ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ خبر توطئه يزيد زمان 

بر اساس اطلاعات موثق نيروهاي زخم خورده از مراسم عظيم تشييع مرحوم آيت الله العظمي منتظري در نظر دارند با تکرار سناريوي شکست خورده کارناوال عاشورا در روز چمعه اين هفته (فردا) اقدام به حرمت شکني برنامه ريزي شده از آيين هاي عزاداري محرم کنند و اين امر را به جنبش سبز نسبت دهند.


به گزارش «کلمه» ، براي اين منظور متاسفانه برخي از خانم هاي معلوم الحال را جمع کرده و در اين مورد به آنها ماموريت داده اند. لذا به مردم عزيز هشدارباش داده مي شود تا اين توطئه را خنثي کنند. با توجه حضور اکثر مردم در آيين هاي عزاداري توصيه مي شود از وسائل ارتباطي به جز شبکه اينترنت جهت اطلاع رساني استفاده شود.
هشدار جدي /
پروژه "کارناوال عصرعاشوراي دو" کليد خورد

يک منبع اگاه به خبرنگار رويداد گفت "سناريوي کاناوال عاشوراي دو" توسط وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي و برخي جريانات شبه نظامي وابسته به سپاه تهيه شده و قرار است در روزهاي عاشورا و تاسوعا براي هجمه به جنبش سبز اجرا گردد.

پس از شکست سناريوي پاره نمودن عکس امام خميني ، افتضاح تجمع چند هزار نفر در برابر دانشگاه تهران در دفاع از ولايت و در پي حضور صدها هزار عزادار در مراسم آيت الله منتظري و فرياد "مرگ بر ديکتاتور" و ديگر شعارهاي عليه رهبري آيت الله خامنه اي در شهرهاي قم ، اصفهان، نجف آباد ، کاشان ، تهران ، مشهد ، تبريز و ... پروژه جديد در دست تهيه است تا شکست هاي اخير اقدارگرايان را جبران نمايد.

بر اساس اين سناريو قرار است عده اي ظاهرا به حمايت از جنبش سبز ايران به شادي و پايکوبي و حمله به دسته هي عزاداري بپردازند. اين احتمال وجود دارد اين سناريو حتي پيش از روزهاي عاشورا و تاسوعا نيز اجرا گردد.

اين منبع آگاه به خبرنگار رويداد گفت :"در همين حال اطلاع رساني در اين باره بسيار اهميت دارد تا نقشه جريانات وابسته به رهبري براي بي حرمتي به مراسم عاشورا و تاسوعاي حسيني و به انحراف افکار عمومي از اعتراضات ميليوني به يزيد و يزيديان زمان برملا گردد."

پاسخ

سلام ... هه ... فيلم ترسناک تخيلي زياد نگاه ميکني ها ... فيلم ديدن خوبه تا يه حدي ... ولي داري خودتو داغون ميکني ... خواب هاي آشفته ميبينيد کابوس و اينا ... يک کم کمش کن .. ياعلي