• وبلاگ : مهديار دات بسيجي
  • يادداشت : ولي فقيه يا ولايت فقيه ؟؟ (طنز نامه هادي غفاري )
  • نظرات : 9 خصوصي ، 225 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محسن 

    ?) ما به خرداد پر از حادثه عادت داريم. به گمانم اين عبارت، از زمان انتخابات انتخابات رياست جمهوري سال ?? که به انتخاب شدن محمد خاتمي انجاميد؛ با تبليغ بعضي ها! يواش يواش سر زبان ها افتاد که در انتخابات سال ?? به شدت تبليغ و ترويج گرديد.

    ?) يادمان نرود که بعضي ها به همراه جناب آقاي موسوي از روزنامه هايي مثل وطن امروز و کيهان و سايت رجانيوز شکايت کرده اند که چرا بر عليه ايشان دست به انتقاد و افشاگري زده اند. آزادي مطبوعات که خب از نظر اين عاليجنابان چيزي جز کشک نيست! سوال اين است که اگر ميتوان به دادگاههاي ايران اعتماد کرد پس چرا مدارک تقلب را به دادگاه نبرديد تا شکايت کنيد؟ چرا به جاي مسير قانوني، اقدام به آتش زدن شهر و خيابان کرديد؟ جالب است که اين اقدامات از ساعت ? صبح شنبه??خرداد انجام شد! يعني فقط ??ساعت بعد از شروع انتخابات!!! در حالي که هنوز حتي نتايج نيمي از شمارش آرا به طور رسمي از صدا و سيما اعلام نشده بود!!!

    ?)گوگوش همون خواننده ايست که در زمان جناب آقاي خاتمي از کشور خارج شد و به ما هم ربطي ندارد که چطوري خارج شد!!! و باز هم به ما ربطي ندارد که چطوري الان شال سبز انداخته!!! و باز هم به ما ربطي ندارد که اين خانوم چه ارتباطي دارد به آنهايي که بنابر دستور مافوق، در راهپيمائي روز قدس، چادر پوشيده بودند و شال سبز داشتند تا من و شما آنها را متدين بدانيم!!! البته همه ي چادري هاي آنها از اين دست نبودند اما تعداد چادر به سران دستوري سبز در روز قدس کم نبود.

    ?)رجوي همون آدمکشي است که اعضاي گروهک منحوسش، دست کم ?? هزار نفر را در ايران، بعد از انقلاب ترور کردند. او همان کسي است که در روز سي خرداد???? و با کمک بني صدر خائن اقدام به شورش کرد. او عاقبت در بحبوحه جنگ و با حمايت دولت هاي غربي، به عراق (نه ببخشيد به دامان صدام) پناه برد و همه گونه خيانتي در دوران جنگ بر عليه ملت ايران مرتکب شد. او در ادامه و بعد از جنگ اول خليج فارس و در هنگام قيام شيعيان جنوب عراق، نسبت به قتل عام صدها هزار شيعه اقدام نمود. همچنين در سرکوب برادران و خواهران کرد و سني ما در عراق نيز مشارکت و تعداد فراواني از آنان را قتل عام کرد. يه چيزي بگم نخندينا!!! الان همون انگليسي که از سبزي جماعت حمايت ميکنه، از همين بابا هم حمايت ميکنه!! تا خود اين مردک هم دست کم دو تا بيانيه در حمايت از موسوي و کروبي و . .داده!!!

    ?)يادتان هست ميگفتند که هفتاد و دو تا شهيد!! دادن؟ اين را سايت نوروز ميگفت. بعدش گند قضيه در آمد که اکثر اينها يا به مرگ طبيعي مرده بودند و يا زنده اند و يا اصلا وجود خارجي ندارند. خودشان هم اعتراف کردند که براي چيزي حدود ??نفر از آنها مدرک دارند و جالب تر آنکه اين تعداد ازآمار اندکي کمتر!! از آمار رسمي کشته شدگان حوادث اخير است! يعني آمار کشته شده ها از طرف منابع دولتي، حدود سي نفر اعلام شده بود. نتيجه اخلاقي اينکه اينها بد خالي بسته بودند. نتيجه اخلاقي تر هم اينکه در بحبوحه اين شرايط، کسي از دولت دروغ نشنيد. البته جالب است بدانيد که تعداد زيادي از همين حدود سي نفر هم توسط عناصر مشکوک کشته شدند و حتي از داخل جمعيت معترض مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند.

    ?)آلرژِي همان حساسيت است

    ?) امثال احمدي نژاد که دو کلمه در مورد هولوکاست سوال کرد و مورد هجوم همين جماعت مدعي اسلام قرار گرفت.

    ?)منتظري کسي بود که به سبب خيانت ها و ناداني هايش، مطرود امام خميني(ره) شد. جالب است بدانيد که اين اتفاق در زمان نخست وزيري موسوي افتاد. جالبتر اين است که بدانيد موسوي در جريان همين حوادث اخير، اقدام به نظرخواهي از منتظري کرد و . . .حالا يکي بگويد چطور اين آقاي مهندس مدعي پيروي از خط امام خميني(ره) است؟

    ?) کمترين آبروريزي بيانيه هاي موسوي اين است که ديگر کسي براي حرفش تره هم خورد نميکند.

    ??) دو مورد از دروغ هاي خاتمي: دست دادن با دختران ايتاليائي و ديدار با بنياد رئيس بنياد سوروس و هماهنگي جهت اقدامات غيرقانوني در ايران که هر دوي اين اعمال توسط بنياد باران وابسته به خاتمي، تکذيب شده بود ولي اصل هر دو موضوع اثبات شد.

    ??) دگر انديشان يعني مثلا کساني که اسلام را قبول ندارند يا افرادي از اين قبيل که دور کروبي جمع شده بودند و خود او هم از آنها حنايت ميکرد و در مناظره اش با احمدي نژاد هم اين سخن را بر زبان آورد. راستي کسي نفهميد اون سيصد ميليون تومن آخرش چي شد؟

    ??) امروز افرادي که قانون شکني کرده اند؛ دست به دامان اين و آن مي شوند که به قول خوشان بساط آشتي ملي راه بيندازند!!! شما را نميدانم اما بنده همه کشته شدگان حوادث اخير را اعم از بسيجي و معترض را برادر و خواهر خود ميدانم و امثال موسوي را باعث خون آنها. آيا ميتوان از خون خواهر و برادر گذشت؟

    ??) کم نيستند رسانه هاي داخلي که هم صدا با بي بي سي عمل ميکنند.

    ??) خادم امت همان کسي است که به نوکري ملت ايران افتخار ميکند.

    ??) شورش سي خرداد ???? منافقين به سرکردگي رجوي خائن و بني صدر فراري، و اغتشاش سي خرداد ???? جماعت به اصطلاح معترض که تقارن اين دو روز با هم خيلي جالب است!!!