• وبلاگ : مهديار دات بسيجي
  • يادداشت : ولي فقيه يا ولايت فقيه ؟؟ (طنز نامه هادي غفاري )
  • نظرات : 9 خصوصي ، 225 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + فدائيان رهبر 

    مريم جان<\/h1>

    سوءاستفاده جنسي معلمان زن آمريکايي از دانش آموزان پسر<\/h1>

    به گزارش ايرانيوز در آخرين مورد از اين دست گزارش‌ها؛ ورلدنت ديلي به ذکر ?? نمونه پرداخته که از روابط نامشروع و غيرقانوني ميان معلمان زن و شاگردان عموما کم سن و سال آمريکايي حکايت مي‌کند.آمريکا به واقع امروز با بحران اخلاق در سيستم آموزشي مواجه است.

    متن گزارش ورلدنت ديلي به شرح ذيل است:
    استفني جيامبلوکا، نخستين معلم زن در سال ???? است که به دليل آزار جنسي و سو رفتار با دانش آموز ?? ساله‌اش،‌ با تکيه بر وجود يک نوار ويدئويي، دستگير و به دادگاه احضار شد.
    سخنگوي پليس متايري ايالت لوس‌آنجلس در تماسي با خبرنگاران اعلام کرد: “استفني جيامبلوکا”، معلم ?? ساله مدرسه جي.دي ميسلر در متايري لس‌آنجلس، به دليل آزار و اذيت‌هاي جنسي و سوءرفتارهاي غيراخلاقي که از دانش آموزان ?? ساله خود داشته، دستگير و براي پيگيري‌هاي بيشتر در مورد جزييات اين پرونده به دادگاه خوانده شده است.
    نوار ويديوئي برخوردهاي سوال برانگيز سوءرفتارهاي جنسي “استفني” و شاگرد ?? ساله‌اش يکي از معتبرترين مدارک و شواهدي است که پليس براي دستگيري وي در اختيار دارد.
    “جيامبلوکا”، در کنار “ريان مپس”، پرستار ?? ساله اين نوجوان ?? ساله، فضا و مکان را براي اين رفتار غيراخلاقي آماده کرده بودند.

    آدريانه هاکت”: وي به جرم ارتباط نامشروع با دانش آموز ??ساله خود در آپارتمان اجاره‌اي‌اش در هوستون، متهم شناخته شده‌است. “آدريانه”، اين آپارتمان را با نيت فراهم کردن مکاني براي روابط غيرقانوني خود اجاره کرده بود. اين پسر بچه ?? ساله در اعترافات خود، گواهي داده که به همراه معلمش علاوه بر استعمال دخانيات، استفاده از ماري جوانا و نوشيدن نوشيدني‌هاي الکلي، روابط نامشروع نيز داشته‌است

    “بث ريموند” ?? ساله: او معلم يک مدرسه خصوصي بود که به خاطر برخوردهاي جنسي چندگانه و تجاوز به شاگردانش در جولاي ????، به ?? ماه زندان محکوم شد.

    “کريستين دورا” ?? ساله: وي در مدرسه نورماندي، در سنت لوئيس مشغول به کار بود. او در دسامبر ????، با يکي از دانش آموزان ?? ساله‌اش درخانه شخصي‌ خود رابطه نامشروع برقرار کرد که به همين دليل از مدرسه اخراج شده و براي مدت دو سال تحت نظارت بود.

    منبع : خبرگزاري انتخاب

    اين نمونه هايي از ارتباط نامشروع در كشورهاي غربي بود.

    اينم ادرس سايت:http://www.ariyayi.com/?p=371

    بقيش هم واسه يه وقت ديگه