ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
آشوب در تهران

آشوب در تهران

بعد از گذشت چند هفته از انتخابات شکوهمند و حماسي ?? خرداد هم چنان بازار شايعات و ابهام افزايي در نتيجه انتخابات از سوي عناصري معلوم الحال در داخل و خارج در جريان است. در اين ميان سايت ها و خبرگزاري ها و مسئولان برگزاري انتخابات جوابها و پاسخ هايي محکم و مبنايي نسبت به جعلي بودن و خائنانه بودن اين مدعيات ارائه داده اند.

عملکرد دو ماه قبل از انتخابات کانديداي معترض و ستادهاي انتخاباتي و تريبونهاي رسانه اي وي نشان دهنده جريان سازي و آماده سازي براي آشوب هاي خياباني براي پوشاندن باخت قطعي شان داشت. نامه گستاخانه هاشمي رفسنجاني سه روز مانده به انتخابات نيز اعلام جنگ و فرمان حمله براي جوشش آتشفشان هاي ساختگي و از قبل تهيه شده بود.

در اين ميان آن چه جاي تاسف و تألم دارد، اين است که عليرغم تاکيدات مستقيم و صريح رهبر معظم انقلاب در سخنراني حرم امام و افادات قبلي ايشان مبني بر احتمال ايجاد آشوب و و جود برنامه براي تلخ کردن ذائقه مردم، صدا و سيماي جمهوري اسلامي با رويکردي انفعالي با اين موضوع برخورد کرد و فرصت را براي گسترش شايعات و از دست رفتن فضاي رسانه اي به آشوبگران و ضدانقلاب خارج و داخل داد.

رفتار ثابتي که در آن ابتدا موضوع ناديده گرفته شد و در قدم بعدي با انتشار جزئي و محدود و مبهم اخبار اين وقايع سعي در جلوگيري از انکار و تخفيف اين ماجرا بود. بعد از بالا گرفتن ماجرا نيز با دستپاچگي تمامي بخشهاي خبري بسيج مي شوند تا ثابت کنند مردم با بي قانوني و آشوب مخالف هستند. در صورتي که ماجراي آشوبها در يک خيابان تهران رخ مي داد و تسري آن به کل کشور و مردم اشتباه بود!

در گام بعد آن چه که اتفاق مي افتاد يک حرکت برنامه ريزي شده براي فرار به جلو از فضاحت شکست انتخاباتي و جلوگيري از گسيل سيل مردم براي پالايش خط انقلاب و بازخواني و مواخذه اهمال گران و مفسدان قبلي انقلاب بود. و صدا و سيما مي بايست با افشاي خطي که از قبل انتخابات براي بر هم زدن نظم عمومي برنامه ريزي کرده اند مردم را نسبت به اين توطئه روشن و آگاه نمايد.

پروژه و توطئه اي که اثبات آن نياز به کار اطلاعاتي خاص نداشته و ندارد آن چه که در بيانيه ها و اظهارات قبلي و بعدي اين جريان قبل و بعد از انتخابات به صورت علني گفته شده است شاهد اين ماجراست.

آن چه که در کليپ آماده شده توسط جمعي از دانشجويان دانشگاه امام صادق عليه السلام آمده است، گوشه اي از اين تناقضات و توطئه هايي است. توطئه ها و خيانت هايي که گستاخانه و خائنانه چهره منزه انقلاب را در جهان مکدر ساخت و تعدادي شهيد و کشته و مجروح و خسارت به مردم تحميل کرد. و از همه بالاتر نقطه برجسته انقلاب يعني تکيه به آراي مردمي را مخدوش ساخت.

لينک دانلود: با حجم بالا | با حجم پائين

پاسخ

سلام ... اينم قشنگ بود ... نديده بودم مشروحشو .... دانلود دارم ميکنم ... بازم از اينا بذار ... ما زياد تو فيلما نميگرديم ...باحال داشت .. چه خنده دار اونوري چه مدرک هاي اينوري .. بذار ... ياعلي