تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ لعنت خدا بر بسيجي يزيدي كافر 

اداره کنندگان بيت رهبري:

اول قرار بود منتظري جانشين خميني باشد. مخالفت او با کشتارها در زندان هاي سياسي او را مغضوب خميني کرد و نه تنها بر کنار شد که حتي در خانه خود زنداني شد.البته عده اي از روحانيون نيزدر بر کنار کردن منتظري و جايگزين کردن خامنه اي بي نقش نبوده اند.
وقتي خميني داشت مي مرد عده اي خواستند احمد پسر خميني جانشين او شود.احمد خود به دنبال چنين نقشي نبود.خميني مي گفت:هرکس را مي خواهيد بعد از من رهبر کنيد اما چنين جفايي را در حق من نکنيد که احمد را رهبر کنيد. نگذاريد مردم بگويند مثل سلطنت از خميني به پسرش ارث رسيد.عده اي هم از اين فرصت به دنبال کنار زدن منتظري از قدرت و جايگزين کردن خامنه اي بودند. مثل ري شهري و محمدي گلپايگاني و حجازي و (طائب که در آن زمان بازجوي مهدي هاشمي بود) همه اين گروه بعد از مرگ خميني و به رهبري رسيدن خامنه اي همه کاره دفتر او شدند. اين ها حتي با طرح شوراي رهبري بعد از خميني مخالف بودند. شورايي که قرار بود متشکل از آيت اله گلپايگاني، اردبيلي و خامنه اي باشد.
گردانندگان اصلي در بيت رهبري شخص خامنه اي و پسرش مجتبي، و بعد حجازي،محمدي گلپايگاني و وحيد هستند. کارکنان بيت حدود 500 نفر در لول اول و 2 هزار نفر در لول دوم و ده هزار نفر در لول سوم کار مي کنند. در حقيقت دولت و مجلس و قوه قضائيه نيستند که کشور را اداره مي کنند، بلکه همه چيز در کنترل بيت رهبري است.بيت رهبري داراي ساختمان هاي متعددي در سطح کشور است.

بسيج در نگاه خامنه اي:

خامنه اي در ابتدا مدير کل حزب جمهوري اسلامي بود، اکنون با همان نگاه باور دارد که بسيج مي تواند براي او يک حزب باشد.حزبي که در عين حال يک ارتش است.انتقاد منتقدين به حزب پادگاني، اشاره به همين موضوع دارد.او با پول دولت و ملت براي خود يک حزب نظامي ساخته است.

بيزينس هاي مهم خامنه اي:

واردات شکر و برنج ،ماشين ب ام و ، توليد قند و شکر به نام آستان قدس رضوي،سرمايه گذاري در دبي، آلمان،عراق، آفريقاي جنوبي،ونزوئلا،لبنان،چين.
اما بيزينس هاي بزرگتر مربوط به همان نفت و گاز است و بعد خريد تسليحات نظامي از روسيه و چين.
خامنه اي براي آن که بتواند بيزينس هاي خود را کنترل کند، اشخاصي را به مدت طولاني در سمت هايي ثابت نگه مي دارد. مثلا مجيد هدايت زاده که 30 سال مسئول فروش نفت ايران بوده است(هدايت زاده در سال 1387 عوض شد، چون نوري زاده نام او را لو داده بود.) ديگري آقاي سوري مسئول حمل و نقل نفت ايران است که 30 سال است اين کار را ادامه مي دهد. اين دو نفر را آقاي خامنه اي از سال 61 منصوب کرده است. يک دوره هاشمي رفسنجاني و يک دوره خاتمي و حتي يک بار احمدي نژاد مي خواستند آن ها را عوض کنند اما خامنه اي نپذيرفت. شکل کار اين دو با دفتر رهبري بدين شکل بود:هدايت زاده بشکه هاي نفت را مي فروخت و سوري آن ها را حمل مي کرد و کميسيون آن ها به حساب خامنه اي مي رفت.
در 30 سال گذشته ايران حدود 700 ميليارد دلار نفت فروخته است که پورسانت فروش و حمل و نقل آن از طريق اين دو نفر به حساب خامنه اي رفته است. سومين نفري که خامنه اي براي اين کار وارد وزارت نفت کرد ، برادرش حسن خامنه اي بود که ابتدا در وزارت ارشاد جزو گروه سانسور بود اما بعد براي کنترل منافع خامنه اي وارد وزارت نفت شد.

کاخ هاي خامنه اي:

عکس هاي ضميمه توسط گوگل محل کاخ هاي خامنه اي را نشان مي دهد. اين کاخ ها عبارتند از:
1.کاخ هاي لواسانات که مربوط به شخص خامنه اي، مجتبي، و محمدي گلپايگاني است.
2.کاخ جمشيديه: کاخ سابق اردشير زاهدي (که محل کوهنوردي خامنه اي است)
3.کاخ فيش قولا در شمال ايران
4.کاخ هاي باغ ملک آباد مشهد با 300 هزار متر باغ اطراف
5.کاخ نياوران
6.کاخ هاي سد لتيان ( که قبلا کاخ شاه بوده است)