درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ لعنت خدا بر بسيجي يزيدي كافر 

ثروت خامنه اي:

خامنه اي در سال 60 رئيس جمهور شد.
در سال 61 هدايت و سوري را مسئول فروش نفت کرد و تا سال 85 آن ها عوض نشدند.
در سال 62 محسن رفيقدوست را مسئول خريد اسلحه کرد
از سال 1370 به ارزش زمين پي برد و از طريق ستاد اجرايي فرمان امام و بنياد مستضعفان روي زمين هاي ايران دست گذاشت. در وزارت نفت از سال 63 حسن خامنه اي مسئول کنترل آقايان هدايت و سوري شد.
در وزارت دفاع محمدي گلپايگاني مسئول کنترل رفيقدوست و حيدري شد.
درامور زمين هم آقاي لولاچيان مسئول شد و بعد با خامنه اي فاميل شد.
از سال 76 به بچه هايش اجازه دخالت در بيزينس را داد.
از سال 84 خودش بيزينس را کنار گذاشت و از دولت مستقيم پول گرفت. همان پول هايي که در بودجه کشور گم مي شود. و کروبي از احمدي نژاد در انتخابات مي پرسيد آن يک ميليارد چه شد؟
کل ثروت خامنه اي و خانواده اش: 36 ميليارد دلار
ثروت شخص خامنه اي :30 ميليارد دلار
ثروت خانواده:6 ميليارد دلار

پول نقد:

22 ميليارد دلار از 36 ميليارد دلار به شکل پول نقد در ايران بود که در زمان انتخابات به دليل شلوغي کشور تصميم به ارسال بخش عمده آن به سوريه از طريق ترکيه گرفته شد.اين پول در مسير ترکيه به سوريه لو رفت و در ترکيه توقيف شد.نگراني خامنه اي اين بود که در صورت سقوط رژيم اين پول ها در ايران بماند.دولت ايران در حال تلاش براي باز پس گيري اين مبلغ از ترکيه است.در اين که اين پول در ترکيه توقيف شده هيچکس شکي ندارد سوال اين است که چرا اين پول با هواپيما مستقيم به سوريه نپريده است. شايد بيم آن بوده است که هواپيما و محموله اش شناسايي و سرنگون شود.
بقيه پول نقد: سه و نيم ميليارد دلار است که يک ونيم ميليارد دلار به صورت الماس و يک ميليارد دلارهم به صورت طلاست و حدود يک ميليارد به صورت اسکناس دلار است.
حساب بانکي:به غير از آن 22 ميليارد دلار نقد، ده ميليارد از 36 ميليارد در حساب هاي بانکي است به شرح زير:
يک ميليارد در روسيه
يک ميليارد در سوريه
يک ميليارد در چين
يک ميليارد در ونزوئلا
دو ميليارد در آفريقاي جنوبي
دو ميليارد در لندن
دو ميليارد ساير کشورها
و به غير از 22 ميليارد نقد و 10 ميليارد در حساب هاي بانکي ،بقيه اموال به صورت ملک و سهام به مبلغ :4 ميليارددلار به شرح زير:
2 ميليارد سهام در بازارهاي دنيا
1 ميليارد در آفريقاي جنوبي
500 ميليون در سوريه
500 ميليون در ونزوئلا

30 ميليارد ثروت خامنه اي از کجا آمده است؟

12 ميليارد دلار از پورسانت فروش نفت آمده
2 ميليارد دلار از بيزينس زمين آمده
6 ميليارد دلار از بيزينس سلاح آمده
10 ميليارد دلار احمدي نژاد ظرف اين 4 سال پرداخته

بيزينس هاي مذهبي خامنه اي:

آستان حضرت رضا درمشهد/آستان حضرت معصومه در قم/آستان شهر ري در جنوب تهران. تمام عوائد ناشي از اين آستان ها و سرمايه گذاري هاي آن ها تحت کنترل و مشارکت خامنه اي است.طبسي در مشهد و ري شهري شرکاي او در اين دو شهر هستند.

مجتبي خامنه اي:

متولد 1348.دومين فرزند خامنه اي.علاقه شخصي او غير از سياست و اقتصاد به اسب سواري است.طوري که براي سوار شدن بر اسب مورد علاقه اش براي زمان هايي که در وکيل آباد مشهد است، اسب او را با هواپيما 330 به مشهد مي برند. مجتبي فعال ترين فرزند خامنه اي در امور سياسي است. او سالهاست همان نقشي را بازي مي کند که احمد خميني براي پدرش بازي مي کرد. در جواني به جبهه رفته است.و در همان جا با طائب (مسئول کودتاي انتخاباتي و مسئول شنود بيت رهبري ...)آشنا شده است.همسر او دختر حداد عادل است.شيوه زن گرفتن در خانواده خامنه اي اين طور است که همسر خامنه اي چند دختر را براي پسرانش انتخاب مي کند و پسرها پس از تائيد پدر و وزارت اطلاعات از بين آن ها دختري را انتخاب مي کنند.اين انتخاب ملاحظات سياسي بسياري دارد. وصلت با فرزندان خامنه اي، نوعي مشارکت در قدرت ايران است. به همين سبب ازدواج ناشي از عشق اوليه، تقريبا در خانواده خامنه اي منتفي است.مجتبي مدتي با همسرش بر سر بچه دار نشدن دچار اختلاف بود و حتي علاقمند بود تا زن ديگري را اختيار کند تا اين که راه چاره معالجه در لندن تشخيص داده شد.