mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ محمد 

ببين پسرجان با خوندن مطالبت به نظرم رسيد که مطالعاتت خيلي کمه و گزينشيه احتمالاً. يعني اطلاعي از تاريخ و صحنه سياست ايران نداري. خيلي کاناليزه فوق فوق اش چهار تا کتاب از خدابيامرز مطهري و نهايتا چند تا جزوه عقيدتي يا کتاباي تاريخ فيلتر شده نظام الهي و خدايي و پاک به اصطلاح اسلامي رو خونده باشي. من محض اطلاع بهت مي گم که بري مطالعه کني يک مقدار. اولاً دعواي اصلي سر سبز و آقاي موسوي و اين يارو مردک ديوانه احمدي نژاد نيست ( که مثل اسباب بازي از تو لپ لپ درومده نه سابقه جبهه داره نه در مبارزه اي از انقلاب دو ساعت هم نقش نداشته!) بعنوان مثال ميگم خود اين آقايوني که الان براي آقاي موسوي کف و سوت مي زنن خودشون زماني در همين جمهوري اسلامي عامل کشتار و شکنجه و تجاوز بودن. نمونه اش رو ميارم برات که نگي بي مدرک حرف مي زنم. (اگه مي توني از آرشيو کيهان در بيار اينا رو):آقاي موسوي تبريزي يکي از اصلاح طلبان هوادار موسوي در کيهان ?? شهريور ???? چنين مي گويد:

يکي از احکام جمهوري اسلامي اين است که هر کس در برابر اين نظام امام عادل بايستد کشتن او واجب است. و زخمي‌اش را بايد زخمي‌تر کرد که کشته شود... اين حکم اسلام است. چيزي نيست که تازه آورده‌ باشيم.!!! کساني که در خيابان‌ها و درجريان تظاهرات ضد رژيم دستگير مي‌شوند را نياز نيست به محکمه بياورند، اگر دو پاسدار شهادت دهند همان‌جا مي‌توانند حکم اعدام او را اجرا کنند.!! چنان‌چه ملاحظه مي‌کني فرمان تمام کش کردن بيمار و مجروح را موسوي تبريزي حامي ميرحسين موسوي مي‌داد.

خود آقاي ميرحسين موسوي گندش رو در آورده بود با اين بسيجي بازيا مملکت رو به گه کشيده بود. هرچي مي شد مي گفت کار آمريکاست! کار انگليسا و صهيونيستاست! اوايل انقلاب يک بسيجي مخلص تمام عيار و چرک و چماقدار و مکتبي بود. وقتي مهندس اميرانتظام مرد بزرگ و دانشمند و تحصيلکرده و شيک پوش که افتخار ايران بود رو در تلويزيون به عنوان سخنگوي دولت و معاون نخست وزير مي ديد مي گفت اين سنجاق کراوات اميرانتظام سيخ ميزنه تو چشام!! از نظر اون آدم بايد چرک و کثيف و حزب اللهي باشه! اگه مهندس اميرانتظام شيک بود اين نشون دهنده اين بود که مکتبي نيست! و ايمان نداره! يعني حتماً بايد رو صورتت پشم و ساس و کرم و رو پيشوني ات جاي مهر باشه تا اسلامي انقلابي باشي!!