چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ آنتي بسيجي 
نامه علي مطهري به آيت الله شاهرودي
پس از آنکه خبرهاي نگران کننده اي از وضعيت بازداشت شدگان حوادث اخير به گوش مي رسد و نيز با کشته شدن فرزند دکتر روح الاميني، دکتر علي مطهري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي نامه سرگشاده اي خطاب به آيت الله هاشمي شاهرودي نوشت. متن اين نامه به اين شرح است:

جناب آقاي شاهرودي (دامت بركاته)

ُرياست محترم قوه قضائيه

با اهداي سلام و آرزوي توفيق براي جنابعالي، اخبار متواتر حكايت از آن دارد كه نوع برخورد با برخي بازداشت‌شدگان اخير بر خلاف موازين اسلامي و توأم با فشارهاي روحي و جسمي بوده و گاهي به مرگ فرد بازداشت شده منتهي شده است كه آخرين آنها مرگ جانگداز مرحوم محسن روح‌الاميني فرزند آقاي دكتر روح‌الاميني رئيس محترم انستيتو پاستور بود كه دل همه انسان‌هاي شريف و دوستداران انقلاب اسلامي را به درد آورد.

اين جرم‌ها كه به وسيله افراد مشكوكي كه در مسلماني آنها ترديد است انجام مي‌شود و باعث مي‌گردد كه زحمات برادران خدوم نيروي انتظامي و بسيج و سپاه بر باد برود نبايد بدون مجازات باقي بماند، خصوصا كه اين افراد طبق قانون ضابطان قوه قضائيه محسوب مي‌شوند.

اين مجازات‌ها موجب تقويت نظام جمهوري اسلامي است. بايد فرد‌ مجرم با همان عنوان سازماني‌اش به مردم معرفي و مجازات شود. به نظر مي‌رسد كه جنابعالي به عنوان مدعي‌العموم حساسيت لازم را نسبت به مبارزه با اين ظلم‌ها و دفاع از حقوق مظلومان نداريد والا كار به اينجا نمي‌رسيد.

اگر از ابتدا در مقابل تخلفات مسوولان و وابستگان آنها مسامحه نمي‌كرديد و همه اتهامات و شايعات، شفاف و حق از باطل جدا مي‌شد، فضايي براي مناظره كذايي احمدي‌نژاد، موسوي و به دنبال آن اين فتنه پديد نمي‌آمد. همچنان كه اگر دادگاه بررسي اتهامات مطروحه در گزارش تحقيق و تفحص مجلس هفتم را تشكيل مي‌داديد و خصوصا به اتهامات متهم رديف اول آن رسيدگي و قوه‌قضائيه را اصلاح و تقويت مي‌كرديد اكنون اين قوه در مقابل قتل ناجوانمردانه جوان رشيدي مانند محسن روح‌الاميني سكوت نمي‌كرد.

هنوز دير نشده است، به عنوان اولين گام قاتل عمدي يا سهوي او را به جامعه معرفي و مجازات كنيد تا تسلي خاطر براي خانواده او و همه ملت ايران و عبرتي براي جانياني كه خود را بازجو ناميده‌اند گردد.