ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ نگار 

جناب مهديار اينا احتمالا کسايي بودن که شما ميگفتي لباس مامورها رو پوشيده بودن و اموال مردم رو داغون ميكردن :

مهر:سردار اسماعيل احمدي مقدم بعدازظهر چهارشنبه در مراسم توديع و معارفه فرماندهان جديد پليس پيشگيري و راهور ناجا گفت: در پي اغتشاشات اخير و تماس 440 نفر از هموطنان با مرکز 197 از 300 نفر از خسارت ديدگان دلجويي و جبران خسارت شد.
به گفته وي ميزان اين خسارتها 500 ميليون ريال بود که به خسارت ديدگان پرداخت شد.
احمدي مقدم افزود: شايد شکسته شدن اتومبيل از نظر رقم و مبلغ قابل توجه نباشد اما اين خسارات تاثيرات رواني را در پي خواهد داشت.
رئيس پليس کشور ادامه داد: بعضي از ماموران در اين حوادث افراط گريهايي را داشتند و در تعقيب اغتشاشگران خسارتهايي را به مردم وارد کردند.
وي با تاکيد بر اينکه ناجا به دنبال احقاق حق و برقراري آرامش است تصريح کرد: البته هيچ حرکتي نبايد باعث شود که ماموران ناجا از حدود قانون پا را فراتر بگذارند.

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=87657


پاسخ

سلام .... من موردي اشاره کردم ..... گفتم بلوار کاوه گيشا و کوي دانشگاه دستگير شدن .... بله به مردم عادي هم صدمه وارد شد .... ولي بعد از سخنان رهبر مردم عادي خودشونو کشيدن کنار .... تو خيابوني که صد تا ماشينه وقتي سطل آشغال آتش زده ميشه و ناجا حمله ميکنه سمت اغتشاشگرا هم اونا ضربه ميزنن به اموال عمومي هم ناجا ..... البته ناجا حق زدن نداره همونوطر بسيج .... ولي بسيجي ميزنه نه بسيج ..... هيچ وقت از جز به کل نميرسن ... هميشه از کل به جز ميرسن ....ياعلي