ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
دانلود فيلم گزارش از خانواده ترانه موسوي
ترانه موسوي! کشته ي جنبش سبز که زنده است!!

ترانه موسوي! کشته ي جنبش سبز که زنده است!!

سه شنبه شب صدا و سيماي جمهوري اسلامي گزارشى از ديدار با خانواده ترانه موسوى که سايت‌هاى وابسته به ميرحسين، مدعى شده بودند در درگيري‌هاى تهران دستگير شده و پس از تجاوز، جنازه نيم سوخته‌اش در بيابان‌ها پيدا شده، پخش کرد که نشان داد ترانه موسوى‌اى که عکس او در سايت‌ها آمده، نه ?? يا ?? ساله، که ?? سال سن دارد و ساکن کانادا مى‌باشد و حداقل يک سال و نيم است که به ايران نيامده است.
سايت‌هاى حامى ميرحسين موسوى ادعا کرده بودند: دوستان ترانه موسوى، از بازداشت شدگان هفتم تير در درگيرى‌هاى مسجد قبا، گفته‌اند که خانواده وى از يافتن جنازه سوخته ترانه در حومه قزوين خبر داده‌اند.
اين سايت‌ها سپس براى اينکه به خيال بافى‌هاى خود رنگ و بوى سياسى و درعين حال تراژيک بدهند از قول يکى از دوستان موهوم ترانه نوشتند: او (ترانه) که مانتوى سبز به تن و شالى سبز به سر داشته است درحالى که در خيابان شريعتى منتظر يکى از دوستان خود بوده است از سوى ماموران حکومتى دستگير مى‌شود.
آنها به اين دروغ‌ها بسنده نکرده و ادعا مى‌کنند: ترانه در زمان دستگيرى شماره منزل يکى از دوستانش را به چند نفر از دستگيرشدگان مى‌دهد و از آنان مى‌خواهد در صورت آزادى با خانواده‌اش تماس گرفته و خبر دستگيرى‌اش را به آنان اطلاع دهند.

پاسخ

سلام .. دمت گرم ... نديده بودم تو نت ... ميخواستم فيلمشو بگير آپلود کنم .... که ديگه آوردي ... دمت گرم .... بازم از اين کارا بکن ... ياعلي