چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ خشايار 
با سلام،
1- حکومت در اوج اقتدار و در اوج محبوبيت شايد 30 سال گذشتشه ....
2- ايران و حکومتش الان در اوج اقتداره ... مردم کشورش به شدت طرفشن ... حتي بيشتر از 30 سال قبل ....
اين دو جمله رو فقط افزايش درصد محبوبيت معني ميشود کرد نه افزايش تعداد.اصولا ميزان محبوبيت در علم آمار به معني در صد طرفداران در يک جمعيت آماري نسبتا ثابته نه مقايسه تعداد هواداران در دو جمعيت آماري که تعداد يکي حدود دو و نيم برابر ديگريه! در مورد آزادي بيان به نظر شما با توجه به نظراتي که از من خوانديد منظور من اين بود که دروغگويي و افترا آزاد شود؟! من گفتم اهانت و توهين آزاد شود؟! چرا مغلطه ميکنيد؟ آزادي فکر و بيان در ايران بسيار محدود است و اين يک واقعيت اظهر من الشمس است.نمونه آن ممنوعيت درج اخبار در مورد آقايان موسوي و کروبي توسط شوراي عالي امنيت ملي است.
http://www.radiofarda.com/content/F8_SNSC_MOUSAVI_KAROUBI_NEWS_BANNED/1821478.html
http://rouydadnews.com/pages/162.php
http://www.schrr.net/spip.php?article5624
چون گفتي وي پي ان ت قطعه چندتا لينک دادم شايد يکي باز شد
فيلترينگ وسيع و در بسياري از موارد غير علمي و کيلويي هم نشانه ديگري است. مثلا يادمه چند سال قبل در بخش جراحي بودم و بايد راجع به سرطان پستان کنفرانسي حاضر ميکردم از استادم آدرس سايت ها و کليد واژه هايي براي سرچ خواستم که آهي از کز افسوس کشيد و گفت اگر تونستي از فيلتر بگذري راهش رو به من هم ياد بده...بعد که اومدم پاي نت فهميدم بععععله!چه عذاب عليمي کشيده اين مرد بزرگوار...مجبور شدم از بازار زير زميني براش وي پي ان بگيرم روي لپ تاپش ست کنم... يا فيس بوک که صرفا يک شبکه اجتماعي ست و از من و شما گرفته تا رهبر مي توانند در آن پيج داشته باشند. و البته موارد بي شماري از توقيف هاي يک طرفه ديگر.چرا ميگويم يک طرفه؟! من هم توصيه ميکنم به همان دکه که گفتيد برويد و يالثارات و جوان و کيهان تهيه کنيد!!
در ضمن اگر ممکن است از آن دکه ها که گفتيد نمونه اي از دروغ هايي که بي پاسخ دادستاني باقي مانده را بياوريد.
نمونه ديگر از محدوديت ها صدا و سيمايت. رسانه ملي که بعضي ها آنرا به شوخي رسانه "ميلي" ميخوانند فقط و فقط در راستاي منافع جناحي عمل کرده تا آنجا که صداي نمايندگان اصولگرا هم درآمده.نبود شبکه خصوصي هم مزيد بر علت شده که بشقابها بر فراز بامها افراشته شود.ممنوعيت استفاده از ماهواره هم که از نظر مضحک بودن در رده ممنوعيت استفاده از ويدئو در سالهاي قبل است نمونه ديگر است.ممنوعيت مصاحبه با تلويزيون هاي بيگانه که در اواخر دوران آقاي شاهرودي مطرح شد.مقاله اين شماره مجله فيلم را هم در مورد فيلم هاي مجوز اکران نگرفته در مورد محدوديت در عالم سينما خواندنيست. خدا وکيلي خيلي بي انصافي است که از حربه هاي پوپوليستي اي مثل کوچک جلوه دادن مسئله اي بزرگ استفاده کنيم براي به کرسي نشاندن حرفمان.مثل آقاي احمدي نژاد که در مصاحبه مطبوعاتي شان گفتند "تحرکات به اندازه يک مسابقه فوتبال است" و "اين افرادي که به خيابون آمدن حتي به اندازه يک صندوق راي هم نبودند" لينک:
http://www.youtube.com/watch?v=wuPCDUJLueQ&feature=quicklist
http://www.youtube.com/watch?v=UM7qmNC2GT8
پايدار باشيد.