mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ انتي مخملك سبز 

اسامي و مشخصات دقيق ?? شهيد جنبش سبز :
?- در ليست ?? شهيد جنبش سبز يک نفر را هم جا انداخته بودند! البته حق داشتند؛ چون پروژه «?? تن سازي» بوده. البته شايد هم اتفاقي ?? تن شده باشد! در هر حال اطلاعات «دقيق» يک نفري که جا افتاده بدين شرح است:
نام شهيد: علي علوي / محل شهادت: خيابان آزادي، نزديک هاي ميدون / نحوه شهادت: تير خورده است.

?- اين که ليست رسمي کشته شدگان شان حاوي افرادي مانند محسن ايماني و ترانه موسوي باشد، کل بضاعت شان را نشان مي دهد! البته نمي خواهم منکر اطلاعات بسيار دقيق منتشر شده از ?? تن(!) شوم، اما جسارتاً -به عنوان نمونه- بعد از شايعاتي که راجع به کشته شدن محسن ايماني در کوي شد، او مصاحبه اي کرد با تلويزيون و گفت نه تنها زنده است، بلکه آن روز اصلاً در کوي (و تهران) نبوده! البته چون VOA خبرش را اعلام نکرده، دوستان مشارکتي هم مطلع نشده اند طبيعتاً!


?- به قول معروف: «شهيدان زنده اند الله اکبر!»؛

جعلي بودن پروژه ?? تن‌سازي از کشته‌شدگان اغتشاشات اخير که از روز جمعه توسط سايت حزب مشارکت کليد خورده و بازتاب وسيعي در رسانه‌هاي ضدانقلاب داشت، محرز شد.

در حالي که بررسي اسامي منتشر شده، نشان مي‌دهد اغلب اين اسامي، فاقد اطلاعات دقيق است و صرفاً تعدادي اسامي بدون هويت مشخص جعل شده، يکي از آسيب‌ديدگان حوادث پس از انتخابات که از قضا توسط آشوب‌گران نزديک به حزب مشارکت مورد هدف قرار گرفته بود، نسبت به درج نامش در ليست ?? نفره اعتراض کرد.


احمد کارگر نجاتي در وبلاگ خود با لحني طنز نسبت به اينکه نام وي در کنار کشته‌شدگان حوادث پس از انتخابات آمده اعتراض کرد و با اشاره به ادعاهاي قبلي سايت حزب مشارکت مبني بر دفن شبانه تعدادي جسد بي‌نشان در بهشت زهرا(س) تهران افزود: «چند وقتيه حرف از دفن مخفيانه اجساد ميزدن و من باور نميکردم! اما واقعا اين دفن مخفيانه رو به قدري استادانه انجام دادن که حتي خود من هم نفهميدم کي دفن شدم. اصلا اونقدر کارشون خوب بلد بودن که نفهميدم کي کشته شدم. عجب دنيائيه اين دنياي بعد از مرگ. همه چي عين قبل از مردنه و اصلا هيچي تغيير نکرده. البته هنوز کسي براي سوال و جواب سراغم نيومده. يا شايد سوال و جواب هم مخفيانه انجام شده که خودم نفهميدم…»

نام احمد کارگر نجاتي در شماره ?? کشته‌شدگان حوادث پس از انتخابات در سايت مشارکت آمده و حتي نحوه مرگ وي بر اثر ضرب و شتم در بيمارستان و محل دفن او قطعه ??? رديف ?? شماره ?? ذکر شده است.

کارگر نجاتي البته در پست قبلي وبلاگ خود، سير هدف گلوله قرار گرفتن از سوي حاميان جنبش سبز را توضيح داده و به همراه انتشار تصاويري از خود در بيمارستان نوشته است: «مدتي بود که به لطف دوستان سبزمون و با يک گلوله چند گرمي امريکايي يا شايد هم انگليسي (بخاطر اينکه کاليبر گلوله از يک نوع سلاح نا متعارف در ايران بود) راهي بيمارستان شده بودم. البته هنوز بهبودي کامل حاصل نشده و بعد از يک مدت حرکت چهار پايي (به کمک دو عصا) به تازگي به لطف فيزيوتراپ و آب درماني سه پايي (تک عصا) شديم.»

?- در همين زمينه:

رئيس کميسيون امنيت ملي و عضو کميته ويژه مجلس:
بيش از ?? بار پيگيري کرديم اما الويري و بهشتي هيچ مستندي ارائه ندادند

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در باره ادعاي اخير مبني بر افزايش تعداد کشته شدگان در حوادث پس از انتخابات به ‏??‏ نفر توضيحاتي ارائه کرد.

علاءالدين بروجردي گفت: حدود يک ماه پيش آقايان الويري و عليرضا بهشتي در کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس حضور يافتند و يک فهرست ‏??‏ نفره که فقط حاوي اسامي افراد بود، ارائه کردند.

وي با بيان اينکه ارائه نام بدون ذکر نام پدر و شماره شناسنامه براي بررسي ادعاي آن‌ها قابل پيگيري نيست، گفت: به همين خاطر خواهش کرديم که حداقل نام پدر و شماره شناسنامه اين افراد را به کميته بدهند تا پيگيري کنيم و صحت و سقم آن بر همگان روشن شود و کميته ويژه مجلس آن را اعلام کند.

عضو کميته ويژه مجلس افزود: شايد متجاوز از ??‏ بار، دبير کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اين موضوع را پيگيري کرد و من هم مرتب دنبال آن هستم.

وي اضافه کرد: چند روز پيش اين عدد به ‏??‏ نفر افزايش يافت بدون آنکه ما جواب خود را گرفته باشيم.

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: البته پاسخ ناقصي ارسال شد که باز اکثريت اسامي بدون مشخصات بود.

وي تصريح کرد: ذکر نام تنها، کار ساده اي است و مي توان يک فهرست ‏??? نفره هم تنظيم کرد.

بروجردي با بيان اينکه هدف کميته ويژه مجلس حقيقت يابي است و ما به اين مسئله بسيار حساس هستيم، گفت: اصرار داريم حتماً اگر اين موضوع صحت داشته باشد، افکار عمومي اطلاع يابد.

وي افزود: از همين فرصت استفاده و اعلام مي کنم منتظر مشخصات کامل ارائه شده به کميته ويژه مجلس هستيم.