• وبلاگ : مهديار دات بسيجي
  • يادداشت : روز قدس و سناريو آشوب و درگيري با متن مردم
  • نظرات : 4 خصوصي ، 126 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    ما هم در روز قدس راهپيمائي ميکنيم زيرا . . .

    خيلي از مزدوران جيره خوار حکومت به طرفداران جنبش ما خرده ميگيرند که چرا ميخواهيم در راهپيمائي روز قدس شرکت کنيم. خب دليل مشارکتمان اين است که ميخواهيم با اين صهيونيست هاي خوش انصاف، اتمام حجت کنيم. اين صهيونيست ها صهيونيست ها در روز ?? آگوست ???? مسجد الاقصي را واقع در شهر قدس به آتش کشيدند.

    (اندک عکس هاي موجود از آتش سوزي مسجد الاقصي و سوختن منبر آن)

    بدانيد و آگاه باشيد که اين صهيونيست ها حق ما چيزها را خورده اند!!! خب آخر آدمهاي زحمت کش در اين مملکت هم کم نيستند! نمونه اش همان غيور مردان چيزي که در روز سي ام خرداد همين امسال (????هجري شمسي) و در سالروز شورش (ببخشيد قيام) مسلحانه منافقين(ببخشيد مجاهدين) خلق، حماسه پرشور سوزاندن مسجد لولاگر و سنگباران مسجد حضرت علي ابن ابي طالب را در تهران آفريدند!

    (شماره يک: املاک خصوصي مردم در جوار مسجد لولاگر تهران که به کوکتل مولوتف يا همان بمب دستي آتش زا، دچار حريق شد شماره دو: ورودي ساده و کوچک مسجد لولاگر)

    (نماي نزديک از ملک خصوصي خلق الله که بخاطر همجواري با مسجد به همراه چند ملک و مغازه ديگر به آتش کشيده شد)

    ديديد صهيونيست ها حق ما چيزها را نوش جان کرده اند؟ ما اينجا اين همه زحمت ميکشيم اما همه دنيا، افتخار سوزاندن مسجد را به صهيونيست ها ميدهند!!! تازه ما يک کارهاي افتخار آميز ديگري هم کرده ايم که حتي صهيونيست ها هم نتوانسته اند انجام دهند!!! براي آنکه بدانيد راست ميگوئيم به عکس زير توجه کنيد:

    (به گوشه پائين سمت راست عکس بالا نگاه کنيد و بعد از آن به داخل خط قرمز بنگريد. ميبينيد که غيورمردان ما اين مسجد را که به نام علي ابن ابي طالب است؛ يک عده جوانان غيور چيز در روز سي ام خرداد ????سنگباران کرده اند!!!)

    (اين هم يک عکس تکميلي از ورودي همان مسجدي که در روز سي ام خرداد ????هجري شمسي سنگباران شد)

    بله! ما چيزها در ايران، اين مسجد را که متعلق به شيعيان است و با اين نام (علي ابن ابيطالب)سنگباران کرديم ولي در فلسطين(ببخشيد اسرائيل عزيز!) که در اشغال ( ببخشيد پشت قباله و به نام)صهيونيست هاست و مسلمانانش از اهل سنت هستند؛ وضع به چه منوال است؟ به تصوير زير دقت کنيد:

    (مسجد امام علي ابن ابي طالب در فلسطين نه ببخشيد اسرائيل که متعلق به سني هاست و صهيونيست ها از ترس خشم اهل سنت ميترسند به آن دست درازي کنند ولي ما چيزها در ايران از شيعيان نترسيديم و مسجدي با همين نام را دلاورانه! سنگباران کرديم)

    حالا باورتان شد که ما اغتشاشگران( نه ببخشيد معترضان قانونمدار) در ايران از صهيونيست ها هم باحالتريم؟ خيلي هم باحالتريم مگه نه؟ البته صهيونيست ها نيز در فلسطين ( واي ببخشيد اسرائيل) زحمات زياد ديگري هم ميکشند که هيچ چيزي نميتواند منکر آن شود. نمونه اش تصوير زير:

    ( عکس بالا تصويري است از جنازه يک فلسطيني که توسط صهيونيست ها شکافته شده و اعضاي بدن آن به سرقت رفته است)

    لذا ما جماعت کار درست چيزنشان ضمن تشکر از زحمات بي شائبه صهيونيسم بين الملل، در راستاي خدمت به حقوق بشر!!! از آنها تقاضاي عاجزانه داريم تا ضمن در نظر گرفتن نقش مثبت چيزها در همکاري با اهداف والاي صهيونيستي،قدري بيشتر به ما برسند و هواي کارمان را داشته باشند که اوضاعمان در اينجا بدجوري قمر در عقرب شده است .

    در ضمن جنبش چيز قول ميدهد تا صاحب عکس زير را بيابد و او را به سبب پاره کردن پرچم اسرائيل و همرنگي اش با پرچم ايران، به اشد مجازات مندرج در قانون صهيونيسم بين الملل برساند.

    به اميدديدار در بنياد جرج سوروس به هنگام برگزاري کلاسهاي کودتاي مخملي!

    جنبش چيز ايران