• وبلاگ : مهديار دات بسيجي
  • يادداشت : انقلاب سبزشون هم شكست خورد ......
  • نظرات : 1 خصوصي ، 45 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + عاشق وطن 
    خانم حنانه
    من نميتونم اين مسئله رو قبول کنم که رهبر حتي اگر هم خطايي بکنه ما نميتونيم بفهميم يا در سطحي نيستيم که قضاوت کنيم. متاسفانه يکي از مشکلات اصلي ما همينه که يک انسان رو تا سطحي غير بشري بالا ببريم. يک نفر حتي اگر از بالاترين مدارج علمي هم برخوردار باشه باز در مقابل خرد جمعي بسيار کوچکه. آيا رهبر (من اسم نميبرم، منظورم در کل اين مقام تو کشور ماست) در مورد تمامي موارد اطلاعات کامل و جامع داره؟ حتي اگر داشته باشه (که امکانش نيست) از کجا معلوم که تصميمي که ميگيره بهترين باشه؟ نگاه شما به اين مسئله همونطور که گفتين مثل نگاه يک پدر به کودک 4 ساله اش است. اما همون کودک 4 ساله هم روزي به بلوغ ميرسه و چه بسا که از پدر بسيار با فضيلت تر هم بشه. اما ساختار سياسي ما تا ابد مردم رو همون کودک 4 ساله ميدونه و پدر هميشه از همه دانا تره. بياييد همونطور که در مورد رئيس جمهور گفتيد، در مورد بقيه ارکان نظام هم قبول کنيم که هيچ کس از خطا و اشتباه مصون نيست. اگر غير اين رو قبول کنيم يعني کسي رو غير از پيامبر و ائمه معصوم دونستيم که فکر نميکنم طبق اعتقادات خودتون هم درست باشه.

    در زمان آقاي رفسنجاني و خاتمي هم سياست ضد آمريکايي وجود داشت، ولي اينطور که تو دولت قبل ديديم تو کل جهان صداش نپيچيده بود. شايد دليلش پرونده هسته اي ايران باشه که باعث شده خيليها ايران رو به خاطر اون بشناسن. البته من اسم اين رو شناخت نميذارم، اونها فقط سر اين مسئله اسم ايران و مخالفت اون به گوششون رسيده. همونطور که گفتم در زمان آقاي بوش موج ضد آمريکايي تو جهان خيلي شدت گرفت، وگر نه که قبل از اون هم خيليها با آمريکا مخالفت ميکردن و بقيه کشورها اصلا براشون اهميتي هم نداشت.

    در مورد پرونده هسته اي ايران، من به عنوان يک ايراني کاملا موافقم که بايد ما هم از انرژي صلح آميز هسته اي استفاده کنيم، يعني همه دنيا بايد بتونه استفاده کنه، چرا که نه؟ اما صدور اين همه قطعنامه و تحريم عليه کشور باعث نميشه که يک کم فکر کنيم به چه قيمتي داريم اين کار رو ميکنيم؟ آيا نميشد که رهبران کشورمون يک کم سياست بيشتري به خرج بدن و در عين پيش بردن طرح، با تمام دنيا هم در نيفتن که اينقدر تاثيرات منفي رو اقتصاد و زندگي مردم بذاره؟ ما داريم تمام دنيا رو دشمن خودمون ميبينيم و صادقانه بگم، با اين کارمون داريم اونهايي هم که کاري به کارمون نداشتن رو به دشمن تبديل ميکنيم. يعني قانع کردن بازرسان سازمان انرژي اتمي اينقدر مشکله که اونها هنوز مطمئن نيستن که ما هدفمون از غني سازي چيه؟
    من نميخوام وارد جزئيات اين مسائل بشم. در کل ميگم که پيشرفت علمي مملکت خوبه ولي همه چيز نيست.

    در مورد اون آقايي که اومده بوده راي بده تا روي بقيه کم بشه بايد عرض کنم که نظرشون کاملا محترمه. هر کي با هر عقيده اي و انگيزه اي آزاده که تو انتخابات شرکت کنه. فکر ميکنين کم بودن کساني که اومدن براي اولين بار راي بدن فقط به خاطر اينکه آقاي احمدي نژاد براي 4 سال ديگه رئيس جمهور نشه؟ دروغ چرا، من خودت از کساني بودم که تنها انگيزه ام از راي دادن حذف ايشون بود نه طرفداري از کانديداي ديگه. چون اعتقاد دارم که خسارتي که ايشون به کشور و مردم زدن به اين آسونيها قابل جبران نيست. از طرف ديگه به خاطر فيلتر شوراي نگهبان اعتقاد دارم که کساني هم که کانديدا شدن و حذف نشدن چندان معجزه اي نميتونن بکنن و خط فکريشون 180 درجه با آقاي احمدي نژاد تضاد نداره.