• وبلاگ : مهديار دات بسيجي
  • يادداشت : ولي فقيه يا ولايت فقيه ؟؟ (طنز نامه هادي غفاري )
  • نظرات : 9 خصوصي ، 225 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + فدائيان رهبر 

    رشد چشمگير جمعيت مسلمانان جهان
    جمعيت مسلمانان جهان به يک ميليارد و پانصد و هفتاد ميليون نفر رسيده است كه اين آمار رو به رشد است.

    روزنامه ديلي تلگراف خبر داد طبق گزارش موسسه امريکايي پيو ،جمعيت مسلمانان جهان به يک ميليارد و پانصد و هفتاد ميليون نفر رسيده است و اين بدان معناست که تقريبا از هر چهار نفر در دنيا يک نفر مسلمان است.اين روزنامه افزود،مطالعه و پروژه مذکور که مدت ها روي آن کار شده است،نمايي از جمعيت مسلمانان ارائه مي کند که ممکن است باعث تعجب شود.به عنوان مثال،آلمان بيش از لبنان مسلمان دارد،چين بيش از سوريه و روسيه نيز بيش از کل اردن و ليبي مسلمان دارد.اتيوپي نيز به اندازه افغانستان مسلمان دارد.به گفته آمني جمال استاديار علوم سياسي دانشگاه پرينستون اين ايده هم که مسلمانان عرب هستند و اعراب مسلمانند،در اين گزارش رد شده است

    اين گزيده اي از اخبار بود.
    http://www.javandaily.com/Nsite/FullStory/?id=6952

    http://www.farhangnews.ir/Site/Default.aspx?tabid=2&CId=10&NewsId=13864

    مشاور شهردار شهر آنورس دومين شهر بزرگ بلژيك اعلام كرد كليساهاي اين شهر تبديل به مسجد خواهند شد. وي گفت : به دليل كاسته شدن از جمعيت اين شهر و عدم استفاده از اين كليساها تغيير كاربري آن ها به مسجد و يا موارد ديگر دردست برنامه ريزي است. وي درباره علت اين تغيير كاربري گفت : آمار مسلمانان به شدت در اين شهر درحال افزايش است چرا نبايد بعضي از كليساهاي اين شهر را به مسلمانان تقديم كنيم اين درحالي است كه مسلمانان مكان هاي مناسبي براي عبادت ندارند.

    http://www.alborznews.net/pages/?cid=4396

    خواننده زن روسي حجاب را برگزيد

    «ماشا اليليکينا» نام مشهوري در روسيه و مناطق روسي‌زبان است. او حدود 2 سال پيش به عنوان يک هنرپيشه جذاب و يک مدل زيبا مطرح بود و شهرت و محبوبيتش با اوج گرفتن "گروه رقص و موسيقي فابريک" در روسيه، به بالاترين حد رسيد. ماشا اليليكينا، ستاره سابق سينما، رقص و موسيقي، اينك حجابي اسلامي در بر دارد و به تدريس در مدارس مشغول است. وي مي‌گويد از جلوه‌هاي كاذب سابق متنفر است و اكنون احساس خوشبختي مي‌كند.

    http://amlashhijab.blogfa.com/

    اينم فقط چندنمونه اس.