلي شجاعيد چرا از دست بچه بسيجي فرار مي كنيد.

 <      1   2   3   4      >