چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ انتي مخملك سبز 

گاهي به سابقه يكي از زنان مورد ادعاي كروبي

*گزارش هيات سه نفره آيت الله لاريجاني در مورد ادعاهاي كروبي

* آخرين رسوايي و سندسازي بعد از نامه‌نگاري

يكي از اسناد ادعاي كروبي زني است كه سابقه 6 بار فرار از خانه، 4 بار دستگيري توسط نيروي انتظامي و يك بار محكوميت در دادگاه به ازدواج اجباري را در پرونده خود دارد.

برخي اطلاعات دريافتي نشان دهنده آن است بررسي ها نشان مي‌دهد كه يكي از زنان مورد ادعاي كروبي سابقه 6 بار فرار از خانه، 4 بار دستگيري توسط نيروي انتظامي و يك بار محكوميت در دادگاه به ازدواج اجباري دارد! اين زن، همان فردي است كه كروبي در نامه ديروز خود به آيت الله لاريجاني مي پذيرد كه اسناد وي درباره او «نقص» داشته و سپس تلويحاً ادعاي خود درباره او را پس مي گيرد.

كروبي، البته در نامه خنده دار خود، اشاره اي به اين موضوع نمي كند كه اگر از كامل بودن تحقيقات خود درباره افراد مورد ادعا مطمئن نبوده، چگونه به خود جرأت داده نظام جمهوري اسلامي را آنطور بي شرمانه متهم كند و دشمنان نظام را كه البته خود اكنون با آنها فاصله اي ندارد، خوشحال و شادمان نمايد؟ علاوه بر اين كروبي اشاره اي به اين موضوع نكرده كه اكنون تكليف منابع موثق او كه ادعا مي‌كرد اين اطلاعات را در اختيار وي گذاشته‌اند چه مي‌شود و مهم تراز اين از كجا معلوم بقيه ادعاهاي او سرنوشتي مشابه پيدا نكند؟!

اتفاقاً بررسي هاي انجام شده نشان مي‌دهد يكي ديگر از شاهدان كروبي هم وضع و حالي مشابه دارد. كروبي در اظهارات خود خطاب به كميته پي گيري قوه قضائيه از مردي نام برده بود كه در زندان مورد تعرض قرار گرفته اما پس از مراجعه به وي؛ توسط مقام هاي قضايي و امنيتي تهديد و نهايتاً مفقود شده است.

پيگيري‌هاي مقام مسئول نشان مي‌دهد ...