ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ لعنت خدا بر بسيجي يزيدي كافر 

مسئولان حفاظت خامنه اي:

تيم محافظت خميني 200 نفر بودند.اما مجموعه اي که از خامنه اي محافظت مي کنند 10000 نفرند.(يادآورگارد جاويدان شاه که هيچ گاه از آن کم نمي شد)در اين بين دو نفري که نقش اساسي دارند دين شعاري و حسين جباري هستند. اين دو کساني هستند که شب ها پشت در اتاق خامنه اي کشيک مي دهند وتنها کساني هستند که حق دارند در نزديکي خامنه اي مسلح باشند. آن ها 30 سال است که محافظين اصلي خامنه اي هستند. اما مديران تيم محافظت از خامنه اي در دوران مختلف اين ها بوده اند:
1.خسروي وفا ( رئيس تيم جانبازان)
2.اصغر زاده(نماينده مجلس)
3.متوليان (سپاه)
4.رمضاني (اطلاعات سپاه)
5.نجات (شوراي امنيت)
6. چيذري (در حال حاضر او مسئول محافظين است.)
محافظين نزديک که يک جمع 200 نفره هستند و از نزديک شاهد سفرها و زندگي در کاخ ها هستند هر کدام خانه اي دارند که حداقل يک ميليارد تومان ارزش دارد و آن ها که خامنه اي را با تقوي ميدانند و خود زاهدانه زندگي مي کنند، در تيم محافظين (حلقه اول ) اجازه ورود ندارند تا مبادا دچار تضاد شوند.هيچ کدام از اين محافظين وفدائيان، هيچ گاه اجازه ازدواج با دختران مسئولين رده بالا را ندارند، حتي اگر عاشق هم شوند.معمولا ازدواج ها در سطح فاميل هاي بزرگ سياسي اتفاق مي افتد ويا با صنف روحاني. اما هيچگاه آن ها که بوسه بر مقدم و جاي پاي خامنه اي و امثال او مي زنند و از قندان متبرک شده او قند مي ربايند و حاضرند خود را قرباني او وايشان کنند لايق اين نبوده اند که با دختري از اين بزرگان ازدواج کنند.
از محافظين 500 نفر مسئول محافظت از خانواده هستند.(يک خانواده 40 نفره تحت کنترل محافظين هستند.عروس ها و داماد ها و دختران و پسران و برادران و برادر زن ها و بعضي از بچه هاي برادرها و بعضي از بچه هاي برادر زن ها.)
انتخاب شدن در رده محافظين نيازمند عبور از سه گزينش امنيتي است و زمان زيادي طي مي شود تا کسي بتواند در تيم محافظين جا بگيرد.حقوق محافظين حداقل ماهي هزار دلار و حداکثر ماهي 12 هزار دلار است.وقتي کسي به حلقه محافظين وارد مي شود به او کمک مي شود تا در محل زندگي خود صاحب خانه اي باشد. و همينطور از يک خانه سازماني در محل ماموريت استفاده خواهد کرد.
از اين ده هزار محافظ حدود هزار نفر آن ها زن هستند.و معمولا کسي نمي داند آن ها محافظ هستند.

مراقبت هاي پزشکي خامنه اي:

دکتر مرندي وزير بهداشت سابق ،هماهنگ کننده پزشکي آقاي خامنه اي است.پزشکان ديگر را مرندي برمي گزيند و به وقت لازم به بالين خامنه اي مي آورد.در زير زمين بيت رهبري يک بيمارستان خصوصي با 4 دکتر کشيک در طول 24 ساعت مراقبند.در سفرهاي زميني يک بيمارستان سيار همراه خامنه اي است. هم چنين يک اتوبوس - بيمارستان که داراي اتاق عمل است براي سفرهاي زميني همواره همراه است.براي سفرهاي پروازي يک هواپيما- بيمارستان با دو اتاق عمل وجود دارد. در طول 30 سال گذشته خامنه اي سه بار عمل جراحي داشته است. عمل دست پس از انفجار اوايل انقلاب. عمل جراحي اثني عشر و عمل پروستات.
هرگاه خامنه اي مريض مي شود، تضادها در بيت رهبري تشديد مي شود. کساني که جنايت کرده اند و مي ترسند که وقتي خامنه اي بميرد مردم از آن ها انتقام بگيرند ، نگران عاقبت کار مي شوند. اما تا حال خامنه اي رو به بهبود مي گذارد دوباره همه چيز را فراموش مي کنند.
خانمي که خواهر قائم مقام وزارت دفاع است(يعني خواهراحمد وحيد دستجرديکه تخصص پزشکي زنان را دارد، پزشک مخصوص امور زنان) همسر و دختران و عروسان خامنه اي است.

افسردگي:

خامنه اي سال هاست افسردگي دارد.بعضي از پزشکان علت آن را گوش کردن به شنود هاي شبانه قبل از خواب مي دانند.از آن جا که تا کسي عليه خامنه اي حرفي نزده باشد، حرفش ارزش شنودي ندارد، پس خامنه اي از طريق شنود، مدام دارد عليه خودش حرف مي شنود. خامنه اي براي حفظ سيستمش به طور مستمر هر شب قبل از خواب به مدت 20 دقيقه مکالمات ضبط شده عليه خودش را، از زبان مردم ، مخالفين و حتي مسئولين مي شنود که منجر به ادامه افسردگي او مي شود.او هر شب قبل از خواب به اين نتيجه مي رسد که کسي او را دوست ندارد و فردا صبح دوباره مردمي را مي بيند که از ترس، خود را مريد او نشان مي دهند تا به ثروت و قدرت برسند و يا از خشم او در امان باشند.
خجسته خانم که گاهي شنودها را شنيده تحمل چاپلوسي هاي روزانه خيلي ها را ندارد. بيش از هر کسي به زبان مي آورد که مردم ايران دروغگو وچاپلوس و خائنند.
خامنه اي گاهي ماساژ مي گيرد.ماساژور يک ايراني است که دکتر فيزيوتراپ است.ابتدا اين ماساژ بابت دستي که در انفجار از کار افتاده بود شروع شد. اما بعدها به توصيه پزشکان معالج، بخشي از برنامه هفتگي شد.