آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ خشايار 
با سلام،
اين لينک مجدد همون خبر قبلي که گفتيد کار نمي کنه:
http://www.etemademelli.ir/published/0/00/77/7782/

به آنتي مخملک سبز:
البته خط فکري شما از اسمي که براي خودتان انتخاب کرده ايد پيداست.گيريم که آرزوي مدير وبلاگ و شما برآدرئه شد و اين جنبش سبزها خفه شد، اسم بعديت چيست؟! آن وقت آنتي چي ميشوي؟يک عمر مرگ بر اين و آن چه دستاوردي داشت؟ما که پرچم امريکا و انگليس و روسيه و ... آتش ميزنيم چطور وقتي آنها فيلم "سيصد" يا "کشتي گير" را مي سازند فريادمان به آسمان ميرود!؟لينک نسبتا خوبي ميدهم که بخوانيد:
http://communist-velayat.blogfa.com/post-33.aspx
پيشنهاد ميکنم به جاي آنکه يک عمر آنتي تز ديگران باشيم و شخصيت خود را در مخالفت با ديگران بسازيم بهتر است براي خودمان تزي داشته باشيم.
در مورد پروژه من درآوردي "هفتاد و دو تن سازي" خبرگزاري هاي زنجيره اي چون ايرنا و جوان و کيهان و... لينکي در بالا آورده ام.البته من نه اين ليست را تاييد ميکنم نه تکذيب.حتي اگر اصل درست بودن يا نبودن ليست را کنار بگذاريم علني کردن اتهام به اين بزرگي بدون سند و مدرک به هيچ وجه اخلاقي و قانوني نيست.
اگر قرار است عده اي اتاق فکري بسازند و ما هم چشم بسته بدويم دنبال آنها ، اينکه دنبال که و به کدام سمت ميدويم خيلي اهميتي ندارد مگر در پي معصوم دويدن به سر که آنهم يافت مي نشود! اگر شما ميگوييد "پروژه هفتاد و دو تن سازي" من هم ميگويم "پروژه اختلال مشاعرسازي" لينک ها را بخوانيد:
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=32611
http://www.inn.ir/newsdetail.aspx?id=24419
يا داستان پاليزدار...
که همه تکذيب شده اند.
پس لطفا کورکودانه دنباي اتاق هاي فکري منفعت طلبان راه نيافتيم.
پايدار باشيد.