درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ لعنت خدا بر بسيجي يزيدي كافر 

با استعانت از سالار شهيدان حسين بن علي (ع) در آخرين روزهاي نبرد ملت عاشورايي ايران با حكومت يزيدي خامنه اي مطالب زير برگرفته از آخرين اطلاعات رسيده را ببينيد. يا حسين شهيد. يا حسين مظلوم. اللهم العن عمر بن سعد و شمرا و خامنه اي و اعوانه و انصاره.

دوستان عاشورايي مراسم زيارت عاشوراي نهايي براي راهپيماي نهايي در روزهاي آينده پس از سرنگوني خامنه اي برگزار خواهد شد.

علائق شخصي خامنه اي:
غذا:

به توصيه پزشکان خاويار و ماهي قزل آلاي خال قرمز رودخانه لار به وي توصيه شد، اما رفته رفته اين دو غذا جزو علائق شخصي ايشان شد. خاويار از رشت توسط امام جمعه رشت ارسال مي شود .هم چنين گوشت قرقاول که از شيراز توسط آقاي حائري ارسال مي شود.و مصرف گوشت بلدرچين و شتر مرغ (براي پرهيز از کلسترول)
براي کنترل غذاي خامنه اي و اطمينان از سمي نبودن آن دستگاهي به مبلغ 500 هزار دلار از آمريکا خريده شده که با افزودن يک ماده ،غذاآزمايش مي شود و آشپز خود بايستي در حضور محافظين قبل از ديگران غذا را بچشد.

ورزش:

کوهنوردي و اسب سواري. يک بار خامنه اي به خاطراسب سواري در سال 78 به زمين افتاد و دستش شکست.چون او با يک دست اسب سواري مي کند.در سفرهاي طولاني داخلي، مثل سفر به مشهد ، اسب مخصوص خامنه اي و اسب مجتبي را با هواپيماي 330 به محل مي برند.هم چنين سه کاميون مخصوص حمل اسب براي جا به جايي هاي نزديک تر موجود است.

اسب ها:

تعداد اسب ها حدود 100 عدد است که ارزش کل آن 40 ميليون دلار برآورد شده و گرانترين آن ها 7 ميليون دلار قيمت دارد و نام آن ذوالجنان است.اسب مجتبي سهند نام دارد.براي اسب ها دو اصطبل موجود است،يکي در باغ ملک آباد مشهد به مساحت 10 هزار متر که داراي 70 اسب است و يکي در لواسانات به مساحت 3 هزار متر که داراي 30 اسب است.

گده:

گاهي با راشد يزدي (آخوندي که جوک هاي رکيک مي گويد) گده مي کند. اين کار براي خامنه اي اسباب خنده مي شود،(کاري که کريم شيره اي براي ناصرالدينشاه انجام مي داد.) و هم از طريق شنيدن جوک هاي رکيک که نوعي تخليه رواني جامعه است، نبض جامعه را مي گيرد.در اين گده ها محمدي گلپايگاني و وحيد حقانيان هم حضور مي يابند.گاهي جنتي را هم دعوت مي کنند که معمولا جنتي توسط راشد دست انداخته مي شود.مجتبي از گده هاي خامنه اي متنفر است ،چرا که خودش در آن جا نفوذ ندارد و در غياب او راشد يزدي مي تواند توصيه هاي اقتصادي و سياسي را مطرح کند واز خامنه اي براي اين و آن امتياز بگيرد.