درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ ali hesami 

بسيجي يعني سيد حسن ميرکاظمي (بسيج الهادي) که 175 ميليارد تومان وام مي گيرد و پس نمي دهد!

رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح در نامه مشهور خود به امام زمان مي گويد:

" منافقانه سلاح اهدايي امريكا! و اسرائيل!! و انگليس!!! را به سوي مردم!!!! شليك كردند، تا به خيال خام خود با كمك رسانه‌هاي بيگانه ناجا و بسيج را متهم كنند. غافل از اينكه مسئولان با حكمت! و تدبير!، بكار بردن سلاح را به خاطر پيشگيري از هر گونه آسيب به مردم منع كرده بودند! و نيروهاي حافظ امنيت! هيچگاه سلاحي در دست نداشتند!!!!!!! و بكار نبردند!!!. ماموران حفظ امنيت و مدافعان حريم قانون!! كتك خوردند!، زخمي شدند!، شهيد شدند!!، بي رحمانه آنها را زير چرخ‌هاي ماشين گرفتند!! اما صبورانه با جانشان از مردم!! دفاع كردند؛ در مقابل آنها براي كشته‌هاي دروغي خود عزاداري كردند!"

جالب است. وي ندا آقا سلطان- کيانوش آسا- سهراب اعرابي- اشکان سهرابي- مسعود هاشم زاده – ترانه موسوي- محسن روح الاميني و دهها شهيد ديگر راه آزادي را کشته هاي دروغي مي نامد که اغتشاشگران!! براي آنها عزاداري کرده اند!!

خوب است آقاي ژنرال فيروزآبادي لااقل اسم يک نفر از کساني که بي رحمانه زير چرخ هاي ماشين گرفته شدند را بياورد ما هم بدانيم! تا جايي که تصاوير و مشاهدات مردم گوياي حقيقت ماجراست کلت کمري و سلاحهاي ساخت آمريکا و اسرائيل و انگليس!! در جيب کت امثال آن آقاي مدير عامل کارخانه دنياي فلز (سيدحسن ميرکاظمي- بسيج الهادي) با بدهي 175 ميليارد توماني به بانک کشاورزي است يا در دستان آن مسئول بسيج که در يک روز از پشت بام 7 نفر از بهترين فرزندان ملت ايران را به رگبار بست. يا "عباس کارگر جاويد" بسيجي که ندا اون دختر معصوم رو وحشيانه غرق در خون کرد. چقدر اينها اراجيف گفتند راجع به قاتل ندا. چقدر خواستن بگن کار بسيجيا نبوده. کار انگليس بوده. کار اون خبرنگار بدبخت بوده. کار پزشک حاضر در صحنه تيراندازي بوده. آن يکي سفيرشان هم گفت کار سيا بوده. خجالت هم نکشيدند. به راستي روسيه با ميهن ما چه کرده است؟؟ من تصور نمي کنم امام زمان با دولت دست نشانده روسيه همکاري کند! جالبه! امام زمان بياد با دولتي همکاري کنه که حسين شريعتمداري طرفدارشه. صادق محصولي با اون وام هاي 140 ميلياردي توشه. چرا ميرکاظمي بسيجي 175ميليارد به بانک کشاورزي بدهکاره؟ در حاليکه ما دانشجوها نون نداريم بخوريم و از فقر و بدبختي بعد از اين همه درس خوندن دستمون پيش بابامون درازه روزي دو هزار تومان بده بهمون کارت اينترنت بخريم. چرا بايد 5 سال نامزد باشيم هنوز هم نتونيم ازدواج کنيم؟ چرا بايد درس بخونيم مهندس بشيم آخرش بيکار کنج خونه بابامون بشينيم؟ جوابش واضحه! رانت هاي دولتي بسيجي ها و پاسدارها. و طرفدارهاي حکومت. شرکتهاي عريض و طويل فولاد و آهن و خشکبار و شکر و ... در هميشه روي يه پاشنه نمي چرخه آقايان حاکم!