ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ آنتي بسيجي 
تصاوير قبرهاي دسته جمعي كشته شدگان كه سايت نوروز منتشر كرده . واقعا وقتي يك انسان جدا از هر گونه جبهه و جناح و سياست اين صحنه ها رو مي بينه به حال كسائي گريش ميگيره كه بي دفاع و بدون سلاح جلوي يك مشت وحشي هيجان طلب بسيجي وايسادن .
مرگ بر دولت كودتا
مرگ بر بسيجي آدمكش
سايت نوروز از ابتدا اخبار ديگري مبني بر وجود دهها قبر بدون نام و نشان و حتي بدون جواز دفن در اختيار داشت و از ابتدا نيز براي بررسي صحت و سقم آن خبر اقدام به تحقيق و بررسي نمود. اما در جريان انجام تحقيقات در آن مورد، از طريق پرسنل زحمت کش بهشت زهراي تهران در جريان حدود 50 جواز دفن بدون نام و نشان در قطعه 302 قرار گرفت و همزمان با ادامه تحقيقات نسبت به انتشار اخبار مربوط به قطعه 302 و البته ارسال مستندات به نمايندگان مجلس اقدام نمود.

تکذيب هاي عجولانه مسئولين بهشت زهرا و همينطور انتشار اخبار مربوط به قطعه 302، اطلاعات ناب ديگري را در مورد سرنوشت ديگر جانباختگاني که خانواده هاي چشم انتظارشان بين دادگاه انقلاب و زندان اوين دو ماه است سعي صفا و مروه مي کنند در اختيار سايت نوروز قرار داد.

در حالي که خبرهاي منتشر شده در روزهاي اخير مبني بر دفن اجساد بدون شناسايي و با صدور جواز دفن بود مدير عامل برکنار شده سازمان بهشت زهرا دفن غير قانوني و بدون جواز دفن را را تکذيب کرده بود. با اين تکذيب تصاويري از طرف پرسنل بهشت زهرا در اختيار سايت نوروز قرار گرفت که اخبار قبلي را تائيد مي کرد.

تصاوير زير مربوط به قطعه اي ديگر ازبهشت زهراست که دهها جسد بدون نام و مشخصات و حتي جواز دفن به خاک سپرده شده است.

اين تصاوير قبل از انتشار از طريق کانالي مطمئن براي برخي نمايندگان مجلس ارسال شده است و اينک برخي از اين تصاوير براي نشان دادن گوشه اي از جنايات اخير که مسئولين عالي رتبه نظام نيز بر آن وقوع آنها تاکيد داشته است جهت تنوير افکار عمومي منتشر مي گردد.
لازم به ذکر مي دانيم که اين تصاوير مربوط به قطعه ديگري به جز 302 مي باشد که در صورت لزوم در مراحل بعدي اقدام به انتشار شماره قطعه جهت تنوير افکار عمومي نيز خواهيم نمود.