• وبلاگ : مهديار دات بسيجي
  • يادداشت : ولي فقيه يا ولايت فقيه ؟؟ (طنز نامه هادي غفاري )
  • نظرات : 9 خصوصي ، 225 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + فدائيان رهبر 

    سمانه جان

    در مورد امار جست و جوي جنسي در ايران:

    بالابودن امار جستجوي کلمات سکسي در ايران اگر صحت داشته باشه چند دليل عمده داره


    اولا در کشورهاي غربي و غير اسلامي که نيازي به جستجو در اينترنت نيست چون اصل آن به وفور در کوچه وخيابان و مجلات و تلويزيون و ماهواره و کاباره ها و دانسينگها وجود داره پس اگر آمار جستجوي کلمات سکسي در کشورهاي غربي صفر هم باشد جاي تعجب نيست وبيانگر فضيلت آنها نيست.

    اما در کشورها اسلامي مثل ايران و عربستان علت ها ي ديگري وجود داره

    وجود فيلترينگ که موجب مي شه کاربر براي رسيدن به مطلب مورد نظر بارها از طرق مختلف و کلمات گوناگون جستجو کنه و در مراجعه مجدد هم بايد براي رسيدن به هدف تلاش تازه اي را شروع کنه که اين باعث بالا رفتن آمار جستجوي کلمات سکسي مي شه. شايد اگر فيلتر گذاري بر اينترنت نبود آمار جستجوي اين کلمات به يک دهم مي رسيد.البته اين سخن به معني نفي فيلترينگ نيست چون قطعا زياد بودن جستجو بسيار بهتر از زياد بودن دسترسي به مطالب مستهجنه .

    علت ديگر ،کثرت عوامل تحريک در جامعه ايران نسبت به ديگرکشورهاي اسلامي (عربي) است. در ايران به خاطر بي توجهي به مساله حجاب و رشد حضور زنان در سطح جامعه خصوصا با لباسهاي مبتذل و آرايشهاي غليظ و از طرفي ديگر ممنوعيت روابط و عدم دسترسي به ازدواج آسان وبر آورده نشدن نيازهاي مشروع جنسي فساد رشد کرده در حاليکه در کشورهاي عربي زنان هنوز اجازه ورود در بسياري از عرصه ها را ندارن و فرهنگ مرد سالاري حاکمه طبيعتا کمتر در جامعه شاهد حضور زنان هستند و اگر امکان ازدواج نباشد باب الذرايع را فتح کرده اند

    جمعيت زياد کشور ما نسبت به ساير کشورهاي اسلامي هم ميتواند دليلي بر کثرت جستجوي اين واژگان باشد

    هرچند که اصل اين آمار با توجه به ساير کلمات جستجو شده که مثبت هستند آنقدر که به نظر مي رسد نگران کننده نيست