تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ لعنت خدا بر بسيجي يزيدي كافر 

سيستم شنود:

پس از رهبري خامنه اي، ابتدا به مدت دو سال احمد قديريان مسئول شنود خامنه اي بود. اما اکنون حدود 15 سال است که طائب مسئول آن است.اين شنود شامل سه بخش مي شود. شنود مسئولين بزرگ وشنود مسئولين امنيتي و شنود مردم . در مورد امنيتي ها حتي اتاق خواب آنان نيز شنود مي شود تا مراقب خيانت آنان به خامنه اي باشند در موردشنود مردم براي آنکه فضاي جامعه فهميده شود وخامنه اي بتواند با آن مقابله کند اين شنود انجام مي شود.اين شنود سوم نوعي نظر سنجي ميداني است.
شنود دو مرکز اصلي دارد. يکي در بالاي توچال و يکي در مرکز تلفن.اما يک تيم که در پشت خانه خامنه اي مستقر هستند،(در خيابان پاستور) شنودهاي مربوط به خامنه اي را طبقه بندي مي کنند و روزانه دو صفحه نوشته و 20 دقيقه نوار در اختيار خامنه اي مي گذارند.که 5 دقيقه از آن مربوط به شنودهاي اخلاقي جامعه است . علاوه بر آن تمام ملاقات هاي خامنه اي به صورت علني ضبط مي شود و خودش هم به حاضرين اعلام مي کند که آن ها را ضبط مي کند.مثلا همه ملاقات هايش با هاشمي و خاتمي و احمدي نژاد و مسئولين ديگر را ظبط مي کند. نفرات اصلي اداره شنود: طائب و مهندس حميد، برادر وحيد حقانيان هستند.
بدين ترتيب پرونده پنهان همه مسئولين زير بغل خامنه اي است و قوت و ضعف همه را مي داند.اما کمتر کسي در مورد خامنه اي مي داند ، مگر ري شهري (که در زمان خميني مامور تحقيق در مورد همه مسئولين بود از جمله خامنه اي) و در سال هاي اخير هم حجازي و محمدي گلپايگاني که داناي کل شده اند و در همه امور رازها را مي دانند.
ري شهري خواستار توليت شهر ري بود و خامنه اي عليرغم آن که به اين امر راضي نبود، شهر ري را به او باج داد.ري شهري در زمان امام سه نوع اطلاعات را در مورد همه مسئولين ، از جمله خامنه اي براي اطلاع خميني جمع مي کرد.اطلاعات جنسي،مالي وسياسي.
در زمينه سياسي: هنگامي که موسوي نخست وزير بود و سياست هاي اقتصادي اش مورد حمايت خميني بود و خامنه اي با آن که رئيس جمهور بود، قانونا قدرت موسوي را در دولت نداشت ، در جلسات خصوصي از حمايت خميني نسبت موسوي انتقاد مي کرد.
در زمينه مالي: دخالت خامنه اي در مورد پورسانت هاي فروش نفت زير سوال بود و در زمينه جنسي: ماجراي دو زن صيغه اي او در مشهد کشف شده بود که البته هيچکدام اعتماد خميني را از خامنه اي برنگرداند اما مطرح شدن دو زن صيغه اي در دوران جواني اش مي توانست به اعتبار او در سطح جامعه لطمه بزند.البته پس از انقلاب هيچ موردي از زنبارگي از او ديده نشده ويا به او نسبت داده نشده است.

سفرهاي خامنه اي:

از 365 روز سال 100 روز برنامه سفر سالانه خامنه اي است.يک ماه در تابستان و يک هفته در نوروز و يک هفته در زمستان به مشهد مي رود تا در کاخي که در وکيل آباد ساخته است، اقامت کند. در ايام نوروز يک هفته در پايگاه هوايي (دزفول) در خوزستان، که منطقه خوش آب و هوايي در آن فصل از سال است مي گذراند.و يک ماه در شمال ايران: معمولا زيبا کنار- ساري- رامسر – بيشه کنار و همه پنجشنبه ها و جمعه ها در کاخ نياوران يا کاخ جمشيديه يا کاخ لواسانات به سر مي برد.
وقتي خامنه اي در سفر است هر روز يک هواپيماي اختصاصي براي گزارش کارها مي رود و باز مي گردد. و از آن جا که سه حلقه محافظ اطراف منطقه اقامت او را کنترل مي کنند و همه محافظين حلقه اول و دوم نيز که 1200 نفر هستند بايستي سفر کنند، ميني موم خرج هر روز سفر خامنه اي 50 ميليون تومان هزينه بر مي دارد.
معمولا وقتي او در وکيل آباد است، هواپيماي 330 از اسب مورد علاقه او واسب مجتبي تا اثاثيه ديگر مورد علاقه خانواده را با خود مي برد.
گاهي خامنه اي مي خواهد مثل مردم عادي سفر کند. براي اين منظور يک اتوبوس ضد گلوله که 500 ميليون تومان خرج برداشته ،ساخته شده است که داراي دو اتاق خواب و دستشويي و حمام است و هم چنين يک آشپز خانه کوچک که سيد، آشپز مورد اطمينان آقا ،در آن آشپزي مي کند. اسکورت مخفي آقا به صورت پنهان اتوبوس را از پيش و پس همراهي مي کنند.

خانه هاي خامنه اي

خانه خميني در جماران 200 متر بود،خانه اصلي خامنه اي در پاستور 1200 متر است.(اين خانه 1200 متري تنها خانه اي است که همه از آن مطلعند.)
خميني تنها در يک خانه کوچک در قم و يا حسينيه جماران زندگي کرد اما خامنه اي از تمامي کاخ هاي شاه که حالت موزه نيافته استفاده مي کند و حتي بر آن ها افزوده است.
در عين حال هنوز بچه هاي ايراني در کتاب هاي درسي خود مي خوانند که قاشق چاي خوري شاه از طلا بوده است.و اشرافيت او باعث انقلاب شد.
زير خانه خامنه اي در پاستور،در عمق 60 متري ، يک پناهگاه 5 هزار متري ضد اتمي ساخته شده که تنها قيمت آسانسورش 5 ميليون دلار است.يک پناهگاه هم زير کاخ وکيل آباد مشهد ساخته شده است.اما اين پناهگاه اتمي در مقابل انقلاب ممانعتي نمي کند. اگرانقلابي در ايران اتفاق بيفتد خامنه اي به سوريه ميگريزد و در وهله دوم به روسيه.
لجستيک خامنه اي:
در سيستم خصوصي بيت رهبري امکانات زير به صورت اختصاصي استفاده مي شود:
(1 عدد هواپيماي ايرباس) مخصوص سفرهاي خودش
(2 عدد بوئينگ 707 ) يکي مربوط به سفرهاي فاميل و يکي مربوط به محافظين
(5 عدد فالکوم) 2 تامربوط به سفرهاي خودش.يکي براي سفرهاي مجتبي و دوتا براي سفرهاي فاميل.
(5 عدد هليکوپتر) 2 هليکوپتر براي سفر خامنه اي.يک هليکوپتر براي سفر مجتبي ودو هليکوپتر مربوط به فاميل.
با آن که پرواز هليکوپتر در آسمان تهران ممنوع است اما در شمال شهر تهران مدام صداي هليکوپتر شنيده مي شود.
6 باند هليکوپتر يکي در مهرآباد و يکي در عباس آباد ، يکي بغل هتل استقلال ، يکي در منظريه تهران ، يکي در قم و يکي در لواسان.
(17 عدد ماشين ضد گلوله) هر کدام به ارزش 400 هزار دلار
(1200 عدد ماشين ديگر)