درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ انتي مخملك سبز 
بيانيه موسوي و دوستان

جنبش شهداي تقلبي راه سبز اميد از ميان دختران فراري و پسران هم جنس باز جهت تکميل کادر شهداي خيالي عضو گم و گور شده مي پذيرد داوطلبان پس از گم و گور کردن خود مراتب را به ما اطلاع دهند تا مقدمات دفن مخفيانه و مراسمات ترحيم انجام شود .
لازم به ذکر است که داوطلبان اين اجازه را به جنبش بدهند تا هر گونه عمل زشتي را به آنان نسبت دهد و مقدار حقوق با مقدار تهمت ها رابطه مستقيم دارد.

+ نوشته شده در دوشنبه بيست و سوم شهريور 1388ساعت 1:2 توسط فراهاني | < type="text/java">GetBC(124);4 نظر

سايت وزارت خارجه رژيم صهيونيستي در آستانه روز جهاني قدس، شعار تظاهرات را اعلام كرد. سايت همدمي نوشت: مردم ايران جمعه آينده در روز جهاني قدس فرياد خواهند زد نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران!
همزمان عليرضا نوري زاده جاسوس نشاندار موساد در گفت وگو با راديو آمريكا خواستار اخلال در راهپيمايي روز جهاني قدس شد و گفت: روز قدس همواره براي مقابله با اسرائيل بوده اما مي توان آن را به مبارزه عليه رژيم بدل كرد.
گفته مي شود گروهك منافقين و نهضت آزادي به همراه شماري از افراطيون مدعي حمايت از كروبي و موسوي براي خوش خدمتي به رژيم صهيونيستي و كمرنگ كردن اعتراضات جهاني عليه اشغالگران فلسطين، هماهنگي هايي را انجام داده اند تا با وجود انگشت شمار طرفداران خود با استفاده از پروپا گانداي رسانه اي غرب، در انسجام و اتحاد ملت ايران و شعار مرگ بر اسرائيل خدشه وارد كنند.

بزک نمير بهار مياد ...

وعده ما روز قدس جهت به خاک ماليدن پوزه اسراييل و منافقين خام انديش و ...